WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 28 2020, 09:29

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 29 2007, 18:00 
Čia VEHO š... mala iš tikrųjų. Viską jie daro, viską jie gali, bo yra oficialūs Citroeno atstovai. Man irgi pasakė, kad neturi softo variklio diagnostikai, nors privalo turėti.
Aš irgi nesuprantu jų pozicijos. Jie gal nenori pinigų užsidirbti? O gal neturi nusimanančių senesniuose modeliuose? :roll:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 29 2007, 23:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
861008231 - Valentinas. Kad nepabijos tai tikrai. Kainos realios. Eiles yra, tik dabar nezinau iki kada darbais uzsivertes. Veiksmas Kaune. Pasiskambink, gal priimtu greitu metu.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 04 2007, 18:48 
Jau minėtas Marius iš Grigiškių netikėtai sutiko priimti anksčiau nei buvo prieš tai sakęs :) Tačiau šiek tiek nerimo sukėlė vienas momentas. Meistras sakė, kad atsivežčiau savo diržą, o dėl įtempimo guolių tai jis iš pradžių pasižiūrės - gal ne visus būtina keisti. Tuos, kurių reikės, jis nupirks pats. Teko girdėti, kad tų guolių ne visada įmanoma iš karto nusipirkti ir tenka užsakinėti bei laukti. Darytina prielaida, kad tokiu atveju nekantriam meistrui ir įtarimą keliantis senas guolis gali sueiti kaip "normalus". Čia tik šiaip prielaida, nes apie minėtą Marių anksčiau nesu nieko girdėjęs ir neturiu pagrindo nei pasitikėti, nei nepasitikėti juo.

1. Ar normali praktika keisti ne visus įtempėjus?
2. Ar protinga mintis pačiam viską iš anksto susipirkti ir liepti meistrui pakeisti viską?
3. Kas įeina į komplektą, kiek iš viso šiame variklyje yra įtempėjų?
4. Kur protingiausia kainos/kokybės atžvilgiu apsipirkti Vilniuje? Meharyje? Kur dar ieškoti?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 04 2007, 19:10 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Gaga rašė:
1. Ar normali praktika keisti ne visus įtempėjus?

Pats ne pirma diena už vairo, tai turbūt žinai, kad dažniausiai, taupant kapeikytes, taip ir daroma.
Bet: oficialūs servisai visada keičia ir visus įtempėjus, kitaip neduoda jokių garantijų. Guoliai visgi prasisukę virš 100kkm-negi jie dar tiek pat atlaikys?
Cituoti:
2. Ar protinga mintis pačiam viską iš anksto susipirkti ir liepti meistrui pakeisti viską?
Jei tiksliai žinai, kokie kur guoliai/įtempėjai ir kiek jų eina-pirk; bus pigiau, nes meistras paims $ ir už paieškas bei atvežimą. Be to, atpuls meistro "atmazkių", kad "negavau, tai ir nepakeičiau", tikimybė.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 04 2007, 21:12 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Gaga rašė:
3. Kas įeina į komplektą, kiek iš viso šiame variklyje yra įtempėjų?

http://service.citroen.com/

4. Fredi, paėmęs pavyzdžiu vieną detalę (jos kodą) , persiskambink per "prancūzų" dalių bei guolių parduotuves (įskaitant VEHO) ir sužinok jos kainą-tai jau bus pakankamas rodiklis, jei niekas nenurodys tiksliau.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 04 2007, 22:30 
proffanas rašė:
http://service.citroen.com/

Geras tinklalapis. Dėkui už nuorodą. Tik kad iš manęs mechanikas prastas. Prisiregistravau, susiradau tą savo diržą su jo guoliais, bet šioje schemoje visvien galiu abi kojas nusilaužti ir prisipirkti ko reikia ir ko nereikia. :oops:

Paveikslėlis

Kaip suprantu, man reikia įsigyti detales, pažymėtas numeriais 10 (pats diržas), 11 (du egzempliorius) ir 12. Ar ką nors praleidau? Kas per daiktas yra detalės, pažymėtos 13 numeriu - komplektuojamos kartu su naujais guoliais ar perkamos atskirai (o gal nekeičiamos)? Kas per mistika yra 16 numeris, gal irgi įeina į keistinų komponentų sąrašą? :roll: Atsiprašau už tiek daug įkyrių klausimų, bet dar kartą pasiteisinsiu, kad šioje srityje esu visiškai žalias, tad paprastas bakstelėjimas pirštu į paveikslėlį su trumpu paaiškinimu yra labiausiai laukiamas.

proffanas rašė:
Fredi, paėmęs pavyzdžiu vieną detalę (jos kodą) , persiskambink per "prancūzų" dalių bei guolių parduotuves (įskaitant VEHO) ir sužinok jos kainą-tai jau bus pakankamas rodiklis, jei niekas nenurodys tiksliau.

Šiaip esu vardu Arūnas. O patarimu pasinaudosiu.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 05 2007, 07:04 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Neturėjau reikalų su šiuo diržu "gyvai", bet kiek suprantu-tavo nr.16 tai įtempėjas (trys kiti-vad. "rolikai"), ir bent jo guolis irgi turėtų būti keičiamas. Nr13-tai salnykai, pagal aprašymą :roll: Salnykai (riebokšliai) turėtų irgi būti keičiami kartu.
Paveikslėlis

Manau, kad komplektuojantis detales, pardavėjai pasakys, kas eina šio diržo keitimo komplektan.
Variantas-laukti, kol forume apsireikš kas, pats pasikeitęs diržą šiam varikliui, ir galintis pasakyti tiksliai. Tokius dukart suskaičiuočiau ant vienos rankos pirštų, o ir ne kasdien jie forume lankosi, ir ne visas temas skaito...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 06 2007, 22:45 
Jei neklystu tai 11 numeriu pazymeti parazitiniai guoliai,arba tiesiog rolikai, 13 numeriu pazymetos saibos, na o 16 tai pats itempejas. Jei pirksi visa komplekta, o ne atskiras detales tai ten viskas bus ka privaloma pakeisti.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 11 2007, 09:41 
Susipirkau beveik viską "Meharyje", kadangi po telefoninės apklausos paaiškėjo, kad čia padoriausios kainos. Parduotuvėje neturėjo tik vieno parazitinio guolio, tačiau pažadėjo šios savaitės viduryje gauti ir jį. Finansinę ataskaitą, jeigu kam nors bus įdomu, galėsiu pateikti vėliau.

Kilo dar vienas klausimas. Ar vandens pompos guolis, antrajame paveikslėlyje pažymėtas kaip WP, irgi turi būti "by default" keičiamas kartu su diržu ir jo guoliais?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 11 2007, 10:14 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Gaga rašė:
Kilo dar vienas klausimas. Ar vandens pompos guolis, antrajame paveikslėlyje pažymėtas kaip WP, irgi turi būti "by default" keičiamas kartu su diržu ir jo guoliais?


ten ne guolis, ten visa pompa. Pazystamas keite dirzeli Pezui 406c su 3ltr varikliu (toks pat berods), tai servise sake, kad reikia ir vandens pompa su dirzu keist. Tipo uzstrigus gali dirzas persokt, o ir pati pompa ne karve kainuoja (jei neklystu ~100Lt).

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 16 2007, 12:58 
Kiek išsiaiškinau pats, keičiant paskirstymo diržą generatoriaus diržas turi būti nuimamas - kitaip neprieisi. Hidraulikos siurblio skriemulį nebūtina nuiminėti, tačiau jį nuėmus gaunamas lengvesnis priėjimas. Būtinai nuimamas tas alkūninio veleno skriemulys, ant kurio maunamas generatoriaus diržas.

Kokie gali būti blogai uždėto paskirstymo diržo požymiai?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 18 2007, 04:08 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 07 2004, 23:32
Pranešimai: 273
Miestas: Vilnius
teko susidurti su blogai uzdetu dirzu 2.0 16v citroeno variklis.
klaida buvo per 2-3 dantis ir pasekmes-sulenktas vienas ar keli voztuvai.

klaida ivyko del alkuninio veleno didziosios skremulio dalies nuplysimo ir prasisukimo per guma esancia skremulyje.

bukit atsargus !! pirma issistatykit metkes. jei neissistato-pirkit nauja skremuli arba patys pasidarykit 100% metkes.

_________________
XM v6 24 1992 ZPJ4
XM v6 24 1997 ES9J4
865948063 Vilnius
www.kiemobites.lt


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 18 2007, 11:06 
Kad blogai uždėtas diržas yra blogai, tai ir taip aišku. Tačiau kokie išoriniai požymiai gali tai paliudyti? Neįprastas variklio darbo garsas? Dingusi trauka? Kas dar?

Mano XM'o diržo keitimas nepraėjo be nuotykių ir paliko ne pačius mieliausius prisiminimus apie šią procedūrą ir ją atlikusį meistrą. Visų pirma, meistras tik baigęs darbą pranešė, kad nekeitė įtempimo guolio, nes jis, pasirodo, netiko. Vėliau savo kaltę pripažino "Mehario" pardavėjai - iš tiesų pardavė ne tą (priėmė atgal nesispyriodami ir grąžino pinigus). Meistras tikina, kad senas guolis "puikios būklės", tad dėl to rūpintis neverta. Vis dėlto mane tai suerzino - ketinau pasikeisti viską, kad turėčiau visiškai ramią galvą tiek dėl diržo, tiek dėl visų guolių. Maža ką... Galėjo gi paskambinti darbo eigoje ir pranešti. Tuo labiau, kad "Meharis" "prie vietos" turėjo tinkamą guolį ir aš galėjau per valandą atlikti vieno guolio pakeitimo kitu procedūrą.

Antra. Nėra ko norėti, kad besikrapštantis prie variklio meistras būtų su steriliu baltu chalatu ir šlepetėmis, tačiau tepaluotų batų atspaudai ant šviesaus kilimėlio ir ant sėdynių numesta tepaluota dėžė su senais guoliais susižavėjimo tikrai nesukelia.

Trečia. Siaubą sukėlė tai, kad mašina ėmė užgesinėti ant laisvų apsukų. Pavyzdžiui, staigiai pristabdai prieš posūkį arba po važiavimo didesnėmis apsukomis nukeli koją nuo akceleratoriaus - ir puf... užgęso. Kadangi anksčiau nebuvau susidūręs su blogai uždėtu diržu, pirma mintis pati baisiausia - o gal... Laimė, pajudinus įvairius laidus po kapotu, prie kurių, tikėtina, lietėsi motoristas, problema prapuolė ir jau dvi dienos kaip nebeatsinaujina.

Ketvirta. Ir "linksmiausia". Nuvažiavęs pirmus 20-30 kilometrų išgirdau kažkokius įtartinus garsus po kapotu. Atsidarau neišjungęs variklį ir... :shock: ... hidraulikos siurblio skriemulys piešia aštuoniukes. Pasirodo, vienas iš keturių skriemulį veržiančių varžtų jau pamestas, o likę trys atsisukę per 0,5-1 cm. Versija numeris vienas: meistras buvo nuėmęs šį skriemulį, o po to varžtus susuko pirštais ir užmiršo priveržti. :twisted: :twisted: Versija numeris du: skriemulys nebuvo nuiminėjamas (šiaip to ir nereikia daryti, nebent iš nepatyrimo ar nežinojimo ardai viską, kas nusiardo aplink paskirstymo diržą), varžtai patys buvo atsikratę ir po generatoriaus diržo nuėmimo-uždėjimo procedūros, galbūt pasikeitus įtempimo stiprumo lygiui, ėmė smagiai evakuotis iš jiems skirtos vietos. Jeigu labiau tikėti pirmąja versija, vėl apima panika: o kas, jeigu ir visas kitas darbas buvo atliktas lygiai taip pat - pirštais ir, geriausiu atveju, su "kokios tai motinos kuvaldos pagalba"?

Reziumė: diržo pakeitimo procedūra psichologinio komforto, kurio tikėjausi, neatnešė. Nors imk ir vežk kokiam nors kitam patikimam meistrui viską patikrinti.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 18 2007, 15:57 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:41
Pranešimai: 729
Miestas: Vilnius
Kaip xminde yra gerai pasakes vienąsyk - visi jie yra tepaluotos beždžionės - ir servisai, ir garažiniai. Skiriasi tik chaltūros tikimybė ir tai koreliacija nelabai aiški. Ne šventieji puodus lipdo ir LHM laisto ;)

_________________
malgis
<< Berlingo Multispace 7 seater '11
Rinkis prekę lietuvišką - http://www.gaminama.lt


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 18 2007, 17:13 
Sąvoka "garažinis" yra labai neapibrėžta ir slidi. Tarkime, Vilniuje ta pati "Citroligoninė", kai užeini į ją pirmą kartą, irgi labai jau "garažiškai" iš paviršiaus atrodo. Didelis, bet a la garažas. Na, bent jau net iš tolo nepanaši į kokius nors tviskančius "Veho", "Kemi" ar "Tanagros" "palocius". Tačiau net nereikia klausti, kam būtumėte linkę patikėti remontuoti savo praėjusio tūkstantmečio citroeninius automobilius - tepaluota "Citroligoninė" su citrolaužu užverstu kiemu bus be konkurencijos. :) Taip pat ir su tuo grigiškiečiu - buvo rekomendacijų. Tiksliau, buvo pasakyta, kad jo darbu su PSA V6 varikliais dar niekas nesiskundė. Tad arba man pirmam taip pasitaikė, arba tik aš esu skundikas. :wink: O chaltūros išties gali pridaryti visi - tiek garažiniai, tiek "sertifikuotieji". Skirtumas tik tas, kad vieni galbūt pigesni, o iš kitų lengviau išreikalauti tą broką išsrėbti (jeigu renkiesi sąsaitas ir kruopščiai jas saugai).

Nors imk ir pats pradėk savo automobilį remontuoti. Štai, susiradau detalią savo automobilio diržo pakeitimo instrukciją - viskas išdėstyta step by step - tą atlaisvinti, tą prisukti, tą priveržti, šitą įtvirtinti, tą pasukti tokia ir tokia jėga, po to aną ir tą štai taip patikrinti, o jeigu blogai, grįžti trimis žingsniais atgal ir t.t. Tik vietos ir spec. įrankių trūksta. 8)


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007