WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 15:50

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 90 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgs 22 2011, 18:56 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Rgs 28 2009, 20:54
Pranešimai: 2276
Miestas: Kaunas
VLNO lyg ir gedimino technikos univeras stenda yuredavo, ar kazhka maishau?

_________________
Naujos auto dalys.
Hidraulika ir pneumatika.
konsultacijos 865766726


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 22 2011, 22:19 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 432
Miestas: Kaunas/Vilnius
Turėjo, anas lyg ir vienas tiklesnių skaitosi. Taip pat dar yra kažkoks seimo garažuose. Tačiau nieko konkretaus nežinau - sau matavau Kaune. Kaune beje skaitos irgi vienas tikslesnių, nors įrengtas tai taip "ūkiškai" :)

Beje, jau galiu atlikti ir 1.6 HDi variklių kompiuterio modifikacijas.
Paslaugą taip pat galima atlikti tiek Vilniuje, tiek Kaune.

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 12 2011, 15:40 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 12 2011, 14:49
Pranešimai: 7
Laba diena, del variklio galios kelimo.
Turiu C5 66kw.
Bet jei gerai zinau tai forsunkes nelabai dirbt nori bent 2 vnt ir pakaitimo zvakes nevisos kaitino.
Tai pries atliekant mineta tobulinima ar reikia susitvarkyti ar kaip?


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 12 2011, 18:51 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 432
Miestas: Kaunas/Vilnius
Laba,

1. C5 66kW nebūna, buvo 2l 80kW, 2.2l 98kW, 1.6 80kW, 2l 100kW, 2.2l 125kW. Bet čia ne problema, išsiaiškinsim viską :)
2. Pakaitinimo žvakės įtakos neturi.
3. Forsunkės arba purkštukai turi įtakos ir dėl jų gali būti sumažėjusi trauka. Chip tuning'as gali net nepasijausti su blogais purkštukais, jeigu jie nepurškia kuro į degimo kamerą, o grąžina jį atgal į baką. Kodėl nusprendei, kad jie blogi?

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 13 2011, 18:59 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 01 2011, 18:58
Pranešimai: 20
sveiki,na noreciau ir as gal tokiu navarotu ar labai jauciasi tas pagerejimas ir dar ar tik jegos atsiranda daugiau ar ir greicio dasides mano 205km,eina daugiau ani


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 14 2011, 00:31 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 432
Miestas: Kaunas/Vilnius
Sveikas,

Jaučiasi :) Iš pradžių klientai labiausiai jaučia galios diapozono praplatėjimą (trauka nemažėja prie didesnių sūkių). Po to pripranta, tačiau labiausiai jaučia jeigu po mėnesio įrašai originalią versiją... Bet kokiu atveju rezultatui netenkinant - įrašysiu originalią programą ir atsiprašysiu už sugaištą laiką. Iš forumiečių jau trys pasinaudojo šia paslauga, taip pat dar vienas peugeot forume, kur parašė ir savo atsiliepimą.

Taip pat dar yra niunsai, kuriuos galima keisti. Aš asmeniškai neesu megėjas rašyti programos taip, kad tiesiog būtų maksimalus poveikius kai tik pradeda pūsti turbina. Viena vertus pojūtis būna akivaizdus, kita vertus tai yra tikras peilis sankabai. Aš galios kreivę stengiuosi daryti tolygią - jaučiasi švelnus galios padidėjimas pradėjus pūsti turbinai ir po to ta galia šiek tiek auga, bei išlieka platesniame sūkiu diapozone. Kitas niunsas - gazo pedalo žemėlapis. Galiu padaryti staigesnį priėmimą tarkim nuo 40 procentų gazo arba tik nuo 80 procentų. Pirmu atveju čiut perspaudus akseleratoriaus pedalą automobilis greičiau raus į priekį, bet po to nebus ryškaus skirtumo tarp pusės akseleratoriaus paspaudimo ir pilno. Antru atveju nesitampysi važiuodamas mieste, o esant reikalui - spustelsi tiek, kiek norėsi. Žodžiu - galiu parašyti taip, kaip visiems (švelnesnė pradžia ir po to tolygi trauka) arba pagal individualų pageidavimą.

Maksimalus greitis taip pat padidėja. Mano C4 pagal spidometro parodymus važiavo 194km/h, po tuning'o - 210km/h. Bet čia irgi individualiu pageidavimu. Kadangi pas 1.6 hdi 200km/h pasiekiami jau viršijus 4000rpm, o klientams nesistengiu stipriai didinti galingumo prie tokių sūkių tai greičio padidėjimas priklauso nuo pavarų dežės perdavimo arba individualių norų :)

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 14 2011, 09:45 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 08 2010, 08:36
Pranešimai: 11
Na parašysiu ir aš savo įspūdžius po Tauriaus invazijos į mano 2,0HDI 80 kw.

Kad trauka padidėjo, tai jaučiasi akivaizdžiai. Turėjau proga su pažystamo Xantia 2,0HDI 80 kW, po to pavažiuoti :-(, 0 jam po savosios persėdus į mano :o . Tai sakė palauks mano atsiliepimų apie kuro sąnaudas ir jeigu viskas gerai, tada skambins Tauriui. :-)
Labiausiai džiugina galios diapazonas, kaip ir minėjo Taurius.
pvz. tikriausiai pastebėjot, kad šis variklis gerai važiuoja tik nuo 1700 RPM iki maždaug 3000 RPM. tai dabar gali spausti iki 5000 RPM ir nėra jokių traukos sumažėjimu.

Išbandyta:
1-a. pavara kaip buvo pradžioje tupa taip ir liko, tik nuo 2000 RPM jau įdomiau.
2-a. pavara be vargo 75km/h.
3- a. pavara iki 120 km/h
Toliau jau kitom pavarom nespaudžiau iki redline.
Maksimalaus greičio nei ankščiau nei dabar nebandžiau, bet neabejoju, kad bus didesnis.

Iš karto po modifikacijų gatvėje teko palenktyniauti su mitsubishi galant 2,5l. V6. (120kW), tai iki 150km/h (4-a pavara) ėjo lygiai toliau nebuvo jau kur lėkti. :-) (Minsko plentas)

Kuro sąnaudų dar nepatikrinau, bet kažkokio skirtumo tikrai nepajutau, nors tuos naujuosius arklius dar pavaikau :-)

Ačiū Tauriui už kvalifikuotą darbą ir išsamų savo darbo paaiškinimą.
Jeigu bus dar kokių naujų įspūdžių, būtinai parašysiu.

_________________
Xantia Break (X2) '00 2.0l HDI sidabrine (chipped)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 14 2011, 18:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
taurius rašė:
Laba,

1. C5 66kW nebūna, buvo 2l 80kW, 2.2l 98kW, 1.6 80kW, 2l 100kW, 2.2l 125kW. Bet čia ne problema, išsiaiškinsim viską :)
2. Pakaitinimo žvakės įtakos neturi.
3. Forsunkės arba purkštukai turi įtakos ir dėl jų gali būti sumažėjusi trauka. Chip tuning'as gali net nepasijausti su blogais purkštukais, jeigu jie nepurškia kuro į degimo kamerą, o grąžina jį atgal į baką. Kodėl nusprendei, kad jie blogi?

c5 2,0 66kw buna, negi pamirsai lygintojo greituke? :mrgreen:

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 14 2011, 19:38 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 432
Miestas: Kaunas/Vilnius
exDalys - specialiai įsijungiau pažiūrėti jo galios ribojimo kreivę, nes tai buvo pati pirma mano tiuninguota mašina (mokinausi su ja). Ten tikrai yra cieli 80kW. Įkėliau keletą pagrindinių kuro dozavimo žemėlapių - 80kW C5 greitukės, 66kW Peugeot 307 ir zramas (2.2 hdi 98kW dozuoja 72g) :)


Prikabinti failai:
Zramas_tuned.JPG
Zramas_tuned.JPG [ 20.17 KiB | Peržiūrėta 5190 kartus(ų) ]
307_66kW.JPG
307_66kW.JPG [ 16.85 KiB | Peržiūrėta 5190 kartus(ų) ]
Vilius_80kW.JPG
Vilius_80kW.JPG [ 120.8 KiB | Peržiūrėta 5190 kartus(ų) ]

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922
Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 13 2012, 23:07 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 07 2011, 21:47
Pranešimai: 14
Miestas: paniavezhys
atlikus cipavima xantijai 2 99m., 2l hdi,ex 66kw,"Tauriaus" pagalba,galiu konstatuoti,kad galios padidejimas yra pastebimas,nors tuo sveikatos padidejimu nesinaudoju daznai,ekonomijos atzvilgiu kalba skaiciai: buvo 7,5-7,7l/100km,yra7,2-7,5 l/100km,pagrinde vaziuojama po 10-15km miesto rezime,puse atstumo i darba puse atgal iki namu per diena,dazniausia variklis taip ir nesusyla iki darbines temperaturos.Nepasakyciau,kad buvo mirtina butinybe atlikti cipavima,bet vis delto esu rezultatais patenkintas,rezultatus uzmiestyje kolkas nezinau,tad nekomentuoju.

_________________
citroenas-tai neilgam,gal 40-ciui metu maximum


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 26 2012, 13:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Klausimas Tauriui, ar eitu panaikinti C2 1,4 HDI pradini "laga". Kas per auto jei turi mynt pedala, ir toks jausmas, kad sukimo momento iki 2000 aps/min visai neber, nes aukstesne pavara gali vaziuot tik gerai isukes varikli. 20-30km/h greiciu II pavara nepavaziuosi, gesta variklis. Situm atzvilgiu ner ka lygint sio variklio su tikrai tupu VW 2,0 SDI.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 29 2012, 10:03 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
xamas rašė:
aukstesne pavara gali vaziuot tik gerai isukes varikli. 20-30km/h greiciu II pavara nepavaziuosi, gesta variklis.

cia kazkas ne ok, ne cipuojant reikia sita beda spresti

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 24 2012, 13:15 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 18 2008, 12:07
Pranešimai: 144
Miestas: Panevezys-Vilnius
Sveiki. Kaip dėl akceleracijos vėlavimo? Pas mane ant laisvų staigiai numynus tapkę iki dugno ir atleidus apsukos iki 1k nespėja pakilt. Ar čia tik mechaninės problemos?

_________________
2011 C5 X7 RHH AM6
2001 Xantia 2.0 HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 24 2012, 20:49 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 432
Miestas: Kaunas/Vilnius
Xamas - viskas priklauso nuo to, ar mechaniškai ten viskas gerai. Realiai reiktų pažiūrėti kokio dydžio ten tas lag'as - ar normalus ar ne. Kažkiek lag'o yra normalu, nes bet kokiu atveju ten stovi paprasta turbinytė, kuri turi būti suderinti pūsti optimaliai prie plataus sūkio diapozono. Turbinos slėgį kuria išmetimo dujos, išmetimo dujas kuria sudegintas kuras, kuras dozuojamas pagal suvartojamą orą (arba turbinos slėgį) - todėl turime tarsi užburtą ratą. Kol nėra išmetimo dujų, tol nesisuka turbina ir nėra galingumo, o išmetimų dujų nėra tol, kol nėra deginamas apčiuopamas kuro kiekis (yra galingumo). Yra tam tikri elementai, kurie gali pamažinti realų variklio sukimo momentą esant mažam turbinos slėgiui ir dažniausiai tai būna netinkamai oro kiekį matuojanti oro srauto matuoklė (kompiuteris pagal oro srautą sprendžia kiek kuro dozuoti) ir gali vėlinti galios atsiradimą. Tą patį gali daryti neteisingas turbinos valdymas, užsikimšęs intercooleris, turbina prie mirties, blogai pastatyti velenėliai ir panašūs dalykai. Realiai jis turėtų pradėti važiuoti maždaug ties 1800-1900rpm. Kiek man pačiam teko su 1.4hdi važinėti tai visai normaliai jis važiavo (aišku ne sportinė mašina). 2000 rpm irgi nėra labai blogas variantas, nors aišku traukos jausmas internetu - subjektyvus dalykas :) Jeigu pravažiavus su panašiu kyla įtarimų - pradžiai reiktų pamėgint pralėkt su nauja oro srauto matuokle.

Čipavimas irgi ne vaistas nuo visų ligų - jeigu ten kažkas mechaniškai negerai, tai nelabai aš tą dalyką ir apeisiu. Yra tam tikrų būdų kaip galima šiek tiek pamažinti turbo lag'ą žemesniame sūkių diapozone, tačiau mechanikos dėsniams nepaprieštarausi (jeigu turbinos parametrai fiksuoti, kompiuteriu jos sparnelių kitokiu kampu nepastatysi, o ir sudilusios velenėlių grandinės neįtempsi). Tam tikrą pagerėjimą galima pasiekti, tačiau stebuklo tikėtis neverta. Vat virš 2000 rpm tai galimybės plačios ir remiasi tik į tam tikrų komponentų galios rezervą (sankabos, turbinos). Optimalus galios kėlimas vyksta apie 25% (yra išimčių, kur mažiau arba daugiau priklausomai nuo variklio), tačiau yra tokių, kurie mėgaujasi (tik ant savo atsakomybės) ir 40% didesniu galingumu.

Jeigu nori, galima pamėginti pažiūrėti ką pavyks padaryti su tuo 1.4 hdi - patiks paliksim, ne - grįšim prie originalo ir nieko nekainuos ;)

Sloikas - Principe tinka viskas, kas pasakyta aukščiau :) HDi varikliai iš esmės nepasižymi labai greitu reagavimu į akseleratoriaus paspaudimą, reikia žiūrėti kokia ten situacija po to paspaudimo. Daugiausiai su tuo bėdų turi 2.2 hdi 98kW varikliai ir ten būna mechaninės problemos. 2l hdi ne tokie lepūs šiuo klausimu. Bet kokiu atveju įvertinti galima tik vietoje. Jeigu kyla rimtų abejonių ar viskas su automobiliu tvarkingai - galime susitikti, pralėksiu ir pasakysiu kokia ten situacija. Aš pats esu važiavęs su labai daug įvairių hdi varikliais varomų citroen'ų - turiu įsivaizdavimą kokia jų trauka :)

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 24 2012, 22:20 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 18 2008, 12:07
Pranešimai: 144
Miestas: Panevezys-Vilnius
Aš kažkaip galvojau, kad turbo lagas ir akceleracijos vėlavimas yra skirtingos problemos. Turbo lagas tai žiauriai jaučias kai 2 bėgy įsimetęs bandai spaust nuo žemų sūkių. Užkabina normaliai gal prie 1.6k apsukų. Čia viskas kaip ir aišku, juk jau toks variklio veikimo principas.

Tačiau su tuo vėlavimu galima kartais ir žūt. Reik kur staigiai išlįst ar pralįst ir gali būt ragai, nes reik prieš sekundę jau užgazavus būt. Giminėj yra pora p206 hdi 66kw, tai ten net smagu važiuot, daug jautriau reaguoja į pedalą.

O pats tik Kaune būnat? Gal Vilniuj lankotės? Reikia man palygint su panašiu aparatu, bet va kad nėr galimybių, tik tie be interkulerių ir daug mažesne mase.

_________________
2011 C5 X7 RHH AM6
2001 Xantia 2.0 HDI


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 90 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 12 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007