Ash sakyciau kad panashu i tai kad citroen technine literatura neivertina kad yra prancuzai, yra vokieciai, ir yra lietuviu meistrai. Kiek susidures su uzsienio meistras tiek automobiliu sferoje tiek pramones aptarnavimo sferoje, tiek gamyboje tai laiko israishka : ka prancuzas vokietis ar italas daro per 2 valandas Lietuvis padaro per 45 minutes.
Buvom vokietijoje, vienoje gamykloje,dirba tik vokieciai be jokiu emigrantu, ale tokia ekskursija, mokymai
ir t.t.
Dirbam, mokomes, tralialia, vienas ish musu sako kazhkas ce ne taip. Nu jo, apsidairome, ogi ten niekas niekur neskuba, dirba smaukydamiesi
Nu ka, apmoke, gaminam, remontuojam mes, jau musu darbas kaip sakant. Vokietis mus paliko, gryzo po 2 valandu, mes baiginejam darba, tai vokieciui akinai net aprasojo. Viskas padaryta, sutvarkyta, perdaryta kaip ir reikia. 8 valandu(pagal VOKIECIU technine literatura) darbas atliktas per 2.5 valandos.
Sakykit ka norit, tai kiek laiko uzhtrunka, kiek darbo reikia ideti, kiek sanaudu,nervu lasteliu, tepalu ar dar kokio plovimo reikia, bet tai burkite savo klientams kuriems kazhka remontuojat ir t.t. man "dzin"
Ash zinau tai ka reikia