WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Gal kam ką paremontuot?
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=28863
Puslapis 677

Autorius:  tadas1991 [ Rgs 23 2013, 20:34 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

Pats žinai, kad man su važiuoklių tikrinimu nėra gerai. Klausa dirba, bet koks garsas ką reiškia - nebūtinai rast išeina. Guolius lengviau suklausyt, bet irgi yra niuansų kartais, ypač jeigu tik katik pradėjęs užti, arba jau nutilimo stadijoje :)

Autorius:  Dominykas [ Rgs 23 2013, 20:36 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

garsas ten jau zinok ajajajajjajaj... dainuoja jau prie ~20-25 :D
nieko, ateis savaitgalis-gal pasikeisiu...

Autorius:  kokonas [ Rgs 23 2013, 20:48 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

nu tai pasikelk ant domkrato xma pasuk rata ir girdesi kurioje puseje ;)

Autorius:  AurisKo [ Rgs 23 2013, 21:04 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

XMui (ir ne tik) gi domkrato nereik, užtenka malkos per vidurį ir jau abu ratus tikrini :)

Autorius:  tadas1991 [ Rgs 23 2013, 22:23 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

BXo as visą galą keliu taip ant duobės - plyta po balkiu ir viskas :)

Autorius:  tadas1991 [ Rgs 24 2013, 03:46 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

Bet tai ne esmė, jei guolis nėra visiškas lavonas - sukant ir klibinant ratą ne visada ir kas jausis: Žiū ir sukasi be strigimų arba drrrrrr ar džžž, ir nekliba, hmmm. Duodi apkrovos biškį geram vingiuotam užmiesčio keliuky ir prašnenka. Gali būt tiesiog sausas, arba jau ir su problemom - išdaužytos (ne išdilusios) duobelės, korozija. Tokį gerai sutepus, dar dažnai galima nemažai važiuot. Tai čia apie galinius. Su priekiniais kitas reikalas. Tą patį, aišku, irgi galima padaryt, bet ten kai įlendi, nebesinori seno dėt, jei kišenė leidžia įpirkt kokį padoresnį.
Na, savu laiku iš biednumo žmonėm esu pridaręs ten visokių maklių ir su tais priekiniais guoliais, iš dviejų trijų pasato pilnų posūkio kumščių su skirtingom bėdom rinkau vieną gerą, perrinkinėjau ir perkalinėjau naudotus guolius... Kombinuodavom suportus ir cilindriukus, jungdavom aušinimo šlangas ir už visa tai pinigo jokio ten nebuvo, bet mašinos važiavo, vairuotojai džiaugėsi, o kažkam gavosi praktika mechaninė.
Gaila, kad tai teko daryti tokiu prastu metu, kai viskas keitėsi. Dabar prie naujų bolidų baisu kažką pajudint, kokį laidą ar akumuliatorių atjungt, nes prijungus atgal gali kažkas, arba išvis niekas nebeveikt ir tada aiškintis kiekvieno modelio superspecifiką, kas visiškai neįdomu. Ar tai dėl to, kad automobilį bandoma paversti tokia pat fyfiška preke, kaip mobilus telefonas ar kompiuteris?
Šiandien draugo tėvukas su silke vežiojo, sakė, kad kai neseniai paskambino savo meistreliui dėl kažkokios problemos remonto susitart, meistrelis pajuokavo:
-Mirė...
-Kas mirė?
-Mirė... Meistrai, kurie tokias mašinas remontuoja, mirė. O mašina tai dar važiuoja...

ir t.t.

http://www.youtube.com/watch?v=qORYO0atB6g

Autorius:  twarius [ Rgs 24 2013, 08:39 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

Išdaužytos duobelės nuo vamzdžio naudojimo užveržiant granatą :|
Aš guolį tikrinu pasikėlęs vieną pusę ir užvedus variklį penkta pavara iki 120 km/h poto staigiai laisvą ir išjungiu variklį. Tokiu patikrinimu pabandžius abi puses tikrai jaučiasi kuris guolis jau nebe guolis. Jei yra ESP reikia prieš eksperimentą išjungti, na ir aišku saugotis, kad nenušoktų pakelta pusė :)

Autorius:  twarius [ Rgs 24 2013, 09:18 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

Dominykas rašė:
diferencialas jums dekoja nuosirdziausiai :)))))) satelitai dantukais klapsi. bendrai-dezes reduktorius liudna valsa soka... pakelus abi puses-suprantu... sukam iki dugno ir gesinam ismete pavara.

Nenumirs tas diferencialas, nevalandą drožiamas gi, dėl kelių sekundžių nieko nenutiks, kitaip nemėgink posūkių daryt, nes satelitai dantukus išbarstys o jei slėgio ratuose vienodo nelaikysi tai ir dėžės reduktorius jau ne valsą o polką šoks, nu žodžiu truputuką perlenkiai :taip: beje greitį bandymo metu renkiesi kiekvienu atveju kitokį - saugų visų mazgų atveju...

Autorius:  twarius [ Rgs 24 2013, 14:37 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

tadas1991 rašė:
Vamzdžio naudojimo užveržiant granatą? Kaip kitaip jūs dar ją užveržiat? Iš rankos su 30CM rankena? :| ar su oriniu-smūginiu?
Ir vistiek, kalbam juk apie tokias jėgas, kuriuos gniuždo guolio obomos metalą?

Nu ne visais atvejais taip būna, bet patikėk būna, kai naują guolį pakeitus ir užveržus jį "už tėvynę", tenka ardyt po 100 km ir keist vėl nauju o išardžius guolį aiškiai matomos šratų vietoje duobutės, kurios tikrai neatsiranda jam sukantis ir dar per 100 km (gal gamyklinis brokas), nekalbu, kad tai galioja visiems ir visada, bet taip yra buvę, ir ne kartą, ir su SNR guoliais, bet aišku, ne visais, todėl ir parašiau. Aš pats negaliu įsivaizduo kaip tai gali įvykti, nes tie guoliai kaip ir neveržiami, bet tipo kalba, kad tiek ir tereikia....

Autorius:  tadas1991 [ Rgs 24 2013, 14:49 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

Na esu matęs ir pats, kai chebra atsuka kokią užkepusią VW granatą tik su 3m vamzdžiu ir, supratę, kad taip ir turi būt, su tokiu pačiu ir prisuka atgal :mrgreen:

Autorius:  tadas1991 [ Rgs 26 2013, 01:51 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

Dominykas rašė:
Posukyje is dalies dirba satelitai o vienu ratu satelitu dezute vercias kulias. Beje, noreciau patyt jus imant >90laipsniu posuki.

Tas posūkio kampas labiau priklauso nuo laužtės, bet apsisukant būna ir 180. O iš vietos net ir 1 laipsnio posūkio nepadarysi, kad suktųsi tik vienas ratas - tokia transmisija, kad vistiek laužtę gaunam, kuri maksimali būna aprašyta automobilio charakteristikoj - apsisukimo spindulys (nors realiai - skersmuo)
O tai dėžutei pasivartyt kūliais truputį - labai baisaus nieko nėra. Gauna apkrovų, išcentrinės jėgos, nutaško prilipusį brudą. Aš pats taip valau diskus ir stebules nuo purvo ir rūdžių ir nieko čia tokio, na tik aišku apsukos laisvos būna...

Skaičiais:
Jei automobilis, apsisukinėdamas lygiai 180 laipsnių, tarkim 5m spinduliu, kai automobilio plotis tarkim 2m, tai:
artimesnis centrui ratas nuvažiuoja : pi x 4
Tolimesnis: pi x 6
Gaunam, kad maksimalus skirtumas tarp ratų sukimosi greičio realiomis sąlygomis, neslystant, tėra vos pusantro karto. Skamba labai gražiai ir mažai.
Bet diferencialai projektuojami juk ir tokioms sąlygoms, kai pasikabini kurnors gerai ir sukasi vienas ratas, tarkim pirma pavara vos 40kmh. Skirtumas, kad tuo metu tas ratas spaudžiamas kokiu ketvirčiu automobilio masės ir bando ištempti visą automobilio masę, kas kartais ir pavyksta, tai tie trapieji satelitukai tuo metu tempia gal kokį kiloniutoną skersinės jėgos į dantį ir nesubyra, o staigiai atleidus gazą bėgio permetimui į atbulinį, dar gauna ir gerą smūgį nuo smagračio.

Įdomu, kaip su naujom mašinom tokie prikolai praeitų, ar nepabėgtų nuo parametrų visos ESP, ABS, EBS ir visos kitos stebuklingos sistemos :D Girdėjau, kad normaliai veikiantis ESP neleidžia žmogiškai gazū duot, bandant iš pusnies iš važiuojant, tai taip pat gali blokuot ir tokį bandymą pasukti vien priekinius ratus.

Autorius:  twarius [ Rgs 26 2013, 07:11 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

tadas1991 rašė:

Įdomu, kaip su naujom mašinom tokie prikolai praeitų, ar nepabėgtų nuo parametrų visos ESP, ABS, EBS ir visos kitos stebuklingos sistemos :D Girdėjau, kad normaliai veikiantis ESP neleidžia žmogiškai gazū duot, bandant iš pusnies iš važiuojant, tai taip pat gali blokuot ir tokį bandymą pasukti vien priekinius ratus.

Kai bandžiau savo pirmą pusę neišjungiau ESP o rankinis buvo užtrauktas, tai iškarto išmetė krūvą pranešimų apie gedimus, nors greitis buvo ketvirta pavara atleistu gazo pedalu. Aišku supanikavau, bet pravažiavus 5 metrus viskas atsistatė :lapux: . Atrą pusę bandant išjungiau ESP ir jokių pranešimų nebebuvo :taip:
Veikiantis ESP tam ir yra, kad riboti ratų prasisukimą - gali mint iki dugno, bet variklis nesigazuoja o važiuojant ir ant posūkio užtraukus ir iškart atleidus rankinį (su mašina be ESP smagiai užmeta šikną) automobilis sėkmingai stabilizuojamas ir jokių saulių nepapieši. Tam, kad išsikeberiot iš pusnies ar šiaip tais atvejais kai reikia, kad ratai prasisuktų tenka išjungti tas sistemas.

Autorius:  Liepziedis [ Rgs 26 2013, 16:32 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

Gal kas Kaune galetu voztuvus skubiai sureguliuot Evasionui 2.0l.benzas be turbinos 8 voztuvu? tel. 8684 86723

Autorius:  tadas1991 [ Rgs 26 2013, 16:46 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

Atleiskit, bet kompensatorinių/tabletinių nereguliuoju - trūksta patirties ir įrangos, o ir pačių tablečių atsarginių įvairaus diapazono neturiu. Jei su paprastais pakelėjais, pvz TU variklis - jokių problemų.

Autorius:  Rimuxx [ Rgs 26 2013, 17:35 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

Gintaras 8 687 36647
Berods, šitas.

Puslapis 677 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/