Anas tai paliudyti gali, bet pas aną taip pat nei laiko artimiausiu metu, nei įrankių arsenalai nestebina

Kadais esu prikeitęs belekiek senų XUD motorų žvakių ir dar prieš šią žiemą pakeičiau 2 komplektus, taip pat nemažai senų VW TD ir TDI variklių žvakių, kelis komplektus seniesiems 2,0HDi 8V, kur žvakės prieky ir stulbinamai lengvai keičiamos.
Esu pakeitęs komplektą vienam nabagui 407 su 2,2HDi biturbo varikliu, pas kurį žvakės super dydžio - tiek sriegis, tiek sukimo galvutė 8mm. Ir buvo ne vieno meistro ieškotos variklio gale po EGR, kaip seniesiems 2,2Hdi, o vienam žmogeliui dėl tų žvakių netgi variklį iškėlė, bet aš po vakaro pasiknisimo per schemas ir internetus bei analizuojant vaizdus po kapotu bei šrotinių galvų nuotraukas olandų internetuose, tas žvakes visgi suradau užkištas giliai po įsiurbimo kolektorium, variklio prieky.
Dar nei viena žvakė niekad nelūžo, bet laikau tai daugiau atsitiktinumo reikalu, nes jokių spec išėmimo ar ardymo priemonių nenaudojau, tik protingai suku. Bet ir aišku, nesu susidūręs dar su tomis 15-20cm ilgio žvakėmis, ilgiausia tikriausiai buvo 12cm.
Jei tinka kitą savaitgalį ar prieššvenčiu 20-23d arba tarpušventy 27-30d, galim pabandyt. Nes iki tol aš mokausi.
Faktas, kad tokio motoro dar nerakalinėjau, tai ir žvakių taip pat. Bet su ta sąlyga darbas tik dar įdomesnis, kažkokiu būdu iki jų dasikast

Ir kaip visad, paminėsiu svarbiausią savo žvakių keitimo sąlygą:
Jei įtariu, kad gali lūžti, nesuku; jei visgi lūžo - mano rankos švarios. Galiu tik padėti surasti žmogų, kuris iškrapštys. Dabar, "trapiųjų kaitinimo žvakių" klestėjimo laikais, jau net tokia specialybė atsirado - žvakių keitėjai/krapštytojai.
Beje, lūžtančių HDi žvakių problema būtent ne ta, kad jos labai silpnos, bet kad pietuose eksploatuojamose mašinose būna nejudintos nuo gimimo, nes tie motorai iki -10C dar kuriasi be kaitinimo.
O skambint man gali tik tiek, kuriuos jau pažįstu. Visi kiti pradžiai į PM.
Įdomu, kaip ukw sekasi visokių lunatikų skambinėjančių atsiginti?
