Keičiau draugui Hyundai Lantra 1.6i 16V aušinimo siurblį, ir nepakeičiau...
Siurblys ant paprasto diržo, tai lyg ir turėtų būti vualia, lengvas keitimas, kaip senam VW. Priėjimas siauras ir sunkokas diržus ir škyvuką nuimti, bet pasidaro. Prieinam prie pompos - oplia, apgaulingas reikalas du varžtai po pagrindinio diržo dangčiu. OK, gal pavyks prasilaisvinus dangtelį, juos pasiekti ir, nuėmus tik viršutinį dangtelį, atsukti? Nusiimu viršutinį dangtelį - abu varžtai matosi - vienas tiesiai po diržu, bet ranka diržą palenkus pavyktų kažką padaryt. Kitas - tiesiai po parazitiniu guoliu

Reikia luptis diržą. Apatinis dangtelis vientisas, nusiima tik nuėmus škyvą. Atsukinėjam škyvą - prasisuka pavargusi sankaba. Bandau starteriu, pusgyvis akumas net nebando pajudint.
Bloke angų smagračio kaiščiavimui nėra, prie smagračio priėjimo bet kokio, kad užkišt atsuktuvą - irgi. Reikia bandyt luptis starterį, bet jis tarp ugniasienės ir variklio, siauram priėjime, o jei nebus ir ten priėjimo užkišt?
Spjoviau į tą reikalą - tegul daro tokius bolidus meistrai su oriniais atsukėjais, sjomnikais ir kitais įrankiais, kurie prie paprastų mašinų nebūtini.
Galima vadinti ir diletantizmu, bet kai darai draugui už labai pigiai, tai pirma prie diržo lendant juoduoja akyse, o antra - nelendi ten, kur nesi garantuotas, kad sugebėsi. Iš esmės, tų dviejų įrankių ir tik tetrūksta, na ir visos nakties, vietoj kelių valandų vakare.