Atsiprašau, kad pavėluotai atsakinėju į temą - ne visuomet laiko būna prisėsti čia normaliau.
Jeigu turite kokių aktualių klausimų paprasčiau paskambinti

pugzlys - 1.6hdi 66kw gamykliškai neturi FAP'o, kaip ir kai kurie 80kw neturi, bet sankaba pas abu plaukiojanti, tokia pati ir, deja, ganėtinai silpna. Gamyklinė nauja sankaba laiko tik apie 260Nm, tai 80kw variklius labai atsargiai čipuojam, 66kw galima truputuką didesnį skirtumą išgauti, bet ten turbina mažesnė ir irgi stebuklo padaryti negalima. Čipavimo aspektu senieji 2l ir 2.2l varikliai žymiai stipresni

ukw, angelas64 - su buitiniais čipavimais ir sąnaudom taip pat atsargiai vertinkite. UKW atveju jungėm cruise'ą Peugeot 206 tai teko pasižiūrėti į buitinį čipavimą - kompiuterio purkštukų kalibracijos žemėlapiai apgauti. Kompiuteris "galvoja", jog išpurškia 10 litrų degalų, nors realiai purkštukai iškalibruoti ir išpurkškia 12litrų, o kadangi borto kompiuteris sąnaudas skaičiuoja ne pagal bako lygio pokytį, o pagal išpurkšiamą degalų kiekį, tai po tokio čipavimo gauname "pagerintas" sąnaudas borto kompiuteryje.
Praktiškai su degalų sąnaudom jokio stebuklo nepadarysi ir fizikos dėsnių neapgausi. Jeigu būtų kažkokie magiški programiniai sprendimai, padedantys sumažinti sąnaudos 2litrais - gamintojas tikrai nebūtų kvailas ir tuo pasinaudotų. Vienintelis dalykas ką galimą padaryti, tai išvaduoti variklį nuo ekologinių pančių keliant degimo temperatūrą ir gaminant NOx, bet tas rezultatas yra labai nežymus ir išlyginamas arba nustelbiamas kitos čipavimo pusės - maksimalaus išpurškiamo degalų kiekio didinimo. Norint išgauti iš variklio papildomus niutonus ar kilovatus reikia dozuoti daugiau degalų - vien orą pučiant daugiau galios nebus

, o daugiau degalų reiškia didesnes sąnaudas. Toliau viskas susiveda į tai, kaip dažnai vairuotojas naudos tuos papildomus niutonus, bet kadangi jis dažniausiai juos naudoja tik akseleruojant, o po to toliau ramiai palaiko greitį (kuriame variklis dirba nežymiai ekonimiškiau), tai 50% čipuotų variklių valgo labai panašiai kaip ir standartiniai, 25% sąnaudos mažėja, na o kitiems 25 - auga, bet visi vartotojai labai puikiai supranta kodėl tai vyksta (tankiai naudojami papildomi Nm).
Dėl 2.0l 103kw su Delphi kompiuteriu - čipuojama, progamuojam DPF, EGR, viskas vyksta gerai

Tik čipuojasi jie nedaug - iki 120kw..