WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 18:15

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 90 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Vas 24 2012, 23:03 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 432
Miestas: Kaunas/Vilnius
Vilniuje esu ir būsiu visą ateinančią savaitę.

Na vėlavimas vietoje gazuojant tai yra viena, kita yra vėlavimas važiuojant, bet čia reikia realiai pažiūrėti. Čipavau kaip tik vakar vieną 80kW Xantią - yra vėlavimas, bet tikrai nepasirodė žudantis. O tarkim važiuojant nuo 2000 rpm nuspaudus pilnai akseleratorių, iškart trauka pasijaučia ar irgi yra vėlavimas?

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 25 2012, 00:05 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 18 2008, 12:07
Pranešimai: 144
Miestas: Panevezys-Vilnius
Nuo 2k apsukų spustelėjus truputi suveluoja rodos, bet pakenčiama. Nervina, kad labai nenorom nuo laisvų pakyla. Gal čia viskas ok, tik man paranoja kažkokia :) Bandysiu gal kitą savaitę privažiuot. Jei nuspręsim, kad mechaniškai viskas ok išmeginsiu jūsų paslaugas jei kaina vis dar pati kaip pirmam poste :)

_________________
2011 C5 X7 RHH AM6
2001 Xantia 2.0 HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 25 2012, 11:33 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 432
Miestas: Kaunas/Vilnius
Kaina ta pati :)

Paslaugas galima atlikti Vilniuje ir Kaune nuolat, o Penevėžyje ir Alytuje reikia tartis atskirai (turiu partnerių, kuriems rašau programas).

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 21 2012, 18:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
civilizuotam pasauli po kartu su variklio galios didinimu seka ir stabdziu didinimas

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 29 2012, 15:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
POWER rašė:
Dar isikisiu...;)
Cipuoti, kaip ir 4x4, is vietos greiti ima sparciau, bet atminkite, stabdymo kelias liek toks pats..:)


nu ir? principe visų XMų stabdžiai tie patys, nuo silpniausio iki stipriausio, tai ką? ko nepersėdi į 2.1d ar 2.1td? saugiau būtų.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 17 2012, 10:51 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Laba diena. Kaip ten galios padidinimo reikalai einasi, gal dar patobulėjom? Nes dabar dilema, ar pirkt standartinį komplektą iš ebėjaus (su atitinkamom mintimis - veiks-neveiks-dar kas nors) kuris kainuoja panašiai ir turi patogumą, kad išlupai ir kiton mašinon įsidėjai. ar bandyt pas Taurių.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 17 2012, 13:13 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 432
Miestas: Kaunas/Vilnius
Na apie įdedamus tuning box'us yra labai daug prirašyta tiek Lietuvos, tiek užsienio variklio programavimu užsimančių kompanijų puslapiuose.

Trumpai tariant dauguma jų veikia ir duoda tam tikrą juntamą galios prieaugį.

Problema yra tai, kaip jie tą galingumą išgauna ir kokios pasekmės dėl to kyla varikliui. Dažniausiai sutinkami apgavikliai pakeičia kuro slėgio daviklio parodymus ir kompiuteris to nesuprasdamas pradeda purkšti kurą ne 1350bar, o 1600-1700bar slėgiu senesniems HDi varikliams ir dar didesniu slėgiu naujesniems (tai taip pat pateikia melagingus duomenis borto kompiuteriui, kuris rodo nemenką kuro taupymą :) ). Tokie dideli slėgiai nėra itin sveikia aukšto slėgio siurbliui ir purkštukams (jų remontas/keitimas nėra pigus). Variklio programos modifikavimu galima pakeisti ne tik kuro slėgį, tačiau ir purkštukų atsidarymo laiko (nereikia kankinti purkštukų labai dideliu slėgiu), galios kreivės (trauka tampa vienodesnė didesniame sūkių diapozone, o ne paliekamas standartinis sprogimas ties 2000rpm kaip su box'u), kuro išpurškimo ankstinimą (juo galima pasiekti geresnę kuro ekonomiją) ir turbinos slėgį (galima teisingai sureguliuoti oro/kuro santykį ir išvengti juodų dumų kaip su tuning box'u).

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 16 2012, 19:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Galų gale ir aš pasirašiau ant savo Peugeot kibiro variklio remapinimo. Jau antra diena išsišiepęs baronką sukinėju :D Visai kitas automobilis patapo, akceleracija pagerėjo, trauka daugiau nebedingsta perlipus 3000rpm, tik spėk sekt greičio rodyklę :) Tikrai nedidelė investicija palyginus su pakitusiu vairavimo malonumu...
Dabar pradėsiu ilgalaikę poveikio kuro sąnaudom studiją - metus sąžiningai užsirašinėjau kiekvieną kuro užpylimą ir važiavimo sąlygas su standartiniu varikliu, dabar žiūrėsim kiek su modifikuotu srėbs. Kad sąnaudos sumažės - nesitikiu, džiaugsiuosi jei jos stipriai nepadidės :)

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 24 2012, 20:51 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgs 23 2011, 21:33
Pranešimai: 320
HeLLmiX rašė:
traskalas rašė:
Ir aš šiandien prisijungiau į chipuotojų klubą. Taigi Taurius atjungė FAP ir tuo pačiu pakoregavo variklio ECU.
Aišku dabar ateina žiema, siauresnės bus padangos, tai realus rodikliai paaiškės pavasari, bet informuosiu apie rezultatus.
Tikrai gerai nusimano savo darbe :butel: :appl: :taip:


sveikinu :butel: :appl: kaip pirmi ispudziai?


Tai si vakar tik perpute ecu, pedalo iki galo dar nespaudziau, fapa ryt issipjausiu, bet ir nespaudziant iki galo jaucias pastovumas :)

_________________
_______________________________
Ex... Citroën C5 2006, 2.0 HDI, mechanika, Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 29 2012, 21:09 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 05 2007, 20:26
Pranešimai: 201
Miestas: Kaunas
traskalas rašė:
Ir aš šiandien prisijungiau į chipuotojų klubą. Taigi Taurius atjungė FAP ir tuo pačiu pakoregavo variklio ECU.
Aišku dabar ateina žiema, siauresnės bus padangos, tai realus rodikliai paaiškės pavasari, bet informuosiu apie rezultatus.
Tikrai gerai nusimano savo darbe :butel: :appl: :taip:


Sveiki ir as noriu atsijungti FAP ir pasicipuoti, kiek visa tai kainavo...Tik nezinau ar verta FAP atjungti jei jis gerai dirba ir skyscio yra...

_________________
C5 Break 2.0 HDI 02 m.
868649880


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 30 2012, 20:00 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 432
Miestas: Kaunas/Vilnius
Sveikas,

Paraše esančiam automobiliui viskas kartu kainuotų 300lt. Dėl fap filtro - spręsti pačiam. Aš sau asmeniškai imčiau lauk :) Galbūt naujesniam automobiliui palikčiau iki pirmo gedimo, nes naujesnės sistemos ne tokios lepios, kaip senos. Visas fap'as susideda iš daug elementų, kurie turi tendenciją sugesti:

1. Pasibaigia skystis;
2. Skysčio lygio daviklis;
3. Skysčio siurbliukas;
4. Skysčio purkštukas;
5. Slėgio perkričio daviklis;
6. Skysčio dozavimo kompiuteriukas;
7. Kuro bako kamščio daviklis;
8. Pačio filtro tarnavimo laikas;
9. Būna sistemų su maišeliais skysčiui (vietoje bakelio) - jie dažnai prasitrina arba būna nutraukti kur nors perbraukus dugnu.

Apart galimų gedimų, regeneracijos metu yra be reikalo deginamas kuras, įjungiami elektros vartotojai, keliama temperatūra išmetimo sistemoje (automatiškai ir turbinoje) ir kartais klientai skundžiasi lengvu trukčiojimu.

Įvertinus visus "privalumus" - šalinimas ir pigesnė ir sveikesnė varikliui alternatyva. Žinoma tai yra tik mano nuomonė, jeigu ten tikrai jokių problemų nėra, filtro užsikimšimas nėra didelis ir regeneracijos nevyksta dažnai, būtininybės šalinti tikrai nėra. Na ir gamta teršiama mažiau... :)

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 30 2012, 21:50 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 432
Miestas: Kaunas/Vilnius
Dominykas rašė:
man idomu kas yra veiksmingiau: FAP ar EGR? c5 ar XM sistema?


FAP ir EGR atlieka skirtingas funkcijas :)
O dėl XM ar C5 - sunku pasakyti :D Jeigu įvertinsi didėjančius galingumus ir mažėjančias emisijas tai rasi tam tikrą progresą. Jeigu ieškai tik mažų sąnaudų, tai gali jas rasti tiek senuose, tiek naujuose varikliuose.

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 30 2012, 21:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
o galima placiau apie funkcijas? EGR degina kura antra karta kol jo nelieka o FAP sudegina smalkes kiek suprantu...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 30 2012, 23:41 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 432
Miestas: Kaunas/Vilnius
EGR mažina degimo temperatūrą apribodamas į variklį patenkantį šviežio oro srautą. Jo esmė yra kaip tik ne deginti antrą kartą kurą, o sumažinti degaus mišinio kiekį cilindre :) Jis naudojamas laisva eiga ir greičio palaikymo režime. O labai apytiksliai iki 3000 rpm ir maždaug pusės gazo pedalo paspaudimo. Ekonomiškumui įtaka nedidelė, pagrindinė užduotis - ekologija. Realiai tai tiesiog smalkių šaltinis įsiurbimo kolektoriuje...

FAP kaupia ir sudegina suodžius.

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 31 2012, 08:24 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 05 2007, 20:26
Pranešimai: 201
Miestas: Kaunas
taurius rašė:
Sveikas,

Paraše esančiam automobiliui viskas kartu kainuotų 300lt. Dėl fap filtro - spręsti pačiam. Aš sau asmeniškai imčiau lauk :) Galbūt naujesniam automobiliui palikčiau iki pirmo gedimo, nes naujesnės sistemos ne tokios lepios, kaip senos. Visas fap'as susideda iš daug elementų, kurie turi tendenciją sugesti:

1. Pasibaigia skystis;
2. Skysčio lygio daviklis;
3. Skysčio siurbliukas;
4. Skysčio purkštukas;
5. Slėgio perkričio daviklis;
6. Skysčio dozavimo kompiuteriukas;
7. Kuro bako kamščio daviklis;
8. Pačio filtro tarnavimo laikas;
9. Būna sistemų su maišeliais skysčiui (vietoje bakelio) - jie dažnai prasitrina arba būna nutraukti kur nors perbraukus dugnu.

Apart galimų gedimų, regeneracijos metu yra be reikalo deginamas kuras, įjungiami elektros vartotojai, keliama temperatūra išmetimo sistemoje (automatiškai ir turbinoje) ir kartais klientai skundžiasi lengvu trukčiojimu.

Įvertinus visus "privalumus" - šalinimas ir pigesnė ir sveikesnė varikliui alternatyva. Žinoma tai yra tik mano nuomonė, jeigu ten tikrai jokių problemų nėra, filtro užsikimšimas nėra didelis ir regeneracijos nevyksta dažnai, būtininybės šalinti tikrai nėra. Na ir gamta teršiama mažiau... :)


Aciu uz issamu atsakyma, po nauju butinai kreipsiuosi. Idomu dar ar jus atvykstate pas klienta ar reik pas jus atvykti.

_________________
C5 Break 2.0 HDI 02 m.
868649880


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 90 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 18 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007