C5 2.0i 16v 100kw RFN
Nulūžus tepalo matuoklė, apdirbtas variklio skyrius. Suradau ir pakeičiau matuoklę (nauja, originalas), dapyliau tepalo DAUG. Vis dėl to, nuėmus variklio apatinę apsaugą, ten radau daug seno tepalo ir purvo mišinio ir variklį tepaluotesnį, nei turėtų būti pro matuoklę (kitiem ten išvis nieko nepučia gi). Apvaliau, stebėsim, bet atrodo varo per veleno ar velenėlio salnyką.
Nepurškė ant langų. Pravalau purkštukus adata - purkšt ir vėl užsikimšę, pravalau, traukdamas kažkokius žemės, žolės ir vabalų mišinius - vėl užsikemša. Po 15min atsibodus imu lauk bamperį, leidžiu bakelį ir pilu lauk - skystis tamsus, pilnas žemių, žolių, pora musių ir pan. Hmmm. Na, reiktų plauti, bet... kažkur laša. Pasirodo dar ir tradiciškai įtrūkę ties lygio davikliu, nes buvęs brauktas bamperis. Ieškau naujo bakelio, galiausiai randam nuo 3.0 v6 tinkamą. Jis su lempų apiplovimo funkcija, tad padidinta talpa ir papildoma skylė. Skylę užglušinus viskas stojasi į vietas, tik netinka daviklio jungtis, nes skiriasi ir davikliai (vienas matuoja elektra, kitas plūde), tai palikau be daviklio - kam jis reikalingas, jei vistiek neveikia?
Prapūstos visos žarnelės, išimti ir tvarkingai prapūsti abu purkštukai - rojus, ant lango vėl pučia puikų dušą.
Tikrinau, kodėl muša staigiai stabdant. Priekiniai diskai - lyg ir turi kažkokio kreivumo, bet važiuojant ir staigiai stabdant didesniu greičiu, vibracija juntama bet per vairą lyg ir nelabai, o stabdant rankiniu visai nevibruoja - vadinas galas?
Gale aišku suportai pasaka... Net nenoriu ten lįst, bet dar nuspręsim su savininku, ką ten daryt. Kaladėlių dar likę keli mm, bet jau artėja laikas, o ir suportai biškį paversti. Prapuvę pertvaros kaladėlių varžtukams, reiktų keisti ir suportus jau.
Dapyliau antifrizo puslitriuką.
Va taip ir visa diena. Nors nieko rimto nenuveikta, tai ir pinigų didelių čia negali būti. Ne, geriau jau diržus keisti...
