WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Gal kam ką paremontuot?
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=28863
Puslapis 277

Autorius:  tadas1991 [ Vas 03 2013, 20:57 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

Švyturys geras, bet ne geriausias, nors mano daugumą pirmųjų dar baiginėjant mokyklą, būdavo Gintarinis. Dabar jis kažkoks kitoks, o ir butelis, etiketė nebegražūs :|

Bet kuriuo atveju - nuo rytojaus atostogos baigiasi, laiko nebebus daug. Dabar galim pagal atskirą susitarimą savaitgaliais arba laisvom dienom, kai nebus paskaitų, vakarais, jei nebus kitų darbų.

Per tą laiką porai mašinų pakeičiau tepalus su filtrais, pakeičiau BX TurboD kuro siurblį iš Lucas į Bosch su vamzdelių pritaikymu, diržo komplektą su pompa, salnykais ir vožtuvų dangteliu, XMui ploviau korektorius ir nuleidinėjau seną skystį iš suportų, kol savininkas pats pasikeitė LHM (šito remonto metu pavyko netyčia supainiot vamzdelius, ko pasekoje XMo galas pusvalandį nereagavo į svirtelę, kol neatsinešiau kaip pavyzdžio BXinio priekinio korektoriaus (kas remontavęs BX, supras, ką turiu omeny 8) ) ir neištaisiau klaidos). XMo savininkui dėkingas už padovanotas BX dalis :)

Saviems buvo padaryti šitie darbai: sutvarkytas ZX pečiuko pūtikas (buvo nukepęs varžų bloko šuntas - sulituotas) ir čirpiantis periferijos diržas, pakeistos prakiurusios pečiuko žarnos, sutvarkytas Safrane galinis stringantis ratas (pasibaigę kaladėlės, kiauras cilindriukas ir sausas guolis kartu), pakeista Hyundai Lantra duslintuvo gofra ir "įdomiai" sutvarkyta nukritusi traukė, Suzuki Vitara pakeistas termostatas, Passat B4 pakeistos stabilniko gumos (šito darbo daugiau nedarysiu folksvagenam, nes reikia nusileisti visą tiltą) ir lūžęs priekinės variklio pagalvės kronšteinas.

Galbūt galėsiu imtis ir rimtesnio remonto, kai mašiną reikia palikti kelioms dienoms ir dirbti neskubant, jei turėsiu nuosavą garažą, bet jis Domeikavoje, tad visai nepatogu, palyginus su namais ir visais įrankiais Žaliakalnyje. Galbūt pakeisti kokią sankabą, kai išmoksiu (padarysiu sau), dėžę, vairo kolonėles, tiltus ir t.t. Pakeisti variklį į tokį patį benzui arba panašų, jei senas mechaninis dyzelis.

Turiu porą atliekamų senų hardų, galiu kam nors, kur plastikinis bakelis, įdėti magnetukus kuro drožlėms rinkti.

Autorius:  tadas1991 [ Vas 03 2013, 22:34 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

AurisKo rašė:
XMui nereik irgi nusilesit tilto, norint pakeist stabilizatoriaus įvores?

Nežinau, nekeičiau. Iš visų turėtų ar krapštytų citroen visiem viskas buvo su jom gerai. Kablukui tik pakeičiau (tilto judint nereikėjo, nes labai paprastas) kartu su stabilizatoriaus galų sailentblokais (sistema be traukių), kad ilgiau laikytų. BXui norėjau nusipirkt ir pasikeist profilaktiškai, bet kataloge jų nerado, pardavime irgi niekad neturėję - matyt amžinos.
Be to, Citroen varikliai kabo ant lonžeronų; ant tilto tik stabilizuojanti pagalvė, ne taip, kaip to amžiaus VW (kaip dabar, nežinau).

Autorius:  AurisKo [ Vas 04 2013, 20:49 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

Dominykas rašė:
stabilizatoriaus gumines ivores gyvenime nekeiciamos. saremblokai (sailentblokai) taip, keiciasi bet tikrai nesunkiai. taip kad nezinau kur jus slieku ieskot...

Ar tikrai? Per servise išdirbtus 6 metus tas įvores tenka keisti taip pat dažnai, kaip ir pačias traukes. Tiek priekyje, tiek ir gale. Nebent čia visu Nissanų problema, nes tik juos tematau :) Žinoma nesiginčysiu dėl XMo gumų tarnavimo, bet netikiu jog jos amžinos.

Autorius:  Dominykas [ Vas 04 2013, 21:30 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

nei xantijaj nei xmui neikart nekeiciau ir nemaciau reikalo (xantiju kelis simtus (skirtingu) maciau, xmu panasei,). atrodo jos senos bet nei suaizeje nei ka. nisanu nekrapstau... negaliu pasakyt.

Autorius:  tadas1991 [ Vas 05 2013, 06:09 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

Aš vietoj 23mm bandžiau kartą įkišt 22mm - nelindo, neapgaubė apkaba normaliai. Buvo labai kietos medžiagos - labiau ne guma, o toks kaip plastikas, originale tas pats. Čia C15 taip, bet tokios pačios eina ir į kitus, tikrai peugeot 205 ir lyg 309, gal ir į mažesnius citro.

Autorius:  AurisKo [ Vas 05 2013, 18:33 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

Sulyg vakarykštėm diskusijom apie įvores, šiandien kaip tik atvažiavo Qashqai su visom bildančiom stabilnyko gumom (tiek priekyje ir gale :D ). Juk pasak Teleloto, tai tikras miesto visureigis, tai matyt ir važinėja kaip su džipu :)

Autorius:  tadas1991 [ Vas 05 2013, 21:25 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

Čia geras fruktas, puikus šiuolaikinių auto gamybos pavyzdys.
Nissan Qashqai
Production: 2007—present.


Taigi jam maksimum penki metai, ir ką turim? :lapux:
Išimi tokias jau truputį laisvokas gumas (profilaktiškai) iš iš užsienių prieš dešimt metų parvaryto senolio citrobolido - žiūri, kad originalai su štampuku kokių 89.
Išgelbėkit mane nuo naujų automobilių.

Autorius:  tadas1991 [ Vas 06 2013, 21:39 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

Ne tiek kad dvigubai dalių, bet būtent dėl to dvigubumo tenka mažinti tų dalių gabaritus, taigi ir ilgaamžiškumą, taip pat - laisvą erdvę jų priėjimui ir geram aušinimui. Tenka lengvinti dalis, gaminti tiltus, bamperius ir kitas konstrukcines dalis iš silpnesnių ir labiau už plieną korozijos bijančių (nepavydėtinomis kelių sąlygomis) aliuminio lydinių, važiuoklės ir valdymo mechanizmų dalis iš plastiko (kas čia turėjo problemų su Berlingo ir nulūžusiu sankabos pedalu nuo cilindriuko?)
Pažiūrėkit, kaip didėja visų automobilių gabaritai - puikus palyginimas tas pats BX ir C5 arba dar geresnis Golf1 ir Golf5 ar 6 - vos ne dvigubai.
Ir dėl elektros schemų tiesa. Nors ir elektros nekandęs, nelabai ką išmanau, bet kalbant apie BX, ZX, C15, XM, Xantia schemas, tai net ir aš ten beveik viską suprantu, bent jau kas reikalinga.

Nėra ką kalbėti, tai juk technikos progresas ir jis reiškiasi visur. Pats pirmiausias - kompiuteriai. Pabandykit užlaužt seną Pentium200 kompiuterį su Windows98 arba 2000. Esu iš beveik balos ištraukęs seną Pentium75Mhz procesorių, atlankstęs užlankstytas kojeles, prijungęs į vietą ir jis veikė puikiai.
Ir šitas visas esmės nesudaro, nes tikriausiai taip ir turi būti, bet kai sustojęs vidury laukų pamiegoti ryte neužvestum variklio, nes nuėjęs koks daviklis, kurio niekaip nesuseksi be kompo - tada susimąstai...
Sako, saugumas ir ekonomija ir ekologija. Saugumas labiau susijęs su debilų procentu visuomenėje, negu saugumo sistemomis, o ekonomija nedidėja nuo 85tųjų, kai PSA 1.9 dyzelis valgę 4.5L, o Nissan 1.5 benzininis karbas - 5L. Galiu sutikti nebent dėl ekologijos, bet irgi, ar jau automobiliai pralenkė karvių bezdalą ? :D

O gal aš tiesiog jaunas niurnantis konservatorius...

Autorius:  AurisKo [ Vas 06 2013, 23:55 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

Biznis yra biznis. Šiais laikais gamintojams tiesiog neapsimoka gaminti patvarių automobilių. Plius jiems irgi reikia gyventi iš atsarginių dalių krizės laikotarpiu. Teko nugirsti pokalbį apmokymuose iš kostiumuotų atstovų: "kol sekretoriai gamins auto, tol patvarumo neturėsim" :D

Autorius:  tadas1991 [ Vas 10 2013, 00:30 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

Šiandien sutvarkiau XMui V6 užstrigusį keleivio langą (supuvęs ir beveik nutrūkęs vienas trosas) ir duris, nesidarinėjančias iš vidaus (nusizulinęs traukutės plastmasinis kabliukas, stipriau truktelėjus išlindo iš savo vietos - pakeistas nauju). Šaltyje nesirakinėdavo durys, tai išsiėmiau ir spyną pasižiūrėt - pilnas vandens tas juodas elektronikos bakelis, kliuksi :|
Dabar jau viskas švaru, sutepta ir gerai veikia.

Kieme sukinėjantis, Diravis tikrai patiko :)

Autorius:  kokonas [ Vas 10 2013, 11:23 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

Tadai :labas: reiketu p307 galines pakabos sailentblokus pakeisti. Pasizhiurek schema galo jei turi, jei neturi atsiusiu, galesi pakeisti?

Autorius:  Giedrius Xm [ Vas 10 2013, 18:28 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

tadas1991 rašė:
Šiandien sutvarkiau XMui V6 užstrigusį keleivio langą<...> ir duris, nesidarinėjančias iš vidaus. Šaltyje nesirakinėdavo durys, tai išsiėmiau ir spyną pasižiūrėt - pilnas vandens tas juodas elektronikos bakelis, kliuksi :|
Dabar jau viskas švaru, sutepta ir gerai veikia.


Veikia va taip :good: dėkui dar kartą :)

Autorius:  tadas1991 [ Vas 10 2013, 23:25 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

kokonas rašė:
Tadai :labas: reiketu p307 galines pakabos sailentblokus pakeisti. Pasizhiurek schema galo jei turi, jei neturi atsiusiu, galesi pakeisti?

Sveiki.
Apie šitą kalba eina?
http://manodalys.lt/product.php?id_product=1509100021
Schema irgi yra, galima ir didesnę rasti, bet nežinau, kaip ten realus vaizdas atrodo po pačia mašina su priėjimu ir t.t. ?
Šiaip nelabai turiu sąlygų (tinkami įrankiai, patirtis, keltuvas) saugiai presuoti sailentų po mašina, bent jau nerizikuodamas ko nors apgadinti, o chatūrą darau tik nemokamai, kai tipo koks giminaitis tragediškai prašo, nes arba labai reikia važiuot greitai, arba nėra pinigų, ir kai pasakau, kad galiu su,pist kąnors, sako - OK.
Ant stalo jokių problemų, daryta daug kartų sėkmingai su įvairiais sailentais ir pagalvėm, bet ten juk kitaip. Nebent normali servisinė prodecūra ir yra tilto nuėmimas? Tada pasirašau.
Žodžiu, apibrėžiant, norėčiau pažiūrėti, bent jau iš foto, tada pasakyčiau, ar galiu pakeist :)

Autorius:  tadas1991 [ Kov 02 2013, 21:02 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

BXui pakeičiau vieną ilgąjį vamzdelį, prasitrynusį į šakę, purkštukų grįžtamąsias žarneles ir sureguliavau sankabos trosą - pradėjo bėgiai normaliai mėtytis ir iš vietos normaliai pajudėt, nes sankaba jau beveik vedė.

Autorius:  Nieko [ Kov 11 2013, 21:34 ]
Pranešimo tema:  Re: Gal kam ką paremontuot?

Sveikas, mano pežiukui (306 1.4 pilnas purškalas) gerai būtų pakeist vožtuvų gumeles, nes melynuoja dūmelis iš dusleros. Ar įmanoma būtų susitart kažką?

Puslapis 277 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/