WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Kaunas
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=24594
Puslapis 36

Autorius:  taurius [ Vas 24 2012, 23:03 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

Vilniuje esu ir būsiu visą ateinančią savaitę.

Na vėlavimas vietoje gazuojant tai yra viena, kita yra vėlavimas važiuojant, bet čia reikia realiai pažiūrėti. Čipavau kaip tik vakar vieną 80kW Xantią - yra vėlavimas, bet tikrai nepasirodė žudantis. O tarkim važiuojant nuo 2000 rpm nuspaudus pilnai akseleratorių, iškart trauka pasijaučia ar irgi yra vėlavimas?

Autorius:  Sloikas [ Vas 25 2012, 00:05 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

Nuo 2k apsukų spustelėjus truputi suveluoja rodos, bet pakenčiama. Nervina, kad labai nenorom nuo laisvų pakyla. Gal čia viskas ok, tik man paranoja kažkokia :) Bandysiu gal kitą savaitę privažiuot. Jei nuspręsim, kad mechaniškai viskas ok išmeginsiu jūsų paslaugas jei kaina vis dar pati kaip pirmam poste :)

Autorius:  taurius [ Vas 25 2012, 11:33 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

Kaina ta pati :)

Paslaugas galima atlikti Vilniuje ir Kaune nuolat, o Penevėžyje ir Alytuje reikia tartis atskirai (turiu partnerių, kuriems rašau programas).

Autorius:  exDalimis [ Kov 21 2012, 18:24 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

civilizuotam pasauli po kartu su variklio galios didinimu seka ir stabdziu didinimas

Autorius:  Kosmoz [ Kov 29 2012, 15:16 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

POWER rašė:
Dar isikisiu...;)
Cipuoti, kaip ir 4x4, is vietos greiti ima sparciau, bet atminkite, stabdymo kelias liek toks pats..:)


nu ir? principe visų XMų stabdžiai tie patys, nuo silpniausio iki stipriausio, tai ką? ko nepersėdi į 2.1d ar 2.1td? saugiau būtų.

Autorius:  ukw [ Geg 17 2012, 10:51 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

Laba diena. Kaip ten galios padidinimo reikalai einasi, gal dar patobulėjom? Nes dabar dilema, ar pirkt standartinį komplektą iš ebėjaus (su atitinkamom mintimis - veiks-neveiks-dar kas nors) kuris kainuoja panašiai ir turi patogumą, kad išlupai ir kiton mašinon įsidėjai. ar bandyt pas Taurių.

Autorius:  taurius [ Geg 17 2012, 13:13 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

Na apie įdedamus tuning box'us yra labai daug prirašyta tiek Lietuvos, tiek užsienio variklio programavimu užsimančių kompanijų puslapiuose.

Trumpai tariant dauguma jų veikia ir duoda tam tikrą juntamą galios prieaugį.

Problema yra tai, kaip jie tą galingumą išgauna ir kokios pasekmės dėl to kyla varikliui. Dažniausiai sutinkami apgavikliai pakeičia kuro slėgio daviklio parodymus ir kompiuteris to nesuprasdamas pradeda purkšti kurą ne 1350bar, o 1600-1700bar slėgiu senesniems HDi varikliams ir dar didesniu slėgiu naujesniems (tai taip pat pateikia melagingus duomenis borto kompiuteriui, kuris rodo nemenką kuro taupymą :) ). Tokie dideli slėgiai nėra itin sveikia aukšto slėgio siurbliui ir purkštukams (jų remontas/keitimas nėra pigus). Variklio programos modifikavimu galima pakeisti ne tik kuro slėgį, tačiau ir purkštukų atsidarymo laiko (nereikia kankinti purkštukų labai dideliu slėgiu), galios kreivės (trauka tampa vienodesnė didesniame sūkių diapozone, o ne paliekamas standartinis sprogimas ties 2000rpm kaip su box'u), kuro išpurškimo ankstinimą (juo galima pasiekti geresnę kuro ekonomiją) ir turbinos slėgį (galima teisingai sureguliuoti oro/kuro santykį ir išvengti juodų dumų kaip su tuning box'u).

Autorius:  Evil [ Rgs 16 2012, 19:07 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

Galų gale ir aš pasirašiau ant savo Peugeot kibiro variklio remapinimo. Jau antra diena išsišiepęs baronką sukinėju :D Visai kitas automobilis patapo, akceleracija pagerėjo, trauka daugiau nebedingsta perlipus 3000rpm, tik spėk sekt greičio rodyklę :) Tikrai nedidelė investicija palyginus su pakitusiu vairavimo malonumu...
Dabar pradėsiu ilgalaikę poveikio kuro sąnaudom studiją - metus sąžiningai užsirašinėjau kiekvieną kuro užpylimą ir važiavimo sąlygas su standartiniu varikliu, dabar žiūrėsim kiek su modifikuotu srėbs. Kad sąnaudos sumažės - nesitikiu, džiaugsiuosi jei jos stipriai nepadidės :)

Autorius:  traskalas [ Spa 24 2012, 20:51 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

HeLLmiX rašė:
traskalas rašė:
Ir aš šiandien prisijungiau į chipuotojų klubą. Taigi Taurius atjungė FAP ir tuo pačiu pakoregavo variklio ECU.
Aišku dabar ateina žiema, siauresnės bus padangos, tai realus rodikliai paaiškės pavasari, bet informuosiu apie rezultatus.
Tikrai gerai nusimano savo darbe :butel: :appl: :taip:


sveikinu :butel: :appl: kaip pirmi ispudziai?


Tai si vakar tik perpute ecu, pedalo iki galo dar nespaudziau, fapa ryt issipjausiu, bet ir nespaudziant iki galo jaucias pastovumas :)

Autorius:  Konstantinas [ Gru 29 2012, 21:09 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

traskalas rašė:
Ir aš šiandien prisijungiau į chipuotojų klubą. Taigi Taurius atjungė FAP ir tuo pačiu pakoregavo variklio ECU.
Aišku dabar ateina žiema, siauresnės bus padangos, tai realus rodikliai paaiškės pavasari, bet informuosiu apie rezultatus.
Tikrai gerai nusimano savo darbe :butel: :appl: :taip:


Sveiki ir as noriu atsijungti FAP ir pasicipuoti, kiek visa tai kainavo...Tik nezinau ar verta FAP atjungti jei jis gerai dirba ir skyscio yra...

Autorius:  taurius [ Gru 30 2012, 20:00 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

Sveikas,

Paraše esančiam automobiliui viskas kartu kainuotų 300lt. Dėl fap filtro - spręsti pačiam. Aš sau asmeniškai imčiau lauk :) Galbūt naujesniam automobiliui palikčiau iki pirmo gedimo, nes naujesnės sistemos ne tokios lepios, kaip senos. Visas fap'as susideda iš daug elementų, kurie turi tendenciją sugesti:

1. Pasibaigia skystis;
2. Skysčio lygio daviklis;
3. Skysčio siurbliukas;
4. Skysčio purkštukas;
5. Slėgio perkričio daviklis;
6. Skysčio dozavimo kompiuteriukas;
7. Kuro bako kamščio daviklis;
8. Pačio filtro tarnavimo laikas;
9. Būna sistemų su maišeliais skysčiui (vietoje bakelio) - jie dažnai prasitrina arba būna nutraukti kur nors perbraukus dugnu.

Apart galimų gedimų, regeneracijos metu yra be reikalo deginamas kuras, įjungiami elektros vartotojai, keliama temperatūra išmetimo sistemoje (automatiškai ir turbinoje) ir kartais klientai skundžiasi lengvu trukčiojimu.

Įvertinus visus "privalumus" - šalinimas ir pigesnė ir sveikesnė varikliui alternatyva. Žinoma tai yra tik mano nuomonė, jeigu ten tikrai jokių problemų nėra, filtro užsikimšimas nėra didelis ir regeneracijos nevyksta dažnai, būtininybės šalinti tikrai nėra. Na ir gamta teršiama mažiau... :)

Autorius:  taurius [ Gru 30 2012, 21:50 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

Dominykas rašė:
man idomu kas yra veiksmingiau: FAP ar EGR? c5 ar XM sistema?


FAP ir EGR atlieka skirtingas funkcijas :)
O dėl XM ar C5 - sunku pasakyti :D Jeigu įvertinsi didėjančius galingumus ir mažėjančias emisijas tai rasi tam tikrą progresą. Jeigu ieškai tik mažų sąnaudų, tai gali jas rasti tiek senuose, tiek naujuose varikliuose.

Autorius:  Dominykas [ Gru 30 2012, 21:58 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

o galima placiau apie funkcijas? EGR degina kura antra karta kol jo nelieka o FAP sudegina smalkes kiek suprantu...

Autorius:  taurius [ Gru 30 2012, 23:41 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

EGR mažina degimo temperatūrą apribodamas į variklį patenkantį šviežio oro srautą. Jo esmė yra kaip tik ne deginti antrą kartą kurą, o sumažinti degaus mišinio kiekį cilindre :) Jis naudojamas laisva eiga ir greičio palaikymo režime. O labai apytiksliai iki 3000 rpm ir maždaug pusės gazo pedalo paspaudimo. Ekonomiškumui įtaka nedidelė, pagrindinė užduotis - ekologija. Realiai tai tiesiog smalkių šaltinis įsiurbimo kolektoriuje...

FAP kaupia ir sudegina suodžius.

Autorius:  Konstantinas [ Gru 31 2012, 08:24 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

taurius rašė:
Sveikas,

Paraše esančiam automobiliui viskas kartu kainuotų 300lt. Dėl fap filtro - spręsti pačiam. Aš sau asmeniškai imčiau lauk :) Galbūt naujesniam automobiliui palikčiau iki pirmo gedimo, nes naujesnės sistemos ne tokios lepios, kaip senos. Visas fap'as susideda iš daug elementų, kurie turi tendenciją sugesti:

1. Pasibaigia skystis;
2. Skysčio lygio daviklis;
3. Skysčio siurbliukas;
4. Skysčio purkštukas;
5. Slėgio perkričio daviklis;
6. Skysčio dozavimo kompiuteriukas;
7. Kuro bako kamščio daviklis;
8. Pačio filtro tarnavimo laikas;
9. Būna sistemų su maišeliais skysčiui (vietoje bakelio) - jie dažnai prasitrina arba būna nutraukti kur nors perbraukus dugnu.

Apart galimų gedimų, regeneracijos metu yra be reikalo deginamas kuras, įjungiami elektros vartotojai, keliama temperatūra išmetimo sistemoje (automatiškai ir turbinoje) ir kartais klientai skundžiasi lengvu trukčiojimu.

Įvertinus visus "privalumus" - šalinimas ir pigesnė ir sveikesnė varikliui alternatyva. Žinoma tai yra tik mano nuomonė, jeigu ten tikrai jokių problemų nėra, filtro užsikimšimas nėra didelis ir regeneracijos nevyksta dažnai, būtininybės šalinti tikrai nėra. Na ir gamta teršiama mažiau... :)


Aciu uz issamu atsakyma, po nauju butinai kreipsiuosi. Idomu dar ar jus atvykstate pas klienta ar reik pas jus atvykti.

Puslapis 36 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/