WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

307 2L benzinas nera kibirksties bobinoje
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=43&t=34966
Puslapis 11

Autorius:  kobis [ Bal 26 2019, 22:47 ]
Pranešimo tema:  307 2L benzinas nera kibirksties bobinoje

307 2002,m

2L benzinas nera kibirksties bobinoje

variklis kaip visu citroen EW10J4

i bobina ateina 3 laidai. autodata ziurejau turi buti +12 ir 2 signaliniai laidai

Autorius:  tadas1991 [ Bal 26 2019, 23:23 ]
Pranešimo tema:  Re: 307 2L benzinas nera kibirksties bobinoje

O tai kitą babiną bandėte pradžioje? Kaip ir dažniausia bėdelė tokia būtų. O toliau tai pagal išvadintus fiškės kontaktus, tai ieškokit pliuso, minuso, ir toliau signalo. Jei nėra pliuso ar minuso, tai ieškokit maitinimų, o jei nėra signalo, tai ieškokit kontakto iki variklio kompo, nes tą signalą duoda jis.
Ir jei kontaktas yra, tai vadinas iš variklio kompiuterio tie signalai neateina, vadinas bėda jame.
Jie kažkiek tai genda, sako. Jei reiktų, tai turiu tikrai veikiantį Magnetti Marelli su elektrine sklende ir galbūt veikiantį Magnetti Marelli su mechanine sklende. Abu variantai senesnio kvadratinio 4MP2 su žinomais PIN kodais. Raktus perrišti galime, tik dingsta pultelių funkcionalumas.

Autorius:  kobis [ Bal 26 2019, 23:26 ]
Pranešimo tema:  Re: 307 2L benzinas nera kibirksties bobinoje

+12 yra . bobinos dar neturime pakaitines :evil:

ant kompo yra 3 fyskes A B C . Norejau paklausti kuri ant kompo fyske A B C ?

Autorius:  tadas1991 [ Bal 26 2019, 23:52 ]
Pranešimo tema:  Re: 307 2L benzinas nera kibirksties bobinoje

kobis rašė:
+12 yra . bobinos dar neturime pakaitines :evil:

ant kompo yra 3 fyskes A B C . Norejau paklausti kuri ant kompo fyske A B C ?

Autodatoj jei žiūrit schemas, tai ten pat būna kurnors šone arba ant pačio kompo ir lentelė, kur parašyta, kuri fiškė yra kuri, tai yra pvz
A - 40 sw
B - 36 gr
C - 16 br
D - 2 bl

Tai dažniausiai būna vokiškai arba prancūziškai

A - 40 kontaktų juoda (swartz)
B - 36 pilka (grau)
C - 16 ruda (braun)
D - 2 mėlyna (blau)

Ir t.t.

O fiškėse numeriai jau aiškūs, raidė stulpelis, skaičius eilutė. Galima pagal laidų numerius žiūrėti, bet labai šlykštu, nes dažnai būna užrašytas ne tik laido numeris, bet ir pynės numeris arba komponento numeris ir to laido numerio neatseki. Ir dar labai dažnai būna nedaspausdintas, nublukęs arba nugramdytas.

Autorius:  Elviukai123 [ Bal 27 2019, 00:55 ]
Pranešimo tema:  Re: 307 2L benzinas nera kibirksties bobinoje

Babina butu pirmas klausimas bet paburta ten, is variklio kompo laidas isvestas i kistuka, signalke isemem kazkas jau iki musu bande tvarkyt :)

Autorius:  kobis [ Geg 03 2019, 18:18 ]
Pranešimo tema:  Re: 307 2L benzinas nera kibirksties bobinoje

bobina patikrinta. gera veikia

Autorius:  ukw [ Geg 03 2019, 18:34 ]
Pranešimo tema:  Re: 307 2L benzinas nera kibirksties bobinoje

sekmes

Autorius:  tadas1991 [ Geg 04 2019, 02:17 ]
Pranešimo tema:  Re: 307 2L benzinas nera kibirksties bobinoje

O problema tikrai kibirkštyje? Gal nutrūko mano keistas diržas? Ar čia jau kita mašina?
Signalą iš variklio kompo turit į babiną? Ar variklio kompo statusas kartais ne Locked?

Autorius:  ukw [ Geg 04 2019, 09:23 ]
Pranešimo tema:  Re: 307 2L benzinas nera kibirksties bobinoje

Paskutinis toks bajeris baigėsi tuom, kad mašinos šeimininkams teko knistis po ßiukšlynä ir ieškoti išmesto seno rakto kevaliuko ;)

Autorius:  Elviukai123 [ Geg 04 2019, 18:58 ]
Pranešimo tema:  Re: 307 2L benzinas nera kibirksties bobinoje

tadas1991 rašė:
O problema tikrai kibirkštyje? Gal nutrūko mano keistas diržas? Ar čia jau kita mašina?
Signalą iš variklio kompo turit į babiną? Ar variklio kompo statusas kartais ne Locked?

nea Tada anas peziukas sekmingia gyvan klaipedoj -atidaviau drauges mamai :D bet po dirzo keitimo jam labai purtosi variklis. gal ka sujudinom, bandysiu dar zvakes keist. bet nera jokiu pozymiu kad nesudirbtu cilindras, bet variklsi purtosi kaip reiakalas.

cia kitas peziukas- pirkau ji su tikslu padovanot draugui :D jis dar gyvena XXa su mono ipurkimu tai laikas atsinaujint i modernia tiesioginio iputimo(dar ne i cilindra deja) automasina peu 307 :D pinigu gaili masinai bet dovanota manau priims nesilauzydamas :D tik pataisyst reikia :) neziurejom dar kompo. siand kobis birztono pusmaratonyje dalyvavo kartu tai nebuvo laiko :D benza paduoda lyg ir. signalke islupau. duju neatjunginejau bet laikinai irg teks. blogiausia kad smukstarai dujininkai jungesi prie babinu- kirpo laidus tai pilnai galejo sudegint benzo kompo viduj kazka. savininkas sake kad masina veike, be tpo kelione spas dujininkus kita ryta nebeuzsikure.

raktai yra du. su abiem nedega lock mygtukas raudonai, peugeot planet unlocked ecu irgi. idomu kas cia per gedimas bus.lieka laidynas arba variklio kompas.

Autorius:  nerimka [ Geg 04 2019, 19:33 ]
Pranešimo tema:  Re: 307 2L benzinas nera kibirksties bobinoje

class A biski geriau negu class D . tai tik tiek

Autorius:  tadas1991 [ Geg 04 2019, 20:23 ]
Pranešimo tema:  Re: 307 2L benzinas nera kibirksties bobinoje

Elviukai123 rašė:
tadas1991 rašė:
O problema tikrai kibirkštyje? Gal nutrūko mano keistas diržas? Ar čia jau kita mašina?
Signalą iš variklio kompo turit į babiną? Ar variklio kompo statusas kartais ne Locked?

nea Tada anas peziukas sekmingia gyvan klaipedoj -atidaviau drauges mamai :D bet po dirzo keitimo jam labai purtosi variklis. gal ka sujudinom, bandysiu dar zvakes keist. bet nera jokiu pozymiu kad nesudirbtu cilindras, bet variklsi purtosi kaip reiakalas.

cia kitas peziukas- pirkau ji su tikslu padovanot draugui :D jis dar gyvena XXa su mono ipurkimu tai laikas atsinaujint i modernia tiesioginio iputimo(dar ne i cilindra deja) automasina peu 307 :D pinigu gaili masinai bet dovanota manau priims nesilauzydamas :D tik pataisyst reikia :) neziurejom dar kompo. siand kobis birztono pusmaratonyje dalyvavo kartu tai nebuvo laiko :D benza paduoda lyg ir. signalke islupau. duju neatjunginejau bet laikinai irg teks. blogiausia kad smukstarai dujininkai jungesi prie babinu- kirpo laidus tai pilnai galejo sudegint benzo kompo viduj kazka. savininkas sake kad masina veike, be tpo kelione spas dujininkus kita ryta nebeuzsikure.

raktai yra du. su abiem nedega lock mygtukas raudonai, peugeot planet unlocked ecu irgi. idomu kas cia per gedimas bus.lieka laidynas arba variklio kompas.

Seniem pagyvenusiem varikliam, pagrinde benzininiam, kartais buna, kad po dirzo keitimo neveikia kokie voztuvai, arba kad kala voztuvai del kompensatoriu. Esme, kad tai turi per kelias valandas praeiti ir 99proc praeina. Taip kazkaip ir pasakiau tada. Jei nedingo simptomai, galim paziureti papildomai is naujo fazes. Jei kada ta masina bus Kaune, sakykit.
Bet gali buti ir visai nesusije. Ne is vieno tokio variklio buvusio vadeliotojo esu girdejes, kad i turejimo gala, kai ridos pasidare dideles, pradedavo drebeti ant laisvu, ta pats matau ir ant draugo C5 I su tokiu varikliu, kai nupirkom 2013tais buvo liuks, o dabar nemenkai kratosi. Is nepatikrintu saltiniu esu girdejes, kad turetu padeti nauji kompensatoriai. Deja, patvirtinti negaliu. Susije gali buti su dirzo keitimu tuo, kaip ir minejau, kad kartais reikia velenelius pasukti atgal, dar kad variklis bent 10 ratu buna prasukamas rankomis, t.y. be tepalo slegio. Vel kazkas tose vietose negero gali nutikti, jei jau dirbo ant paskutinio plauko. ES9 V6 varikliams, nuo paciu seniausiu versiju XM ir Xantia, iki paciu naujausiu C5X7, 2 atvejais is 3 pakeitus dirza koki pusvalandi patarska vienas arba keli voztuvai, kol susireguliuoja.
Dirzo patikrinima is manes turit nemokamai vien del ramybes.

Autorius:  Elviukai123 [ Geg 05 2019, 08:13 ]
Pranešimo tema:  Re: 307 2L benzinas nera kibirksties bobinoje

tadas1991 rašė:
[ Seniem pagyvenusiem varikliam, pagrinde benzininiam, kartais buna, kad po dirzo keitimo neveikia kokie voztuvai, arba kad kala voztuvai del kompensatoriu. Esme, kad tai turi per kelias valandas praeiti ir 99proc praeina. Taip kazkaip ir pasakiau tada. Jei nedingo simptomai, galim paziureti papildomai is naujo fazes. Jei kada ta masina bus Kaune, sakykit.
Bet gali buti ir visai nesusije. Ne is vieno tokio variklio buvusio vadeliotojo esu girdejes, kad i turejimo gala, kai ridos pasidare dideles, pradedavo drebeti ant laisvu, ta pats matau ir ant draugo C5 I su tokiu varikliu, kai nupirkom 2013tais buvo liuks, o dabar nemenkai kratosi. Is nepatikrintu saltiniu esu girdejes, kad turetu padeti nauji kompensatoriai. Deja, patvirtinti negaliu. Susije gali buti su dirzo keitimu tuo, kaip ir minejau, kad kartais reikia velenelius pasukti atgal, dar kad variklis bent 10 ratu buna prasukamas rankomis, t.y. be tepalo slegio. Vel kazkas tose vietose negero gali nutikti, jei jau dirbo ant paskutinio plauko. ES9 V6 varikliams, nuo paciu seniausiu versiju XM ir Xantia, iki paciu naujausiu C5X7, 2 atvejais is 3 pakeitus dirza koki pusvalandi patarska vienas arba keli voztuvai, kol susireguliuoja.
Dirzo patikrinima is manes turit nemokamai vien del ramybes.


Aciu Tadai, gal ir reiks parginti peziuka i kauna trumpam kada. Siaip bandysiu pakeisti zvakes dar. sunku ka pasakyti nes iskart po dirzu keitimo atidaviau masina, bet praeita sav uzmeciau aki i vidutines kuro sanaudas per 2000km 12.1litro prie 37km/h :shock: budavo 8.8-10litru prie 35km/h vidutinio. tiems benzams kad imtu tiek reka laikyt 140km/h, maniskis aerodinamikos isikunyjimas c4 pikaso mieste prie 35km/h vidutinio 8.8, uzmiestyje laikant 140km/h apie 11.7/100km. jagas prie 140 10.2litro. vis dar laukia dezes projektas is dyzelio :)

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/