Na ką, Dominykas nuotraukas įmetė (nors ir truputį nudidino) ir pakomentavo.
Mano priedas - Mano birželį nupirktam BXui atlikome apžiūrą duobėje ir tokį fintą radom.
Keisti galiniai kairės pusės vamzdeliai: trišakis - kairys st. suportas; keturšakis - kairys hidrocilindras. Vamzdelių ilgis belekoks - priraityta mazgų, pritvirtinti belekaip arba nepritvirtinti išvis - trinasi.
Trišakis neįstatytas į lizdą, o gal dėl kreivo išvedžiojimo ir įtempimo iššokęs, o keturšakis nuo tilto atsikabinęs, o gal atkabintas (dar netikrinau, ar užsidės, gal sulaužytos auselės), tad ir visi kiti ten esantys vamzdeliai nuo vibracijos nuolat dirba tamprumui ir nuovargiui.
HC vamzdelis pravestas dar daugmaž teisingai, bet stabdžių vamzdeliui nepadaryta sraigė, o pravestas tiesus vamzdelis, kuris dirbant pakabai tiesiog lankstosi. Negana to, pravestas irgi taip, kad dar ir trinasi į tilto skardas bei šakę. Iš čia ir pavojus vairuotojo gyvybei.
Gerai, kad šitas egzempliorius buvo nuspręstas mylėti ir nuodugniai apžiūrėti ir sutvarkyti visus arba beveik visus gedimus ir kabliukus prieš pradedant eksploatuoti. Jeigu toks vaizdas būtų buvęs mano pilkajam BXe, po kuriuo normaliai palindau gal tik po pusmečio intensyvios eksploatacijos - galima būtų ir užsimušti, nes važiuoti mėgstu įvairiai, kartais ir tikrai labai stačiais ir vingiuotais šlaitais...
Jei kam kyla mintys, kad trūksta kompetencijos tokiuose darbuose, tai esu keitęs ir eksploatavęs visus BX galinio tilto vamzdelius pagal originalią formą, teisingai ir patikimai įtvirtindamas į visus priklausančius kabliukus ir laikiklius. Dabar teks tą padaryti dar kartą.
Pridedu fotonuotrauką darbų kvito. Jame nurodyti dar ir duslintuvo virinimo darbai. Duslintuvo pirma guma, kabinama ant tilto, suskersuota ir įtempta įstrižai, kai turi kabėti stačiai žemyn. Duslintuvas gale, vos pasupus, daužosi į bamperį. Aišku, nežinau, kas ir kaip ten virinta, gal tik užlieta kokia skylutė ar pataisytas koks nesusijęs duslininkų brokas, tuomet priekaišto čia jokio.
Pagal kvitą, kadangi darytas galo orinimas, galima ir spręsti, kad kažkas ten daryta būtent jų, o daugiau naujų vamzdelių nemačiau, ilgieji irgi seni plieniniai.
Taigi, pagarba
