Turėjau čia darbelio.
Giminaitis Pasatą delfiną atvarė. Pakeist atraminius guolius ir gumas - gana lengva. Tik buvo baisu, kad prasisuks, nes amortizatorių kotukuose jau skylės labai išmaltos, matyt daug judinta. O ir guoliai buvo dar visai neblogi...
O gale per tą laiką, kol laukė, kol galėsiu tai padaryti - nulūžo amortizatorius.
Pasirodo, ne nulūžo, o ištrūko iš tvirtinimo kelmo, nes nurūdijo jo viršutinė lėkštutė, kuri laiko kotelio viršų gumoje. Tai atnaujinti amortizatoriai, seni tvirtinimo kelmai užpildyti naujomis atraminėmis gumomis ir lėkštutėmis.
Įdomiausia, kad kai tai nutiko, chebra buvo tik pajudėjus iš žvejybos kažkur ten. Aišku, spyruoklė persikreipė, o amortiko kotukas laisvas išlindęs ten besimaskatuodamas užlinko. Abu šie dariniai atsirėmė į padangą ir zulina sau. Problema buvo kelyje išspręsta nusukant ir visaip ten apraišiojant kotuką, kad užlenkta dalis neatsisuktų į rato pusę. O persikreipusi spyruoklė - uždėjo tabletinę zapaskę ir atsargiai 20km parvažiavo.
Dabar viskas ledas, kiek ten įmanoma tai padaryti nepersistengiant.
Beje, jei kada kam taip nutiktų su passatu, nepirkit KYB atramų remontinių komplektų. Ten neįdėta viena svarbi dalis - būtent tos rūdijančios lėkštutės. Kiek teko domėtis, Monroe jas įdeda, bet dar tiek pat mokėti jau nenorėjau. Gerai, kad pavyko šrote gauti jas beveik naujas, matyt, Lietuvos žiemos košės nepamačiusias. Naujos po 10Lt, bet užsakymas keliauja savaitę...
Dar išspręsta prakiurusios vakuuminės centrinio sistemos problema surandant, kur pučia, atjungiant ir užglušinant bako rakinėjimo pūslę. Automobilio spalvos ir numerio neatskleisiu
