WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Kaunas
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=24594
Puslapis 66

Autorius:  xamas [ Geg 22 2014, 14:26 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

O kaip Tauriau su C5 2010 m 103KW, jau darot ka nors?

Autorius:  HeLLmiX [ Geg 23 2014, 16:55 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

Vilimantas rašė:
Bivainis rašė:
Įdomu, ar negali kažkaip neigiamai paveikti čipuoto variklio ir k.t. agregatų, T.A. metu atliekamas dūmingumo testas, kai apsukos pakeliamos iki 5000 ?
Ar čipavimas į kažkurią pusę gali keisti dūmingumo testo rezultatus?

Aš galiu pasakyti taip, jeigu variklis ir kiti agregatai buvo tvarkingi iki čipavimo, tai viskas bus gerai ir po čipavimo. Taurius viską atliko, veliau po pusės metų ėjau techninę ir dūmingumas buvo beveik identiškas tiems matavimams, kurie buvo atlikti prieš čipavimą.

Galiu patvirtint sita teigini - pas mane situacija tokia pati :)

Autorius:  Rimuxx [ Lap 28 2014, 14:26 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

Apsilankiau ir aš vakar pas Taurių. Įspūdis toks, lyg būčiau atvažiavęs su priekaba, o išvažiavęs - be :) Patenkintas viskuo :) Dėl kuro sąnaudų nežinau, ar ką galėsiu pasakyt. Visada pilu pilną baką ir tam kartui pasiskaičiuoju, kas išėjo. Dabar ir orai vėsta, šiaip sąnaudos šiek tiek didėja... Statistikos nevedu, pastebėčiau nebent ryškų pokytį. Žodžiu - verta buvo :)

Autorius:  ha88ibal13 [ Lap 30 2014, 19:23 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

idomu kokia yra riba hdi 2l 80kw, ir kas pirmiausiai nebelaiko daugiau?

Autorius:  ukw [ Lap 30 2014, 22:42 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

Sankaba-turbina ir aplink ją.

Autorius:  taurius [ Sau 20 2015, 23:23 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

Vis dar čipuojam gana aktyviai - šiandien du automobiliai turi daugiau galios (Opel ir Renault), vienas nebeturi DPF'o (BMW), vienas nebeturi oro dozatoriaus sklendės (Citroen) ir dar vienas EGR vožtuvų (Peugeot) ;)

Kainos priklauso nuo automobilyje sumontuoto variklio valdymo kompiuterio tipo ir darbo apimties. Maloniai papasakosiu apie viską (ir beveik sąžiningai perskaičiuotas kainas į Eurus) telefonu.

Autorius:  pugzlys [ Sau 21 2015, 11:15 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

domintu chip p307 sw 1.6hdi 66 kw, kiek zinau tas modelis gamykliskai neturi nei FAP, nei dvigubo smagracio, taip, kad sankaba atlaikytu :D , o dar EGR pasalinus...

Autorius:  valdas 76 [ Sau 21 2015, 19:51 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

Kadangi ir mano darbinę būdukę (Jumpy 2.0 HDi, 69 kW originale) Tauriui teko pačiupinėt prieš mėnesį, atėjo laikas pasidalint įspūdžiais.
Trumpai galėčiau pasakyt tiek- mašina važiuoja :) Variklis tapo daug elastingesnis, gerai traukia jau nuo 1500-1600 aps/min, labai pagerėjo įsibėgėjimas 2-3 pavara, lenkti net ir su krauta mašina dabar daug lengviau.Dėl kuro sąnaudų tiksliai nepasakysiu, dabar žiema, orai šalti, keliai snieguoti, tai gal koks puslitris šimtui ir prisidėjo, dėl ko tikrai nesisieloju.Viskas, kas neviršija 7 l /100 km, man yra priimtina.
Manyčiau, rezultatas gavosi teigiamas, už ką Tauriui ačiū :wink:

Autorius:  ukw [ Sau 21 2015, 21:00 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

Rimuxx rašė:
Mane irgi lengvas pavydas ima :) Tokiais orais mano Evasion be 8 litriukų nevažiuoja...


mano 206 sw su 2.0hdi 66kw motoru vidurkis yra 6.2 pagal borto kompą ir 6.7-7.0 pagal skaičiavimą nuo pilno iki pilno bako.

Kai buvau pasičipinęs, ėmė dar daugiau, nes ir gazą spausti buvo smagiau, reikia ar nereikia :mrgreen:

Autorius:  Saulynas [ Sau 21 2015, 21:15 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

Mano 1.9td zalioji nesveikai neislipa is 6ltr :appl: ,juodoji tokia pat 7 panasiai

Autorius:  Rimuxx [ Sau 21 2015, 21:17 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

Visi mano skaičiavimai pilant pilną baką. Pvz., kaip tik šiandien, išėjo 8,21. Į darbą ir atgal po 11km, atstumai trumpi... Kai nepamirštu, įjungiu taimeriuką - Webasto pašildo. Tuščias sveria netoli 1,7t. Kaip iš jo galima norėt, kad neviršytų 5l? :lol: Beje, po čipavimo pas Taurių, daugiau srėbt nepradėjo. :)

Autorius:  proffanas [ Kov 16 2015, 22:04 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

Pastebėjau beveik metų senumo, aktualų, bet neatsakytą klausimą:
xamas rašė:
O kaip Tauriau su C5 2010 m 103KW, jau darot ka nors?

Autorius:  xamas [ Kov 17 2015, 14:09 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

Bijau kad vis dar neuzsijama sitais varikliais, o man kaip ir nebereik :)

Autorius:  taurius [ Kov 18 2015, 22:15 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Ka

Atsiprašau, kad pavėluotai atsakinėju į temą - ne visuomet laiko būna prisėsti čia normaliau.
Jeigu turite kokių aktualių klausimų paprasčiau paskambinti :)

pugzlys - 1.6hdi 66kw gamykliškai neturi FAP'o, kaip ir kai kurie 80kw neturi, bet sankaba pas abu plaukiojanti, tokia pati ir, deja, ganėtinai silpna. Gamyklinė nauja sankaba laiko tik apie 260Nm, tai 80kw variklius labai atsargiai čipuojam, 66kw galima truputuką didesnį skirtumą išgauti, bet ten turbina mažesnė ir irgi stebuklo padaryti negalima. Čipavimo aspektu senieji 2l ir 2.2l varikliai žymiai stipresni :)

ukw, angelas64 - su buitiniais čipavimais ir sąnaudom taip pat atsargiai vertinkite. UKW atveju jungėm cruise'ą Peugeot 206 tai teko pasižiūrėti į buitinį čipavimą - kompiuterio purkštukų kalibracijos žemėlapiai apgauti. Kompiuteris "galvoja", jog išpurškia 10 litrų degalų, nors realiai purkštukai iškalibruoti ir išpurkškia 12litrų, o kadangi borto kompiuteris sąnaudas skaičiuoja ne pagal bako lygio pokytį, o pagal išpurkšiamą degalų kiekį, tai po tokio čipavimo gauname "pagerintas" sąnaudas borto kompiuteryje.

Praktiškai su degalų sąnaudom jokio stebuklo nepadarysi ir fizikos dėsnių neapgausi. Jeigu būtų kažkokie magiški programiniai sprendimai, padedantys sumažinti sąnaudos 2litrais - gamintojas tikrai nebūtų kvailas ir tuo pasinaudotų. Vienintelis dalykas ką galimą padaryti, tai išvaduoti variklį nuo ekologinių pančių keliant degimo temperatūrą ir gaminant NOx, bet tas rezultatas yra labai nežymus ir išlyginamas arba nustelbiamas kitos čipavimo pusės - maksimalaus išpurškiamo degalų kiekio didinimo. Norint išgauti iš variklio papildomus niutonus ar kilovatus reikia dozuoti daugiau degalų - vien orą pučiant daugiau galios nebus :), o daugiau degalų reiškia didesnes sąnaudas. Toliau viskas susiveda į tai, kaip dažnai vairuotojas naudos tuos papildomus niutonus, bet kadangi jis dažniausiai juos naudoja tik akseleruojant, o po to toliau ramiai palaiko greitį (kuriame variklis dirba nežymiai ekonimiškiau), tai 50% čipuotų variklių valgo labai panašiai kaip ir standartiniai, 25% sąnaudos mažėja, na o kitiems 25 - auga, bet visi vartotojai labai puikiai supranta kodėl tai vyksta (tankiai naudojami papildomi Nm).

Dėl 2.0l 103kw su Delphi kompiuteriu - čipuojama, progamuojam DPF, EGR, viskas vyksta gerai :) Tik čipuojasi jie nedaug - iki 120kw..

Autorius:  c5egidijus [ Bir 26 2016, 12:00 ]
Pranešimo tema:  Re: HDI dyzelinių variklių galios didinimas - chip tuning Kaunas

Sweiki,taigi Taurius mano C5 vezli kuris pries ir po mechanisko suodziu filtro isemimo vazevo max 115km/h. padare tikrai gera masina,kuri dabar pora kartu bandziau vaziuoja 170km/h ir turbut dar galima butu siek tiek isspaust labai norint.... Bet cia tik viena gera zinia is keliu: masinoje nebemeto jokiu lempuciu,klaidu ir t.t ,citroenas lekia ir traukia tikrai smagiai ir gyvai,esu labai patenkintas ir dekingas jam.Tiesa diagnozuotas blogas oro srautas pakeistas nauju brangiu VDO...
Dekui dar karta Tauriau ir rekomenduoju si zmogu visiem....

Puslapis 66 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/