WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Ratu suvedimas Vilniuje
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=1686
Puslapis 12

Autorius:  Jonaxmas [ Rgs 21 2004, 06:46 ]
Pranešimo tema:  Ratu suvedimas Vilniuje

Gal kas zinot kur Vilniuje gerai ar l.gerai daro XM ratu suvedima?

Autorius:  Anonymous [ Rgs 21 2004, 07:31 ]
Pranešimo tema: 

man tai ko tai patinka daryti suvedima eurovistos servise prie eurovistos degalines - niekada nesiskundzhiau - apie 45 ar 40 lt - zhiurint kaip suderesi
Vilkpedes 2

Autorius:  Lyncas [ Rgs 21 2004, 09:11 ]
Pranešimo tema: 

Yra daromas tik priekiniu ratu suvedimas. Galui visai niekas nesidaro. Priekio isvirtimas ir kt. parametrai nereguliuojami. Cia tau siaip, kad zinotum jeigu prades mazgus pudrinti.
O siaip maziuoji i bet kuri servisa kuris turi komp. stenda ir daraisi. Tik daryti reikia esant uzvestam varikliui.

Autorius:  Laimiux [ Rgs 21 2004, 13:53 ]
Pranešimo tema: 

Hmm... Cia idomiai,as kai siauliuose dariaus ratu sevedima tai paskui dave lapa kuriame visi duomenis surasyti ka kiek reguliavo,tai buvo ir galo duomenys kad aceit reguliavo. Negi apgavo?

Autorius:  Lyncas [ Rgs 21 2004, 14:14 ]
Pranešimo tema: 

Tau jau taip. Nes gale jeigu kazkas ne taip, yra keiciamos senos detales naujomis. Tas pats ir priekiui, realiai reguliuojasi tik vairo traukiu antgaliai. Visi kiti parametrai turi savaime atsistovi i savo vieta. jeigu taip nera, tada keiti pakabos detales.

Autorius:  FFxm [ Rgs 24 2004, 16:05 ]
Pranešimo tema: 

as dariau Skodos servise Gelezio vilko gatvej ,kainavo 35 lt,vaziuoja gerai ir aptarnavimas fains

Autorius:  Lapuchas [ Rgs 25 2004, 19:46 ]
Pranešimo tema: 

Dėkoju tiems kas patarė ratų suvedimą daryti Vilniuje, Savanorių pr. ant kalno buvusiame VAI poste. :P Vyrukas tą darbą dirba 23 metelius, tikrai profas. Mano Xantiai suvedimas kainavo 30 litukų , o aptarnavimas liuks :lol: Meistras Citromonų nebijo ir išmano viską. Patikrino išvirtimą, bazę, na ir suvedimą sureguliavo. Važiuojant greičiu 70 ir toliau.... atsirasdavo priekyje vieno rato padangos kaukimas panašus kaip guolio. Guolis geras, bet buvo nežymus padangos krašto dilimas. Trasoje mašina buvo stabili, vairo netraukė. Tai va patikrinome pakabos geometriją, ir sureguliavus suvedimą, gaudesys dingo. :lol: :lol: :lol: :lol:
Dar viena konsultacija apie galinių Xantijos ratų išvirtimą taip mėgstamą nepigų remontą. Pagal visus techninius parametrus (pas šitą meistriuką geometrijos tecninių duomenų kataloge) parašyta aiškai, kad XANTIA 1993-1996 metukų galinių ratų išvirtimo parametrai yra 1 laipsnis 15 minučių. Paklaida plius minus 30 minučių. O tai matoma vizualiai paprasta akimi. Mano mašiniukę buvo 1 lapsnis 20 minučių. P.S. man prieš porą mėnesiukų Revistai pasiūlė pamatuoti išvirtimą su gulsčiuku ir keisti galinių šakių guolius (būtų kainavę 350 litukų-už galvą be smegenų). :shock: Manau tegu jie savo vieno organo ....,,kampą,, pamatuoja gulsčiuku. :twisted:

Autorius:  Lapuchas [ Rgs 27 2004, 11:49 ]
Pranešimo tema: 

Ale jūs ir nerimstate. Va ką tik subėgiojau prie mašinos ir atsinešiau numeriuką.
Savanorių pr.276
Tel. 260 21 55
Dirba:
I-V nuo 8.30-17.00 val.
IV 9.00-14.00 val.

Geriausia paskambinti ir sutarti laiką. Mane užrašė kitai dienai man patogiu laiku.

Autorius:  Anonymous [ Rgs 27 2004, 20:49 ]
Pranešimo tema: 

jo. uzleki ant kalno, suki ant viaduko, pravaziuoji ir atgal link vilniaus, kaip i savanoriu prospekta ivaziuot. iki savanoriu likus kokiem 30 i desine keliukas, neprvaziuosi, gerai matos. jis nuo autostrados irgi matos. ten jau matysi pakiles kairiau buvusi VAI posta

Autorius:  naujokas [ Lie 05 2007, 23:10 ]
Pranešimo tema: 

siandien buvau daryti ratu suvedimo servise Naujoje Vilnioje. Sumokejau gal ir daugokai, 50 lt, bet nebuvo jokiu smegenu pudrinimo, jokiu giesmiu, kokia bloga vaziuokle - kas budavo Skodos servise, jokiu ten lapu ar meginimu "suvesti" galini tilta.
zmogus puikiai zinojo ka daro, liepe pakelti masina, kad ji po to nenusestu, nueme kulturingai kalpokus - viskas ciki. Man patiko.

Autorius:  grumlinas [ Lie 08 2007, 00:18 ]
Pranešimo tema: 

naujokas rašė:
Rimuxx rašė:
O man atrode, kad suvedima reikia daryti uzvedus varikli ir iskelus i normalia padeti :P

gali daug kas atrodyti, jei nesi mates, kaip suvedima daro. zinovas isdygo. Zinai, ka Ostapas Benderis su tokiais zinovais siule daryti?
o del uzvesto variklio paistaiali. Antisinkas yra tad puikiausiai galima suvesti ratus uzgesintu varikliu.
o, kaip smagu, kai mus aplanko šios srities specialistai, netgi matę, kaip daromas suvedimas. tačiau prieš užgauliojant kolegas derėtų pasiskaityti, kokį autoparką jie turi ir, jei bent kiek išmanai apie <<, įvertinti, kuris iš jo nurodytų aparatų galėtų turėti antisinką. nes - jei antisinko nėra - suvedimas daromas užvestu varikliu, nes kitaip pinigai bus šiknon. ypač BXui, kurio galiniai ratai ir taip iki pusės paslėpti, o ir jokiu antisinku net nekvepia

Autorius:  Daliusj [ Bal 21 2008, 06:28 ]
Pranešimo tema: 

Sveiki, nuvažiavau į Kemi ratų geometrują padaryti(nes išorines ratų puses pjauną). Užvedė variklį, klausia ar pas mano c5 vairo kolonėlė elektrinė, aš tipo tikriausiai, sako žiūrėk, kairės pusės priekinis ratas juda, na taip kompas rodo, pasižiūriu akurat. Meistras sakė, kad auto kompas išsireguliavęs ir reikia atstatyti. Nuvažiavau į Veho, ten priemėjas sako kad dėl to negali būti. Tada nuvažiavau į Megamestą Pašiluose, ten tipo padarė ratų geometriją. Nors prieš metu jie irgi man „darė", tai po jų padarymo pradėjo kampus ratų pjauti. Nors dabar dievagojosi, kad viskas tvarkoje.
Tai va, kokia jūsų nuomonė, kokia iš tikrųjų problema, kad vienas, priekinis ratas juda, o kitas priekinis ne. Gal koks guolis ar ką, bet lyg ir nesijaučia.

Autorius:  Daliusj [ Bal 21 2008, 09:36 ]
Pranešimo tema: 

Saulius rašė:
Na, as nesu tikras del C5 niuansu, bet kad kompo klaida itakotu vieno rato laisvuma tai man kazkokia fantastika. Greiciausiai bus vairo traukiu antgalis koks nors issiklibines ir tiek.


Na aš irgi panašiai galvoju, nes jei vienas ratas juda dėl elektronikos niuansų, tai ir kitas turėtų judėti. Manu, kad jie per svirtis kažkaip sujungti :? Bet tokių bajerių nesu matęs :evil: Nu bet auto stovi, nejuda, tik variklis įjungtas ir ratas juda :?: :?: :?: Nors megamestoj sureguliavo, bet nieko apie rato judėjimą nesakė, gal jie geometriją darė išjungę variklį. O tiesą ar geometrijos darymas išjungtu varikliu yra labai blogai. Nes galvoju, kad vistiek c5 hidroaktyvas atstato aukšti, o gal aš klystu, gal kas paaiškinsit :(

Autorius:  proffanas [ Bal 21 2008, 12:50 ]
Pranešimo tema: 

Hidroaktyvas jokio aukščio neatstato, nes nieko bendro su juo neturi.
Pas C5 hidrosiurblys elektrinis, ir mašina savo aukštį išlaiko ir išjungtu varikliu; taigi, suvedimą daryti galima.

Bet va vieno vienintelio rato vizgėjimas, įjungus variklį, jau yra už mistikos ribų :lol: .
Vairo sistema 2002m paprasta, kaip ir bet kurioje mašinoje: variklio per diržą sukamas mechaninis siurblys, paduodantis skystį stiprintuvan. Ratai sukiojami traukių. Todėl tik vienas ratas, jei su traukėmis ir jų antgaliais viskas tvarkoje, vizgėti negali. Čia galima šnekėti nebent apie variantą, kai vienos pusės traukė visiškai laisva (tada nepavyktų normaliai padaryti ir suvedimo), ir, varikliui veikiant, ratan šiek tiek persiduoda variklio vibracijos. Kad kažkas su traukėmis (gal ir pačia kolonėle) negerai, rodytų ir tai, jog po suvedimo visvien pjaunamos padangos. Bet tai gali būti ir smūgio (iš vietos išmušta šakė, pvz.) pasekmės.

Siūlyčiau pavažiuoti citroligonėn normaliai pasitikrinti, o ne šokinėti nuo vienų "meistrų" pas kitus, lygiai taip pat neraukiančius citruose. :roll:

Autorius:  Zeus [ Rgs 13 2008, 19:16 ]
Pranešimo tema:  Re: Ratu suvedimas Vilniuje

10 balų šitai įstaigai. :appl:
Suvedimą padarė, padarė ir nuolaidą, nes, pasak tokio ten dirbančio pagyvenusio meistro, važiuoklė ideali, ratų geometrija bei išvirtimas taipogi, taigi nelabai kas ten ir buvo daryti. Taigi palikau 40 Lt.

Puslapis 12 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/