WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 10 2025, 01:31

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 1144 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 18 19 20 21 22 ELLIPSIS 77 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Geg 30 2014, 13:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Dabar jau būna ir 1 :)
Tiesiai į ABS ir ESP blokus, kur jau elektronika selenoidais ir kitom nesąmonėm paskirsto, kad negalėtum pats savo nuožiūra stabdyt taip, kaip nori :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Geg 30 2014, 14:12 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3221
Miestas: Kaunas
Na žodžiu, jei iki mokslų pabaigos pats neprieisiu, tai gausi tu. O jei negausi, tai multivanas tavęs irgi laukia:)

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Bir 01 2014, 23:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Be problemų :)

Gal dar kam ko iš manęs norėsis iki Birželio galo?

Nes nuo Liepos prasideda vasarojimai. Paskui gal Rugpjūčio vidury tik. Gal... Nes jei paskui dar ir kabluką paleisim ir kuro kažkas grįžęs iš svečių kraštų, kaip žadėjo - įpils, tai velnias žino kur ir kada viskas baigsis.
Tarp laužų ir beržų...
Ech, smagiai gyvent Dzievulis duoda :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Bir 02 2014, 05:39 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Nesidziaug perdaug otai dzievulis labai zapadlo megsta padaryt.

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Bir 02 2014, 11:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Dominykas rašė:
Nesidziaug perdaug otai dzievulis labai zapadlo megsta padaryt.

O kada dar džiaugtis, jeigu ne tada, kai smagu?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Bir 02 2014, 19:04 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Dominykas rašė:
Nesidziaug perdaug otai dzievulis labai zapadlo megsta padaryt.

O kada dar džiaugtis, jeigu ne tada, kai smagu?

Teisingai :appl: ,pavydžiu baltu pavydu :) ,jaunas ,žalias,nevedęs :) ,Dominykas irgi teisus ,aš tik sakau kitaip ;tylėk kol sekasi :wink:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Bir 24 2014, 18:36 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Darbų netrūko per tas kelias savaites:

Išleisdamas gal tik trečdalį - pusę bakely buvusio skysčio, sugebėjau žaisdamas pakeisti C5 hidrosiurblį, taip sutaipydamas draugui šiek tiek brangiojo LDSo. Tiksli problema nustatyta konsultuojantis su ukw - dėkingi :)

Pirmininkamobiliui pakeisti tepalai su filtrais, pakeistas LHM su filtrų ir bakelio plovimu bei abiejų korektorių plovimu.

P206 2,0HDi pakeistas sankabos komplektukas dėl niekšo subyrėjusio guolio, kuris jau buvo pagadinęs ir diskatorių. Tuo pačiu pakeičiau ir guolio kreipiančią su nauju riebokšliu, pusėtinus pusašių riebokšlius, supyliau naują dėžės tepalą, koks priklauso - BV. Viskas sutepta ir atlikta labai tvarkingai, tai pavarėlės jungiasi ir sankaba minasi mano nuomone super :)
Savininkė jaučia lyg kažkokį vibravimą per pedalą, bet jis yra grynai nuo mynimo judesio, leidžiant ar keliant pedalą, o ne nuo variklio ar dėžės veleno darbo, tad manau įtakojamas padilusios pedalo ašies arba tiesiog pedalo spyruoklės.
Mano ir savininkės tėčio nuomone - viskas ten liuks :)

Buvau dar pasiėmęs sutvarkymui muštą P405. Viskas nulupinėta, rasti truputį patempti apatiniai kampai ir pakraipytas apatinis balkiukas. Su savininku susitarėm, kad labai ten nesicackinsim, tad jo sutvarkymui pigiai paimtas donorinis tokios pačios spalvos, iš kurio permestas visas priekis ir dar vienas sparnas, kuris jau buvo prieš tai pas tą pacientą kažkur įlenktas. Balkiuko ir tų kampų nei virinau, nei idealiai tiesinau, truputį patiesinta šniūro pririšimo ir patampymo pačios mašinos varikliu metodu, kad daugmaž atsistotų į vietą. Ir galutinis tiesinimas - dedant televizorių, kur reikia, pakišant šaibų. Susirinko viskas beveik idealiai, tarpeliai kaip tokio senumo automobiliui - labai geri.
Pakeistas į žemes nutrauktas generatoriaus dirželis (nuvalius nuo žemių skriemulius), užpildyta nauju antifrizu ir nuorinta sistema - dirba puikiai. Kėbulo tvarkymas užbaigtas vakar, kai atvažiavo vyrukai ir per valandžikę perklijavo iš donoro priekinį stiklą.
Dar sutvarkytas keleivio durų nesidarinėjantis langas - pasibaigęs varikliukas. Teko keisti visą pakelėją iš donoro, nes varikliukai pasitaikė skirtingų gamintojų.
Galinės dešinės ir priekinės kairės pusių nuo centrinio nesirakinančios spynelės - užteko išėmus pamirkyti tepale ir pramankštinti.
Pakeista apatinė variklio pagalvė, dėl kurio vibracijų buvo kažkada pamestas variklis - atsileido dėžės pagalvės kronšteino varžtai ir dėžė su varikliu nukrito ant tilto. Palengvėjo pavarų perjungimas važiuojant ir nebesusipurto automobilis gesinant variklį.

Šiandien draugui keičiu stabilizatoriaus traukutę Hyundai Lantra lavonui.
Prieš kelias savaites apžiūrėtas ir įvertinta, kad visa kita dar iš bėdos tinkama važiavimui pakeliauti į Švediją. Tądien dar išlupau jam oro filtro pirminę dėžę. Nežinau, kam ji skirta, bet spėjam, kad kaip rezonatorius - atmušti dulkėms, kad mažiau patektų į patį filtrą. Didelė galinga dėžė, dvigbai didesnė už pačio filtro dėžę. Nuimta todėl, kad netilpo jo turimas didesnis apynaujis akumuliatorius, o senasis jau vos suka. Dabar oro filtras greičiau užsikmšt, bet tai mašinai liko 1,5mėn TA :mrgreen:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Bir 25 2014, 23:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Šiandien ekstra atveju priimtas P607 2,7HDi apsisiusiojęs - leidžiantis aušinimo skystį jau kelias dienas, vis papildomas distiliuotu vandeniu. Rasta įtrūkusi žarna, einanti į EGR aušintuvą. Kadangi ši žarna nelabai paprasta, o yra trijų šakų, su nuorinimo tašku ir lizdais davikliui ar net porai - niekas nesiveržia jos keisti nauja ar net naudota. Vieta tokia, kad originalų spaudžiamą chamutėlį pavyko nuimti tik parinkus tinkamiausias iš penkių atsineštų replių ir dar vistiek su jom gerokai pažaidus.
Galvojau teks dadurti iš vamzdelio, bet pakako pripjauti ir susidėjo labai neblogai. Nuorinta, papildyta tuo pačiu distiliuotu vandeniu ir išleista į trasą. Po kelių dienų keisim dabar jau gerokai praskiestą antifrizą :) Antifrizo 11litrų su trupučiu :lapux:

Šiuolaikinės medžiagos...
Paimi seną žarnoką nuo seno citroeno ar to pačio pežuko. Jai 25 metai ir ji suskilinėjus, kieta ir gerokai pavargus. Vistiek reiktų gerai pasistengti, norint ją priversti prakiurti :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Bir 30 2014, 03:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Sukontravom draugui su ta Lantra stogo bagažinę (platformą) ant sedano stogo.
Mašinai TA baigiasi rugpjūtį, kaip ir sakiau, tad nesibovydami pragręžėm stogą ir prisukom varžtais keturis kontrukcinius kampukus. Prie jų išilgai automobilio iš sandėliuko ištrauktus du papuvusius bruselius. Ant jų gal 6-7 purvinas visokios būklės ir storio lentas. Gavosi tikras Rat style, o svarbiausia - tikrai veikia - buvau užlipęs ir laiko :D
Pats tas keliaujant į užsienį mėnesiui keturiems žmonėms susikraut papildomai daiktų, juos pririšant.
Veržiant varžtus, nemenkai deformavosi stogas, nes daugiasluoksnis 2-4 skardų skirtingose vietose.
Po kampukais patepėm silikono, kad labai vidun vanduo nebėgtų.
Visgi kartais darau ir nemokamą chaltūrą. Bet ne visai nemokamą - buvau pavaišintas gardžiu kebabu :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Lie 01 2014, 02:12 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Truputį apsipirkta vokiečio su amerikono ženkliuku lengvam remontui komandiruotėje :)

Paveikslėlis

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Lie 01 2014, 02:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Ir dar šiandien pagaliau įvykdžiau senai pažadėtą reikalą draugo mergaitei.
Nulaužė kažkas kieme veidroduką vairuotojo durelių, važinėjo be jo gal nuo balandžio vidurio. Brrr, ir kaip joms taip pavyksta. Pamenu, kai man nulūžo BX veidrodėlis, nuolatinis nepatogumas, bandant nesukelti avarinių situacijų...
Paimtas tas veidrodukas, o ten lūžęs tik rėmas, kažkokio aliuminio lydinio, o gal cinko. Plastikai apysveikiai, dar puikiai naudojami. Stikliukas irgi sveikas gyvas.
Pavyko surast tinkamą sulaužytą veidrodėlį be stikliuko, bet užtat sveiku rėmu - už 20Lt. Per pusvalanduką sumestas vienas geras veidrodiecas ir ryt sumontuosim :)
Buvau nusiteikęs, kad GOLPUI MK4 pakainuos kokius 100-150Lt...
Bet esu girdėjęs vieną balvonėlį, kuris ir už Xantijos veidrodėlį tiek sumokėjo prieš metus ar kelis :mrgreen:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Lie 01 2014, 19:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Paskutiniai du darbai prieš išvažiuojant:
1. Pritvirtintas prie automobilio tas minėtas veidrodėlis. Mergaitė išvažiavo laiminga :)
2. Perrinktas ir sutvarkytas komplektas XM lauko spynelių - 2vnt durelių ir 1vnt. bagažinės. Viskas vienam raktui :)

Ir skelbiu vasaros atostogų atidarymą.

Sekantiems darbams rašau nuo Rugpjūčio 5d.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Lie 15 2014, 02:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Truputį apsipirkta vokiečio su amerikono ženkliuku lengvam remontui komandiruotėje :)

Paveikslėlis

Taigi detalės sumontuotos komandiruotėje Norvegijoje, naudojantis medienos fabriko privalumais - autokaras su šakių prailgintuvais, kurio pagalba galima pasikelti visą mašiną be problemų (dedant po slenksčiais dvimetrinius medienos atliekų balkiukus) ir centrinė suspausto oro sistema, prie kurios prisijungėm orinį suktuką ir nupūtėją. Labai smagiai pasidarė dauguma darbų.
Taigi Ford Galaxy 1997 1,9TDI 66kw:
Pagrindinis diržas su tempėju ir parazituku
Tarpinio veleno riebokšlis ir flanšo sandarinimo žiedelis
Alkūninio veleno riebokšlis
Vandens pompa ir naujas antifrizas su pilnu pakeitimu, išleidžiant ir galinį pečiuką su visom žarnom po mašinos dugnu
Salono, oro, kuro, tepalo filtrai ir pats tepalas. Pasirinkimas ne kažin koks su nebrangiais tepalais, tai supylėm Biltema, bet užtai sintetinį 5w40. Internete rašo, kad jis visai neblogas, o pagal kainą švedų vertinimu netgi ir geras, daryti nepriklausomi testai pačių žmogelių forumiečių :roll:
Alkūninio veleno probleminis skriemuliukas su nauju centriniu varžtu ir naujais išorinių dirželių skriemulio tvirtinimo varžteliais.
Vožtuvų dangtelio tarpinė su visom priklausančiom gumytėm.

Bedirbant prie šio vienatūrio, į fabriką šeštadienį užsuko fabriko bosas. Matomai jam pasirodė neblogai vaizdas, kai ramiai ir užtikrintai sau krapštausi prie variklio, kuriam buvo nuimtas vožtuvų dangtelis, visas diržo mechanizmas ir vandens pompa, tai gavau truputį darbo:

Pakrapštyt Volvo V40. Pakrapščiau. Nedegė viena priekinė trumpa šviesa. Suradus internete elektros schemas (pagarba Volvistams už šitą puslapį http://www.volvowiringdiagrams.com/ ir už schemų kokybę - ne tik viskas aišku, bet ir papildomi paaiškinimai ir paveikslėliai , kaip tiksliai kas atrodo ir kur ieškoti) ir įsigijus pigų testerį, surasta problema, kuri buvo BSI atitikmenyje - ECM (electronic control module). Šrote vietiniam analogo nerado, todėl įlindau vidun. Viso labo iškepus viena reliukė, kuri junginėja būtent tą žibintą. Kairės pusės reliukė sveika ir veikianti. Lietuvoje nueičiau į vieną iš keturių parduotuvių, prekiaujančių elektronikos komponentais ir pasiekiamų per 5-10min pėsčiomis ar kitomis transporto priemonėmis, ir būčiau nupirkęs tą reliukę už kelis ar kelioliką litų ir perlitavęs, bet norvegai karpo ausimis. Internetas apie tokias parduotuves irgi karpo ausimis... :roll: Nueinam pas vieną fabriko darbuotoją lenką, kuris geras auksarankis darbštuolis ir gaunam atsakymą, panašų į: Its fucking Norway, man... Niekas ten tokių dalykų netaiso, o jei ir taiso, tai ne namų sąlygomis, o profesionaliai, ten kur ir žino, kur tų komponentų gauti ar užsakyti dideliais kiekiais.
Spjoviau į tą reikalą ir tiesiai prie to ECM įrengiau išorinę reliukę, kuriai Volvo laidynas yra tiesiog nuostabiai tinkamas, nes ji atlieka lygiai tą pačią funkciją, kaip ir vidinė, tik išvesta išorėje, t.y. į tą ECM ateina ar išeina visi laidai, prie kurių galima tiesiog blakėmis prikabinti reliukę. Na tik masę pasiėmiau nuo kažkokio kėbulo varžto.
Problema išspręsta, žibintas veikia.
Beieškant bėdos, buvo aptikta, kad kairės faros reflektorius klibatuoja pačioje faroje. Savininkas norėjo imti šrotinę lempą ir keisti, bet pasiūliau pabandyti sutvarkyti senąją. Išimti ją teoriškai reiktų nuėmus bamperį, bet atsikabinęs kampą ir iš metalinio balkio išmovęs kelis plastikinės dalies laikiklius, sugebėjau taip atitraukti, kad iškrapščiau ją iš vietos saugiai ir tvarkingai. Ardymas labai lengvas, nes stiklas ant gumos ir fiksatorių, be jokių klijų ir hermetikų. Viduje tiesiog lūžusi viena plastikinė reguliatoriaus detalytė, kurią sutvirtinu vietoje pasigaminta skardine plokštele ir paskandinu kokybiškuose pramoniniuose klijuose. Sutepu ir išmankštinu reguliatorių, kurį sukinėjant, matomai ir lūžo laikikliukas. Dabar jau reflektorius laikosi tvirtai, kaip akmuo, ir reguliatorius sukinėjasi gerai.
Problema išspręsta.
Nedega kairės pusės galinis gabaritas. Lendam ir randam, kaip ir sakė savininkas, lemputę sveiku siūlu. Valom lemputę ir kontaktus nuo oksido. Nepadeda. Dedam lemputę į posūkio skylę ir jungiam avarinį - nemirksi. Dedam posūkio lemputę į gabarito skylę - šviečia. Norvegas važiuoja pirkti lemputės ir sudėjus problema išspręsta.
Plastikiniais užtrauktukais priveržiu šiek tiek palūžusią, bet dar puikiai naudojamą, tik dėl nutrūkusių tvirtinimų žeme besivelkančią variklio skyriaus dugno apsaugą.
Volvui kas kelis šimtus km reikia dapilti po litrą ar du antifrizo. Mechanikas norvegas anot savininko apžiūrėjęs nerado jokių nuotekių. Buvo pakeista pas juos ir galvos tarpinė - nepadėjo. Pasakiau, kai jei tikrai niekur nevarva ir galvos darbas buvo atliktas kokybiškai - lieka tik salonas. Sakė, kad būna kilimėlis drėgnas. Bet aš nerandu kilimėlio nei drėgno, nei saldaus. Stiklas irgi nesaldus ir antifrizu nekvepia, viduj prilašėję nesimato. Sakau, kad vistiek įtarčiau pečiuką ir bandyčiau lįsti prie jo, bet dar reikia gerai įsitikinti, t.y. išbandyti beveik visą kitką, nes glai būti ir paprasčiausiai nelaikantis kamštis.
Kadangi kažką sužavėja savo išmone ir mechaniniais gebėjimais, trečią dieną gaunu remontuoti katerį :mrgreen:
Jam keičiu vairo trosą, tepu, tvirtinu ir mankštinu prikepusius ir klibančius variklio sukiojimosi mechanizmus ir vedžioju iš naujo visą elektros instaliaciją, perdarydamas kaip mano nuomone atrodo protinga ir patikima laive, kur vanduo... Prijungiu papildomus norimus priedus - prikūrkę bei neseniai pakeistą signalinį žibintą prie tumblerio.
Uždarbis gerai viršija lietuvišką minimumą, per tris dienas, gerokai pabimbinėjant ir pazulinant iš kampo į kampą, t.y. dirbant savo malonumui, o ne iš reikalo. Kadangi negyvenu Norvegijoje ir nereikia mokėti vietinių mokesčių ir pirkti vietinio maisto ir paslaugų, esu patenkintas ir dedu pinigus į taupyklę - bus pamatams. Arba gal net ir nekeisiu ir bus žiemos kelionei į Nordkappą ir pas šiiaurės pašvaistes...

Grįžus Lietuvon, toliau darbuojamės prie Galaxio.
Keičiam alsuoklio vamzdį.
Keičiam priekines stabdžių kaladėles
Keičiam generatoriaus dirželį ir atnaujinam najomis dalimis visą kvailą to dirželio įtempimo mechanizmą, kad dirželis nebešokinėtų.
Keičiam pakabinamą pusašio guolį, kuris visiškai miręs ir pasisekė, kad neišsinėrė ar neplyšo jo guma, nes tam atsitikus - kelionė gali baigtis išsimovus pusašiui iš dėžės
Keičiam to pusašio vieną granatos gumą
Keičiam to pusašio riebokšlį ir kartu sužiūrim ir keičiam dėžės tepalą
Sandarinsim karterį
Lupam lauk vairo kolonėlę (deja, bet tenka nusileisti visą priekinį tiltą, gerai tik kad šitam, ne kaip pasate, variklis ne ant jo pakabintas) ir vešim restauruoti specams, kurie žino ką daro ir duoda garantiją
Tvarkom kelias elektros ir kitų smulkmenų problemas salone.
Dar tikrai kažką pamiršau, nes darbų melejonas...
Iki ketvirtadinio - penkktadienio reikia pabaigti, nes išvažiuojame Provanso ir Katalonijos link, pagal mamuko pageidavimus ir svajones :)

Dirbti nepradėsiu be Rugpjūčio 11-12d, nes iki tol atsirado dar keli nuostabūs planai/darbai/įvykiai/šventės :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Lie 15 2014, 08:01 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgs 23 2011, 21:33
Pranešimai: 320
tadas1991 rašė:
tadas1991 rašė:
Truputį apsipirkta vokiečio su amerikono ženkliuku lengvam remontui komandiruotėje :)

Paveikslėlis

Taigi detalės sumontuotos komandiruotėje Norvegijoje, naudojantis medienos fabriko privalumais - autokaras su šakių prailgintuvais, kurio pagalba galima pasikelti visą mašiną be problemų (dedant po slenksčiais dvimetrinius medienos atliekų balkiukus) ir centrinė suspausto oro sistema, prie kurios prisijungėm orinį suktuką ir nupūtėją. Labai smagiai pasidarė dauguma darbų.
Taigi Ford Galaxy 1997 1,9TDI 66kw:
Pagrindinis diržas su tempėju ir parazituku
Tarpinio veleno riebokšlis ir flanšo sandarinimo žiedelis
Alkūninio veleno riebokšlis
Vandens pompa ir naujas antifrizas su pilnu pakeitimu, išleidžiant ir galinį pečiuką su visom žarnom po mašinos dugnu
Salono, oro, kuro, tepalo filtrai ir pats tepalas. Pasirinkimas ne kažin koks su nebrangiais tepalais, tai supylėm Biltema, bet užtai sintetinį 5w40. Internete rašo, kad jis visai neblogas, o pagal kainą švedų vertinimu netgi ir geras, daryti nepriklausomi testai pačių žmogelių forumiečių :roll:
Alkūninio veleno probleminis skriemuliukas su nauju centriniu varžtu ir naujais išorinių dirželių skriemulio tvirtinimo varžteliais.
Vožtuvų dangtelio tarpinė su visom priklausančiom gumytėm.

Bedirbant prie šio vienatūrio, į fabriką šeštadienį užsuko fabriko bosas. Matomai jam pasirodė neblogai vaizdas, kai ramiai ir užtikrintai sau krapštausi prie variklio, kuriam buvo nuimtas vožtuvų dangtelis, visas diržo mechanizmas ir vandens pompa, tai gavau truputį darbo:

Pakrapštyt Volvo V40. Pakrapščiau. Nedegė viena priekinė trumpa šviesa. Suradus internete elektros schemas (pagarba Volvistams už šitą puslapį http://www.volvowiringdiagrams.com/ ir už schemų kokybę - ne tik viskas aišku, bet ir papildomi paaiškinimai ir paveikslėliai , kaip tiksliai kas atrodo ir kur ieškoti) ir įsigijus pigų testerį, surasta problema, kuri buvo BSI atitikmenyje - ECM (electronic control module). Šrote vietiniam analogo nerado, todėl įlindau vidun. Viso labo iškepus viena reliukė, kuri junginėja būtent tą žibintą. Kairės pusės reliukė sveika ir veikianti. Lietuvoje nueičiau į vieną iš keturių parduotuvių, prekiaujančių elektronikos komponentais ir pasiekiamų per 5-10min pėsčiomis ar kitomis transporto priemonėmis, ir būčiau nupirkęs tą reliukę už kelis ar kelioliką litų ir perlitavęs, bet norvegai karpo ausimis. Internetas apie tokias parduotuves irgi karpo ausimis... :roll: Nueinam pas vieną fabriko darbuotoją lenką, kuris geras auksarankis darbštuolis ir gaunam atsakymą, panašų į: Its fucking Norway, man... Niekas ten tokių dalykų netaiso, o jei ir taiso, tai ne namų sąlygomis, o profesionaliai, ten kur ir žino, kur tų komponentų gauti ar užsakyti dideliais kiekiais.
Spjoviau į tą reikalą ir tiesiai prie to ECM įrengiau išorinę reliukę, kuriai Volvo laidynas yra tiesiog nuostabiai tinkamas, nes ji atlieka lygiai tą pačią funkciją, kaip ir vidinė, tik išvesta išorėje, t.y. į tą ECM ateina ar išeina visi laidai, prie kurių galima tiesiog blakėmis prikabinti reliukę. Na tik masę pasiėmiau nuo kažkokio kėbulo varžto.
Problema išspręsta, žibintas veikia.
Beieškant bėdos, buvo aptikta, kad kairės faros reflektorius klibatuoja pačioje faroje. Savininkas norėjo imti šrotinę lempą ir keisti, bet pasiūliau pabandyti sutvarkyti senąją. Išimti ją teoriškai reiktų nuėmus bamperį, bet atsikabinęs kampą ir iš metalinio balkio išmovęs kelis plastikinės dalies laikiklius, sugebėjau taip atitraukti, kad iškrapščiau ją iš vietos saugiai ir tvarkingai. Ardymas labai lengvas, nes stiklas ant gumos ir fiksatorių, be jokių klijų ir hermetikų. Viduje tiesiog lūžusi viena plastikinė reguliatoriaus detalytė, kurią sutvirtinu vietoje pasigaminta skardine plokštele ir paskandinu kokybiškuose pramoniniuose klijuose. Sutepu ir išmankštinu reguliatorių, kurį sukinėjant, matomai ir lūžo laikikliukas. Dabar jau reflektorius laikosi tvirtai, kaip akmuo, ir reguliatorius sukinėjasi gerai.
Problema išspręsta.
Nedega kairės pusės galinis gabaritas. Lendam ir randam, kaip ir sakė savininkas, lemputę sveiku siūlu. Valom lemputę ir kontaktus nuo oksido. Nepadeda. Dedam lemputę į posūkio skylę ir jungiam avarinį - nemirksi. Dedam posūkio lemputę į gabarito skylę - šviečia. Norvegas važiuoja pirkti lemputės ir sudėjus problema išspręsta.
Plastikiniais užtrauktukais priveržiu šiek tiek palūžusią, bet dar puikiai naudojamą, tik dėl nutrūkusių tvirtinimų žeme besivelkančią variklio skyriaus dugno apsaugą.
Volvui kas kelis šimtus km reikia dapilti po litrą ar du antifrizo. Mechanikas norvegas anot savininko apžiūrėjęs nerado jokių nuotekių. Buvo pakeista pas juos ir galvos tarpinė - nepadėjo. Pasakiau, kai jei tikrai niekur nevarva ir galvos darbas buvo atliktas kokybiškai - lieka tik salonas. Sakė, kad būna kilimėlis drėgnas. Bet aš nerandu kilimėlio nei drėgno, nei saldaus. Stiklas irgi nesaldus ir antifrizu nekvepia, viduj prilašėję nesimato. Sakau, kad vistiek įtarčiau pečiuką ir bandyčiau lįsti prie jo, bet dar reikia gerai įsitikinti, t.y. išbandyti beveik visą kitką, nes glai būti ir paprasčiausiai nelaikantis kamštis.
Kadangi kažką sužavėja savo išmone ir mechaniniais gebėjimais, trečią dieną gaunu remontuoti katerį :mrgreen:
Jam keičiu vairo trosą, tepu, tvirtinu ir mankštinu prikepusius ir klibančius variklio sukiojimosi mechanizmus ir vedžioju iš naujo visą elektros instaliaciją, perdarydamas kaip mano nuomone atrodo protinga ir patikima laive, kur vanduo... Prijungiu papildomus norimus priedus - prikūrkę bei neseniai pakeistą signalinį žibintą prie tumblerio.
Uždarbis gerai viršija lietuvišką minimumą, per tris dienas, gerokai pabimbinėjant ir pazulinant iš kampo į kampą, t.y. dirbant savo malonumui, o ne iš reikalo. Kadangi negyvenu Norvegijoje ir nereikia mokėti vietinių mokesčių ir pirkti vietinio maisto ir paslaugų, esu patenkintas ir dedu pinigus į taupyklę - bus pamatams. Arba gal net ir nekeisiu ir bus žiemos kelionei į Nordkappą ir pas šiiaurės pašvaistes...

Grįžus Lietuvon, toliau darbuojamės prie Galaxio.
Keičiam alsuoklio vamzdį.
Keičiam priekines stabdžių kaladėles
Keičiam generatoriaus dirželį ir atnaujinam najomis dalimis visą kvailą to dirželio įtempimo mechanizmą, kad dirželis nebešokinėtų.
Keičiam pakabinamą pusašio guolį, kuris visiškai miręs ir pasisekė, kad neišsinėrė ar neplyšo jo guma, nes tam atsitikus - kelionė gali baigtis išsimovus pusašiui iš dėžės
Keičiam to pusašio vieną granatos gumą
Keičiam to pusašio riebokšlį ir kartu sužiūrim ir keičiam dėžės tepalą
Sandarinsim karterį
Lupam lauk vairo kolonėlę (deja, bet tenka nusileisti visą priekinį tiltą, gerai tik kad šitam, ne kaip pasate, variklis ne ant jo pakabintas) ir vešim restauruoti specams, kurie žino ką daro ir duoda garantiją
Tvarkom kelias elektros ir kitų smulkmenų problemas salone.
Dar tikrai kažką pamiršau, nes darbų melejonas...
Iki ketvirtadinio - penkktadienio reikia pabaigti, nes išvažiuojame Provanso ir Katalonijos link, pagal mamuko pageidavimus ir svajones :)

Dirbti nepradėsiu be Rugpjūčio 11-12d, nes iki tol atsirado dar keli nuostabūs planai/darbai/įvykiai/šventės :)



Geras postas, tik kazkaip labai daznai skundies, kad vis pinigu neturi :D

_________________
_______________________________
Ex... Citroën C5 2006, 2.0 HDI, mechanika, Vilnius


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Lie 15 2014, 10:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Kada esat matęs studentą, kuris turėtų pinigų? :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 1144 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 18 19 20 21 22 ELLIPSIS 77 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007