WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Lie 01 2025, 14:13

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 1144 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 7 8 9 10 11 ELLIPSIS 77 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Lap 25 2013, 21:22 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Ačiū, kolegos :)
Žinosim, kokių žvakių vengti.
Tiek mano BX TD, tiek C15 RD susuktos Bosch, bet pirmajam tai daryta prieš šešis metus, o antrajam Ispanijoj praeito savininko. Jokių problemų abiems. Matyt, abiem atvejais papuolė tikros...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Lap 26 2013, 05:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Šian pakeičiau draugui lemputę C5tuko. Vairuotojo pusėj, tai pasirodo nieko ten sunkaus, o kiek čia forume trydos apie tai prirašyta, dar kai mane kažkoks programuotojas užsipuolė, kai pasiūliau paprašyti pagalbos iš vaiko :D
Ateis laikas, išbandysim ir keleivio pusę, sunkesniają, anot trydos - tikrai kovinę.
Nors gal mano rankos tiesiog ne kaip tankisto, tai ir telpa? Nes net akumo nejudinau.
Įdėjom Valeo lempėčką. Įdomu, ar patys gamina, ar tik pakuoja? Nes pagaminimas grubokas, bet ant lemputės užrašyta Valeo.
Pravažiavom tuo pačiu penktuku - bildena važiuoklė lengvai. Pagal garsą įtariu priekinę dešinę stab.traukę, bet matysim, kai bus laiko ant duobės užvažiuot.
Sankaba dėta praeito savininko (perekupo) nauja, bet pagal pridėtą kvitą pamenu, kad gan pigiai už ją mokėta, tai jaučiu bus kokia pigiena įdėta, nes ir svyla nerealiai lengvai, į garažiuko slenkstį užvažiuoji ir jau smarvė, kai normalias Valeo, Sachs ar Luk sankabas gi dar reik sugebėt iki darbinės sušildyt :)
Ir su dėže reikalas nemalonus. Įsibėgėjus pirma pavara iki 4k rpm ir atleidus gazą - garsas nelabai malonus, kitomis to nėra, bet tai tik dėl to, kad aukštesnėmis pavaromis daug mažesnis stabdymas. Ir išmeta kartais trečią bėgį, spaudžiant ir atleidžiant gazą būtent ta įjungta pavara - nemažai juda rankena. Dar tyliai barškena laisvais sūkiais, garsas dingsta išmynus sankabą - kažkas tikrai iš dėžės. Žodžiu dabar jam pasiūlyta pagaliau pakeist pusašio riebokšlį, apie kurį kalbėjau jau pirmąkart pamatęs tą mašinytę iš apačios ir pamatęs tepalo prasisunkimus iš ten, ir supilt naują tepalą (kaip tik turiu atsargoj likusio originalaus BV tiesiai iš Prancūzijos :D), o tada žiūrėsma. Bet pasakiau, kad kogero ateis laikas, kai vistiek reiks pasikeist dėžę, o gal ir ta sankaba iki tuomet atlaikys dar.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Lap 28 2013, 17:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Šiandien skambino žmogus paklaust, ar apsiimčiau Kalėdiniu laikotarpiu pakeist diržiuką naujam trilitriui benzui 24V. ES9 variklis, tolimesnių raidžių ten nežinau.
Challenge accepted - 2,6metrų diržo, trys parazitai, tempėjas, vandens pompa, keturi velenėliai (du iš jų reguliuojami) ir alkūniakas. Viso 10 skriemulių, bus darbelio visai dienai.

Dar truputis ir reiks pradėt apie SEEM galvoti :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Lap 28 2013, 20:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
2.9 dirza? sekmes :DD rankos ten praktiskai neilenda :D kantrybes Tadziau, mldc ;)

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Lap 28 2013, 21:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
AurisKo rašė:
Autodata serviso sąlygom ir spec.įrankiais nurodo 4.6 valandos darbo

Priklauso dar ir nuo mašinos. Pvz, Peugeot 607 nuo 2004tų - lygiai 4h.
Bet tai serviso sąlygom, serviso greičiu (greitai) ir su spec. įrankiais, kaip ir pats sakai - vadinasi, nereikia jų vietoj susikurti pačiam.
Kas įdomu, lygiai tiek pat rodo ir pvz Xantia 1.9TD su AC. Nu ir pabandyk susitalpint, kai pas Xantią jokių reguliuojamų velenėlių škyvų, iš viso 6 skriemuliai ir sąlyginai daug vietos (nebent tik turbinos žarnos legendinės trukdo), o aš net ir patyręs būtent XUD7/9 diržų keitime turbininiam motoriukui rezervuojuos ramiai 6h. Nemanau, kad pakeisčiau greičiau, kaip per 8-10H. O XUD varikliams net pati autodata rodo ne kokius spec. įrankius, o varžtus M8x125. Prikolas tik tame, kad tokio ilgio varžtus ten realiai galėtum panaudoti nebent išimtam varikliui.
Taip kad aklai tikėti nereikia...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Lap 28 2013, 21:29 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 11:56
Pranešimai: 478
Miestas: Klaipeda
Aklai niekas ir netiki, bet visi įkainiai ir eina pagal tokius oficialius duomenis. O kniskis kaip nori...

_________________
XM 2.1 turbo '92 HA darbinis "Paris 2"
XM 2.1 turbo '90 HA "Paris"
XM 2.1 turbo '94 HA donor
EX Xsara 1.9 D '02
EX Xantia 1.8 '94


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Lap 28 2013, 21:54 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Aš nelabai susidūręs su serviso kainodarų sistemomis, bet žinau, kad Autodatoje yra darbų laikai beveik visiems pagrindiniams darbams ir net tokiems, kaip variklio kapitalinis remontas.
Tuomet imamas serviso užsiduotas valandinis įkainis ir tiesiog dauginama? Labai tiesmukas skaičiavimo būdas, ypač kai prie automobilių, tuo labiau senesnių, dažnai nesigauna taip, kad darai tik tai ir tik tiek, kiek suplanuoji. Randi kaiurą salnyką - jei toks parasojęs - palieki ir pasakai, jei bala kaupiasi - klausi savininko ir varai ieškot salnyko, kurį servisui dar ir pristato į vietą?
Čia taip skaičiuoja rimtai ir lietuviški servisai?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Lap 28 2013, 22:30 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 11:56
Pranešimai: 478
Miestas: Klaipeda
Kad visose oficialiose atsovybėse didesnieji darbai skaičiuojami pagal tai, kas surašyta manualuose. Ypač per garantinius ir laikai atsimušami, kai buvai pypt nuėjęs ar parūkyt, tokia tvarka. O mes ir senesnių nei 2005 metų auto ir nematom akyse, tai nors smarkiai užkerpėjusiais varžtais negresia, nors būna visko :)

_________________
XM 2.1 turbo '92 HA darbinis "Paris 2"
XM 2.1 turbo '90 HA "Paris"
XM 2.1 turbo '94 HA donor
EX Xsara 1.9 D '02
EX Xantia 1.8 '94


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Lap 29 2013, 01:04 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3221
Miestas: Kaunas
Supranti kaip yra.... Kai gydai visokius elektros ir elektroninius gedimus, tai jokiomis autodatomis naudotis nesigauna. Gedimai būna visokiausio plauko, ir kartais prasiknisęs visą dieną, nuardęs pusę mašinos, randi nukorodavusi kokį kontaktėlį ar kelis tokius. Šitas gedimas ypač populiarus pas skendusius amerikonus, arba pas apynaujes europines mašinas, kurios būna iš trijų suvirintos. Tokioms sutrintų pravodkių nieks nekeičia, plikas vietas apsuka izoliacija ir palieka pūti. Metai prabėga ir nupūna keliose vietose. Va tada ir prasideda ieškojimo vargai. Radęs galus, gedimą pataisai per valandžiukę, paskui kol viską surenki, žiūrėk jau ir diena praėjo. Kai pasakai klientui kainą, tai dažnai prasideda toks populiarus šlageris: "Tai už ką čia tiek pinigų, jūs gi tik vieną fyškę pakeitėt". Ir nebėr ką pasakyt.....

Taigi, kai klientas atvažiuoja su nelabai konkrečiu gedimu (tipo, kartais veikia, kartais neveikia, bet nežinau kada veikia ir nežinau kada neveikia, nes man tai veikia, bet kai žmona važiuoja tai neveikia ir ypač kai lyja), tai iškart sakoma kad valanda kainuos tarkim 60 litų. Tinka - ieškom gedimo. Netinka - ieškokitės kur pigiau.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Gru 09 2013, 20:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
C5 2.0i 16V 100kw - atvažiavo kolega su puse dirbančio generatoriaus diržo, kita pusė nenuplyšus, bet įtrūkus kas kelioliką cm ir išsiplėtus, tad nedirba. Cypsėjimo garsai, diržo gumos gabaliukai ant škyvų. Diržą nuėmus - abudu visiškai sausi guoliai, tempėjo koja stovi lyg tiesiai, bet juda į šonus net su pirštu. Nuėmus - abu originalūs su 00 štampukais.
Pakeičiau diržą, tempėja, parazitą naujais. Viskas dirba tyliai ir gražiai, bet alkūninio veleno skriemulys duoda mušimą. Nėra jo tiek daug, kaip esu matęs avariniais atvejais, bet ir daugiau, negu standartinis seno variklio mušimas. Kai pas mane varikliai be jokių tempėju daugumoj, tai su tokiu ir net didesniu mušimu važinėju ir nesuku galvos, ir diržai laiko normaliai, o čia net du papildomi guoliai, kuriuose tik po vieną guolinį takelį, jiem bet kokios skersinės apkrovos - peilis.
Gal kam teko susidurti? Dedu pirštą ant išorinio skriemulio žiedo - ck ck ck - muša. Bėda ta, kad tas pats ir uždėjus ant vidinio.
Išvada kokia? - lenktas veleno galas, ar gal bus *** keitę veleno riebokšlį ir palikę kažką (šiukšlę) tarpe?
Neįsivaizduoju. Ar nesigilint visai ir viskas laikys normaliai?
Esu girdėjęs, kad VW TDI berods labiausiai 2.5 varikliai turi lenkto veleno galo bėdą, tai ją ten sprendžia nufrezuodami su spec.aparatu. Čia EW (RFN) varikly įmanomas variantas?

Ai, dar pežukui 406 2.0hdi 80kw pakeičiau kuro slėgio reguliatorių, bet ten darbelis nelabai ilgas ir nelabai sunkus. Žiūrėsim dabar, ar padės, ir ar ilgam...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Gru 10 2013, 00:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
ukw rašė:
Na o į mano garažą taip ir nepaskambino ir neatvyko vienas citroforumietis, nors buvo sutarta prieš gerą savaitę. Taip kad, nusikeiksiu lengvai ir pasakysiu - eik tu .. ...

:mrgreen:


Manau, kad daugmaž visiems, kas savam garaže kažkuo patys užsiima, taip kliūna.
Paprasčiausiai žmonės nori už ne serviso kainą - serviso patogumų, t.y. kad atvažiuoji kada pats nori ir kaip nori, net nesusitaręs, kad paskambini ir paklausi, ar galima šiandien rimtą remontą atlikt, ir sako galima, nes meistram už laiką moki, o jie dyki sėdi, dalis tau visas suranda ir padaro, na ir dar būtinai prichaltūrina ... :D
Man šiandien irgi bičiukas skambino paklaust dėl važiuoklės, tai pasakiau, kad savaitės gale galiu apžiūrėt, o rimtam priimčiau kitos savaitės gale. Paprastai atkrenta iškart, nes nu laisvalaikis yra laisvalaikis, jį labiau norisi pasikoreguoti, kai yra reikalas artimam, o dėl finansų žiūri jau pagal realų tvarkaraštį.
Su citrokolegom dar taip neteko susidurt; jei kas nesigauna - paskambina ar parašo žinutę ir praneša, tad reiškiu užuojautą :)
O čia su C5 išvis draugas ilgametis - tai jokių oficialumų ir "pagarbos klientui" - bendravimas absoliut tiesioginis, net ir alų gertųme tą mašiną krapštydami, kai darbai tokie nerimti, jei noro būtų pabaliavot šaltam garaže. Taip man labiausiai patinka, kartu dviračius remontavom įrankiais ir detalėmis dalindamiesi, bobutes miesto centre taranavom, vienoj palapinėj miškuose ir pelkėse miegojom, laužą kūrėm ir sasyskas kepėm, elektrą vogėm, kartu peilius traukėm, kai šešėly pasislėpęs policininkas su užtaisytu ginklu artinosi, tai dabar galima irgi kartu pasikuist :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Gru 16 2013, 18:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Gal kam yra tekę dirbti su Citroen C.tronic pagrindinio diržo įtempimo matuokliais? Ar analogiškais Peugeot, Renault ir t.t. prancūziškų variklių matuokliais, pas kuriuos būtų vartojami SEEM vienetai?

Kiek žinau, kažkur yra esama konvertavimo lentelės į paprastus ant standartinių matuoklių rašomus vienetus, berods Autodata savo papildomuose online servisuose būtent diržams lyg ir pateikia...

Ar gal kas turite kokį priėjimą? Yra internete įmanoma rasti po kelias reikšmių atitikmes, kur žmonės daugmaž pamatavę, ar kokioj lentelėj dvi reikšmės nurodytos, bet pagal tiek nieko ten nepaskaičiuosi, nes daug kur, kur apie tuos vienetus skaitau, teigiama, kad skalė padaryta ne tiesinė, o logaritminė ar dar bjauresnė - kokia banguota ar pan... Žodžiu, kad tik naudotum original įrankį. Bet turint pakankamai normalią lentelę su pakankamai reikšmių, galima interpoliuojant visai neblogai pataikyti, mano nuomone.

Žinau, kad dauguma, jei ne visi, Lietuvos servisai, kurie neturi oficialaus dylerio statuso, diržus, pas kuriuos tempėjai be žymių ir be spyruoklių, tempia tik iš rankos pagal pasukimo kampu metodą, bet po kelių atvejų pats jau pradėjau šiek tiek juo abejoti. Viskas lyg ir būdavo visad gerai - na kartais kokiam pačio bolidui diržas pašnekėdavo, bet tiesiog galvos dėl to nesukau, nes laikiau kaip ir standartiniu garsu, gi senas motoras su sudilusiais škyvais, o ir skrupulingas ispanas servisiuke tempiant sakė, kad patempk daugiau, nei tempia automatas - senam motorui bus ramiau, kad neperšoks, o savo intervalą jis (diržas) atitarnaus tikrai...
Bet pastaruoju metu net du žmonės pasiskundė garsais iš po dangtelių po keitimo. Na, vienam, draugui su C5 2,0i RFN, tai ten 2/3 to garso buvo iš nebegyvų generatoriaus diržo rolikų ir sutvarkius tą mazgą aprimo, o likusi dalis gal iš karterio ar pan, nes diržo įtempimas visiškoje tvarkoje pagal guolį su žyme. O kitu atveju - 2,0Hdi, pas kurį guolis paprastas ekscentrinis be jokių žymių. Pradžioj pertempiau matomai, atvažiavo savininkas pataisyt - atleidom, šaltam tylu, pašilęs vis tiek šneka, atleidau visiškai - tylu, bet nu su tokiu laisvumu jau iš garažo išvažiuojant žodinės garantijos neduočiau. Patempiau maždaug į tarpinį variantą - tylu, kol variklis šilo garaže (žiema) - irgi tylu, HDinas mat normaliai neįkaista. Išvažiavęs savininkas paskambino ir pasakė, kad užkaitinus variklį iki darbinės, garsas nuo diržo, išlipus iš mašinos vistiek šiek tiek girdimas.
Paprasčiausiai, su paprastu tempimo matuokliu, išleisdamas, galėčiau parodyt, kad įtempta tiek, kiek priklauso pagal gamintoją, ir ramu ant širdies. Na ir pačiam ramu. Dabartiniams varikliams tas iš rankos dar sueina labai gerai, kai yra naudojami Made in Romania ar Made in Mexico, Indonesia, Malaysia, tegul ir Conti ir dar kitų pačių geriausių gamintojų diržai, kuriuos keičiam kas 60 ar 80kkm, bet jei nupirkus OEM diržiuką, kuriam garantija 120-180kkm, tai jau pats toks tempimas iš rankos tampa silpnąja darbo vieta.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Gru 16 2013, 18:54 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Pertemt nesveika,buvau sau pertempes -sneka konkreciai :?

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Gru 16 2013, 19:33 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 969
Miestas: Kaunas
https://sites.google.com/site/autonsave ... easurement
gal sitas kazka duos


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Gru 20 2013, 05:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Šitą jau buvau radęs ir bandžiau nagrinėtis. Konkrečiai tikrai padėtų, jei kas nors galėtų įvardinti tų kitų skaičių reikšmes :) C.Tronic'ą iš schemos pažįstu, dar matau yra Burroughs angliškas prietaisas, bet jie du ir labai panašūs ar vienodi, o skales rodo skirtingo dydžio ir net eilės, tai pagal kurią žiūrėt (nes šiaip berods Burroughsas rodo Nm, ko man ir reiktų)?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 1144 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 7 8 9 10 11 ELLIPSIS 77 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007