Valdai, juk puikiai ir pats suprantat, kad kalbat apie Švedišką mašinytę. Kiek teko remontuoti mašinyčių, kur būdavo švediški numeriai, arba dokumentuose kilmės šalis Švedija, tiek dažniausiai radau itin korozijos paveiktą egzempliorių, labiau net už Lietuvoje nuo gimimo prabuvusius tokius pat egzempliorius.
Buvo toks Peugeot 406 su 2.0HDi varikliu kažkada atvažiavęs, buvęs švediškas. Keičiau skirstymo diržą. Pats kėbulas kaip ir nieko baisaus dar, bet kapotas prarūdijęs kiaurai. Žodžiu vandens pompą keist reikia, noriu išleist aušalą. Radiatorius kranelio neturi... Bandau atjungt greitą jungtį, nuimu vielinį fiksatorių ir suprantu, kad nieko nebus. Žarnos presuotas plieninis cinkuotas antgalis įrūdijęs į radiatoriaus plastiką taip, kad arba lūš jis pats, arba radiatorius. OK, šalia yra plonesnė žarna nuvesta šonan su spaudžiama sąvarža, kurią lengva nuimti. Sąvarža supuvus aišku tiek, kad matosi, kad pajudinus gali ir sutrupėti. Pajudinus nesutrupa, užtai pati sąvaržą įrūdijus į tą žarną tiek, kad panašu, kad normaliai atleidus sąvaržą, plyš ir žarna. O šiaip automobilis tai bendrai labai neblogos būklės, prižiūrėtas...
Tiesiog, žmonės savo kelius žiemą gerai prisižiūri ir tiek metų neplanuoja automobilių naudoti

Druskytė veikia visus.
O apie tuos XUD variklius, tai teisybės tame daug. Bet pasitaiko ir sausų, ir varžtai ten dažniausiai vistiek atsisuka. Bet ne visada. Bet daug dažniau. Tiesiog, kiti laikai dar buvo, buvo planuojama, kad gali tekti nuimti ir remontuoti. Aš vis laukiu, kada vartotojiškumas pažengs iki tiek, kad jau nebebus balkių varžtų, bus gamykloje tiesiog privirinti abu tiltai prie kėbulo

Beje, pvz pas BX, kaip ir pas daug kitokių senesnių automobilių, traverso bent galiniai varžtai turi veržles, kurios nei virintos, nei skardelėmis tvirtintos. Salone reikia atkelti kilimą, kas šiaip jau labai nepatogu, jei tie varžtai atsisukt linkę, ir SUPER PATOGU, jei nelinkę
