WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Švaraus BSI konfigūravimas
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=43&t=34917
Puslapis 13

Autorius:  FRU [ Sau 27 2019, 23:57 ]
Pranešimo tema:  Švaraus BSI konfigūravimas

Sveiki,

Nesenai pamečiau vienintelį turėtą raktą. Kadangi visur kur paskubom bandžiau kreiptis atsakė "citroenų nedarom", iš nevilties pats pasikeičiau užvedimo spyną, pradžiai atsijungiau imbilaizerį "nulauždamas" jį ECU eeprom'e su kažkokiu mirtingiesiems prieinamu softu ir užsivedžiau. Pasekoje ECU pametė purkštukus, primėtė kalną klaidų ir apribojo apsukas iki 3000. Kelias dienas iš bėdos pavažinėjęs ir prisiurbęs info įvairiuose formuose, pagalvojau, kad nusipirksiu lexia kabelį, nuresetinsiu BSI, prisirišiu naują raktą gautą su nauja spyna (iš šroto) ir grąžinęs į vietą seną ECU eepromo dumpą išsispręsiu problemą ir toliau sau lakstysiu, bet pasirodo, kad buvo per daug optimizmo.

BSI išvalyt pavyko, ECU atstatyt irgi (kaip ir), parametrus atgal lyg ir sustačiau į vietas, bet kažkaip nerandu "BSI initialization" žingsnio lexijoj. Gal kam yra tekę susidurti? Ar gali būti taip jog kažkur palikau neužpildytą konfigūracijos skiltį ar parametrą ir todėl "BSI initialization" ir raktų pririšimo parinktys nėra rodomos?

Beieškant, turbūt šiek tiek nusodinau akumuliatorių ir įsijungė "economy mode". Gal dėl to apribojo galimybes? Nors lyg grybaut nustatymuose pradėjau dar prieš tai. Akumuliatorius naujas.

Nesu auto elektronikos specialistas, bet kažkiek supratimo iš bendro išprusimo turiu, todėl ryžausi pabandyt iš sportinio intereso. Būčiau labai dėkingas, jeigu kas nors truputį pagelbėtų, paprotintų, ką darau ne taip. Gal net ir išsisukčiau.. :roll: :lapux:

C4 1.6 HDI 80kw, 2004 m.

BSI: Johnson Controls
9656530580
H05-01 151004
EEPROM: JC95128

ECU: EDC16C34 (EEPROM 95160)

Iš anksto labai dėkoju už bet kokią pagalbą!

Autorius:  tadas1991 [ Sau 28 2019, 03:39 ]
Pranešimo tema:  Re: Švaraus BSI konfigūravimas

Pigiausia būtų buvę nusipirkt užvedimo komplektą su spynų komplektu iš vienos mašinos ir nesivelt į šitus reikalus. Tokiam bolidui neturėtų būti labai bėdų tai nupirkti.
Arba, jei nepasikeitęs originalus PIN kodas ir spynos, tiesiog iš Citroen atstovo užsisakyti naują pririštą ir tinkamai išpjautą raktą (su automobilio dokumentais) arba tik PIN kodą, su kuriuo galėtumėt pririšti prie savo BSI/ECU naują immo čipuką.
O dabar velnias žino, ko ten pridarėt. Jei BSI buvo nuvirginaizintas, tai jis konfiguruojamas arba per patį BSI, jei rasit tokį nustatymą kažkur ten konfiguracijos meniu, arba kai Lexia prisijungiat, eit reikia ne į Diagnostics, o kažkaip panašiai į Replacament of Components.

Kitas dalykas, jei norit pririšti naudotą raktą, jums reikės žinoti jo čipuko PIN kodą, kurio prašys BSI konfiguracijos metu. Jį galima kai kuriais atvejais ištraukti iš BSI arba ECU, jei kartu pirkot. Jei pirkot tik spyną su raktu, tą plokštelę iš rakto vidaus galit išmesti arba pasidėti kaip atsargines dalis kitam raktui. Naudoto pultelio, kad rakintųsi durys, nepririšt prie kitos mašinos niekaip, nebent naują. IMMo be PIN kodo (pačio čipuko) irgi niekaip.
Jei norit pririšti švarų BSI prie ECU, jums reikės ECU PIN kodo. Jei norit pririšti naudotą raktą, jums reikia žinoti to rakto PIN kodą, tuomet nuvirginaizinti ECU ir BSI ir juos konfiguruojant nurodyti rakto PIN kodą. Galimai įmanoma, kad tokiu atveju net ir duris jis rakintų, bet abejotina, nes atvirkščiu variantu, kai raktas būna VIRGIN, tai veikia, bet šiuo atveju raktas ne VIRGIN būtų, tai turbūt tik IMMO prisirištų. Galima padaryti, kad kurtųsi ir visai be nieko, tada turi būti laužtas ECU ir BSI konfiguruojant galima suvesti bet kokį PIN kodą, bet greičiausiai bent užvedant vistiek turėsit Immobiliser fault. Bet tada su tuo PIN kodu bus bent galima prisirišti naujus pultelius.

Skambinkit Tauriui (Taurius šiame forume, jo paraše rasit telefono numerį). Jis Vilniuj dirba. Pats tokių dalykų nedarys manau, nes lituoti nemėgsta, bet pas kažką nukreips, kas sakys "CITROEN darome".

Autorius:  FRU [ Sau 28 2019, 06:53 ]
Pranešimo tema:  Re: Švaraus BSI konfigūravimas

Minsko pl. šrote komplekto neturėjo, o paskambinus atstovui, kad nusipirkt rakto kodą, arba, kad jie patys tą reikalą išspręstų, kelis kartus su jungė su skirtingais specialistais ir buvau kažkaip numulkintas, kad man to nereikia, arba tiesiog nebuvau suprastas. Sakė, kad kodo jie neduos nei pagal VIN, nei prisistačius su dokumentais. Reiktų gamint kažkokį plastmasinį raktą, tada vežt kažkur visą mašiną į kitą miestą ir taip toliau. Tikrai nesupratau nei pačios jų procedūros, nei prasmės. Vienas žmogus iš skelbimų lyg ir žadėjo apsiimt, bet irgi nieko labai konkretaus artimam laikotarpy..

Truputį paskubėjau, bet stengiausi nieko daug nepridirbt. ECU dabar toks koks buvo, pyksta dėl immo. Į BSI info suvesta pagal senus nustatymus, kuriuos buvau nusifotografavęs.

Pasirinkus "Replacement parts", kiek mano atmintis atgamina, lyg ir buvo galimybė prisirišt raktus, inicijuot BSI ECU keitimą ar panašiai, tik dabar meta "This configuration is not available for this car". Gal dėl to, kad vietoj RPO įvedu 00000? Nežinau kur jo ieškot. Vienur rašo, kad prie padangų slėgio lentelės, kiti sako, kad reikia kalkuliuot pagal build numerį. Pasigilinus - build numerį vėl reikia kalkuliuot pagal kažkokį kitą nr. Painiava biškį. :roll:

Prieš viską, kai šmirinėjau po Lexia nustatymus, kai kurios parinktys buvo apribotos dėl neteisingo RPO. Gal čia ir būtų teisingas kelias link tolimesnių problemų. :D

P.S. PIN kodas žinomas (EUE1). Ištrauktas iš originalaus BSI EEPROM dumpo ir patikrintas. Tolimesniuose veiksmuose problemos būti neturėtų dėl to.

Imobilaizerį iš ECU jau buvau atsijungęs, pavažinėjau su "Anti-theft system faulty", bet dėl kitų pamestų konfigų nusprendžiau grąžint į pirminę padėtį ir kažkaip adekvačiau išspręst pririšant raktą..

Autorius:  tadas1991 [ Sau 28 2019, 07:16 ]
Pranešimo tema:  Re: Švaraus BSI konfigūravimas

FRU rašė:
Minsko pl. šrote komplekto neturėjo, o paskambinus atstovui, kad nusipirkt rakto kodą, arba, kad jie patys tą reikalą išspręstų, kelis kartus su jungė su skirtingais specialistais ir buvau kažkaip numulkintas, kad man to nereikia, arba tiesiog nebuvau suprastas. Sakė, kad kodo jie neduos nei pagal VIN, nei prisistačius su dokumentais. Reiktų gamint kažkokį plastmasinį raktą, tada vežt kažkur visą mašiną į kitą miestą ir taip toliau. Tikrai nesupratau nei pačios jų procedūros, nei prasmės. Vienas žmogus iš skelbimų lyg ir žadėjo apsiimt, bet irgi nieko labai konkretaus artimam laikotarpy..

Truputį paskubėjau, bet stengiausi nieko daug nepridirbt. ECU dabar toks koks buvo, pyksta dėl immo. Į BSI info suvesta pagal senus nustatymus, kuriuos buvau nusifotografavęs.

Pasirinkus "Replacement parts", kiek mano atmintis atgamina, lyg ir buvo galimybė prisirišt raktus, inicijuot BSI ECU keitimą ar panašiai, tik dabar meta "This configuration is not available for this car". Gal dėl to, kad vietoj RPO įvedu 00000? Nežinau kur jo ieškot. Vienur rašo, kad prie padangų slėgio lentelės, kiti sako, kad reikia kalkuliuot pagal build numerį. Pasigilinus - build numerį vėl reikia kalkuliuot pagal kažkokį kitą nr. Painiava biškį. :roll:

Prieš viską, kai šmirinėjau po Lexia nustatymus, kai kurios parinktys buvo apribotos dėl neteisingo RPO. Gal čia ir būtų teisingas kelias link tolimesnių problemų. :D

P.S. PIN kodas žinomas (EUE1). Ištrauktas iš originalaus BSI EEPROM dumpo ir patikrintas. Tolimesniuose veiksmuose problemos būti neturėtų dėl to.

Imobilaizerį iš ECU jau buvau atsijungęs, pavažinėjau su "Anti-theft system faulty", bet dėl kitų pamestų konfigų nusprendžiau grąžint į pirminę padėtį ir kažkaip adekvačiau išspręst pririšant raktą..

Nulinis RPO yra neįmanomas, nes toks buvo kokiais 75tais metais turbūt. RP kodas pradėjas naudoti 80tais metais, ir ne nuo nulio, o berods nuo 1149. RP kodo ieškokit ant lipduko kažkur ant stoikės atidarius duris. Ten turi būti viena eilutė su skaičiais ir dviem raidėm. Reikia atmesti tas dvi raides, nes ten pagaminimo vietos kodas, ir jei pradžioj yra nulių, juos irgi atmesti. Žodžiu, jei parašyta 0012456CJ, tai RP kodas yra 12456. O šiaip jį galima susirasti pagal VIN kodą service.citroen.com, tik reikia registracijos.
Kadangi BSI yra rišamas iš vieno karto, ir jei jau suvedėt tik PIN kodą jam, tai prie jo ir prisirišo, tai to dalyko jau pakeist negalėsit, reiks iš naujo daryt VIRGIN. Bet raktus per ten turėtų duoti pririšti. Jei neduoda, labai gali būti dėl tų privestų nesąmonių. Nesąmones galima rašyti tik darant diagnostiką, bet ir tai ne visada, nes pvz būna suvedus neteisingą RP, Lexia nesijungia prie kokio ABS ar Airbag, nes pagal suvestą neteisingą RP, tuo metu pagal RP kodą (pagaminimo datos) nebuvo naudojamas toks blokas, koks yra mašinoje. Bet niekas tada nesugenda. Konfiguruojant BSI nuo nulio, jokių nesąmonių rašyt negalima.
Purkštukų korekcijų kodai pasimeta dažnai flashinant, kiek esu matęs, jei kažkur po to neteisingai kažkas įvyksta, pvz neduodama užmigti BSI ir užkuriama mašina ar kažkas panašaus. Tai tuos kodus galima nuo purkštukų nusirašyt ir susivest be problemų. Cilindrai skaičiuojasi nuo pavarų dėžės pusės pas Citroen.

va apie RP http://c4owners.org/plugins/faq/faq.php?0.cat.2.88

Autorius:  FRU [ Sau 28 2019, 07:27 ]
Pranešimo tema:  Re: Švaraus BSI konfigūravimas

service.citroen.com rodau tokį kodą: AS/RP N°: 10209 88 1 0797. Spėju 10209 ir bus RPO. Bent jau pagal jį paskaičiavo, kad gamintas 2004 Spalio 21, kas atitiktų realybę. Esu labai dėkingas už pagalbą! Tuoj eisiu pasibandyt. Jeigu reiks, išvalysiu BSI dar kartą. :)

Autorius:  tadas1991 [ Sau 28 2019, 07:36 ]
Pranešimo tema:  Re: Švaraus BSI konfigūravimas

FRU rašė:
service.citroen.com rodau tokį kodą: AS/RP N°: 10209 88 1 0797. Spėju 10209 ir bus RPO. Bent jau pagal jį paskaičiavo, kad gamintas 2004 Spalio 21, kas atitiktų realybę. Esu labai dėkingas už pagalbą! Tuoj eisiu pasibandyt. Jeigu reiks, išvalysiu BSI dar kartą. :)

ORGA or RP number: 10209
Production date : 21 October 2004

Na tai sėkmės !

Juokinga taip tokią pagalbą suteikinėt ir už ją padėką gaut :D Aš pats tai nei eepromų lituot moku, nei programatoriaus jiem skaityt/perrašyt neturiu, dirbu pagrinde su veržliarakčiais, dideliu plaktuku, dideliu atsuktuvu, ir dar kartais su testeriu, dideliu lituokliu ir fenu.

Autorius:  FRU [ Sau 28 2019, 07:52 ]
Pranešimo tema:  Re: Švaraus BSI konfigūravimas

Aš truputį kitais reikalas užsiimu. Čia daugiau pritaikiau turimus įrankius ir minimalias žinias šiuo klausimu. Šiaip, remontuoju įvairias sistemines plokštes, įskaitant laptopų motinines, telefonų motinines, kartais į rankas pakliūna ir auto elektronikos plokštės, prašosi pakeist burbulus po BGA komponentais. Užsiimu diagnostika, "sudėtingesniais litavimais", lituojamais procais, stambiais BGA tipo komponentais ir panašiai.

Programatorius tiesą sakant tinka pats paprasčiausias, iš anodas.lt už 6-7 eur, vadinasi "CH341A", tik jį reikia šiek tiek perdaryti, kad suprogramintų 95128 ar 95160 čipukus (be investicijų, jeigu yra nuo kur nulupt 1000uF 16v+ kondiką ir 10cm laido). Galėčiau daugiau papasakot, jeigu įdomu.

Jeigu galėčiau būti kam nors naudingas - laisvu laiku palituosiu, "patestuosiu" be atlygio. :) Susisiekti galima el. paštu: r@a5.lt :)

Autorius:  Laimonas [ Sau 28 2019, 08:34 ]
Pranešimo tema:  Re: Švaraus BSI konfigūravimas

Jei turi VIN koda, jei BSI padarei VIRGIN (turbut supranti ka tai reiskia jei jau mainboardus taisai), idejus pirma karta BSI matysi daug p raidziu vietoje VIN RPO ir pan. Tada pirma suvedi VIN (RPO paprasys tai pat), tada pririsi raktus. Viskas.

Beje, IMMO of darei su kokiu softu ir kokai dali flash/eeprom sukalei atgal i EDC16C34?

Autorius:  FRU [ Sau 28 2019, 09:20 ]
Pranešimo tema:  Re: Švaraus BSI konfigūravimas

Būtent tokie rezultatai ir buvo. Viską kaip ir susivedžiau, tik kažkodėl nenori rakto pririšt. Išjungiu degimą, kaip prašo, įjungiu atgal ir tada išmeta "Programming of keys failed". Praardysiu raktą, pažiūrėsiu, gal ten nėra imobilaizerio čipuko. Jeigu gerai atsimenu, vietoj RPO pirmą karta suvedžiau 00000. Čia tokią rekomendaciją iš senų temų kažkokiam forume atkasiau. Gal dėl to Lexia softas man neduoda užeit į "Replacement parts", rašo "Function not supported for this vehicle".

Immo off dariau su EDC16C3.exe, parsiųstą iš digital-kaos.co.uk forumo.

Dabar turiu parsisiuntęs immotool su kuriuo padariau BSI virgin. Parsinešiau ką tik EDC16C34 po nesėkmingo bandymo, galvoju su tuo pačiu immotool 1.5 immo off padaryt dar kartą, palaikyt užvestą, kad akumo neunumarint. Kiemo sąlygom krapštausi, komplikuota.

Autorius:  FRU [ Sau 28 2019, 09:28 ]
Pranešimo tema:  Re: Švaraus BSI konfigūravimas

Su raktu viskas tvarkoj, ne tuščias.

Autorius:  ukw [ Sau 28 2019, 09:44 ]
Pranešimo tema:  Re: Švaraus BSI konfigūravimas

Praknistą raktą buvo galima nesunkiai atgyvendint. Bet dabar jau matau velnyną. Remonto kaina kyla;). Smagu skaityt.

Autorius:  FRU [ Sau 28 2019, 09:51 ]
Pranešimo tema:  Re: Švaraus BSI konfigūravimas

ukw rašė:
Praknistą raktą buvo galima nesunkiai atgyvendint. Bet dabar jau matau velnyną. Remonto kaina kyla;). Smagu skaityt.


Ką padarysi, smalsumas žudo. Aš linkęs pabandyt. :) Karvės nekainuos, o lengvo sprendimo, tokio kaip "nesunkus atgyvendinimas" tuo metu nebuvo, o atidėjimas dėl tam tikrų niuansų būtų kainavęs daugiau. Nėra labai ko stresuot.

Autorius:  FRU [ Sau 28 2019, 09:58 ]
Pranešimo tema:  Re: Švaraus BSI konfigūravimas

Atgyvendinimo galimybė vis dar pasiekiama. Galiu grąžint viską į pirminę padėti, ilgai neužtruksiu. Patark tada, prašau, kur eit ir ko pas ką klaust. Gal ir kaina plius minus galima būtų sužinot viso to malonumo?

Autorius:  ukw [ Sau 28 2019, 10:04 ]
Pranešimo tema:  Re: Švaraus BSI konfigūravimas

Tamstos atveju, netikiu pasakom kad jums nepardavė naujo originalaus rakto. Skaitau kažkokias pievas...

Autorius:  FRU [ Sau 28 2019, 10:11 ]
Pranešimo tema:  Re: Švaraus BSI konfigūravimas

ukw rašė:
Tamstos atveju, netikiu pasakom kad jums nepardavė naujo originalaus rakto. Skaitau kažkokias pievas...


Gal konsultacija telefonu buvo nelabai konkreti. Gal pats neteisingai paklausiau, bet man jie rakto geležtės išpjaut nesutiko, nes čia viskas "ne taip paprasta", joks rakto kodas man nepadės ir taip toliau, kaip ir minėjau, viskas labai komplikuota. Atsakymas į mano klausimą ar man tada nebus paprasčiau pasikeisti "visus kompus ir taip toliau" buvo - TAIP, bus paprasčiau. Skamba ne kaip dylerio žodžiai, bet kokia man prasmė pasakot pasakas? :)

Puslapis 13 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/