WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 10 2025, 01:37

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 1144 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 20 21 22 23 24 ELLIPSIS 77 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Rgp 24 2014, 21:22 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 13 2014, 19:50
Pranešimai: 21
Miestas: Kaunas
Sveikas,
Turiu klausimą gal žinosi. Yra bėdelė, kai įjungiu ventiliatorių, po kurio laiko pradeda užsideginėti raudonas stop užrašas ir raudona lemputė toj vietoj kur rodo variklio temperatūrą. išjungus ventiliatorių mirksėjimas netrukus pasibaigia, tai vyksta tiek važiuojant, tiek stovint. Kur pradėti ieškoti šaknų,- ir ar tai rimta?

_________________
Citroen Xantia 2,0 HDi, 99m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Rgp 24 2014, 22:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
patrankinas rašė:
Sveikas,
Turiu klausimą gal žinosi. Yra bėdelė, kai įjungiu ventiliatorių, po kurio laiko pradeda užsideginėti raudonas stop užrašas ir raudona lemputė toj vietoj kur rodo variklio temperatūrą. išjungus ventiliatorių mirksėjimas netrukus pasibaigia, tai vyksta tiek važiuojant, tiek stovint. Kur pradėti ieškoti šaknų,- ir ar tai rimta?

Kad ne rimta, tai tikrai.
Kalbam apie Xantia 2,0HDi ir, turi omeny, įjungus salono ventiliatorių?
O bėdos ieškoti greičiausiai laiduose ir kontaktuose, galbūt drėgmėje.
Stop lemputė dega būtent dėl tos perkaitimo lemputės - tiesiog užsidega kartu.
Kodėl užsidega perkaitimo lemputė - reiktų peržiūrėti grandinių schemas, bet įtariu ten bus skydelio ar kokio temperatūros valdymo bloko darbas spręsti, kada jau perkaito ir uždegti lemputę.
Pasijungčiau Lexia ir pažiūrėčiau, ką ten rodo kas.
Bet šiaip tai tau reikia elektros gydytojų. Aš elektrą moku gydyt tik ne kompiuterinę :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Rgp 25 2014, 09:30 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 13 2014, 19:50
Pranešimai: 21
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
patrankinas rašė:
Sveikas,
Turiu klausimą gal žinosi. Yra bėdelė, kai įjungiu ventiliatorių, po kurio laiko pradeda užsideginėti raudonas stop užrašas ir raudona lemputė toj vietoj kur rodo variklio temperatūrą. išjungus ventiliatorių mirksėjimas netrukus pasibaigia, tai vyksta tiek važiuojant, tiek stovint. Kur pradėti ieškoti šaknų,- ir ar tai rimta?

Kad ne rimta, tai tikrai.
Kalbam apie Xantia 2,0HDi ir, turi omeny, įjungus salono ventiliatorių?
O bėdos ieškoti greičiausiai laiduose ir kontaktuose, galbūt drėgmėje.
Stop lemputė dega būtent dėl tos perkaitimo lemputės - tiesiog užsidega kartu.
Kodėl užsidega perkaitimo lemputė - reiktų peržiūrėti grandinių schemas, bet įtariu ten bus skydelio ar kokio temperatūros valdymo bloko darbas spręsti, kada jau perkaito ir uždegti lemputę.
Pasijungčiau Lexia ir pažiūrėčiau, ką ten rodo kas.
Bet šiaip tai tau reikia elektros gydytojų. Aš elektrą moku gydyt tik ne kompiuterinę :)

Sveikas,
taip Xantia 2.0HDi, o elektroj aš žalokas :roll:
o kompiuterio pas mane auto nėra :)
mažu kada prie progos galima ją būtų tau parodyti? :)

_________________
Citroen Xantia 2,0 HDi, 99m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Rgp 25 2014, 10:19 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Nėr kompiuterio :?

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Rgp 25 2014, 11:12 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
saulynas rašė:
Nėr kompiuterio :?

Norėčiau pamatyt be kompo veikiantį HDi :D
Ir taip pat Xantijos antralaidės pilnai mechaninį skydelį...
O toliau jau reikia ieškotis elektros schemų ir žiūrėt, kas ten kur signalą duoda.
Šiai dienai, neturiu tam laiko iki galo įsigilint, bet jei kada važiuosi pro šalį, galima užmest akį į skydelį, po kapotu ir prisijungti kompą, pažiūrėti, ką tuo metu temperatūros rodo. Taip sau be pinigų.
Bet jei nori, kad būtų išspręsta paprastai ir aiškiai - geriau elektros daktarai. Šitais reikalais aš sau užsiimu, kai turiu daug laiko, nes patirties mažai, tai reikia viską nagrinėtis vietoje...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Rgp 26 2014, 08:11 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 13 2014, 19:50
Pranešimai: 21
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
saulynas rašė:
Nėr kompiuterio :?

Norėčiau pamatyt be kompo veikiantį HDi :D
Ir taip pat Xantijos antralaidės pilnai mechaninį skydelį...
O toliau jau reikia ieškotis elektros schemų ir žiūrėt, kas ten kur signalą duoda.
Šiai dienai, neturiu tam laiko iki galo įsigilint, bet jei kada važiuosi pro šalį, galima užmest akį į skydelį, po kapotu ir prisijungti kompą, pažiūrėti, ką tuo metu temperatūros rodo. Taip sau be pinigų.
Bet jei nori, kad būtų išspręsta paprastai ir aiškiai - geriau elektros daktarai. Šitais reikalais aš sau užsiimu, kai turiu daug laiko, nes patirties mažai, tai reikia viską nagrinėtis vietoje...

tai ką sakiau apie kompiuterį, rodo manasias žinias apie elektroniką :oops:
O dėl pasiūlymo dėkui, prie progos vakare skimbtelėsiu, kai bagažinėje bus alučio :alus:

_________________
Citroen Xantia 2,0 HDi, 99m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Rgp 30 2014, 09:54 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
ukw rašė:
Manau kad minusas. Nors, žiūrėk kaip ten spynelė padaryta, kur ji komutuoja viską.

Pliusas. Babinos pliusas į rėmą. Nebent jau kas pridirbta. Nagrinėsim. Kolkas ieškau dingusios sankabos. Susidėvėjęs išmynimo mechanizmas, reik peržiūrėt turimas schemas, nes pagal mane, ten turėtų būt kažkur šaratas, o tokio neradau.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Rgs 03 2014, 05:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Pakeičiau minėtam 206tam alkūninio veleno skriemulį, išėjo pačiu laiku.
Tos pačios savaitės gale dėdės 406to skriemulys subyrėjo tiek, kad nebepasuko diržo ir dingo vairas su krovimu. Jis jau senokai buvo "į pabaigą", buvo jau ruošiamasi keisti, bet kai begrybaudamas paskandino visą variklio apačią purvynėj, matyt buvo lemiamas smūgis.
Kad nerizikuot pagrindiniu diržu, partempėm iki kiemo ir gavę pakeitėm.
Peugeot 407 1,8i 16V 85kw. Pakeistas pagrindinio diržo komplektas (variklis įdomus, nes alkūninio veleno skriemuliukas-žvaigždutė be šponkės, tad reikalingi keletas spec. įrankių sustatyt žymes, kuriuos teko pasidaryt. Pakeistas alkūninio veleno riebokšlis, vienas generatoriaus diržo guolis, kuro filtras, tepalas su filtru ir užsandarinti bėgantys vožtuvų dangteliai. Sužiūrėtos žvakės. Diržas buvo dar originalus, 04-05 metų komponentai, mašinos rida apie 110kkm, tai kaip ir dar nepriėjęs iki oficialaus serviso keitimo (120), bet metais jau turėtų būti buvęs pakeistas.

Daromas po truputį Multivanas 1,9TD.
Nuardytas visas priekis ir sunki bei didelė variklio dugno skardinė apsauga.
Pakeisti visi paskirstymo diržo pusės riebokšliai ir tarpinio veleno flanšo sandarinimo gumelė. Alkūninio veleno priekinio dangtelio tarpinę taip pat teko keisti, nes iš po jos sunkėsi. Pakeista karterio tarpinė, kuri čia labai mandra skardinio bliūdo formos (kadangi variklis stovi kitu kampu, nei standartiškai, tai matomai padeda užtikrinti pakankamą tepimą) ir nuimama tik atsukus tepalo siurblį nuo bloko. Pakeistas karterio varžto kiauras žiedelis. Tepalo filtro aušinimo ir tvirtinimo flanšas užsandarintas iš naujo trijose vietose, užsandarintas alsuoklio jungimas su bloku - įdėtas naujas žiedelis. Peržiūrėta, ar nebėga per vakuumo siurblį - nebėga. Pakeista dangtelio tarpinė. Pakeista kuro siurblio gazo ašelės įvorė, kartu su sandarinimo žiedeliu. Reik tikėt nebebėgs. Sužiūrėtos pakaitinimo žvakės - išėmus visos kaista ir tvarkingai. Kadangi BERU, susuktos atgal.
Patempti generatoriaus ir vairo siurblio dirželiai. Vairo siurblio dirželis tempiamas labai įdomiai - didinant škyvo diametrą (variatoriaus principu), kuris reguliuojamas šaibomis tarp škyvo dviejų puselių.
Sužiūrėsiu dar nuotekį iš dėžės, bėga per dangtelį su VW ženkliuku :D
Pakeisiu turbinos wastegate valdymo vakuuminę pūslę - pučia pro šoną tepalą. Tikriausiai dėl to, kad turbinai jau ne pyragai, bet tą galėsim pasižiūrėt užvedę variklį, o variklio užvedimas yra sustojęs, nes išsukau purkštukus ir nuvežiau patikrint ir padaryt vienam kuro sistemų remonto asui, kuris juos jau savaitę laiko. Sudėtos naujos purkštukų tarpinės ir laukia kol purkštukai jas prispaus ir bus apvilkti nauja grįžtamąja žarnele.
Yra dar darbų, bet kadangi viskas užsitęsė, kažką ir pamiršau parašyt.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Rgs 06 2014, 17:17 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Padariau minėtus darbus ir dar pakeičiau stabilizatoriaus įvores ir traukutes ir VW daug maž baigtas, tiek, kiek galėjau - padariau.

Šį savaitgalį tvarkau C5:
Pakeičiau pultelio baterkę ir pririšau prie centrinio
Sukeičiau vietom vairuotojo ir tos pačios pusės keleivio vidines durų rankenėles. Gale kol kas palikau laidagalį, jei kam visgi pririreiktų atsidaryti būtent toje pusėje.
Keisiu vieną stabilizatoriaus traukę ir iščiupinėsiu važiuoklę, nes baisiai bilda
Keisiu abiejų pusių pusašių riebokšlius ir pilsiu naują TEISINGĄ dėžės tepalą.

Ir dar grupiokas atvežė savo Zafira, pakeisti generatoriaus dirželį. Tą padarysiu, bet ir senas dar tragiškai neatrodo, aš su tokiu dar važiuočiau per daug nesukkdamas galvos. O garsų yra, ir kalenimas, ir tylus čirpčiojimas. Abu guoliai, tempimo ir parazitas jau į pabaigą, bet kalent jie nekalena. Įtariu skriemulį, bet jaučiu, kad siųsiu jį ieškotis Opelistų, nes pežinį skriemulį jau pažinau, pakeitęs du per savaitę, o kaip opeliniai tikrinasi - ne mano kompetencijoj.

Rytojui dalių siuntos laukia ex-Vyciaus Xantia, kuriai į vamzdelius prakiuro radiatorius ir užstrigęs galinis aukščio mechanizmas

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Rgs 07 2014, 18:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Padariau minėtus darbus ir dar pakeičiau stabilizatoriaus įvores ir traukutes ir VW daug maž baigtas, tiek, kiek galėjau - padariau.

Šį savaitgalį tvarkau C5:
Pakeičiau pultelio baterkę ir pririšau prie centrinio
Sukeičiau vietom vairuotojo ir tos pačios pusės keleivio vidines durų rankenėles. Gale kol kas palikau laidagalį, jei kam visgi pririreiktų atsidaryti būtent toje pusėje.
Keisiu vieną stabilizatoriaus traukę ir iščiupinėsiu važiuoklę, nes baisiai bilda
Keisiu abiejų pusių pusašių riebokšlius ir pilsiu naują TEISINGĄ dėžės tepalą.

Ir dar grupiokas atvežė savo Zafira, pakeisti generatoriaus dirželį. Tą padarysiu, bet ir senas dar tragiškai neatrodo, aš su tokiu dar važiuočiau per daug nesukkdamas galvos. O garsų yra, ir kalenimas, ir tylus čirpčiojimas. Abu guoliai, tempimo ir parazitas jau į pabaigą, bet kalent jie nekalena. Įtariu skriemulį, bet jaučiu, kad siųsiu jį ieškotis Opelistų, nes pežinį skriemulį jau pažinau, pakeitęs du per savaitę, o kaip opeliniai tikrinasi - ne mano kompetencijoj.

Rytojui dalių siuntos laukia ex-Vyciaus Xantia, kuriai į vamzdelius prakiuro radiatorius ir užstrigęs galinis aukščio mechanizmas


C5tam dar miręs dešinys šarnyras - pakeičiau, nes turėjau Xantijinį atsargoj, kairys šiaip sau, bet dar gyvens, tai prikroviau naujo tepalo ir surinkau.

Zafirai dirželio keitimas nuo čirpčiojimo padėjo, o kalenimas liko :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Rgs 10 2014, 15:22 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Renault Master 1999 2,8dTi padaryta, kad veiktų pūtikas.
Masteris naglas, buvęs Ambulance.
Dominykas sutvarkė jam galinį tiltą su Citroen hidraulika, o elektrai kažkodėl nukreipė pas mane. Smagu :)

Tikrinam įtampą ventiliatoriaus jungty - 0,2V. Mažokai :)
Jungiam 12 - pučia. Einam prie reguliatorių, nes kažkas su rankenėlėm neaišku, ir keli meistrai bandė tvarkyt ir nesutvarkė, atidavė nesurinktą, nes keli kaimynai mirė, tai žmogus pats viską, nemokėdamas, teisingai susirinko.
Ardau - o ten viduj krūvos detalių neYRA. Šliaužiklinio kontakto nei vieno, o turi būti bent 4, o gal net ir 6, vienas diskas-laikiklis irgi kažkur dingęs. Žmogus nieko nežino, ar taip jau buvo, ar pametė meistrai, kurie tvarkė, nes pats sudėjo į vietas visas dalis, kurias rado salone.

Išleidžiu ieškoti viso reguliavimo bloko. Problema, nes paprastų reguliatorių - trečia koja art gali, prisibėręs ant žemės. O pas AC skydelį ten viskas kitaip - skiriasi ir diskai ir kontaktai, nesukombinuosi.
Grįžo šiandien, bandom kažką gimdyt. Patikrinau - jungiant su atsuktuvu - sudirba ir per tranzistorinį bloką, ir tiesioginis per relę. Galima lituot laidelius - vieną ties viduriu, kitą ant relės maitinimo kontakto, ir paleist su trijų padėčių tumbleriu.
Ale lievokai.
Nuėmiau šliaužiklių laikiklį nuo AC valdymo rankenėlės ir užmoviau ant pūtiko valdymo rankenėlės - tinka, iš žarvarinės skardos pagimdžiau šliaužiklį ir pradėjo ir pūst, ir reguliuotis. Viską sodriai perėjau su tepalu, kad ilgiau laikytų trintį.
Kai žmogus susiras AC reguliatorių skydelį - keisim. Jei nesusiras - taip pat gimdysim AC valdymo šliaužiklius arba dėsim knopkes.

Va taip remontuojasi senieji bolidai. Neprireikė net elektros schemų, kurių šitam vargui nelabai ir radau. Gal kas žinot kokias geras nemokamas duombazes joms? Visai užsiimčiau senųjų bolidų elektra. Paprasta, švaru, ir nereikia chuliganint su kuvalda. Kas svarbiausia - kaip ir įdomu, o supratimo daug nereikia.

Dar pakeičiau dvi perdegusias to skydelio lemputes, tai žmogus laimingas - šviečia, gražu :)

Šiandien turiu laiko, tai užsivariau dėdės 406tą ir darau tepalus su filtrais ir t.t.
Oro filtrą radau lietuvišką Mfilter. Būtų viskas kaip ir pusė velnio, jei jis būtų tinkamo dydžio ir užpildytų visą ertmę. Švariam gale beveik tiek pat purvo, kaip purvinam. ECH, žmonės... :lapux:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Rgs 10 2014, 20:22 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3221
Miestas: Kaunas
Tu dar ryt vakarop galėsi mano pežikui pakeist tepalą su filtru. Viską turiu. O aš tuo metu sulakstysiu į Vilnių, reik susidaryti veiksmų planą Vilniaus rePublic nr instaliacijom :)

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Rgs 16 2014, 10:17 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 13 2014, 19:50
Pranešimai: 21
Miestas: Kaunas
Sveikas,
Turbūt geriausia kartais nereguoti į blyksinčias lemputes, dabar jau vėl viskas gerai. :)
Buvo dar ir Airbag lemputė pradėjusi blykčioti, kai pasireguliavau vairo aukštį, ir niekaip negeso kiek vairą bekilnojau. O atėjau vieną rytą ir jau nėr problemos. Mistinė Xantia, einu alaus :bokalas:
tadas1991 rašė:
patrankinas rašė:
Sveikas,
Turiu klausimą gal žinosi. Yra bėdelė, kai įjungiu ventiliatorių, po kurio laiko pradeda užsideginėti raudonas stop užrašas ir raudona lemputė toj vietoj kur rodo variklio temperatūrą. išjungus ventiliatorių mirksėjimas netrukus pasibaigia, tai vyksta tiek važiuojant, tiek stovint. Kur pradėti ieškoti šaknų,- ir ar tai rimta?

Kad ne rimta, tai tikrai.
Kalbam apie Xantia 2,0HDi ir, turi omeny, įjungus salono ventiliatorių?
O bėdos ieškoti greičiausiai laiduose ir kontaktuose, galbūt drėgmėje.
Stop lemputė dega būtent dėl tos perkaitimo lemputės - tiesiog užsidega kartu.
Kodėl užsidega perkaitimo lemputė - reiktų peržiūrėti grandinių schemas, bet įtariu ten bus skydelio ar kokio temperatūros valdymo bloko darbas spręsti, kada jau perkaito ir uždegti lemputę.
Pasijungčiau Lexia ir pažiūrėčiau, ką ten rodo kas.
Bet šiaip tai tau reikia elektros gydytojų. Aš elektrą moku gydyt tik ne kompiuterinę :)

_________________
Citroen Xantia 2,0 HDi, 99m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Rgs 16 2014, 12:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
patrankinas rašė:
Sveikas,
Turbūt geriausia kartais nereguoti į blyksinčias lemputes, dabar jau vėl viskas gerai. :)
Buvo dar ir Airbag lemputė pradėjusi blykčioti, kai pasireguliavau vairo aukštį, ir niekaip negeso kiek vairą bekilnojau. O atėjau vieną rytą ir jau nėr problemos. Mistinė Xantia, einu alaus :bokalas:
tadas1991 rašė:
patrankinas rašė:
Sveikas,
Turiu klausimą gal žinosi. Yra bėdelė, kai įjungiu ventiliatorių, po kurio laiko pradeda užsideginėti raudonas stop užrašas ir raudona lemputė toj vietoj kur rodo variklio temperatūrą. išjungus ventiliatorių mirksėjimas netrukus pasibaigia, tai vyksta tiek važiuojant, tiek stovint. Kur pradėti ieškoti šaknų,- ir ar tai rimta?

Kad ne rimta, tai tikrai.
Kalbam apie Xantia 2,0HDi ir, turi omeny, įjungus salono ventiliatorių?
O bėdos ieškoti greičiausiai laiduose ir kontaktuose, galbūt drėgmėje.
Stop lemputė dega būtent dėl tos perkaitimo lemputės - tiesiog užsidega kartu.
Kodėl užsidega perkaitimo lemputė - reiktų peržiūrėti grandinių schemas, bet įtariu ten bus skydelio ar kokio temperatūros valdymo bloko darbas spręsti, kada jau perkaito ir uždegti lemputę.
Pasijungčiau Lexia ir pažiūrėčiau, ką ten rodo kas.
Bet šiaip tai tau reikia elektros gydytojų. Aš elektrą moku gydyt tik ne kompiuterinę :)

Kažkada šiame forume jau buvo keliami bokalai už elektroniką :D
Tiesa, tuomet tai buvo berods BX.


O vakar pagaliau su dviem draugais baigėm lupt Renault Safrane 94tų 2,0i 8V variklio dėžę. Nu i nafig. Nulupom, bet sprendimai verčia suabejoti - kurie labiau privalgę varlių, Citroen ar Renault. Ten gal jokių hidraulikų ir nėra, bet mazgai... Prikalta varžtų gal 10-15, kai Citroen dėžės laikosi ant 4-5 varžtų. Vienas varžtas buvo gerai įpuvęs, tai išsisuko su visu dėžės gabaliuku
Gali būti, kad teks keisti kairės granatos gumos riebokšlį ir guolį :D
O jei rimtai, tai kairės pusės vidinė granata maudosi dėžės tepale. Išsiima pusašis atsukus gumos flanšo varžtelius ir traukiant granatą iš dėžės viduj esančio tripoido lizdo. TIk ištraukus jau matau, kad slysta vienas tripoido ratukas. Sugavau su pirštu pačiu laiku. Ale paskui žiūriu, kad kitas krenta, bet nenukrenta. Ir taip sutinki pirmąkart gyvenime fiksuotą tripoidą. Vive Le France :mrgreen:
Sankabos guolis visiškai miręs, bet naują gaut tikriausiai tik kinietis arba originalas. Kinietis irgi 150+Lt, kažką mąstysim, gal originalą pigiai rasim. Diskas padilęs, gal kniedysim, nes spyruoklės geros. Bet jame yra dar kažkoks mechanizmas, kuris irgi demferinis, bet dar iki spyruoklių - visas diskas sukinėjasi net sukant rankomis ant kažkokios įvorės.
Visas šitas marazmas tik dėl to, kad sankabos komplektas 650Lt. Už tiek kartu su darbo kaina esu pakeitęs 206tukui 2,0Hdi visą sankabą. Kainavo truputį brangiau, bet keičiau dar kreipiančią ir abu pusašių riebokšlius.
Va tau ir liukso klasės automobilis :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Rgs 16 2014, 13:33 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Tripoidas su ziedeliais-protingas sprendimas. Pas citroenus smagu adatas poto lipdyt :D o guolis atitikmensNeturi? Gal koki srotini?

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 1144 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 20 21 22 23 24 ELLIPSIS 77 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007