WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Meta baltą dūmą
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=43&t=31841
Puslapis 11

Autorius:  Razbainikas [ Rgp 11 2014, 21:54 ]
Pranešimo tema:  Meta baltą dūmą

Laba vakara, vėl aš su savo problemomis. Variau šiandien technikinę, išgąsdino dūmingumas, vidurkis gavosi 3.19, o mašiniukas nėra labai jau senas. (Citroen C4, 1.6 Hdi, 80kW, 2006-11m.) Važiuojant paprastai net nematyti to dūmo, apskritai laukiant technikinės eilėje, pašyldžiau motorą, truputį nugazavau, net nesimato beveik to dūmo. Kai jau TA darbuotojai tikrino dūmingumą, matėsi ryškiai, kad meta. Keisčiausia, kad labai šokinėja, tai 1.0+, tai 2.0+ ir t.t Netgi buvo šoktelėje iki 9.0 Važinėjant paprastai nemeta to dūmo, va tik smarkiai ant laisvo užsmaugus. Kokios priežastys gali būti, kaip ten su tuo EGR, skaičiau, bet ne viską supratau apie jį, tiksliau neradau, kad dėl jo mestų dūmus. Ar labai rimtų gedimų gali būti ?
Ačiū už betkokius atsakymus.

Autorius:  Razbainikas [ Rgp 11 2014, 22:06 ]
Pranešimo tema:  Re: Meta baltą dūmą

Razbainikas rašė:
Laba vakara, vėl aš su savo problemomis. Variau šiandien technikinę, išgąsdino dūmingumas, vidurkis gavosi 3.19, o mašiniukas nėra labai jau senas. (Citroen C4, 1.6 Hdi, 80kW, 2006-11m.) Važiuojant paprastai net nematyti to dūmo, apskritai laukiant technikinės eilėje, pašyldžiau motorą, truputį nugazavau, net nesimato beveik to dūmo. Kai jau TA darbuotojai tikrino dūmingumą, matėsi ryškiai, kad meta. Keisčiausia, kad labai šokinėja, tai 1.0+, tai 2.0+ ir t.t Netgi buvo šoktelėje iki 9.0 Važinėjant paprastai nemeta to dūmo, va tik smarkiai ant laisvo užsmaugus. Kokios priežastys gali būti, kaip ten su tuo EGR, skaičiau, bet ne viską supratau apie jį, tiksliau neradau, kad dėl jo mestų dūmus. Ar labai rimtų gedimų gali būti ?
Ačiū už betkokius atsakymus.


Dar pradėjo Antipollution Fault po visko mesti.

Autorius:  ukw [ Rgp 11 2014, 22:29 ]
Pranešimo tema:  Re: Meta baltą dūmą

Vakumai, dar kitokie bajeriai su maitinimo sistema. Ček ček ček.

Autorius:  taurius [ Rgp 12 2014, 09:45 ]
Pranešimo tema:  Re: Meta baltą dūmą

Suodžiai, susidarę nuo egr'o veikimo, krenta į variklį ir lenda po vožtuvais. Ramiai važinėti 1.6 hdi su veikiančiais egr'ais per dūmingumo testą kartais net užgesta dėl to...
Tai viena dažniausių priežasčių, kodėl 1.6 hdi nepraeina dūmingumo testo ;) Žinoma vienareikšmiškai kažką pasakyti galima tik realiai pamačius automobilį.

Autorius:  Vytis [ Rgp 16 2014, 22:41 ]
Pranešimo tema:  Re: Meta baltą dūmą

Įdomiai čia išeina, atrodytų lyg EGR kaltas, nors jis kaip tik ir skirtas ekologijai :)
Profilaktiškai matyt sveika esant progai mašiną pragazuoti iki redlaino, kad prasivalytų ir visokie vožtuvai suvaikščiotų per maksimalias ribas. Per dūmingumo testą jie pragazuoja iki ~4,5-5000 rpm ir kiek palaiko tokius sūkius, taigi galima ir pačiam jį pasidaryti ir matysis ar visas kiemas dūmų. Gal bandyk kokią savaitėlę sportiniu režimu palakstyti ir dar kokio valiklio į kurą isipilti?

Autorius:  pofke [ Rgp 16 2014, 23:31 ]
Pranešimo tema:  Re: Meta baltą dūmą

Vytis rašė:
dar kokio valiklio į kurą isipilti?

Jei pylei nuo naujos, tada pilk.
Jei sugalvojai po 200 tūkstančių tada geriau pamiršk, nes tie valikliai plauna net smulkiausias daleles nuo bako sienelių, vamzdelių ir t.t.
Tų smulkių dalių dalelių filtras nesulaiko ir viskas keliauja tiesiai į purkštukus.

Autorius:  Razbainikas [ Rgp 20 2014, 17:17 ]
Pranešimo tema:  Re: Meta baltą dūmą

Katalizatorius išpjautas, štai kur buvo bėda :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/