Trečia savaitė vargstu su C4 1.6Hdi Purkštukais. Remontas turėjo būti grandinėlės su tempėju galvoje pakeitimas, bet nei vienu rankiniu įrankiu purkštukai nesitraukė. Nei vienas pažįstamas meistras dar nebuvo sutikęs tokių piktų purkštukų šitam motoriuke, paprastai turėtų trauktis rankomis, kartais truputį padaužant atbuliniu plaktuku. Netgi tas, kuris su hidrauliniu ištraukėju galiausiai man juos ištraukė su visom gilzėm sakė, kad tokių nesutikęs, nors matęs yra visko. Ir vistiek išėjo sveiki tik du, o kiti du nulūžo, palikdami apačias lizduose. Vieną gabalais jau išrinkt pavyko, o kitas kolkas nepasiduoda. Nenoriu skubėt, nes drožlės cilindre čia dar visai neblogas dalykas su tuo, ką įmanoma padaryt, pvz nepataisomai sugadint galvą
Taip pat po purkštukais dedasi tokios super duper mylimiausios tarpinės. Tai va jos nesitraukia nei jokiais special tool, jei liaudies gudriaisiais metodais, tad įtariu, kad teks išreibeiriuoti jas tiesiog, naudojant ir stipriai gadinant lizdų taisymo reiberį.
O man būtent pirmąkart kažko imantis, visada kažkodėl tokios nesąmonės ir pakliūna...
Gerai, bent žvakes pavyko išsukti visas sveikas. Žaidžiau 3h, bet išsukau nenulaužęs nei vienos

Kaitino jau tik viena. Nupirktos naujos Beru.
Finansai nuo pradinės planuotos sumos išaugs kogero 2-3 kartus. Nes reikėjo gero purkštukų komplekto, kuris galiausiai surinktas, patikrintas pas Paulių ir bus išbandytas gyvai, vos tik išeis juos sudėt, naujų riebokšlių ir juos prispaudžiančių plastmasių, trijų naujų purkštukų smeigių, aišku prisideda ir žvakės svariai, hidraulinio ištraukimo paslauga, mechaninio likučių traukimo paslauga, velenėlio riebokšlis, įsiurbimo kolektoriaus plovimas nuo 2kg purvo, kolektoriaus tarpinių komplektas, aišku pati grandinė su tempėju OEM, dangtelio tarpinė.
Galvoju gerai, kad kantrybės turiu. Taigi servise būtų suspardytas, apmyžtas ir padegtas. Arba nulupta galva...