WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Gal kam ką paremontuot?
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=28863
Puslapis 7376

Autorius:  tadas1991 [ Sau 27 2019, 03:04 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

Penktadienį jau vėl galvojau, kad nutrūko arba peršoko mano keistas diržas.
C5 V6 3.0i benzas.
Nusiskundimas buvo nelabai veikiančiais cilindrais. Lexia rodo, kad visi galinės galvos cilindrai Misfire.
Pajunginėjus degimą ir trinant klaidas, sukt starteriu užkurt. Pasisuko pusę apsisukimo, užgnybo ir dingo starteris. Taip lyg trūktų elektros. Elektros netrūksta, patikrinti visi pliusai ir masės, akumuliatorius. MHM. Lendam link starterio. Užsivėlė elektromagnetas maumais ir net nebepajuda. Išvalius ir sutepus visą starterį (buvo daug šlamšto), vėl pusė apsisukimo ir nesisuka. Elektromagnetas kaip ir pasileidžia, variklį turėtų įjungti ir lemputės šiek tiek pritemsta, vadinasi ir įjungia, bet nesisuka. Galiausiai, kad variklis nori sukti, parodė pasirodę garai šviežiai naudoto tepalo nuo užkaitimo. Lendam su raktu prie alkūninio - neprasisuka variklis. Jau galvoju blogai. Bet stipriau užrėmus, lyg šiek tiek įmanoma pajudint. Taip po milimetrą, po kelis ir prasukau visą ratą, atsipalaidavo. Einu sukt starterį - sukasi, bet garsai negražūs, bet lyg bando kuris. Ilgiau pasukus užsikūrė, su baisiais baltais troškiais nesudegusio benzino dūmais ir puse cilindrų. Pašildžius ir ištrynus klaidas - užsikuria ir dirba jau visai padoriai.
Problemą radau, ji buvo tokia. Nuo sutrūkusio nuo senatvės kuro vamzdelio (žinoma šių variklių bėda), vidinio sluoksnio drožlės patenka į kuro purkštukų magistralę, o iš jos ir į purkštukus. Paprastai pradžioj, kartais net kelis mėnesius, viskas būna gerai, tik pasikeiti tą vamzdelį į žarnelę ir važiuoji. Bet ilgainiui nuo pratekančio kuro ir vibracijos, tos drožlės susismulkina, susitankina ir užkemša praėjimus. Tada tiesiog purkštukai nieko arba beveik nieko nepurškia ir būna Misfire. Šitą žinojau, nes dėl tokios bėdos ir buvo kreiptąsi. Bet nežinojau kitko. Kadangi tai galinės galvos magistralė ir ji gyvena po įsiurbimo kolektoriumi pilnai pasislėpus, kur daug karščiau ir aktyviau vyksta senėjimas, per 18 metų purkštukų plastikiniai filtriukai-sieteliai suseno tiek, kad tos drožlės juos pragnybo ir užkimšo tiek, kad purkštukai nusprendė nebeužsidaryti. Po dvi valandas trukusio visokio plovimo ir valymo atgaivinti nepavyko. Planas dėti naujus purkštukus, kadangi čia Bosch sistema, ir jie pigūs, nes Bosch nelabai skriaudžia benzininių purkštukų kainomis (maždaug 25eur vienetas), bet gali būti, kad nepavyks visų trijų gauti, tuomet dėsime tris gražiai išplautus naudotus nuo priekinės galvos, kur jiems gerokai vėsiau ir nebus taip susenę filtriukai. Plius, sutrupėjęs vamzdelis jau pakeistas žarnele, o aš dar ir magistralę labai kruopščiai išploviau, tai drožlių jau nebebus.

Variklis neprasisuko dėl to, kad kelis kartus įjungus degimą (pvz, skaitant klaidas ir jas trinant, žiūrint gyvus parametrus, matuojant kuro slėgį magistralėj ir t.t.) į cilindrus pribėgo tiek daug kuro, kad jis nebetilpo degimo kameroje. Per žiedus tikriausiai prasispaudė į karterį ir dirbant varikliui tiesiog išgaruos.

O su diržu tai viskas gerai :)

Autorius:  Elviukai123 [ Sau 27 2019, 09:28 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

smagus nuotykiai, Tadai :D P.S> kas cia per fenomenas? :) pagaliau radom misitini pensininka su 1.6 turbuku , vazinejanti iki 1500rpm ilgus atstumus. belieka rasti kaledu seneli. ar cia jau antras-trecias replacement variklis plaka siame kebule?

https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 16435.html

Autorius:  tadas1991 [ Sau 27 2019, 19:25 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

Elviukai123 rašė:
smagus nuotykiai, Tadai :D P.S> kas cia per fenomenas? :) pagaliau radom misitini pensininka su 1.6 turbuku , vazinejanti iki 1500rpm ilgus atstumus. belieka rasti kaledu seneli. ar cia jau antras-trecias replacement variklis plaka siame kebule?

https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 16435.html

Cia tik varle-karaliene gali papasakoti. Gali buti, kad antras. Gali buti ir pirmas, bet neabejotinai jau daug remontuotas. O gal cia is tikruju ir yra ta tikra rida :)
Neabejotinai daug ir as tiek esu mates tik pas atmosferini, ir savininkas prisipazino, kad jau daug visko remontavo ir vistiek daznos bedos, o pries tai buvus istorija nezinoma

Autorius:  tadas1991 [ Sau 28 2019, 02:50 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

Nuo Vasario 13tos atostogausiu ir nedirbsiu. Kadangi būsiu ne Lietuvoje, tai galiu ne visada būti pasiekiamas telefonu. Tai truks apie dvi savaites, o maksimaliai, galbūt, iki kovo 3d. Elektroniniu paštu ar forumo private pasistengsiu atsakyti visada kaip galima greičiau :)

Autorius:  ukw [ Sau 28 2019, 09:33 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

O po to, eis kabrioletas į remontą.

Autorius:  tadas1991 [ Sau 28 2019, 12:28 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

ukw rašė:
O po to, eis kabrioletas į remontą.

Pradžioj, iškart grįžus, sesės Signumas, taip jau sutarta.
O tada, priklausomai kaip pasisuks aplinkybės, nuo manęs nepriklausančios, arba kabrioletas, arba 307 su sugedusiais kompais 8)

Autorius:  Saulynas [ Sau 29 2019, 13:07 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

tadas1991 rašė:
Nuo Vasario 13tos atostogausiu ir nedirbsiu. Kadangi būsiu ne Lietuvoje, tai galiu ne visada būti pasiekiamas telefonu. Tai truks apie dvi savaites, o maksimaliai, galbūt, iki kovo 3d. Elektroniniu paštu ar forumo private pasistengsiu atsakyti visada kaip galima greičiau :)

Kur rausi?

Autorius:  ukw [ Sau 29 2019, 20:09 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

Kaip žinia, visi puikūs citromeistrai atostogauja Vokietoje, terasinių plytelių klojimo poilsio stovykloje.

Aš ten buvau Lapkričio pradžioj, dabar Tado eilė. Laimonas ten varys Gegužę. Vasaros metu ten atostogauja Alytaus pečiukų guru. Nerimkos eilė būna Rugsėjo gale. Tik vienas Saulynas, kaip kelmas atostogauja Jonavos Lokio pėdoj.

Autorius:  nerimka [ Sau 29 2019, 20:56 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

as pavelinsiu savo eile kad speciau ygyti papyldomas kvalifikacijas statybinyku rengimo centro profkeje

Autorius:  ukw [ Sau 29 2019, 21:05 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

Vokietijoj vis dar paeina garbės žodis, diplomas nebūtinas.

Autorius:  nerimka [ Sau 29 2019, 22:03 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

kazkaip palengvejo del diplomu, o bet tiketina kad tadas raus kazkur siauriau, seniai norgej buvo, nes jei jau ne tai rytiniai ir labiau grynai pietiniai reikalai kazkaip su vizom susije, bet gal ir yvyks koks nors family reunion in turkey pvz, kodel gi ne

Autorius:  tadas1991 [ Sau 30 2019, 00:29 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

Esu priziurimas, pasirodo. Siauriau siauriau, ka ten tuose pietuose veikt, kai vesu ir slapia. Siaurej bent sniego buna, o sniegas ir grazu, ir slidu. O jei rimtai, tai Drift Ghost X (pravers ir visur kitur issidirbinejant) komplektukas jau uzsakytas, dabar renkuosi is visokiu ten Fischeriu, Atomicu, Headu, Nordicu, Rossignolu, Salomonu... :)

Autorius:  Laimonas [ Sau 30 2019, 08:52 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

tadas1991 rašė:
Penktadienį jau vėl galvojau, kad nutrūko arba peršoko mano keistas diržas.
C5 V6 3.0i benzas.
Nusiskundimas buvo nelabai veikiančiais cilindrais. Lexia rodo, kad visi galinės galvos cilindrai Misfire.
Pajunginėjus degimą ir trinant klaidas, sukt starteriu užkurt. Pasisuko pusę apsisukimo, užgnybo ir dingo starteris. Taip lyg trūktų elektros. Elektros netrūksta, patikrinti visi pliusai ir masės, akumuliatorius. MHM. Lendam link starterio. Užsivėlė elektromagnetas maumais ir net nebepajuda. Išvalius ir sutepus visą starterį (buvo daug šlamšto), vėl pusė apsisukimo ir nesisuka. Elektromagnetas kaip ir pasileidžia, variklį turėtų įjungti ir lemputės šiek tiek pritemsta, vadinasi ir įjungia, bet nesisuka. Galiausiai, kad variklis nori sukti, parodė pasirodę garai šviežiai naudoto tepalo nuo užkaitimo. Lendam su raktu prie alkūninio - neprasisuka variklis. Jau galvoju blogai. Bet stipriau užrėmus, lyg šiek tiek įmanoma pajudint. Taip po milimetrą, po kelis ir prasukau visą ratą, atsipalaidavo. Einu sukt starterį - sukasi, bet garsai negražūs, bet lyg bando kuris. Ilgiau pasukus užsikūrė, su baisiais baltais troškiais nesudegusio benzino dūmais ir puse cilindrų. Pašildžius ir ištrynus klaidas - užsikuria ir dirba jau visai padoriai.
Problemą radau, ji buvo tokia. Nuo sutrūkusio nuo senatvės kuro vamzdelio (žinoma šių variklių bėda), vidinio sluoksnio drožlės patenka į kuro purkštukų magistralę, o iš jos ir į purkštukus. Paprastai pradžioj, kartais net kelis mėnesius, viskas būna gerai, tik pasikeiti tą vamzdelį į žarnelę ir važiuoji. Bet ilgainiui nuo pratekančio kuro ir vibracijos, tos drožlės susismulkina, susitankina ir užkemša praėjimus. Tada tiesiog purkštukai nieko arba beveik nieko nepurškia ir būna Misfire. Šitą žinojau, nes dėl tokios bėdos ir buvo kreiptąsi. Bet nežinojau kitko. Kadangi tai galinės galvos magistralė ir ji gyvena po įsiurbimo kolektoriumi pilnai pasislėpus, kur daug karščiau ir aktyviau vyksta senėjimas, per 18 metų purkštukų plastikiniai filtriukai-sieteliai suseno tiek, kad tos drožlės juos pragnybo ir užkimšo tiek, kad purkštukai nusprendė nebeužsidaryti. Po dvi valandas trukusio visokio plovimo ir valymo atgaivinti nepavyko. Planas dėti naujus purkštukus, kadangi čia Bosch sistema, ir jie pigūs, nes Bosch nelabai skriaudžia benzininių purkštukų kainomis (maždaug 25eur vienetas), bet gali būti, kad nepavyks visų trijų gauti, tuomet dėsime tris gražiai išplautus naudotus nuo priekinės galvos, kur jiems gerokai vėsiau ir nebus taip susenę filtriukai. Plius, sutrupėjęs vamzdelis jau pakeistas žarnele, o aš dar ir magistralę labai kruopščiai išploviau, tai drožlių jau nebebus.

Variklis neprasisuko dėl to, kad kelis kartus įjungus degimą (pvz, skaitant klaidas ir jas trinant, žiūrint gyvus parametrus, matuojant kuro slėgį magistralėj ir t.t.) į cilindrus pribėgo tiek daug kuro, kad jis nebetilpo degimo kameroje. Per žiedus tikriausiai prasispaudė į karterį ir dirbant varikliui tiesiog išgaruos.

O su diržu tai viskas gerai :)


Tadai, as toki dziaugsma turejau su RFN 2.0 motoru benzu... atvare zmogus pas mane, sako purtosi ziauriai ir ryte vos vos uzsikuria... Viska isziurejau - kompresija arba purkstukai, kol diagnostika dariau taip pat pripumpavo 2 cilindrus benzo... starteris net nepasuko... nu galvoju uzgesinant truko kazkas... arba kuro pilna. Issukus zvakes starteriu pasukus visas varikliaus skyrius papludo benzu is 2 cilindru... NICE... naujas purkstgukas SAGEM 79eurai ir uzsakinet... turejau 4 naujuz china, is ju 3 BLOGI(leido iskart) ir 1 geras, tai pabijojau ir ta viena parduot... kadangi tas citroenas ten 500 euru vertas, tai liepiau zmogui nusipirkt naudotus 2, atveze, sudejom - liux :) bet tas jausmas kai nepajegia pasukt starteris - numusa taip nuo kaktos iki koju kulnu :D

Autorius:  Saulynas [ Sau 30 2019, 09:15 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

ukw rašė:
Kaip žinia, visi puikūs citromeistrai atostogauja Vokietoje, terasinių plytelių klojimo poilsio stovykloje.

Aš ten buvau Lapkričio pradžioj, dabar Tado eilė. Laimonas ten varys Gegužę. Vasaros metu ten atostogauja Alytaus pečiukų guru. Nerimkos eilė būna Rugsėjo gale. Tik vienas Saulynas, kaip kelmas atostogauja Jonavos Lokio pėdoj.

Na ne, pasrašiau kontraktą, varysiu ir aš fokietijon plytelių klijuot, arba durnių :D

Autorius:  kokonas [ Vas 03 2019, 18:35 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

Tadai turiu purkstuku nebrangiai. Naudoti. Dirbo graziai. Nori uzhlek ryt iki garazo ;)

Puslapis 7376 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/