Hidroaktyvas jokio aukščio neatstato, nes nieko bendro su juo neturi.
Pas C5 hidrosiurblys elektrinis, ir mašina savo aukštį išlaiko ir išjungtu varikliu; taigi, suvedimą daryti galima.
Bet va vieno vienintelio rato vizgėjimas, įjungus variklį, jau yra už mistikos ribų

.
Vairo sistema 2002m paprasta, kaip ir bet kurioje mašinoje: variklio per diržą sukamas mechaninis siurblys, paduodantis skystį stiprintuvan. Ratai sukiojami traukių. Todėl tik vienas ratas, jei su traukėmis ir jų antgaliais viskas tvarkoje, vizgėti
negali. Čia galima šnekėti nebent apie variantą, kai vienos pusės traukė visiškai laisva (tada nepavyktų normaliai padaryti ir suvedimo), ir, varikliui veikiant, ratan šiek tiek persiduoda variklio vibracijos. Kad kažkas su traukėmis (gal ir pačia kolonėle) negerai, rodytų ir tai, jog po suvedimo visvien pjaunamos padangos. Bet tai gali būti ir smūgio (iš vietos išmušta šakė, pvz.) pasekmės.
Siūlyčiau pavažiuoti citroligonėn normaliai pasitikrinti, o ne šokinėti nuo vienų "meistrų" pas kitus, lygiai taip pat neraukiančius citruose.
