WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 16:44

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 90 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Geg 22 2014, 14:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
O kaip Tauriau su C5 2010 m 103KW, jau darot ka nors?

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 23 2014, 16:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Vilimantas rašė:
Bivainis rašė:
Įdomu, ar negali kažkaip neigiamai paveikti čipuoto variklio ir k.t. agregatų, T.A. metu atliekamas dūmingumo testas, kai apsukos pakeliamos iki 5000 ?
Ar čipavimas į kažkurią pusę gali keisti dūmingumo testo rezultatus?

Aš galiu pasakyti taip, jeigu variklis ir kiti agregatai buvo tvarkingi iki čipavimo, tai viskas bus gerai ir po čipavimo. Taurius viską atliko, veliau po pusės metų ėjau techninę ir dūmingumas buvo beveik identiškas tiems matavimams, kurie buvo atlikti prieš čipavimą.

Galiu patvirtint sita teigini - pas mane situacija tokia pati :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 28 2014, 14:26 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 06 2005, 10:22
Pranešimai: 224
Miestas: Kaunas
Apsilankiau ir aš vakar pas Taurių. Įspūdis toks, lyg būčiau atvažiavęs su priekaba, o išvažiavęs - be :) Patenkintas viskuo :) Dėl kuro sąnaudų nežinau, ar ką galėsiu pasakyt. Visada pilu pilną baką ir tam kartui pasiskaičiuoju, kas išėjo. Dabar ir orai vėsta, šiaip sąnaudos šiek tiek didėja... Statistikos nevedu, pastebėčiau nebent ryškų pokytį. Žodžiu - verta buvo :)

_________________
Evasion '01 2.0HDi 16v
Xantia Activa '98 V6


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 30 2014, 19:23 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 28 2014, 23:04
Pranešimai: 23
idomu kokia yra riba hdi 2l 80kw, ir kas pirmiausiai nebelaiko daugiau?

_________________
c5 l hdi


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 30 2014, 22:42 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Sankaba-turbina ir aplink ją.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 20 2015, 23:23 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 432
Miestas: Kaunas/Vilnius
Vis dar čipuojam gana aktyviai - šiandien du automobiliai turi daugiau galios (Opel ir Renault), vienas nebeturi DPF'o (BMW), vienas nebeturi oro dozatoriaus sklendės (Citroen) ir dar vienas EGR vožtuvų (Peugeot) ;)

Kainos priklauso nuo automobilyje sumontuoto variklio valdymo kompiuterio tipo ir darbo apimties. Maloniai papasakosiu apie viską (ir beveik sąžiningai perskaičiuotas kainas į Eurus) telefonu.

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2015, 11:15 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Gru 28 2007, 19:22
Pranešimai: 158
Miestas: siauliai
domintu chip p307 sw 1.6hdi 66 kw, kiek zinau tas modelis gamykliskai neturi nei FAP, nei dvigubo smagracio, taip, kad sankaba atlaikytu :D , o dar EGR pasalinus...


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2015, 19:51 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Kadangi ir mano darbinę būdukę (Jumpy 2.0 HDi, 69 kW originale) Tauriui teko pačiupinėt prieš mėnesį, atėjo laikas pasidalint įspūdžiais.
Trumpai galėčiau pasakyt tiek- mašina važiuoja :) Variklis tapo daug elastingesnis, gerai traukia jau nuo 1500-1600 aps/min, labai pagerėjo įsibėgėjimas 2-3 pavara, lenkti net ir su krauta mašina dabar daug lengviau.Dėl kuro sąnaudų tiksliai nepasakysiu, dabar žiema, orai šalti, keliai snieguoti, tai gal koks puslitris šimtui ir prisidėjo, dėl ko tikrai nesisieloju.Viskas, kas neviršija 7 l /100 km, man yra priimtina.
Manyčiau, rezultatas gavosi teigiamas, už ką Tauriui ačiū :wink:

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2015, 21:00 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Rimuxx rašė:
Mane irgi lengvas pavydas ima :) Tokiais orais mano Evasion be 8 litriukų nevažiuoja...


mano 206 sw su 2.0hdi 66kw motoru vidurkis yra 6.2 pagal borto kompą ir 6.7-7.0 pagal skaičiavimą nuo pilno iki pilno bako.

Kai buvau pasičipinęs, ėmė dar daugiau, nes ir gazą spausti buvo smagiau, reikia ar nereikia :mrgreen:

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2015, 21:15 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Mano 1.9td zalioji nesveikai neislipa is 6ltr :appl: ,juodoji tokia pat 7 panasiai

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2015, 21:17 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 06 2005, 10:22
Pranešimai: 224
Miestas: Kaunas
Visi mano skaičiavimai pilant pilną baką. Pvz., kaip tik šiandien, išėjo 8,21. Į darbą ir atgal po 11km, atstumai trumpi... Kai nepamirštu, įjungiu taimeriuką - Webasto pašildo. Tuščias sveria netoli 1,7t. Kaip iš jo galima norėt, kad neviršytų 5l? :lol: Beje, po čipavimo pas Taurių, daugiau srėbt nepradėjo. :)

_________________
Evasion '01 2.0HDi 16v
Xantia Activa '98 V6


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 16 2015, 22:04 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pastebėjau beveik metų senumo, aktualų, bet neatsakytą klausimą:
xamas rašė:
O kaip Tauriau su C5 2010 m 103KW, jau darot ka nors?


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 17 2015, 14:09 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Bijau kad vis dar neuzsijama sitais varikliais, o man kaip ir nebereik :)

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 18 2015, 22:15 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 432
Miestas: Kaunas/Vilnius
Atsiprašau, kad pavėluotai atsakinėju į temą - ne visuomet laiko būna prisėsti čia normaliau.
Jeigu turite kokių aktualių klausimų paprasčiau paskambinti :)

pugzlys - 1.6hdi 66kw gamykliškai neturi FAP'o, kaip ir kai kurie 80kw neturi, bet sankaba pas abu plaukiojanti, tokia pati ir, deja, ganėtinai silpna. Gamyklinė nauja sankaba laiko tik apie 260Nm, tai 80kw variklius labai atsargiai čipuojam, 66kw galima truputuką didesnį skirtumą išgauti, bet ten turbina mažesnė ir irgi stebuklo padaryti negalima. Čipavimo aspektu senieji 2l ir 2.2l varikliai žymiai stipresni :)

ukw, angelas64 - su buitiniais čipavimais ir sąnaudom taip pat atsargiai vertinkite. UKW atveju jungėm cruise'ą Peugeot 206 tai teko pasižiūrėti į buitinį čipavimą - kompiuterio purkštukų kalibracijos žemėlapiai apgauti. Kompiuteris "galvoja", jog išpurškia 10 litrų degalų, nors realiai purkštukai iškalibruoti ir išpurkškia 12litrų, o kadangi borto kompiuteris sąnaudas skaičiuoja ne pagal bako lygio pokytį, o pagal išpurkšiamą degalų kiekį, tai po tokio čipavimo gauname "pagerintas" sąnaudas borto kompiuteryje.

Praktiškai su degalų sąnaudom jokio stebuklo nepadarysi ir fizikos dėsnių neapgausi. Jeigu būtų kažkokie magiški programiniai sprendimai, padedantys sumažinti sąnaudos 2litrais - gamintojas tikrai nebūtų kvailas ir tuo pasinaudotų. Vienintelis dalykas ką galimą padaryti, tai išvaduoti variklį nuo ekologinių pančių keliant degimo temperatūrą ir gaminant NOx, bet tas rezultatas yra labai nežymus ir išlyginamas arba nustelbiamas kitos čipavimo pusės - maksimalaus išpurškiamo degalų kiekio didinimo. Norint išgauti iš variklio papildomus niutonus ar kilovatus reikia dozuoti daugiau degalų - vien orą pučiant daugiau galios nebus :), o daugiau degalų reiškia didesnes sąnaudas. Toliau viskas susiveda į tai, kaip dažnai vairuotojas naudos tuos papildomus niutonus, bet kadangi jis dažniausiai juos naudoja tik akseleruojant, o po to toliau ramiai palaiko greitį (kuriame variklis dirba nežymiai ekonimiškiau), tai 50% čipuotų variklių valgo labai panašiai kaip ir standartiniai, 25% sąnaudos mažėja, na o kitiems 25 - auga, bet visi vartotojai labai puikiai supranta kodėl tai vyksta (tankiai naudojami papildomi Nm).

Dėl 2.0l 103kw su Delphi kompiuteriu - čipuojama, progamuojam DPF, EGR, viskas vyksta gerai :) Tik čipuojasi jie nedaug - iki 120kw..

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 26 2016, 12:00 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 25 2016, 18:06
Pranešimai: 74
Miestas: Kupiškis
Sweiki,taigi Taurius mano C5 vezli kuris pries ir po mechanisko suodziu filtro isemimo vazevo max 115km/h. padare tikrai gera masina,kuri dabar pora kartu bandziau vaziuoja 170km/h ir turbut dar galima butu siek tiek isspaust labai norint.... Bet cia tik viena gera zinia is keliu: masinoje nebemeto jokiu lempuciu,klaidu ir t.t ,citroenas lekia ir traukia tikrai smagiai ir gyvai,esu labai patenkintas ir dekingas jam.Tiesa diagnozuotas blogas oro srautas pakeistas nauju brangiu VDO...
Dekui dar karta Tauriau ir rekomenduoju si zmogu visiem....

_________________
(cenzūra)
C5 2005 2ltr. Dyzelis


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 90 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 16 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007