Sveiki,
Neseniai isigyjau pirma citrina. 2.0hdi 100kw su FAP. Iskarto pastebejau, kad FAP'as ispjautas, tad nuveziau tinkamai isprogramuoti ji, kad ateityje nekiltu bedu, nes itariau, kad perekupai to nebus padare! Nuvaziavus paaiskejo, kad kompas neliestas, tad itarimas pasitvirtino. Zodziu, nuvaziavus buvo pastebeta P2099 klaida (turbo pressure regulation), vaziuojant jautesi labai ikyrus turbo lagas, bei duobes, pastoviai tekdavo ,,grezti,, nes traukti pradedavo tik nuo 3000 rpm, na pamaniau, kad beda bus kaskur vakumuose, tad issipresiu, ir programuotojo paprasiau, kad tuo paciu isprogramuotu EGR bei pakeltu galia (pakelem tik 15%), zodziu viska atlikus vistiek ji buka, vaziuoja tik nuo 3000rpm, trasoje labai sunku kaska graziai aplenkti, nes butina nusimesti i zemesni begi, tarkim vaziuojant 90, penktu begiu labaiiiii sunkiai begejasi, tenka junkti bent 4-ta, tai labai erzina, negana to, buna kad visai dingsta trauka ir purtosi kelias sekundes, tiesa nuo 3000rpm jau lupa ir lupa iki pat 4200. Pravaziavau visus elektrikus savo kaime, vieni pastebi, kad nuo zemu sukiu turbina labai silpnai pucia, kiti nieko nepastebi, taciau tik uzsimini, kad programavai, visi iki vieno numeta ant programuotojo kalte, nepaisant to, kad tai atlikes zmogus daro programas pusei lietuvos ir mazu maziausiai tikiu, kad kaskas is jo puses blogai, kadangi tas traukimas buvo labai blogas ir pries tai! Nebezinau KUR ieskoti slieku, pinigu ismeciau jau simtais.... Tiesa purkstukai gerai, ir visiskai nedumija. O gal as tiesiog cia isikalineju, bet jeigu cia jinai taip standartiskai vaziuoja tuomet jos likimas aiskus, nes neketinu zmonos ismokyti vaziuoti is naujo nei pats iprocius keisti...
Dar viena rasta klaida tai P1598 THERMOSTAT!
ACIU
|