WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=33496
Puslapis 212

Autorius:  Elviukai123 [ Kov 16 2016, 10:56 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

ksc.lt ismete kompiuteriu laptopu remonta :)

prisijungiaus paziuret live parametrus, liambda zondas keistia reguoja letai kyla duodant apsuku ar isvis neklyla, itampa ir zemiau 0.5v nebuvo nukritus, i virsu 1.2V galinis zondas isvis rood 92mV

bet stebent live paramterus masina vel purtytis pradejo prisijungiaus prie ipurkimo- akurat tuo metu 1mas cilindras nedirba

Paveikslėlis

nesu specialsitas bet jei 0ms tai purkstukas neveikia? ar ji isjungia masinos kompas pvz del to kad uzdegimo rite neveikia ar istikro neveikia? nes tas apts fintas ir su dujom (negi abu pirmo cilindro purkstukai tiek duju tiek benzo parejo?) logiskiausiai zvake tada?.. neturiu raktu gal Tadai pagelbetum, bendrom jegos kazka padarytumem.

Autorius:  Arthur [ Kov 16 2016, 12:11 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

Macnas pone ,aisku kad duju neveiks jei benzo neveiks. Galine lambda kazkas apie 0.75 turi kibot. O priekinis pastoviai kreive judet aukstyn zemyn.Nezinau ar per diagboxa manau turi kreivia piest irgi.

Autorius:  Elviukai123 [ Kov 16 2016, 13:08 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

stebint live paramterus(kur breziamas grafikas kreive tiesi(pagazavus pakyla) ,stebint liambda itampa sokineja nuo 0.49v iki 1.2V pagazavus

buvau prisijunges vaziuojant pavara tai tolygiai vaziuoajnt 40km/h pulsuoja nuo 0.3 iki 1.1v

dar sunku suprasti kai pereina i avarini rezima apsukos irgi nekyla, bet cilndru ipurksima visu rodo.

kambinau i kelis servissus pagal skelbimus -- pvz skelbime nurodyta benzininiu citroen peugeot renault diagnostika , paskambinus sako negalim prisijungt prie sio mdoelio, sakai nieko tokio atsivesiu visa diegnostine iranga(lexia +kompas) paramteus ijungsiu gyvai ir paziurekit. vistiek sako nieko neturim apie si varikli. sakau asivesiu citroen servise sedre paleista virtual bo'xe (su kuriuo dirba dileriai) - nesupranta ka sakau. arba as nemoku paaiskint kas blogai. bet lyg ir darbuotojas o ne klientas turetu aiskint apie tai kas ten sugede

Autorius:  tadas1991 [ Kov 16 2016, 13:36 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

Skambink Tauriui arba Pauliui (pauliusj Peugeot forume), bent jau diagnostiką kokybišką sutarsi ir gausi.
Arba, aišku bijau, bet kitaip teks man imtis šito reikalo...
Bet mano sąlygos tokiems remontams, kurių kiti nebesiima, aiškios - terminas nelabai apibrėžtas, suma, jei pavyks, gali būti nemaža, o gali ir nepavykti. Bet tada už nepadarytą darbą nekainuoja. Tik tarkim jei Lambdą blogą randam ir pakeitus jo rodmenys pradeda būti normalūs, bet vistiek kažkas dirba ne iki galo, tai kainuoja vistiek. Ir viskas derinama asmeniškai su klientu, kiekvienos išlaidos.

Autorius:  tadas1991 [ Kov 16 2016, 13:43 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

Nebegaliu redaguoti žinutės, tai rašau dar vieną:

Nevažiuok pas jokius pseudoi diagnostikus, nes dabar visi diagnostiką atlieka, bet dar daugiau nei pusė tų diagnostikų taip ir neišmoko į gyvus parametrus pažiūrėti, kai mes išmokom pirmą dieną, kai tik Lexia įsijungėm :D Aišku, pradžioj ten nieko nesupratom, kas kaip turi rodyti, bet pamažu mokomės :)


Truputį pagalbai iš mano menko supratimo:

Lambda vertė prieš katalizatorių normaliai dirbančiam varikliui turbi būti kuo artimesnė sinusoidei, o už katalizatoriaus kuo artimesnė tiesiai (vertinant stambų mastelį, nes padidinus mastelį ten vistiek gaunasi gera kreivė, bet svyravimai labai mažam įtampos diapazone turi būti).
Įdedu normaliai dirbančio variklio Lambda kreives. Čia C5 II, kažkur 2005tų metų, ir kadangi V6 ir galvos bei katalizatoriai yra po du, tai ir Lambda zondai keturi, tai neišsigąskit :)

Matome, kad priekinė galva dirba gražiau arba kad priekinės galvos Lambda geresnės būklės. Ir taip pat matome, kad galinės galvos katalizatorius arba lambda zondas yra žymiai geresnės būklės, nes jo įtampa praktiškai lygi - svyravimas 0,05V lygmeny, kai priekinės downstream kinta net iki 0,4V. Bet ir tai dar yra pakenčiama.
Beje, variklis dirbo dujomis, tai sakyčiau ir įranga labai neblogai sureguliuota. Žmogus sakė, kad BRC, bet tiksliai nežinojo, ar Plug n' drive.
Paveikslėlis

Autorius:  Elviukai123 [ Kov 16 2016, 13:56 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

Tadai, brukstelkit savo tel nr jei galit

Autorius:  tadas1991 [ Kov 16 2016, 14:21 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

Elviukai123 rašė:
Tadai, brukstelkit savo tel nr jei galit

Į mane drąsiai "TU" kreiptis reikia, man 24 metai :)
863540693.
Bėda, kad šią savaitę iki pat galo - veiklos iki kakliuko :)
Tai ant dienų nelabai ir gaunasi...

Autorius:  Elviukai123 [ Kov 16 2016, 14:47 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

Aciu Tadui, pasikalbejom ,nusiraminau, o tai jau galvojau kad citroen c5 kazkokia raupsuota masina-nieks nenori tvarkyt :)

Autorius:  Arthur [ Kov 16 2016, 14:59 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

Visi bijo kai klijantas daugiau zino uz servismena.

Autorius:  Saulynas [ Kov 16 2016, 17:12 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

Arthur rašė:
Visi bijo kai klijantas daugiau zino uz servismena.

Daugeliu atvejų tu teisus :)

Autorius:  exDalimis [ Kov 16 2016, 18:08 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

Elviukai123 rašė:
stebint live paramterus(kur breziamas grafikas kreive tiesi(pagazavus pakyla) ,stebint liambda itampa sokineja nuo 0.49v iki 1.2V pagazavus

buvau prisijunges vaziuojant pavara tai tolygiai vaziuoajnt 40km/h pulsuoja nuo 0.3 iki 1.1v

dar sunku suprasti kai pereina i avarini rezima apsukos irgi nekyla, bet cilndru ipurksima visu rodo.

kambinau i kelis servissus pagal skelbimus -- pvz skelbime nurodyta benzininiu citroen peugeot renault diagnostika , paskambinus sako negalim prisijungt prie sio mdoelio, sakai nieko tokio atsivesiu visa diegnostine iranga(lexia +kompas) paramteus ijungsiu gyvai ir paziurekit. vistiek sako nieko neturim apie si varikli. sakau asivesiu citroen servise sedre paleista virtual bo'xe (su kuriuo dirba dileriai) - nesupranta ka sakau. arba as nemoku paaiskint kas blogai. bet lyg ir darbuotojas o ne klientas turetu aiskint apie tai kas ten sugede

o sito skelbimo desiniam ekrano sone (trecias nuo virsaus) nematai?

Citrinų "daktarai"

KCS - Kauno Citroen Servisas

Tarp citroentuziastų žinomas kaip ACS



A.Sinkevičiaus firma
Ateities pl. 30H, Kaunas
Tel. +370 37 380326
Mob. +370 687 89009

Klausimams ir pasiteiravimui: arunas@kcs.lt

Vieta Maps.lt žemėlapyje



- Citroën ir Peugeot automobilių dalys

- Automatinių ir mechaninių pavarų dėžių remontas

- Automobilių pardavimas: http://auto.plius.lt/kcs/skelbimai/leng ... omobiliai/

- Variklių remontas

- Hidropneumatinių ir klasikinių pakabų remontas

- Automobilio apžiūra prieš perkant automobilį

- Kompiuterinė Citroën ir Peugeot automobilių diagnostika

Klubo "Citrina" nariams atliekamiems darbams taikoma 10% nuolaida

Autorius:  valdas 76 [ Kov 16 2016, 19:51 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

Elviukai123 rašė:
blogiausia kad ant dienu turiu i Lenkija vaziuot 800km+ ir ar nebus taip kad partempt mane nuo kokio Bialystoko reikes.. :(
vienok jauciu kad pasibaigus masinos upgreidui reikes pradet remontuot ir esminius mazgus.kas is to grozio jei masina nevaziuoja :)


Anksčiau ar vėliau visi tai pradeda suprast...
Kaip ten bebūtų, reiktų ir meistrus už karšenės paimt ir pakamantinėt, jei pridirbo, tai tegu ir sutvarko

Autorius:  Elviukai123 [ Kov 16 2016, 20:05 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

butent si nespastebejau, dekui.

smagumai tesiasi, nuvazavau i utana nupirkau nuo tos pacios 20 000myliu masinos uzdegimo bloka, veleno padeties davikli(greiciausiai) ir liambda zonda (antraji)

namie radau raktuka pasikeiciau uzdegimo bloka- jokio skirtumo :bum: taip tikejaus kad uzdegimo blokas. kitu daliu pasikeist pats negaliu, neisivaizduoju ka daryt. gal kas galetu bent padet pakeist ta liambda ir veleno padeites davikli?

masina toks pojutis kad koki 40arkliu jei ne maziau, gazas vangus, nenoriai ir paveluotai reaguoja akseleracija 0-100km 20sekundziu koki. bandant gazuoti vel sove kelis kartu toks pojutis lyg gyvenu kokiais 1991 su opel rekord :bum:


ryt pasuksiu i si servisa bet greiciausiai isgirsiu ta pati ka ir kitur- paziureti galime kazkada ateityje, kainuos simtai euru, ngalesim parekomenduot kokias dalis pasiskeit pagal kalidos kodus :bum:

taip nervas ima sedi ir nera sprendimo. :( meistrai kurie tvarke sake tik tebuvo atjunge liambda 1 ir viskas. katalizatorius lyg geras, nulis minciu
:(

Autorius:  Elviukai123 [ Kov 16 2016, 20:51 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

atjungiau liambda zonda isvis-jokio skirtumo irgi. idomiausia kad dar pries ismetant polution ir dar pries masinai pradedant purtytis ismeta braking system arba esp/asr fault ir tik tada po 5-8 sekundziu antipolution.
braking system faulta meta sisip kai jungiesi su lexia veikianciu varikliu, isvis kyla minciu kad koks bsi ar variklio valdymo blokas dvesia ar laidai tarp ju (ardyta buvo nemazai)

Autorius:  Elviukai123 [ Kov 16 2016, 21:16 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

pamirsau dar pasakyti kad tie patys meistrai pakeite kolektoriu ir tepalus su tepalo filtru pakeite. jei tai kaip nors gali but susije su problema- i tepala kazko pripilta buvo ,pakeitus komrpesija sumazejo ir tt. na jokiu minciu neateina daugiau :(

Puslapis 212 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/