citras rašė:
mašina ant duobės ir matosi, kad vamzdeliai neteisingai sujungti....
Stop; šią vietą prašau detaliau. Neklausiu, kaip tu nustatei, kad vamzdeliai neteisingai sujungti (nes abejoju, ar turi bent miglotą supratimą, kaip ten būtų teisingai). Reikalas tame, kad iš duobės to stabdžių krano praktiškai nesimato, o jau atskirti kur kuris vamzdelis ten ne vietoje- tikrai reikia būti specu. Taigi, iš duobės matei "ne taip sujungtus" ne stabdžių krano vamzdelius.
Ir ką turime? Citroligoninė prie tavųjų "neteisingų" vamzdelių nė nelindo.
Lieka klausimas, ar mašina kartais ne šviežiai pirkta, ir ar minima nesikėlimo problema nebuvo jos pardavimo priežastis? Bet kokiu atveju, jei ten tikrai neteisingai sujungti vamzdeliai, kaltas turėtų būti prieš tai nagus kišęs meistras, o ne citroligoninė. Jie atliko "gydymą pagal simptomus", gal nepataikė, bet vamzdelius "neteisingai sujungė" ne jie, ką ir pats minėjai: kad ta pati problema buvo ir prieš atvykstant pas juos.
Beje, turiu rimtų įtarimų ir dėl "neteisingai sujungtų vamzdelių". Neparašyta, apie kokį automobilį šneka eina, tai ir nespėliosiu, bet standarte, kad hidrocitras su neteisngai sujungtais slėginiais vamzdeliais tik "sunkiai kiltų ir greitai kristų" primena anekdotą apie "truputį nėščią" šešiolikmetę.
Šnekant dar aiškiau, yra nuomonė, kad arba tau Juozas pripudrino smegenis, arba tu sava iniciatyva pudrini jas mums.
Tai kaip ten yra iš tikrųjų, ir kokia konkrečiai čia mašina? Modelis, metai, variklis?