WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 26 2024, 18:02

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 1141 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 59 60 61 62 63 ELLIPSIS 77 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Sau 03 2017, 08:10 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
tadas1991 rašė:
Nieko neatsitiko supylus tinkamą tepalą, tai turbūt variantas e :)
Praeitą savaitę prieš šventes gavau "diržų", tai įveiktas dar vienas 3.0HDi ir pabandyta pažaist su japonišku prancūzu, tipo Peugeot 4007 2.2HDi, kas yra lygiai lygiai Citroen C-Crosser. Galiu pasakyt, kad vienintelė tikrai prancūziška detalė visame tame kėbule tėra tik pats variklis. Visa kita yra čysta japoniška technologija ir prancūziškos mašinos neprimena nei vidus, nei išorė, nei dugnas, nei po kapotu.
Variklis kaip variklis, nieko ten mandro, kaip 2.2HDi biturbo, tik be biturbo, žodžiu paprastas motoriukas naujesnės kartos 2.2. Pamainiau diržiuko komplektuką, antifriziuką, įsiurbimo kolektoriaus tarpines ir, pasidarius tobulą priėjimą, papypinau ir žvakes testeriu, kurios netikėtai visos gyvos. Matomai mažai šalčio ta mašina dar mačius. Dabar turbūt per pirmą žiemą ims ir nusprogs visos.
Salone tai Peugeot ženkliukas ant vairo ir įsijunginėjant NAVI, irgi Peugeot ženkliukas dega. Bet pati NAVI ne prancūziška visiškai. Net raktelis ne prancūziškas. Korpusas kaip ir primena PSA raktelių korpusus, tik truputį didesnio mastelio, bet geležtė raktelio japoniškos spynelės tipo.
Žodžiu nepirksiu tokios mašinos tikrai, o jei kas nusipirkot, tai pas mane galima tik darbus prie variklio joms atlikti, nes netgi variklio pagalvių kronšteinai jau prisukti japoniškom smulkiasriegėm veržlėm arba varžtais, kur galvutė su kantukais ir dydžiai 10, 12, 14, 17... :)
Ai, ir dar visi kronšteinai popieriaus storumo, bet jų dėl tvirtumo daug, tai pagal medžiagų taupymo filosofiją - taip apsimoka. Ir jau visi parūdiję, nors ir cinkuoti. O varžtų sriegiai irgi parūdiję, nors ir po kapotu sausai gyvenantys. Žodžiu, tikra japaškė :)


Isivaizduok Tadai, Citroen C-Crosser 2012 metais nupirktas, o 2015 metu pradzioje nupuvo dviejuose vietose stabdziu vamzdeliai. Savininkas šoke, garantijos aišku nebera :D OMG kai pagalvoji kas is ju po 10 metu bus, kai jau 3 metu auto dugnas nupuves... Aisku masina LT is salono pirkta. O kas del visos elektronikos ir pan, tai taip ten visiskas mitsubishi. Tie mygtukai is 1990-tųjų, visos abloshkes tokios PYYYGIOS. Aisku C-Crosseris graziai is isores atrodo, bet tik jau ne is vidaus. Navigacijas visiskas briedas, kuriai nei zemelapiu nei kokiu nors POI nauju n ei radaru neidiegsi. Zodziu vienintelis pliusas galine vaizdo kamera ;]

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Sau 03 2017, 09:59 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Vyrai, jums reiktų pamatyt bent vieną rimtą japonišką mašiną :) O piguva piguva ir pasilieka, nesvarbu, prancūziška ar japoniška...

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Sau 03 2017, 11:45 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Laimonas rašė:
tadas1991 rašė:
Nieko neatsitiko supylus tinkamą tepalą, tai turbūt variantas e :)
Praeitą savaitę prieš šventes gavau "diržų", tai įveiktas dar vienas 3.0HDi ir pabandyta pažaist su japonišku prancūzu, tipo Peugeot 4007 2.2HDi, kas yra lygiai lygiai Citroen C-Crosser. Galiu pasakyt, kad vienintelė tikrai prancūziška detalė visame tame kėbule tėra tik pats variklis. Visa kita yra čysta japoniška technologija ir prancūziškos mašinos neprimena nei vidus, nei išorė, nei dugnas, nei po kapotu.
Variklis kaip variklis, nieko ten mandro, kaip 2.2HDi biturbo, tik be biturbo, žodžiu paprastas motoriukas naujesnės kartos 2.2. Pamainiau diržiuko komplektuką, antifriziuką, įsiurbimo kolektoriaus tarpines ir, pasidarius tobulą priėjimą, papypinau ir žvakes testeriu, kurios netikėtai visos gyvos. Matomai mažai šalčio ta mašina dar mačius. Dabar turbūt per pirmą žiemą ims ir nusprogs visos.
Salone tai Peugeot ženkliukas ant vairo ir įsijunginėjant NAVI, irgi Peugeot ženkliukas dega. Bet pati NAVI ne prancūziška visiškai. Net raktelis ne prancūziškas. Korpusas kaip ir primena PSA raktelių korpusus, tik truputį didesnio mastelio, bet geležtė raktelio japoniškos spynelės tipo.
Žodžiu nepirksiu tokios mašinos tikrai, o jei kas nusipirkot, tai pas mane galima tik darbus prie variklio joms atlikti, nes netgi variklio pagalvių kronšteinai jau prisukti japoniškom smulkiasriegėm veržlėm arba varžtais, kur galvutė su kantukais ir dydžiai 10, 12, 14, 17... :)
Ai, ir dar visi kronšteinai popieriaus storumo, bet jų dėl tvirtumo daug, tai pagal medžiagų taupymo filosofiją - taip apsimoka. Ir jau visi parūdiję, nors ir cinkuoti. O varžtų sriegiai irgi parūdiję, nors ir po kapotu sausai gyvenantys. Žodžiu, tikra japaškė :)


Isivaizduok Tadai, Citroen C-Crosser 2012 metais nupirktas, o 2015 metu pradzioje nupuvo dviejuose vietose stabdziu vamzdeliai. Savininkas šoke, garantijos aišku nebera :D OMG kai pagalvoji kas is ju po 10 metu bus, kai jau 3 metu auto dugnas nupuves... Aisku masina LT is salono pirkta. O kas del visos elektronikos ir pan, tai taip ten visiskas mitsubishi. Tie mygtukai is 1990-tųjų, visos abloshkes tokios PYYYGIOS. Aisku C-Crosseris graziai is isores atrodo, bet tik jau ne is vidaus. Navigacijas visiskas briedas, kuriai nei zemelapiu nei kokiu nors POI nauju n ei radaru neidiegsi. Zodziu vienintelis pliusas galine vaizdo kamera ;]

O man jo taip norėjosi ,gražiai atrodo ,bet kaip supratau tai ir yra vienintelis privalumas :(

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Sau 03 2017, 11:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
valdas 76 rašė:
Vyrai, jums reiktų pamatyt bent vieną rimtą japonišką mašiną :) O piguva piguva ir pasilieka, nesvarbu, prancūziška ar japoniška...

Aš tai nesišaipau iš japaškių. Tiesiog surūdiję varžtai yra toks pats žavus jų akcentas, kaip išklišę prancūzų galiniai tiltai :)
O kad Land Cruiseris yra rimčiau už Starlet'ą, tai ir pats tokį įtarimą turiu :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Sau 03 2017, 17:08 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Tai va va :)
Beje, ne taip seniai nuiminėjau Jumpy traversą, rezultatai apgailėtini...Iš aštuonių varžtų (kurių galvos, beje, egzotinės E-Torx) atsisuko lygiai du, dar du po ilgo vargo nusisuko, likę keturi elementariai prasisuko kartu su stačiakampėm veržlėm lonžerono vidury, prie kurių priėjimo nėra...Matyt, teks gręžt skyles lonžerone ir šalint likusius varžtų galus, fiksuot veržles, sriegt...Pačią traversą teko pirkt "gerą naudotą", esama jau prakiurusi keliose vietose, ir tik dėl to, kad HDI varikliai gerokai sandaresni už senuosius XUD ir jau negali suteikti apatinei priekinei auto daliai pakankamos antikorozinės apsaugos :mrgreen: O jūs sakot-japonai rūdi :)

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Sau 03 2017, 22:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Valdai, juk puikiai ir pats suprantat, kad kalbat apie Švedišką mašinytę. Kiek teko remontuoti mašinyčių, kur būdavo švediški numeriai, arba dokumentuose kilmės šalis Švedija, tiek dažniausiai radau itin korozijos paveiktą egzempliorių, labiau net už Lietuvoje nuo gimimo prabuvusius tokius pat egzempliorius.
Buvo toks Peugeot 406 su 2.0HDi varikliu kažkada atvažiavęs, buvęs švediškas. Keičiau skirstymo diržą. Pats kėbulas kaip ir nieko baisaus dar, bet kapotas prarūdijęs kiaurai. Žodžiu vandens pompą keist reikia, noriu išleist aušalą. Radiatorius kranelio neturi... Bandau atjungt greitą jungtį, nuimu vielinį fiksatorių ir suprantu, kad nieko nebus. Žarnos presuotas plieninis cinkuotas antgalis įrūdijęs į radiatoriaus plastiką taip, kad arba lūš jis pats, arba radiatorius. OK, šalia yra plonesnė žarna nuvesta šonan su spaudžiama sąvarža, kurią lengva nuimti. Sąvarža supuvus aišku tiek, kad matosi, kad pajudinus gali ir sutrupėti. Pajudinus nesutrupa, užtai pati sąvaržą įrūdijus į tą žarną tiek, kad panašu, kad normaliai atleidus sąvaržą, plyš ir žarna. O šiaip automobilis tai bendrai labai neblogos būklės, prižiūrėtas...
Tiesiog, žmonės savo kelius žiemą gerai prisižiūri ir tiek metų neplanuoja automobilių naudoti :)
Druskytė veikia visus.
O apie tuos XUD variklius, tai teisybės tame daug. Bet pasitaiko ir sausų, ir varžtai ten dažniausiai vistiek atsisuka. Bet ne visada. Bet daug dažniau. Tiesiog, kiti laikai dar buvo, buvo planuojama, kad gali tekti nuimti ir remontuoti. Aš vis laukiu, kada vartotojiškumas pažengs iki tiek, kad jau nebebus balkių varžtų, bus gamykloje tiesiog privirinti abu tiltai prie kėbulo :)
Beje, pvz pas BX, kaip ir pas daug kitokių senesnių automobilių, traverso bent galiniai varžtai turi veržles, kurios nei virintos, nei skardelėmis tvirtintos. Salone reikia atkelti kilimą, kas šiaip jau labai nepatogu, jei tie varžtai atsisukt linkę, ir SUPER PATOGU, jei nelinkę :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Vas 23 2017, 13:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Remontuoju PSA/BMW (Mini) Prince variklių paskirstymo mechanizmus. T.y. keičiu grandines ir jų komplektus, VANOSus ir t.t. Tas galioja visoms trims markėms - Citroen, Peugeot ir Mini, su 1,4 arba 1,6 benzininiais atmosferiniais ir turbininiais varikliais.
Jau ir įrankių turiu kažkiek. Reiks prie Valvetronic'o lįsti, tai teks dar dasipirkti. O šiaip tai nepirkit geriau šitų variklių :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Vas 24 2017, 18:55 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 29 2012, 16:54
Pranešimai: 145
Miestas: Šiauliai
tadas1991 rašė:
Remontuoju PSA/BMW (Mini) Prince variklių paskirstymo mechanizmus. T.y. keičiu grandines ir jų komplektus, VANOSus ir t.t. Tas galioja visoms trims markėms - Citroen, Peugeot ir Mini, su 1,4 arba 1,6 benzininiais atmosferiniais ir turbininiais varikliais.
Jau ir įrankių turiu kažkiek. Reiks prie Valvetronic'o lįsti, tai teks dar dasipirkti. O šiaip tai nepirkit geriau šitų variklių :)


O nusipirkus su tokiu gatavu gal įmanoma varikli pasikeisti i TU5JP4?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Vas 24 2017, 19:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
linasdz rašė:
tadas1991 rašė:
Remontuoju PSA/BMW (Mini) Prince variklių paskirstymo mechanizmus. T.y. keičiu grandines ir jų komplektus, VANOSus ir t.t. Tas galioja visoms trims markėms - Citroen, Peugeot ir Mini, su 1,4 arba 1,6 benzininiais atmosferiniais ir turbininiais varikliais.
Jau ir įrankių turiu kažkiek. Reiks prie Valvetronic'o lįsti, tai teks dar dasipirkti. O šiaip tai nepirkit geriau šitų variklių :)


O nusipirkus su tokiu gatavu gal įmanoma varikli pasikeisti i TU5JP4?

Galima yra viskas.
Sporte gi važiuoja dažnai koks golfas su toyota varikliu.
Tik supraskit, kad šiuolaikinis automobilis jau nebe toks, koks buvo iki 2000tųjų, kur pajungei variklį su savo kompu, tinkamai sujungei laidus, šlangas, važiuoklę ir važiuoji sau ramiai. Su elektra tikrai daug žaidimo, vien kol užkursit. T.y. BSI ir variklio kompas eina komplekte, tai pakeitus motorą, reikia viską surišti, kompus tarpusavy ir imobilaizerį sutvarkyti arba nulaužti. Laidai gal pasijungtų ne kosmiškai sunkiai, nes pas benzinkas mažalitražes jų ne tiek ir labai daug, bet darbo vistiek būtų. Žarnų reikės visų, klausimas ir ar radiatoriai tie patys. Išmetimas skirsis bent kažkiek tikrai irgi. Na ir t.t. Jei turit noro ir laiko, ir kas padarys elektrą, kodėl gi ne, bet meistrams tokį darbą daryti, mokant valandinį - per brangu :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 15 2017, 20:07 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Laba diena. Jau taisome ir KIA markės automobilius. :)

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 17 2017, 12:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Kažkas labai pavyko? :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 17 2017, 17:08 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Visas Kaunas kratėsi, o dileris siūlė sprendimą už 1500.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 17 2017, 18:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Paemet radi spartivnava interesa? :D

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 17 2017, 20:27 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Dominykas rašė:
Paemet radi spartivnava interesa? :D


O dabar atspėkite:
1.klientas verkė dėl 80€ sąskaitos.
2.klientas neverkė dėl 80€ sąskaitos.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 17 2017, 20:58 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
ukw rašė:
Dominykas rašė:
Paemet radi spartivnava interesa? :D


O dabar atspėkite:
1.klientas verkė dėl 80€ sąskaitos.
2.klientas neverkė dėl 80€ sąskaitos.

Spėju :cry: :cry: :cry: :cry:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 1141 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 59 60 61 62 63 ELLIPSIS 77 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 37 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007