Xamai, jūs truputį labiau pasigilinkt į tai, ką skaitot.
Zondus persukau aš. Priekinis buvo lavonas visiškas, dabar jau naujas, o galinis kaip ir veikiantis, bet žmogus norėjo pakeisti apynauju iš labai daužtos mašinos su labai maža rida.
Dabar zondai dirba liuksiškai ir truputį grybą rodo tik tada, kai laisvais sūkiais nori papulsuoti apsukos, bet manyčiau, kad tai ne pačių zondų kaltė, o jie tiesiog atspindi kreivą mišinį arba kreivą jo sudeginimą (kibirkštis, fazės)
Lygiai taip pat ir veleno bei velenėlio padėčių daviklius, nes savininkas atvežė pats ir norėjo, kad persukčiau, dėl šventos ramybės. Persukom - efekto kaip ir jokio, kaip ir numaniau, bet jei dėl to pinigų negaila, tai bus ramiau, nes kažkada seniau mėtydavo padėčių daviklių klaidas

Galbūt dėl to pačio VVT netinkamo veikimo, nes skambėtų labai logiškai, jei ECU reikalauja velenėlio ankstinimo vienu kampu, o mato kitu arba mato išvis vėlinimą, tai ir meta Coherence klaidą kokią nors.
Kompresija pamatuota senoviniu prietaisu ir jos tikslumu aišku galima abejoti, bet kad ji plius minus vienoda visuose cilindruose, tai tikrai galiu garantuoti.
Visa kita magija, tipo dujų ir oro filtro keitimai, tai profilaktiniai reikalai, nes buvo jau laikas, žodžiu pagal pareikalavimą, tai čia padėt ir negalėjo/neturėjo.
Būčiau toliau kibęs gilintis į VVT mechanizmo veikimo principą ir ieškojęs būdų tam veikimui patikrint ir manau kažką suradęs, bet dabar ieško ACSai, ir tikiuosi suras jie.
O jiems buvo užleista eilė dėl to, kad buvo jau prieš savaitę sutarta dėl vizito ir žmogus žodžio laikosi.
Kaip supratau iš pasakojimo, tai su pačiu Arūnu ir pravažiavo kartu, bet pas juos toks variantas su 1.8 benzinu dar nėra buvęs, nors dvilitrių benzų kažkiek matę, o ten lyg ir panašus valdymas. Laukiam žinių ir tikimės, kad kažkas gausis, nes mašina kelio verta.
Nelabai supratau, kodėl čia visi pasigavo tas nerimkos sapaliones apie kažkokius tėvus ir kažkokias jų babkes? Gal galvojat, kad šito automobilio savininkas yra jaunuolis?