Pas mane bjaurių, akis drąskyt, jei kas ne taip, linkusių žmonių dar nebuvo ir tikiuosi nebus. Su tokiais stengiuos reikalų neturėt ir, manau, galiu sau tą leisti.
Ir po šito va remonto gi su savininku važiavom kavos gert

O kalpokus tai uždedu, kai normaliai dedasi. Jei matau, kad galiu sulaužyt, tai irgi nededu, tegul patys laužo. Jei su zateškėm priraišioti nesilaikantys arba sulaužyti, tai irgi liepiu patiems prisirišti, nes normalūs kalpokai važiuojant nenukrenta.
Draugas vakar kieme būlką remontavosi, tai keitėsi rato guolį, granatos gumą, paskirstytojo dangtelį ir skriejiką, nes išdegė abu.
Guolį supresavo jam darbe, atsiveža stupicą, padedu maut. Jis su vamzdžiu šakę nulenkęs, sukišau į amortiką, perkišau varžtus, įtaikiau granatos šlicus ir pagavau šarnyro kotuką (perkišamas varžtu ir suspaudžiamas). Pasakiau, kad susirinktų iki galo jau viską pats, daviau raktus ir išėjau pavalgyt. Susirinko, nuleidžia - ratas klišas ir dar bamperį nuo laikiklio nurovė

Palendu - šarnyras ne stupicoj. Paklausiau, ar šarnyrą susistūmė iki galo - NE. Perkišo varžtą ir užveržė, o ten šarnyro kotukas buvo tik trečdaliu įstumtas mano paliktas, tai varžtas ir persikišo, nors reikėjo dar paklibint 2kg universaliu įrankiu daužant ir tik tada jau kišt. Gerai, kad iškart iššoko, nes jei būtų taip ir susiveržęs šarnyras tuomkart ir mašiną išvažiavuss - pirmam posūky išsukant iš kiemo būtų netekęs sparno, bamperio, naujos granatos gumos ir gal dar kažko...