WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Prilipo citroenas - c4 coupe
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=43&t=34869
Puslapis 11

Autorius:  Navanas [ Spa 30 2018, 17:44 ]
Pranešimo tema:  Prilipo citroenas - c4 coupe

Po c5 -o 2009 metų, hdi 2,0 ltr 103 kw, nusipirkau c 4, 2005 metų 1,6 ltr, 66 kw. coupe.
C 5 pardaviau , nes jis buvo kreivas. Kreivas, greičiausiai ne kėbulas, o šakė, ar balkis palenktas , specialistų pas mus nėra, netikrinau.
Taigi pastebėjimai persėdus iš c5 į c4:
1. Triukšmo lygis ženkliai didesnis pas c4, nei c5. BMW 5 nuo 3 taip žiauriai nesiskiria, kaip c5 nuo c4.
2. Įranga skurdesnė c4-ių. Labiausiai gaila, kad nėra telefono įrangos, šildomų sėdynių ( čia tik pas mane, pas kitus būna)
3. Kuro sąnaudos. Kuro c4 naudoja mažiau ir ženkliai. Naudojimo sąlygos tos pačios, bet c5 naudojo 5,8 ltr/100km, c4 - 5,0 ltr/100km-(beveik litras :)
4. Galios man užtenka abiejų. c5 turėjo 103 kw, o c4 tik 66kw, bet autostradoje važiuoti 140 km/h pakanka smarvės abiem, bet c4 jau girdimas variklis, o c5 variklio nesigirdėdavo.
5. Vietos salone pakanka pas abu, aišku c4 pas mane 2-jų durų, bet vaikas paaugęs, įlipa pats :)
6. c5, aišku, žymiai minkštesnis ir komfortiškesnis, hidraulinė pakaba (c5) daro savo, ir stipriai, bet 100 km nuvažiuoti su c4 irgi ne žygdarbis, nenuvargsti.
7. Priparkuoti c4 lygiai taip pat sunku (lengva) kaip ir c5. nes pas c4 coupe labai prasta apžvalga per galinį veidrodėlį, o šoniniai mažoki, reikia priprasti, bet pats automobilis trumpesnis.
8. Bagažinė ženkliai mažesnė. Jei c5-ame , užlenkę sėdynes parsivežėm du dviračius, tai c4-ame net vienas nebetelpa.
9. Salono apdailos kokybės net minties neturėkit lyginti.
10. Abu nerūdija, bet pas abu ant aliuminių kapotų pakelti dažai, sparnų kraštai ir t.t.
Esmė: vienas komfortiškesnis, kokybiškesnis (salono apdaila), sudėtingesnis , brangiau aptarnaujamas, kitas asketiškesnis, paprastesnis, ekonomiškesnis, pigiau aptarnaujamas. Bet abu išsiskiriantys iš minios, atidirbantys už savo kainą kokiais 150 %

Autorius:  Elviukai123 [ Spa 30 2018, 22:33 ]
Pranešimo tema:  Re: Prilipo citroenas - c4 coupe

2012 pirkau 2009 pabaigos c4 kupe. Biski nervavo miniveno sedesena ir nintendo apsukos bet iprantama. Matomumo nulis pas kupe parkuojantis.sanaudos mazos nes lengvesne masina. O lengvesne nes garsesne. Jei is anglies pluosto gamintu butu ir lengvos ir tylios. Bet tada brangios. Visur kompromisai

Autorius:  nerimka [ Spa 30 2018, 22:38 ]
Pranešimo tema:  Re: Prilipo citroenas - c4 coupe

o jus bandet CX? ar bent XM gera? ir ju benzu buvo belekiek

Autorius:  Navanas [ Lap 04 2018, 15:38 ]
Pranešimo tema:  Re: Prilipo citroenas - c4 coupe

nerimka rašė:
o jus bandet CX? ar bent XM gera? ir ju benzu buvo belekiek

Nebandėm, ir jau , turbūt nebeteks, nebent pramogai nusipirkt. Bet , kad jau ir xm nebėra pasiūlos, nekalbant apie cx. Jei xm, tai tik 3,0 benzinas? :)

Autorius:  tadas1991 [ Lap 04 2018, 16:04 ]
Pranešimo tema:  Re: Prilipo citroenas - c4 coupe

2,0 su karbiuratorium.

Autorius:  Elviukai123 [ Lap 04 2018, 16:10 ]
Pranešimo tema:  Re: Prilipo citroenas - c4 coupe

tadas1991 rašė:
2,0 su karbiuratorium.

o karbai(speju ne vienas buvo) xm jau commonreil slangom ejo ar dar paprastom? :roll:

Autorius:  tadas1991 [ Lap 04 2018, 16:31 ]
Pranešimo tema:  Re: Prilipo citroenas - c4 coupe

Elviukai123 rašė:
tadas1991 rašė:
2,0 su karbiuratorium.

o karbai(speju ne vienas buvo) xm jau commonreil slangom ejo ar dar paprastom? :roll:

Buvo tik vienas toks variklio variantas, būtent dviejų litrų, su karbiuratorium, ir tik pačiuose pirmuose 89-90 metų (visa kita jau su prunškimu). Kiek teko girdėti, pačių skurdžiausių komplektacijų, netgi be galinio valytuvo, kondicionieriaus, sumažintom salono apdailos plastmasėm ir t.t.
Man visada patiko asketiški automobiliai.

Autorius:  Elviukai123 [ Lap 04 2018, 17:18 ]
Pranešimo tema:  Re: Prilipo citroenas - c4 coupe

tadas1991 rašė:
Man visada patiko asketiški automobiliai.

O man patinka asketiskas gyvenimo budas. Zmonija per daug islepinta civilizacijos progreso. Grazinkit masinas be vairo stiprintuvo! Bent jau parkuojantis gautu ranku raumenys kruvio. :D

Autorius:  tadas1991 [ Lap 04 2018, 18:17 ]
Pranešimo tema:  Re: Prilipo citroenas - c4 coupe

Elviukai123 rašė:
tadas1991 rašė:
Man visada patiko asketiški automobiliai.

O man patinka asketiskas gyvenimo budas. Zmonija per daug islepinta civilizacijos progreso. Grazinkit masinas be vairo stiprintuvo! Bent jau parkuojantis gautu ranku raumenys kruvio. :D

Kaip tik siuo metu i savo ZX montuoju kolonele mechanine be stiprintuvo. Penktadieni buvo isimta hidrauline. Jei pavyks gauti tokia kolonele, isimsiu ir is 206

Autorius:  Bivainis [ Lap 04 2018, 18:24 ]
Pranešimo tema:  Re: Prilipo citroenas - c4 coupe

tadas1991 rašė:
Man visada patiko asketiški automobiliai.

Man irgi. :) Norėčiau savo C5 II vairuotojo durelėms langų pakėlimo su irklu.

Autorius:  ukw [ Lap 04 2018, 18:27 ]
Pranešimo tema:  Re: Prilipo citroenas - c4 coupe

Nusiperkat e46 ir treniruojatės kiek norit. Ten net ir su stiprintuvu sunkiai sukasi vairas ir irklai dažnokai būna. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Autorius:  Elviukai123 [ Lap 04 2018, 20:31 ]
Pranešimo tema:  Re: Prilipo citroenas - c4 coupe

Bivainis rašė:
tadas1991 rašė:
Man visada patiko asketiški automobiliai.

Man irgi. :) Norėčiau savo C5 II vairuotojo durelėms langų pakėlimo su irklu.


IMHO islepes komfortikas. Turbut ir namie zaliuzes sukancios su ratukais ? masinoj stiklu nereikai isvis darinet, reikia dziaugtis kad isvis yra juose langai ir sviesa praleidzia, nereikia spingsules kurti. tai vienam karsta ,tai salta, tai vejo nori, tai dar kas. Nedekingi sunsnukiai tie modernus komfortiskas jaunimas. :D
Tadai, kaip vairo feedbackas be stiprintuvo.paskutini karta vaziavau 2007 su draugo mazda 121. ziauriai smagu buvo. tiesiog jauti kelia. o ne kokia kelio jautimo imitacija ar ivis nieko nejautimo kaip c5 II.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/