WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 04 2025, 01:04

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 1144 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 8 9 10 11 12 ELLIPSIS 77 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Gru 22 2013, 10:42 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
Išplovėm Peugeot 406 universalo baką. Radom, kad bako siurbliukas arti smerties panašiai - bandysim keisti greitai, gal padės nuo reguliatoriaus bėdų...

Jei sumastysi kokį nors gerą būdą kaip sėkmingai ir lengvai užsukti tą plastikinį siurbliuko tvirtinimo žiedą ant bako, tai papasakok ir čia. Iš savo patirties galiu pasakyti, kad ten labai svarbu nuo kurios vietos pradedi dėti tą žiedą. Ant žiedo yra tokia žyma lyg ir reiškianti sriegio pradžią, tai kiek atsimenu, ta žyma pradedant sukti turi būti nukreipta į mašinos galą. Tačiau pradeda suktis ir uždėjus nuo kitos vietos, bet sukasi blogai, neteisingai. Tada tikras vargas, nes kažkaip reikia laikyti siurbliuką prispaudus, nes jis atleidus kyla aukštyn ir taip gali sandarinimo guminis žiedelis nukristi nuo savo vietos, o to net nepamatysi. tada jei jau sėkmingai pavyksta pataikyti į reikiamą sriegio vietą, tai kažkiek tas žiedas nesunkiai pasisuką. Vėliau labai pasitvirtino metodas kai du vyrai, vienas iš vienos pusės, kitas iš kitos, vienu metu į ritmą, kala kokių nors buku daiktų, kad nenukirsti plastikinių dantukų (didelis nubukintas atsuktuvas) įrėmę į žiedo dantukus.
Gal tu ir geresnio ką nors sugalvosi ir čia papasakosi. :)

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Gru 22 2013, 13:15 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
saulynas rašė:
Niekad nesusidūriau su tokia problema :? ,su atsukimu tai būna vargo ,tenka kartais ir sulaužyt

Na, man priešingai su atsukimu vargo nebuvo, barkšt, barkšt ir atsisuka. Gal Citroenų bakas kitokios formos, arba kažkas kitaip padaryta, bet P406 apie to žiedo problematišką užsukimą daug forume prirašyta. Šiaip tai tas žiedas naujas vos kelis litus kainuoja (apie 10 Lt.) tai, pora kartų atsukinėjau ir dėdavau naują, nes senam jau dantukai nudažyti būna. Man buvo siurbliukas sugedęs, taisė "Dyzelservisas". Taip užsuko tą žiedą, kad pripylus pilną bako kuro, pasipylė kuras iš bevažiuojančios mašinos ant kelio, pro anga kėbule pribėgo į vidų, prisisunkė sėdynės paralonas dyzelino...

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Gru 22 2013, 14:05 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
kokonas rašė:
tikiuosi i dyzelservisa nuvazhiavai ir sutvarke kaip reikiant ir sedynes ishplove?

Deja, pilną baką pripyliau tik praėjus pusei metų nuo remonto, tai vargu ar būtų prisiėmę kaltę.

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Gru 27 2013, 17:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Saulynai, Bivainis šiuo atveju teisus. P406 HDi - būtent ten labai komplikuotas reikalas su tuo kamščiu. Labai didelio skersmens su kažkokiu nepatogiu sriegiu, kuris ir maunasi ir pasigauna labai sunkiai. Plius, atsukinėjant ir prisukinėjant problema tokia, kad toj skylėj po sėdyne anga iki to kamščio labai gili, o skylės kėbule diametras panašus į pačios veržlės. Ir reziume gaunasi tokia gan nemaloni paliava :)
Nežinau, kaip dėl kitų variklių, nes nečiupinau tos vietos kitiems.
Kadangi bakas pas mumis buvo nuiminėjamas, tai ir atsukom ir prisukom pasidėję ant grindų patogiai - tas buvo nepakartojamai lengviau, nepaisant praeitų ardytojų aplaužytų beveik visų briaunų.

Bivaini > kadangi būtent kaip rašiau, šitą darbą dariau nuimtam bakui, tai su didelėm problemom ir nesusidūriau, nes priėjimas iš visų pusių lengvas ir patogu pažiūrėt ir pačiupinėt, ar lygiai sriegį pagavo. Pavyko pataikyt bandymo keliu gal iš penkto sykio, vis pabandant stipriai spaudžiant žemyn pasukt ir patikrinant tiesumą. Kadangi tas truko gal penkias minutes, tai stebuklingų būdų ir neieškojau. Pastebėjau, kad lengviau sugauti tą reikalą, kai siurblio stiklinės tą korpusą įkiši į veržlę ir tada juos kartu bandant užmauti ant sriegio, nes tos stiklinės briauna, sukant, šiek tiek kliūna už veržlės ir padeda susiskersuoti :)
Keisiu tą siurbliuką, gal rytoj, dabar jau tikrai uždėtam bakui. Tikriausiai jau teks problemų paturėt, taigi ir kažką sugalvot :)


Šiandien pakeičiau XM 3,0 V6 Automat granatos gumą. Išorinę ir dar dešinės pusės - tai gan nesunkus darbelis :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Sau 01 2014, 21:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Pakeičiau tą siurblį. Garsai ir birbesiai nutilo, kūrėsi lengvai.

Šiandien vėl kažkas grybaut pradėjo - teks lįst atgal ir žiūrėt, gal žarnelę neteisingai prijungiau ar ji netinkama mirkti kure ir atsirado koks plyšelis, per kurį išvaro slėgį, nes kartais užgęsta ir sunkiai kuriasi.

Reikės dabar jau tikrai naujos veržlės, nes iš senos beveik nieko nebelikę.
Robete jos kaina priklausomai nuo padalinio 20-25Lt, Mehary dar nežinau, bet turi irgi.
Kodas: 153130

Prisukau beje taip pat nesunkiai gan - sumečiau viską vidun, žiedo sriegį gausiai sutepiau guolių tepalu ir vėl iš akies taikiau. Per kelias minutes pataikiau ir paskui sukau. Sukt gana neblogai pavyko taip:
su viena ranka paėmęs už veržlės suki ją ir vienoj pusėj įrėmęs atbukintą kaltą į briauną (kurių jau belikę vos kelios) stūmiau - prisisuko lyg gerai.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Sau 02 2014, 11:48 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
Bėda ta, kad besukant tą žiedą gali iš savo vietos iškristi, nes joje nestipriai laikosi, guminis žiedas - tarpinė, ir to net nepastebėsi, nes nesimato. Galutinai prisukę žiedą - veržlę bandėm sandarumą. Pripylėm apie pusę bako dyzelino, tada vienas sėda už vairo kitas, tupi gale ir žiūri kas bus. :) Pavažiuoji kelis metrus ir staigiai stabdai, kuras susiteliuškuoja ir jeigu žiedas - veržlė blogai prisuktas, arba guminis žiedas - tarpinė iškritęs iš savo vietos, ims leisti kurą ir pasimatys.

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Sau 02 2014, 12:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Jei sukant laikote prispaudę tą sandarinimo žiedą su siurblio korpuso viršutine balta plokšte - tuomet žiedas neišsprūs niekaip. Mūsiškis žiedas gan tampriai aptempia sriegio viršuj esančią tokią briauną, tad niekur nebėga - gal jūsiškis jau kiek labiau pavargęs. Jei išeina pritaikyti, galima ten uždėti kokį paprastą O-ring žiedą didesnio diametro ir net storesnį, nei originalas (tokį dėčiau keisdamas, nes tikrai lengviau būtų prispausti. O jei ne - yra pirkti ir originalas, tik kainuoja tiek pat, kiek veržlė.
Dėl to, ar sandarus maniškis - garantuot irgi dar negaliu, bet prisisuko tvirtai, išbandysim.
Labiausiai nervina, kad tas sriegis padarytas toks standus - būtent tai ir kelia problemą, nes jei būtų taip, kaip kituose bakuose, kur rankomis prisuki iki pat galo ir paskui tik užverži su įrankiais - tokia ir problema būtų...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Sau 02 2014, 21:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Ačiū, kolegos :)
Žinosim, kokių žvakių vengti.
Tiek mano BX TD, tiek C15 RD susuktos Bosch, bet pirmajam tai daryta prieš šešis metus, o antrajam Ispanijoj praeito savininko. Jokių problemų abiems. Matyt, abiem atvejais papuolė tikros...

Nu va, C15 variklio, kuris dabar ZXe - nusprogo Bosch. Visos keturios iškart, nes kūrėsi dar prieš kokią savaitę visais keturiais cilindrais be problemų, o dabar starteriu vanot reikia minutę. Pabandžiau rankiniu būdu pašildyt - laidukas nė mažos kibirkšties neišmeta, o šleifas nenuimtas, reiškia šakės visoms.
Aišku, čia su tais dyzeliniais ir tepaliniais žaidimais aš jas labai stipriai kroviau, kai kartais nesikurdavo arba kurdavosi sunkiai, kartais šildoma po 2-3kart iš eilės buvo, o ir relė ne pagal žvakes, o kažkokia berods AX TUD variklio - kaitinimo laikas 14s, kai XUD7 relė kaitina 8 ar 10s.
Ryt suksim ir žiūrėsim. Dėsiu šrotines, jei gausiu dovanų. Jei ne - Iskra :)

Pabaigėm tvarkyt tą P406 lyg ir. Galiausiai nuvežiau restauruot siurbliuką. Sutvarkė, viską gražiai ant karštų sujungė. Pastačiau pats, bet labai sunkiai. Su nauja veržle, kurios kaina visgi 14Lt, nieko nesigavo - žaidžiau gal pusvalandį, bet rankomis teisingai ne skersai prisukti nepavyko - vargo vakarienė. Gal bako sriegis pagramdytas pagadintas praeitų savininkų, nes vijos labai jau neaštrios ir nauja veržlė neteisingai kimba ir vis pagavus numeta atgal. Uždėjau seną ir tiek - lyg ir teisingai tiesiai prisiveržė - po dviejų dienų žiūrėsiu, ar šlapia...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Sau 02 2014, 21:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Šitą jau buvau radęs ir bandžiau nagrinėtis. Konkrečiai tikrai padėtų, jei kas nors galėtų įvardinti tų kitų skaičių reikšmes :) C.Tronic'ą iš schemos pažįstu, dar matau yra Burroughs angliškas prietaisas, bet jie du ir labai panašūs ar vienodi, o skales rodo skirtingo dydžio ir net eilės, tai pagal kurią žiūrėt (nes šiaip berods Burroughsas rodo Nm, ko man ir reiktų)?


Radau daug tikslesnę lentelę, galiu pasidalint. Jei kam prireiks - kreipkitės :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Sau 02 2014, 21:53 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
Teko kažkur skaityti, kad naujo žiedo - veržlės sriegį galima pašlifuoti su švitrinių popieriumi, na o po to papoliruoti su veltiniu. Hemarojus šitas mazgas, bet visgi kažką ten sukurti gal ir galima būtų.

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Sau 07 2014, 09:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Bivainis rašė:
Teko kažkur skaityti, kad naujo žiedo - veržlės sriegį galima pašlifuoti su švitrinių popieriumi, na o po to papoliruoti su veltiniu. Hemarojus šitas mazgas, bet visgi kažką ten sukurti gal ir galima būtų.

Hemorojus konkretus net ne dėl tos veržlės, o būtent dėl sandarinimo klausimo. Tą veržlę šiaip tai pataikyt pataikai, bet tas guminis žiedukas, jei ir neiššoko - labai sunkiai sandarina, nes reikia stipriai ir tiesiai privežti, o sriegis labai standus. Ardžiau prieš kelias dienas ZX - ten plati guma, kuri statosi į bako skylės vidų, o viršuj briauna gulasi ant sriegio galo. Įstatai į vidų paėmėjo korpusą ir laiko sandarumą, prisukus net su ranka, bet kad rimčiau ir ramiau būtų - suremiu du atsuktuvus ir prisuku tvirčiau.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Sau 08 2014, 16:37 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Katik padarytas aptarnavimas Peugeot 307sw 1,6HDi.
Pagrindinis diržas su guoliais ir pompa, dalinis antifrizo keitimas, kuro ir oro filtrai.
Diržo komplektas kaip visada originalas rastas, rida 220+kkm; įdomu, kokia tikra.

Beje, dėjau šeimininko atvežtą Dayco diržą, tai pirmąkart teko tokį įdomų matyti ir dėti - vidinis paviršius, kur dantys, dengtas kažkokia balta į plastiką panašia medžiaga, labai slidu - lengvai užsimauna ir tikriausiai tyliai dirbt turėtų. Bet įtempus pagal tempėjo rodyklę ir surinkus, garsas nuo diržo darbo vistiek yra.
Taip kad viskas čia normaliai, bi tik garsiai nebūtų :lapux:
O šiaip mane vis dar stebina DV variklių tylus darbas.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Sau 09 2014, 03:12 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
exDalimis buvo teisus beje - keičias tas oro filtras ir nenuėmus valytuvų, tik dėžę jau tenka išpūsti taip. Priėjimas ne pats patogiausias, o ir pakeisti oro ir kuro filtrus trunka neskubant ir labai tvarkingai bent valandą. Aš iškart nebaigiau - sudėjęs filtrus ir užsandarinęs dėžę bei ją užmovęs ant laikiklių (buvo kreivai praeitų keitėjų pastatyta, nors ir filtras PSA original), prisukau ir prijungiau srauto matuoklę ir turbo šlangą ir pasilikau vietos nuorinimui po diržo keitimo.
Jei kas turėsit reikalų su antifrizo keitimu ar pildymu būtent C4/307 1,6Hdi, žinokit, kad nuorinimui pakanka nusiimti įsiurbimo du plastikinius vamzdžius iki oro filtro, galbūt jei neatsijungia, dar tokią plastmasę prie vairuotojo pusės faros - tuomet telpa ranka užkišti ir pasišviesti pažiūrėti, ar skystis tvarkingai bėga be jokių bėdų :) Kaip su didesniais ar mažesniais, tai ir nežinau - nečiupinti, o būtent C4/307, toks vaizdas, kad ten tik skardos ir salonai skiriasi.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Sau 11 2014, 22:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
C5 2.0i 16v 100kw RFN
Nulūžus tepalo matuoklė, apdirbtas variklio skyrius. Suradau ir pakeičiau matuoklę (nauja, originalas), dapyliau tepalo DAUG. Vis dėl to, nuėmus variklio apatinę apsaugą, ten radau daug seno tepalo ir purvo mišinio ir variklį tepaluotesnį, nei turėtų būti pro matuoklę (kitiem ten išvis nieko nepučia gi). Apvaliau, stebėsim, bet atrodo varo per veleno ar velenėlio salnyką.
Nepurškė ant langų. Pravalau purkštukus adata - purkšt ir vėl užsikimšę, pravalau, traukdamas kažkokius žemės, žolės ir vabalų mišinius - vėl užsikemša. Po 15min atsibodus imu lauk bamperį, leidžiu bakelį ir pilu lauk - skystis tamsus, pilnas žemių, žolių, pora musių ir pan. Hmmm. Na, reiktų plauti, bet... kažkur laša. Pasirodo dar ir tradiciškai įtrūkę ties lygio davikliu, nes buvęs brauktas bamperis. Ieškau naujo bakelio, galiausiai randam nuo 3.0 v6 tinkamą. Jis su lempų apiplovimo funkcija, tad padidinta talpa ir papildoma skylė. Skylę užglušinus viskas stojasi į vietas, tik netinka daviklio jungtis, nes skiriasi ir davikliai (vienas matuoja elektra, kitas plūde), tai palikau be daviklio - kam jis reikalingas, jei vistiek neveikia?
Prapūstos visos žarnelės, išimti ir tvarkingai prapūsti abu purkštukai - rojus, ant lango vėl pučia puikų dušą.
Tikrinau, kodėl muša staigiai stabdant. Priekiniai diskai - lyg ir turi kažkokio kreivumo, bet važiuojant ir staigiai stabdant didesniu greičiu, vibracija juntama bet per vairą lyg ir nelabai, o stabdant rankiniu visai nevibruoja - vadinas galas?
Gale aišku suportai pasaka... Net nenoriu ten lįst, bet dar nuspręsim su savininku, ką ten daryt. Kaladėlių dar likę keli mm, bet jau artėja laikas, o ir suportai biškį paversti. Prapuvę pertvaros kaladėlių varžtukams, reiktų keisti ir suportus jau.
Dapyliau antifrizo puslitriuką.

Va taip ir visa diena. Nors nieko rimto nenuveikta, tai ir pinigų didelių čia negali būti. Ne, geriau jau diržus keisti... :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Sau 12 2014, 12:52 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3221
Miestas: Kaunas
Tadai, tokio nelabai kvalifikuoto darbo (visokių langų bakelių keitimas ir kitokia neaiškios kilmės beletristika) valanda turi kainuot apie 50 litų. Mums garaže mažiau nesigauna, nes kai sudedi nuomą, elektrą, šildymą, vandenį, mokęsčius kitokius ir dar turi gi sau likti.....

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 1144 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 8 9 10 11 12 ELLIPSIS 77 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007