Ai, dar šiandien sutvakytas sankabos pedalas 406tukui kitam. Bičiukui pakeitė kažkokie meistreliai pagrindinį cilindriuką. Jau senokai, bet kurį laiką taip ir važinėjo.
Sankaba nusimina gan lengvai, bet grįžta vietą labai lėtai, dar su kažkokiu girgždesiuku.
Pirmas įtarimas - lievai įdėtas arba šaip tiesiog stringa kažkuris cilindriukas. Nuimu ir atjungiu vamzdelį nuo darbinio - vaikšto lengvai ir greitai, pedalas (kartu su pagrindiniu) irgi. Vadinas, cilindriukai nestringa, o stringa skystis tarp jų ar kažkur kažkas užsivakuumuoja ar užsislėgina.
Problema rasta ne prie pagrindinio, o prie darbinio cilindriuko. Po ilgos nesėkmės bandant atgal įstatyti vamzduką į lizdą, niekaip nepavyko. Kilo įtarimas, kad kažkas negerai su gumyte. Kišant adatą, rasta, kad kanalas gilumoj vos storesnis už adatą. Teko iškrapštyt gumelę ir vietoj originalios - rastas gan grubiai atpjautas paprastos žarnelės gabaliukas. Pasirodo, kad kanalas cilindriuko skylėje išvis yra ne per centrą, o šone, o žarnigalis sandarina ne tik nuotekius, bet ir pratekamumą - pratekėt prateka, kai mini su koja su jėga - spyruoklės pagalba - užtenka, bet atgal grįžtant vien sankabos diskatorius nebesukelia per tokią mažą skylę tinkamo debito... Be skysčio vaikšto lengvai, nes oro hidraulinis pasipriešinimas ir nuostoliai daug mažesni.
Apsvarstytos kelios idėjos - imti iškart naują cilindrą, pirkti naudotą gerą, ieškoti naudoto kiauro vien dėl gumelės. Galiausiai tiesiog pabandymui patrumpinau esamą žarniuką, nes jis nuo stabdžių skysčio išpūstas ir dėl to ir neišėjo sudėti į vietą vamzduko, ir išpjoviau kanalo pusėje tokią kaip kišenėlę. Pabandymui, kad užsigarantuoti problemos vietą. Sudėjus ir nuorinus veikia puikiai. Kolkas lieka taip, nes ir veikia, ir sandaru (patikrinta laikant nuspaustą sankabos pedalą kelias minutes - pedalas vistiek grįžta vieton ir sujungimas sausas), bet bus nupirkta ir sudėta originali sandarinimo gumelė, kuri parsiduoda atskirai ir jos kaina apie 20Lt (originalas).
Diagnozė meistrai
