nezinau ka jie dare, surasyta diagnostika ir kiti darbai. Paminejo kad padare adaptacija (kuria as ir pats diagboxe galiu pasidaryt) kainvao 94eur. kaip uz adaptacijos padaryma gerokai daugoka. na antradieni nuvaziuosiu tiksliau pasiaiskint.
Vakar susiradau salia klaipedos, plungej sedana peugoeot 407 1.8l su tuo paciu ew7a varikliu. nzn kiek sveria masina , manau +-50kg arba tiek pat. Uzteko pravaziuot 200metru uz vairo ir iskart pasidare aisku kad traukia lygiai taip apt kaip maniske trauke po zvakiu pakeitimo. reguoja i akseleracija staigiai, traukia nuo zemu sukiu ir isvis visiskai kitas vaziavimas. Kobi, tiesiog vazinejai su nevisai gerai veikiancia masina. daugiau 70kW ji tikrai neissuka, bet net ne galingume esme,- draguose as nelakstau, tiesiog kasdien vaziuojant iprastai kai gerai veikie masina vaziuoja zymiai geriau be pastangu. tiesiog malonu vaziuot. o dabar masina buka reikai koki manevra atlikt ar is ziedo isvziuot tai atsiplesia kaip koks laivas su inkaru. apie ratu prasukima (net su 215mm siauresnemis nei priklauso padanfomis net nekalbu) pries 15 metu mano 75AG Astra su r15 195 padangas pasvilindavo.
cia dabar jau principo reikalas tiek sukisus pinigu (mamos

) i masinos upgreida, tvarkyma issiaiskint kame beda ir tureti gera gerai veikiancia ir maloniai vaziuojancia masina. kiek skaiciau labai jau viskas vedasi i tuos kintamu faziu uzstrigusius solenoidus ir salia esancius priklausinius- traukos sumazejimas bukumas, netraukimas zemais sukiais, nestabiliai dirba ant laisvu.
isvis kyla mintis nusipirkt koki kita ew7a varikli su 30-40kkm rida (radau angla c4 picaso grand 1.8 zarasuose su deklaruojama 22rida) ir tiesiog pasikeist ,paliekant sios isiurbimo kolektoriu su purkstukais dujoms. Tadas sake no problem pakeist. ir tarnautu +300 000km be problemu priziurint.
pas lenkus yra ir 1.6THP 2013metu (berods nuo 2012 jie sutvarke grandines defektus ko pasekoje iskildavo BUTENT TOKIOS PAT VVT bedos) bet visai kita varikli nera taip lengva manau, bus koks kitoks BSI ir viskas(buna 2 tipu BSI c5tam ir skiritngi kistukai) neujungsi variklio ecu su bsi isvis.. KCS labai gyre si varikli sake pasaka kaip vaziuoja, max nm nuo 1400rpm dinamika ir tt.
Nezinau, niekada su kitom masinom jokiu bedu nekildavo ir juolab su servisais-viska sutvarkydavo iskart be burimu is kavos tirsciu. kol kas kiek su citroenu buvo tvarkymu tiek perdarymu reikes daryt.