WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Gal kam ką paremontuot?
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=28863
Puslapis 6377

Autorius:  xamas [ Geg 30 2017, 13:00 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

Nenori prie to pacio dar ir maniskei slegio reguliatoriu ant siurblio pakeist? Oras geras......

Autorius:  tadas1991 [ Bir 02 2017, 11:19 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

xamas rašė:
Nenori prie to pacio dar ir maniskei slegio reguliatoriu ant siurblio pakeist? Oras geras......

Galima :) Ne ant lauko dirbsiu su kuro sistemom tik gal.
Man tiesiog paneles lauke geru oru visai smagu lupinėti. Išvis lauke geru oru smagu dirbti, kai saulutė šviečia ir paukščiukai čiulba.


O šiaip, tokia informacija. Nuo kitos savaitės persikeliu dirbti į Garliavą. Tiksliau šalia Garliavos. Ireniškiai. Bent jau laikinai, o kiek tai truks, kolkas nežinau. Tačiau pagal susitarimą visada mašiną galima palikti ir standartinėje vietoje Savanorių pr., jei taip patogiau, tik reikia suderinti tam laiką, ir tuomet aš ją iki vietos nusivairuoti turėsiu pats, su visomis su tuo susijusiomis rizikomis. Nors vairuoti remontuojamą ar suremontuotą automobilį iš tiesų yra kasdienybė. Stengiuosi nepatikrinto neatiduoti, jei atlikti rimtesni darbai ir žmogus dar duoda laiko patikrinimui. Kartais ir 200km nuvažiuoju, jei darbo atlikta per kelias savaites ar mėnesius už ne vieną šimtą eurų, o žmogus, atgabenęs bolidą, iš Pasvalio ar Biržų. Visai neįdomu važinėtis po Lietuvą, kai išlenda koks nedadarymas ar papildomi darbai po dviejų dienų, o taip būna.

Ir kita informacija - nuo Birželio 20d iki beveik vasaros galo nedirbsiu. Bus keli langeliai po porą dienų Liepos ir rugpjūčio mėnesiais, tai gal kažką atsitiktinio labai paprasto ten galėsim įterpti, bet kolkas dar nieko nežinau. Dar truputį yra vietos kelioms mašinoms, bet jau labai nedaug, nes dar apie savaitę ant keltuvo kabės mano pačio kablukas, nes reikia jį paruošti vasarinei ridai, apie 20kkm be gedimų kad nuvažiuotų. Diržus, skysčius, abu radiatorius (pečiuko ir aušinimo) jau pasikeičiau naujais, generatorių sutvarkė specialistai, o dar liko persirinkti pilnai visą važiuoklę priekinę ir galinę ir pasikeisti priekinius stabdžius. Darbo bus, turint omeny C15 galines šakes, kur šakė kaip BXo - beveik identiška matmenimis ir vaizdu išilginė svirtis ant guolių, bet spaudžiama itin piktos spyruoklės, kurią nelabai yra kaip prieiti suspausti. Ai, nu ir dar TA prasivaryti eilinei surūdijusiai mašinai...

Tai vat tiek. Sveikinu su jau atėjusia, ir visiems geros vasaros :labas:

Autorius:  zefyraz [ Lie 19 2017, 21:54 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

Sveiki,

Gal išbursit kas XM'ui 2,1 TD su Lucas'u nutiko.

Ankščiau: kartas nuo karto ant laisvų netolygiai padirbdavo, jausdavosi vibracija, toks jausmas kad truputį trukdavo gazo. Vieną kartą buvo užgesęs. Ir kad užkurti reikėjo kurį laiką pasukti starteriu.

Vakar: Prieš užgesinant užsigazavo. Iškart vėl užkūrus variklis užsigazavo. ir laikė kažkur apie 2-3k. sprendžiu iš garso, nes tachometras gulėjo ant nulio. Užgesinus ir vėl užkūrus - tas pats. Pagazavus su pėdalu, apsukos dar labiau sukilo, bet atleidus gazą apsukos nenukrito. Užgesinus ir vėl užkūrus vėl apie 2-3k. tachometras rodo 0. Užgesinau ir nuėjau namo.

Šiandien:Kūrėsi nenoriai kurį laiką prilaikant su starteriu ir su gazu. Atleidus gazą geso. Užgesusiam varikliui buvo įsijungęs radiatoriaus aušinimas. Visą tą laiką tachiometras rodė 0. Šiek tiek apšilęs perėjo į netolygų darbą, su pasipurtymais. tachiometras atsigavo. O kai apsukos pakrisdavo iki 800 laiku nepazavaus pedalu gesdavo. Atjungus sensorių fyškes esančias priešais oro filtro korpusą niekas nesikeitė.

Kitos aplinkybės: Netolygus darbas prasidėjo po diržo keitimo.
Oro negaudo, nes būtent vakar tą susitvarkiau, bet netolygus darbas ir vibracijos nė kiek nepasikeitė.
Jau apie metus gesinant variklį ir ištraukus raktelį variklis dar iki dviejų sekundžių dirba ir tik tada užgęsta.

Gal turite kokių minčių dėl to persigazavimo ir nenoro dirbti ant laisvų?

Autorius:  Dominykas [ Lie 19 2017, 23:14 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

Suluzo siurblio viduriai del oro kuro sistemoje. Gerai neveikia gesinimo solenoidas. Greiciausiai...

Autorius:  zefyraz [ Lie 20 2017, 07:33 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

zefyraz rašė:
Atjungus sensorių fyškes esančias priešais oro filtro korpusą niekas nesikeitė.

Norėjau pasakyti priešais kuro filtro korpusą. Kaip suprantu ten temperatūriniai davikliai.

Autorius:  tadas1991 [ Lie 20 2017, 21:56 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

zefyraz rašė:
zefyraz rašė:
Atjungus sensorių fyškes esančias priešais oro filtro korpusą niekas nesikeitė.

Norėjau pasakyti priešais kuro filtro korpusą. Kaip suprantu ten temperatūriniai davikliai.

Taip, ten temperaturiniai. Bet jus domina tik zalias. Rudas, jei yra, ventiliatoriui. Melynas skydeliui.
Ar visa tai tikrai sutapo su dirzo keitimu? Jei taip, galbut imanoma, kad per koki danti nepataikyta ant siurblio ir sunkiai sekas susireguliuot ipurskimo kampa. Tik spelioju. Galbut kompiuterine diagnostika ka parodytu. Bet jei keitet dirza, vistiek paziureciau jo pozicija. Pakanka nuimt priekini dangteli, ikist kaisti i alkuniaka ir viskas matosi.

Autorius:  zefyras [ Lie 21 2017, 15:28 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

O kur ieškoti žaliojo? Priešais kuro filtrą tik rudas ir mėlynas.

Autorius:  zefyras [ Lie 21 2017, 15:31 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

Off topic, nesupratau kaip čia pasidubliavo acc.?

Autorius:  tadas1991 [ Lie 21 2017, 16:49 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

Cia jau tamstai zinoti, kodel pries 3 metus taip paddaret :)

Autorius:  zefyras [ Rgp 01 2017, 19:58 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

Koks čia įtaisas slepiasi už šio kaiščio? Kaip jis turi veikti? Rankine kuro pompukė sukėlus slėgį, per čia dyzelis kapsi. O užgesinus variklį burbulai iš siurblio pagrįžta link filtro. Tai gal per čia traukia orą?

Prikabinti failai:
kaisti.jpg
kaisti.jpg [ 193.34 KiB | Peržiūrėta 2179 kartus(ų) ]

Autorius:  tadas1991 [ Rgs 20 2017, 02:24 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

Išvažiavau jau tom dienom, tai ir nebegalėjau spėt įsigilint.
Koks ten tiksliai daiktas, negaliu pasakyti, nes nesu įsigilinęs į Lucas kuro siurblių konstrukciją praktiškai visai. Bet galiu tikrai pasakyti, kad tai kuro siurblio dalis ir kas ten kuras neturėtų nei lašėti, nei per ten oro siurbti. Kuras gali lašėti tik į cilindrus, per purkštuko skylę 180bar (lyg toks pas šitus) slėgiu išpurkštais gražaus dušo formos srauto mikrolašeliais.

O atostogos baigėsi, tai vėl pilnai prie darbų. Antradienį va remontavau automobilį, kuris neturi tepalo matuoklės, o gedimas tepalinis - kiauras karteris. Atvežė irgi ant tralo, lašėt nelaša, bet gal nebėra visai - kurt/nekurt? Nutariau nekurt, po kapotu matuoklės nesimato. Google - tikrai matuoklės nėra, keikiasi žmonės. Tepalas matuojamas per borto kompiuterio meniu. Borto kompo meniu įlindus - meniu punktas neaktyvus, nes variklis šaltas. O kad pašildyt, reikia užkurt. O kad nesugadint šildant, reikia tepalo. Smarkiai įtariu, kad be tepalo neleistų kurti (taip pat ir sugedus davikliui), bet negaliu būti garantuotas, tad teko tepalo kiekį pasimatuoti kaip kokiai mechaninei pavarų dėžei - išleidžiant visą ir paskui supilant atgal... :lapux:
Nežinau, gal čia tik man atrodo nesąmonių nesąmonė. Gal jau pasenau? :roll:

Autorius:  exDalimis [ Rgs 20 2017, 08:02 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

Tadai, prisimink kaip kitam mano draugui pagelbėjai, kai pats bandė pasikeist c5 tepalą ir netyčia pavarų dėžės vietoj variklio įssileido, va dėl taip 'tobulejanciu' žmonių ir nebedaro tu matuoklių. Aišku dar dasideda tai kad versti ir nebegarantiniu auto šeimininkus važiuot tepalus keist pas dileri. Ir kaip reziume? Buvo dar tepalo?

Autorius:  tadas1991 [ Rgs 20 2017, 10:58 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

Reziume, tepalo ten buvo dar daug daug. Per kamštį išbėgo (va, bet kamštis išleidimo YRA, nereikėjo prietaiso naudot :) ) 4,5litro, dar paskui kažkiek iš filtro, kai katalogas rašo 5,25L.
Beje, karteris matosi sandarintas kažkada seniau, o gal nelabai seniai, bet gana nemokšiškai, nes hermetiko tiek daug, kad makaronai vos neužspaudė tepalo grįžtamo kanalo viduje, kuris prisispaudžia pačiu karteriu.
O įtrūkimas buvo mikro. Dirbant varikliui nei lašelio, nes šone ir gana aukštai, tai siurblys pasiima nuo dugno ir nebebėga. Užgesinus, karteryje lygis vėl pakyla ir pradeda pamažu sunktis. Romukas Sargėnų suvirino be problemų, ir dar dvi potencialias vietas, kur irgi bakstelta buvę.
Sudėta ant Reinzo, pernakt išdžiūt turėjo, važiuoju tuoj pilt tepalo ir žiūrėsim, ar viskas gerai gavos ir nereiks dėt iš naujo :)

Autorius:  xamas [ Rgs 20 2017, 11:02 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

Tadai, kaip del purkstuku diagnozavimo? :)

Autorius:  tadas1991 [ Rgs 20 2017, 11:08 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

xamas rašė:
Tadai, kaip del purkstuku diagnozavimo? :)

Tai paklausiau tądien iškart, tik kad pamiršau perskambint :| Sakė be problemų, o garselis turėtų būti iš purkštukų, nes šitiems motorams dar nesutikęs užstrigusių kompensatorių, bet reiktų gyvai paklausyti.
Dabar atostogose kolega, nuo vakar, bet kitoj savaitėj į galą, paskambinus popiet, tikriausiai pavyks susisiekti tiesiogiai, t.y. perduočiau ragelį. Arba galiu duoti numerį tiesiog :)

Puslapis 6377 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/