tadas1991 rašė:
Na, jei automobilį pirkot ne naują iš salono, o naudotą, tai galėjo kažkas ir lįsti į tą baką dar prieš jus.
Su diagnostine įranga tokie dalykai nesidaro, nebūna tokio pasirinkimo. Išvis praktiškai nesidaro. Teoriškai įmanoma, bet čia ne variklio kompas, ne immo ir raktų reikalai ir pan., ir dėl šito reikalo BSI programos bei atmintinių kodo niekas nesiims analizuoti.
O taip veikia todėl, kad važiuojant nelygiais keliais, kalnais ir pan., susvyravus matuoklės reostatui, BSI nepamanytų, kad dapilta kuro ir nepakeltų rodyklės. Nes lygiai dėl tos pačios priežasties yra padaryta, kad kuro rodyklė nesvyruotų kintant reljefui arba kuro pasiskirstymui tarp bako pusių (kai yra išgaubimas dėl duslintuvo ir/ar kardano, ir pas Peugeot/Citroen nebūna tas niekaip techniškai išspręsta, todėl kartais, kai baiginėjasi kuras, gerai pasiūbavus mašiną vairu, žinant kuria kryptimi tą reikia daryti, galima dar visai nemažai nuvažiuoti) nesvyruotų, yra padaryta elektroninė sistema kuro rodyklės valdymui. Pripilat tam tikrą kiekį - pamatuoja, pagal variklio kompiuterio skaičiuojamą naudojamą kuro kiekį krenta rodyklė ir kilometrai ekranėly. Kartais, jei važiuojama itin taupiai ir kompiukas ne taip paskaičiavo, arba jeigu pylėte už 10eur ir neužfiksavo, tai būna jau lemputė arba net 0km, o prie BSI prisijungus, rodo dar 10L kuro likutį.
Man tai taip pat atrodo nesąmoninga ir aš būčiau už klasikinės sistemos Reostatas - Ommetras kuro rodyklės sistemą. Tiesa, tokiu atveju būtų labai stiprus rodyklės šokinėjimas, netgi gazuojant ir stabdant. Užtat pas daugumą automobilių būdavo numatyta kažkokia inercinė sistema. Pvz, Citroen ZX bako matuoklė sukinėjasi labai lėtai, yra kažkoks hidraulinis demferis. Citroen BX bako matuoklė sumontuota į cilindrą, į kurį kuras pribėga ir išbėga per labai mažą skylutę dugne. Pas VW dažniausiai būdavo tiesiog lėto reagavimo pati rodyklė.
asas100 rašė:
tadas1991 rašė:
Na, jei automobilį pirkot ne naują iš salono, o naudotą, tai galėjo kažkas ir lįsti į tą baką dar prieš jus.
Su diagnostine įranga tokie dalykai nesidaro, nebūna tokio pasirinkimo. Išvis praktiškai nesidaro. Teoriškai įmanoma, bet čia ne variklio kompas, ne immo ir raktų reikalai ir pan., ir dėl šito reikalo BSI programos bei atmintinių kodo niekas nesiims analizuoti.
O taip veikia todėl, kad važiuojant nelygiais keliais, kalnais ir pan., susvyravus matuoklės reostatui, BSI nepamanytų, kad dapilta kuro ir nepakeltų rodyklės. Nes lygiai dėl tos pačios priežasties yra padaryta, kad kuro rodyklė nesvyruotų kintant reljefui arba kuro pasiskirstymui tarp bako pusių (kai yra išgaubimas dėl duslintuvo ir/ar kardano, ir pas Peugeot/Citroen nebūna tas niekaip techniškai išspręsta, todėl kartais, kai baiginėjasi kuras, gerai pasiūbavus mašiną vairu, žinant kuria kryptimi tą reikia daryti, galima dar visai nemažai nuvažiuoti) nesvyruotų, yra padaryta elektroninė sistema kuro rodyklės valdymui. Pripilat tam tikrą kiekį - pamatuoja, pagal variklio kompiuterio skaičiuojamą naudojamą kuro kiekį krenta rodyklė ir kilometrai ekranėly. Kartais, jei važiuojama itin taupiai ir kompiukas ne taip paskaičiavo, arba jeigu pylėte už 10eur ir neužfiksavo, tai būna jau lemputė arba net 0km, o prie BSI prisijungus, rodo dar 10L kuro likutį.
Man tai taip pat atrodo nesąmoninga ir aš būčiau už klasikinės sistemos Reostatas - Ommetras kuro rodyklės sistemą. Tiesa, tokiu atveju būtų labai stiprus rodyklės šokinėjimas, netgi gazuojant ir stabdant. Užtat pas daugumą automobilių būdavo numatyta kažkokia inercinė sistema. Pvz, Citroen ZX bako matuoklė sukinėjasi labai lėtai, yra kažkoks hidraulinis demferis. Citroen BX bako matuoklė sumontuota į cilindrą, į kurį kuras pribėga ir išbėga per labai mažą skylutę dugne. Pas VW dažniausiai būdavo tiesiog lėto reagavimo pati rodyklė.
Dekui Tadai,kad netingejai issamiai ir aiskiai parasyt,galetum destytoju dirbt,juokauju,

nuvazinesiu iki trecdalio ir bandysiu pripilt,tikekimes atsistatis,niekada tiek mazai nepyliau,bet rupejo paziuret ar eolio ipurskia ir va,su eolio bakelio priprogramavimu 2val vargo,bet gal pavyko,klaidu nerodo,ipilsiu kuro,matysiu ar ipurskia ir kiek,dekui tau.
Pripyliau 30l ir viskas susitvarke,rodo viska normaliai.