WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Kaunas
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=24594
Puslapis 26

Autorius:  kokonas [ Rgs 22 2011, 18:56 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

VLNO lyg ir gedimino technikos univeras stenda yuredavo, ar kazhka maishau?

Autorius:  taurius [ Rgs 22 2011, 22:19 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

Turėjo, anas lyg ir vienas tiklesnių skaitosi. Taip pat dar yra kažkoks seimo garažuose. Tačiau nieko konkretaus nežinau - sau matavau Kaune. Kaune beje skaitos irgi vienas tikslesnių, nors įrengtas tai taip "ūkiškai" :)

Beje, jau galiu atlikti ir 1.6 HDi variklių kompiuterio modifikacijas.
Paslaugą taip pat galima atlikti tiek Vilniuje, tiek Kaune.

Autorius:  Zygis [ Lap 12 2011, 15:40 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

Laba diena, del variklio galios kelimo.
Turiu C5 66kw.
Bet jei gerai zinau tai forsunkes nelabai dirbt nori bent 2 vnt ir pakaitimo zvakes nevisos kaitino.
Tai pries atliekant mineta tobulinima ar reikia susitvarkyti ar kaip?

Autorius:  taurius [ Lap 12 2011, 18:51 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

Laba,

1. C5 66kW nebūna, buvo 2l 80kW, 2.2l 98kW, 1.6 80kW, 2l 100kW, 2.2l 125kW. Bet čia ne problema, išsiaiškinsim viską :)
2. Pakaitinimo žvakės įtakos neturi.
3. Forsunkės arba purkštukai turi įtakos ir dėl jų gali būti sumažėjusi trauka. Chip tuning'as gali net nepasijausti su blogais purkštukais, jeigu jie nepurškia kuro į degimo kamerą, o grąžina jį atgal į baką. Kodėl nusprendei, kad jie blogi?

Autorius:  kestas197901 [ Lap 13 2011, 18:59 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

sveiki,na noreciau ir as gal tokiu navarotu ar labai jauciasi tas pagerejimas ir dar ar tik jegos atsiranda daugiau ar ir greicio dasides mano 205km,eina daugiau ani

Autorius:  taurius [ Lap 14 2011, 00:31 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

Sveikas,

Jaučiasi :) Iš pradžių klientai labiausiai jaučia galios diapozono praplatėjimą (trauka nemažėja prie didesnių sūkių). Po to pripranta, tačiau labiausiai jaučia jeigu po mėnesio įrašai originalią versiją... Bet kokiu atveju rezultatui netenkinant - įrašysiu originalią programą ir atsiprašysiu už sugaištą laiką. Iš forumiečių jau trys pasinaudojo šia paslauga, taip pat dar vienas peugeot forume, kur parašė ir savo atsiliepimą.

Taip pat dar yra niunsai, kuriuos galima keisti. Aš asmeniškai neesu megėjas rašyti programos taip, kad tiesiog būtų maksimalus poveikius kai tik pradeda pūsti turbina. Viena vertus pojūtis būna akivaizdus, kita vertus tai yra tikras peilis sankabai. Aš galios kreivę stengiuosi daryti tolygią - jaučiasi švelnus galios padidėjimas pradėjus pūsti turbinai ir po to ta galia šiek tiek auga, bei išlieka platesniame sūkiu diapozone. Kitas niunsas - gazo pedalo žemėlapis. Galiu padaryti staigesnį priėmimą tarkim nuo 40 procentų gazo arba tik nuo 80 procentų. Pirmu atveju čiut perspaudus akseleratoriaus pedalą automobilis greičiau raus į priekį, bet po to nebus ryškaus skirtumo tarp pusės akseleratoriaus paspaudimo ir pilno. Antru atveju nesitampysi važiuodamas mieste, o esant reikalui - spustelsi tiek, kiek norėsi. Žodžiu - galiu parašyti taip, kaip visiems (švelnesnė pradžia ir po to tolygi trauka) arba pagal individualų pageidavimą.

Maksimalus greitis taip pat padidėja. Mano C4 pagal spidometro parodymus važiavo 194km/h, po tuning'o - 210km/h. Bet čia irgi individualiu pageidavimu. Kadangi pas 1.6 hdi 200km/h pasiekiami jau viršijus 4000rpm, o klientams nesistengiu stipriai didinti galingumo prie tokių sūkių tai greičio padidėjimas priklauso nuo pavarų dežės perdavimo arba individualių norų :)

Autorius:  zramas [ Lap 14 2011, 09:45 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

Na parašysiu ir aš savo įspūdžius po Tauriaus invazijos į mano 2,0HDI 80 kw.

Kad trauka padidėjo, tai jaučiasi akivaizdžiai. Turėjau proga su pažystamo Xantia 2,0HDI 80 kW, po to pavažiuoti :-(, 0 jam po savosios persėdus į mano :o . Tai sakė palauks mano atsiliepimų apie kuro sąnaudas ir jeigu viskas gerai, tada skambins Tauriui. :-)
Labiausiai džiugina galios diapazonas, kaip ir minėjo Taurius.
pvz. tikriausiai pastebėjot, kad šis variklis gerai važiuoja tik nuo 1700 RPM iki maždaug 3000 RPM. tai dabar gali spausti iki 5000 RPM ir nėra jokių traukos sumažėjimu.

Išbandyta:
1-a. pavara kaip buvo pradžioje tupa taip ir liko, tik nuo 2000 RPM jau įdomiau.
2-a. pavara be vargo 75km/h.
3- a. pavara iki 120 km/h
Toliau jau kitom pavarom nespaudžiau iki redline.
Maksimalaus greičio nei ankščiau nei dabar nebandžiau, bet neabejoju, kad bus didesnis.

Iš karto po modifikacijų gatvėje teko palenktyniauti su mitsubishi galant 2,5l. V6. (120kW), tai iki 150km/h (4-a pavara) ėjo lygiai toliau nebuvo jau kur lėkti. :-) (Minsko plentas)

Kuro sąnaudų dar nepatikrinau, bet kažkokio skirtumo tikrai nepajutau, nors tuos naujuosius arklius dar pavaikau :-)

Ačiū Tauriui už kvalifikuotą darbą ir išsamų savo darbo paaiškinimą.
Jeigu bus dar kokių naujų įspūdžių, būtinai parašysiu.

Autorius:  exDalimis [ Lap 14 2011, 18:13 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

taurius rašė:
Laba,

1. C5 66kW nebūna, buvo 2l 80kW, 2.2l 98kW, 1.6 80kW, 2l 100kW, 2.2l 125kW. Bet čia ne problema, išsiaiškinsim viską :)
2. Pakaitinimo žvakės įtakos neturi.
3. Forsunkės arba purkštukai turi įtakos ir dėl jų gali būti sumažėjusi trauka. Chip tuning'as gali net nepasijausti su blogais purkštukais, jeigu jie nepurškia kuro į degimo kamerą, o grąžina jį atgal į baką. Kodėl nusprendei, kad jie blogi?

c5 2,0 66kw buna, negi pamirsai lygintojo greituke? :mrgreen:

Autorius:  taurius [ Lap 14 2011, 19:38 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

exDalys - specialiai įsijungiau pažiūrėti jo galios ribojimo kreivę, nes tai buvo pati pirma mano tiuninguota mašina (mokinausi su ja). Ten tikrai yra cieli 80kW. Įkėliau keletą pagrindinių kuro dozavimo žemėlapių - 80kW C5 greitukės, 66kW Peugeot 307 ir zramas (2.2 hdi 98kW dozuoja 72g) :)

Prikabinti failai:
Zramas_tuned.JPG
Zramas_tuned.JPG [ 129.43 KiB | Peržiūrėta 5308 kartus(ų) ]
307_66kW.JPG
307_66kW.JPG [ 16.85 KiB | Peržiūrėta 5308 kartus(ų) ]
Vilius_80kW.JPG
Vilius_80kW.JPG [ 120.8 KiB | Peržiūrėta 5308 kartus(ų) ]

Autorius:  sailor [ Sau 13 2012, 23:07 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

atlikus cipavima xantijai 2 99m., 2l hdi,ex 66kw,"Tauriaus" pagalba,galiu konstatuoti,kad galios padidejimas yra pastebimas,nors tuo sveikatos padidejimu nesinaudoju daznai,ekonomijos atzvilgiu kalba skaiciai: buvo 7,5-7,7l/100km,yra7,2-7,5 l/100km,pagrinde vaziuojama po 10-15km miesto rezime,puse atstumo i darba puse atgal iki namu per diena,dazniausia variklis taip ir nesusyla iki darbines temperaturos.Nepasakyciau,kad buvo mirtina butinybe atlikti cipavima,bet vis delto esu rezultatais patenkintas,rezultatus uzmiestyje kolkas nezinau,tad nekomentuoju.

Autorius:  xamas [ Sau 26 2012, 13:15 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

Klausimas Tauriui, ar eitu panaikinti C2 1,4 HDI pradini "laga". Kas per auto jei turi mynt pedala, ir toks jausmas, kad sukimo momento iki 2000 aps/min visai neber, nes aukstesne pavara gali vaziuot tik gerai isukes varikli. 20-30km/h greiciu II pavara nepavaziuosi, gesta variklis. Situm atzvilgiu ner ka lygint sio variklio su tikrai tupu VW 2,0 SDI.

Autorius:  Paulius [ Sau 29 2012, 10:03 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

xamas rašė:
aukstesne pavara gali vaziuot tik gerai isukes varikli. 20-30km/h greiciu II pavara nepavaziuosi, gesta variklis.

cia kazkas ne ok, ne cipuojant reikia sita beda spresti

Autorius:  Sloikas [ Vas 24 2012, 13:15 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

Sveiki. Kaip dėl akceleracijos vėlavimo? Pas mane ant laisvų staigiai numynus tapkę iki dugno ir atleidus apsukos iki 1k nespėja pakilt. Ar čia tik mechaninės problemos?

Autorius:  taurius [ Vas 24 2012, 20:49 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

Xamas - viskas priklauso nuo to, ar mechaniškai ten viskas gerai. Realiai reiktų pažiūrėti kokio dydžio ten tas lag'as - ar normalus ar ne. Kažkiek lag'o yra normalu, nes bet kokiu atveju ten stovi paprasta turbinytė, kuri turi būti suderinti pūsti optimaliai prie plataus sūkio diapozono. Turbinos slėgį kuria išmetimo dujos, išmetimo dujas kuria sudegintas kuras, kuras dozuojamas pagal suvartojamą orą (arba turbinos slėgį) - todėl turime tarsi užburtą ratą. Kol nėra išmetimo dujų, tol nesisuka turbina ir nėra galingumo, o išmetimų dujų nėra tol, kol nėra deginamas apčiuopamas kuro kiekis (yra galingumo). Yra tam tikri elementai, kurie gali pamažinti realų variklio sukimo momentą esant mažam turbinos slėgiui ir dažniausiai tai būna netinkamai oro kiekį matuojanti oro srauto matuoklė (kompiuteris pagal oro srautą sprendžia kiek kuro dozuoti) ir gali vėlinti galios atsiradimą. Tą patį gali daryti neteisingas turbinos valdymas, užsikimšęs intercooleris, turbina prie mirties, blogai pastatyti velenėliai ir panašūs dalykai. Realiai jis turėtų pradėti važiuoti maždaug ties 1800-1900rpm. Kiek man pačiam teko su 1.4hdi važinėti tai visai normaliai jis važiavo (aišku ne sportinė mašina). 2000 rpm irgi nėra labai blogas variantas, nors aišku traukos jausmas internetu - subjektyvus dalykas :) Jeigu pravažiavus su panašiu kyla įtarimų - pradžiai reiktų pamėgint pralėkt su nauja oro srauto matuokle.

Čipavimas irgi ne vaistas nuo visų ligų - jeigu ten kažkas mechaniškai negerai, tai nelabai aš tą dalyką ir apeisiu. Yra tam tikrų būdų kaip galima šiek tiek pamažinti turbo lag'ą žemesniame sūkių diapozone, tačiau mechanikos dėsniams nepaprieštarausi (jeigu turbinos parametrai fiksuoti, kompiuteriu jos sparnelių kitokiu kampu nepastatysi, o ir sudilusios velenėlių grandinės neįtempsi). Tam tikrą pagerėjimą galima pasiekti, tačiau stebuklo tikėtis neverta. Vat virš 2000 rpm tai galimybės plačios ir remiasi tik į tam tikrų komponentų galios rezervą (sankabos, turbinos). Optimalus galios kėlimas vyksta apie 25% (yra išimčių, kur mažiau arba daugiau priklausomai nuo variklio), tačiau yra tokių, kurie mėgaujasi (tik ant savo atsakomybės) ir 40% didesniu galingumu.

Jeigu nori, galima pamėginti pažiūrėti ką pavyks padaryti su tuo 1.4 hdi - patiks paliksim, ne - grįšim prie originalo ir nieko nekainuos ;)

Sloikas - Principe tinka viskas, kas pasakyta aukščiau :) HDi varikliai iš esmės nepasižymi labai greitu reagavimu į akseleratoriaus paspaudimą, reikia žiūrėti kokia ten situacija po to paspaudimo. Daugiausiai su tuo bėdų turi 2.2 hdi 98kW varikliai ir ten būna mechaninės problemos. 2l hdi ne tokie lepūs šiuo klausimu. Bet kokiu atveju įvertinti galima tik vietoje. Jeigu kyla rimtų abejonių ar viskas su automobiliu tvarkingai - galime susitikti, pralėksiu ir pasakysiu kokia ten situacija. Aš pats esu važiavęs su labai daug įvairių hdi varikliais varomų citroen'ų - turiu įsivaizdavimą kokia jų trauka :)

Autorius:  Sloikas [ Vas 24 2012, 22:20 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

Aš kažkaip galvojau, kad turbo lagas ir akceleracijos vėlavimas yra skirtingos problemos. Turbo lagas tai žiauriai jaučias kai 2 bėgy įsimetęs bandai spaust nuo žemų sūkių. Užkabina normaliai gal prie 1.6k apsukų. Čia viskas kaip ir aišku, juk jau toks variklio veikimo principas.

Tačiau su tuo vėlavimu galima kartais ir žūt. Reik kur staigiai išlįst ar pralįst ir gali būt ragai, nes reik prieš sekundę jau užgazavus būt. Giminėj yra pora p206 hdi 66kw, tai ten net smagu važiuot, daug jautriau reaguoja į pedalą.

O pats tik Kaune būnat? Gal Vilniuj lankotės? Reikia man palygint su panašiu aparatu, bet va kad nėr galimybių, tik tie be interkulerių ir daug mažesne mase.

Puslapis 26 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/