dz rašė:
C5 pirmos kartos. Prasidėjo nuo to, kad buvo nuvežtas taisyti, o atsiimant buvo išsikrovęs akumuliatorius. Šis faktas nustebino, nes akumuliatorius yra geras. Meistras greitai įkrovė, auto parvažiavo. Po to kelias dienas stovėjo. Sėdau važiuoti, neužsikūrė. Kadangi pirmą kartą su tokiu dalyku susidūriau, bebandydamas užkurti nusodinau akumuliatorių. Pastebėjau, kad išjungus degimą dega "Service". Pakroviau akumuliatorių, prijungiau. Vėl tas pats. Resetinimas nepadėjo. Radau čia patarimą suderinti raktą, suderinau, užkūriau, pralėkiau kelis kilus, išjungus variklį "Service" nebedegė. Palikau mašiną. Kitos dienos ryte ateinu vėl dega "Service" ir vėl Economy mode režimas. Starteris suka gerai, akume jėgos per akis, bet nesikuria.
Ukw, paskambinsiu.
Siuliciau pamatuoti srove ramybes busenoj. Tai galima padaryti paprasciausiu multimetru pajungus ji nuosekliai tarp vienos akumo klemos ir akumuliatoriaus gypto. Pagal vartojama srove ir akumuliatoriaus talpa galima paskaiciuoti per kiek laiko akumas issikraus. Jei srove minimali, arba paskaiciavus kar per nakti akumo iskrauti negali, kaltinciau akuma. Gal jis ir buvo geras, gilus iskrovimas ji sugadina, o kaip ir minejai buvai nusodines akuma bandydamas uzkurti. Jei toks dalykas nutinka ne pirma karta, akumuliatoriaus talpa yra sumazejusi. O gal servise sukeite akumus i taip pat atrodanti

_________________

C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)