Nors A1 ir nera citrodaktarai, bet noriu perspeti, kad saugotumetes sitos kontoros

O buvo viskas taip. Nuvariau sestadieni ZX'a patikrinti ir paremontuoti, nes jau beveik laikas i technine apziura vaziuoti. Be to yra mistine problema su kartais pasitaikanciu netraukimu ir garaziniai variklistai pasake, jog cia gal kazkas su pakaba, o ne su varikliu, tai nuvaziavau pas pakabos specialistus. Deja, problemos priezasciu nerado ir vel pasiunte pas variklistus. Bet cia ne esme. O pikciausia yra tai, kad jie, pilnai patikrine pakaba, surado tik plysusia granatos guma. Nors pasakiau, kad stabdant gale girdisi barskejimas, jie pareiske, kad cia del dulkiu. Patikrine ant stabdziu stendo nustate, kad stabdziai idealus.
Na kagi, nuvaro siandien zmona ZX'a i servisa pas variklistus (na jie ne tik varikliais uzsiima). Ir stai ka jie randa: barska du sailentblokai, laisva vairo trauke, uzstriges stabdziu suportas bei trukusi kazkokia torsjono pagalve. Galbut cia dar ne viskas bus, nes dar masina pas juos.
Tai uz kokias patikras A1 ima pinigus? Ir apskritai kas per gaidziu kontora tenai

Sunervino ziauriai.