WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 19 2024, 05:37

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Meta baltą dūmą
StandartinėParašytas: Rgp 11 2014, 21:54 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 28 2013, 11:14
Pranešimai: 117
Miestas: Panevėžys
Laba vakara, vėl aš su savo problemomis. Variau šiandien technikinę, išgąsdino dūmingumas, vidurkis gavosi 3.19, o mašiniukas nėra labai jau senas. (Citroen C4, 1.6 Hdi, 80kW, 2006-11m.) Važiuojant paprastai net nematyti to dūmo, apskritai laukiant technikinės eilėje, pašyldžiau motorą, truputį nugazavau, net nesimato beveik to dūmo. Kai jau TA darbuotojai tikrino dūmingumą, matėsi ryškiai, kad meta. Keisčiausia, kad labai šokinėja, tai 1.0+, tai 2.0+ ir t.t Netgi buvo šoktelėje iki 9.0 Važinėjant paprastai nemeta to dūmo, va tik smarkiai ant laisvo užsmaugus. Kokios priežastys gali būti, kaip ten su tuo EGR, skaičiau, bet ne viską supratau apie jį, tiksliau neradau, kad dėl jo mestų dūmus. Ar labai rimtų gedimų gali būti ?
Ačiū už betkokius atsakymus.

_________________
Citroën Xantia 1994m. 1.9 Td 66kW
Citroën ZX 1994m. 1.9 Td 66kW

Citroën C5 2002m. 2.0 Hdi 80kW
Citroën C4 2006m. 1.6 Hdi 80kW



Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Meta baltą dūmą
StandartinėParašytas: Rgp 11 2014, 22:06 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 28 2013, 11:14
Pranešimai: 117
Miestas: Panevėžys
Razbainikas rašė:
Laba vakara, vėl aš su savo problemomis. Variau šiandien technikinę, išgąsdino dūmingumas, vidurkis gavosi 3.19, o mašiniukas nėra labai jau senas. (Citroen C4, 1.6 Hdi, 80kW, 2006-11m.) Važiuojant paprastai net nematyti to dūmo, apskritai laukiant technikinės eilėje, pašyldžiau motorą, truputį nugazavau, net nesimato beveik to dūmo. Kai jau TA darbuotojai tikrino dūmingumą, matėsi ryškiai, kad meta. Keisčiausia, kad labai šokinėja, tai 1.0+, tai 2.0+ ir t.t Netgi buvo šoktelėje iki 9.0 Važinėjant paprastai nemeta to dūmo, va tik smarkiai ant laisvo užsmaugus. Kokios priežastys gali būti, kaip ten su tuo EGR, skaičiau, bet ne viską supratau apie jį, tiksliau neradau, kad dėl jo mestų dūmus. Ar labai rimtų gedimų gali būti ?
Ačiū už betkokius atsakymus.


Dar pradėjo Antipollution Fault po visko mesti.

_________________
Citroën Xantia 1994m. 1.9 Td 66kW
Citroën ZX 1994m. 1.9 Td 66kW

Citroën C5 2002m. 2.0 Hdi 80kW
Citroën C4 2006m. 1.6 Hdi 80kW



Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Meta baltą dūmą
StandartinėParašytas: Rgp 11 2014, 22:29 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Vakumai, dar kitokie bajeriai su maitinimo sistema. Ček ček ček.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Meta baltą dūmą
StandartinėParašytas: Rgp 12 2014, 09:45 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 432
Miestas: Kaunas/Vilnius
Suodžiai, susidarę nuo egr'o veikimo, krenta į variklį ir lenda po vožtuvais. Ramiai važinėti 1.6 hdi su veikiančiais egr'ais per dūmingumo testą kartais net užgesta dėl to...
Tai viena dažniausių priežasčių, kodėl 1.6 hdi nepraeina dūmingumo testo ;) Žinoma vienareikšmiškai kažką pasakyti galima tik realiai pamačius automobilį.

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Meta baltą dūmą
StandartinėParašytas: Rgp 16 2014, 22:41 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 09 2004, 17:43
Pranešimai: 241
Miestas: Kaunas
Įdomiai čia išeina, atrodytų lyg EGR kaltas, nors jis kaip tik ir skirtas ekologijai :)
Profilaktiškai matyt sveika esant progai mašiną pragazuoti iki redlaino, kad prasivalytų ir visokie vožtuvai suvaikščiotų per maksimalias ribas. Per dūmingumo testą jie pragazuoja iki ~4,5-5000 rpm ir kiek palaiko tokius sūkius, taigi galima ir pačiam jį pasidaryti ir matysis ar visas kiemas dūmų. Gal bandyk kokią savaitėlę sportiniu režimu palakstyti ir dar kokio valiklio į kurą isipilti?

_________________
Vytis
Twizy Z.E.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Meta baltą dūmą
StandartinėParašytas: Rgp 16 2014, 23:31 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lie 25 2014, 14:33
Pranešimai: 585
Miestas: Kaunas-Utena-Vilkaviškis
Vytis rašė:
dar kokio valiklio į kurą isipilti?

Jei pylei nuo naujos, tada pilk.
Jei sugalvojai po 200 tūkstančių tada geriau pamiršk, nes tie valikliai plauna net smulkiausias daleles nuo bako sienelių, vamzdelių ir t.t.
Tų smulkių dalių dalelių filtras nesulaiko ir viskas keliauja tiesiai į purkštukus.

_________________
P807


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Meta baltą dūmą
StandartinėParašytas: Rgp 20 2014, 17:17 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 28 2013, 11:14
Pranešimai: 117
Miestas: Panevėžys
Katalizatorius išpjautas, štai kur buvo bėda :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
Citroën Xantia 1994m. 1.9 Td 66kW
Citroën ZX 1994m. 1.9 Td 66kW

Citroën C5 2002m. 2.0 Hdi 80kW
Citroën C4 2006m. 1.6 Hdi 80kW



Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 13 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007