Elviukai123 rašė:
tadas1991 rašė:
Čia duomenys iš interneto, o ne iš Lexijos, juk?
Jungtis reiktų ir žiūrėt, kas konkrečiai blogai, gyvus parametrus, ne klaidas.
O kodėl serviso vardo nepaminėt? Ar dar su jais nebuvot susisiekęs ir planuojat tai daryti, kad sutvarkytų iki galo?
ne cia lexia klaidos, tik po ju papildomai sukeliau dar ir paaiskinimus is interneto(lexia klaida/numeris, zemaisu is interneto ta pati klaida /numeris apibudinimas).
na as lexia turiu, bet ja pirkau is esmes prirsti nauja iranga,pats nei dirbu nei moku..
del serviso nesinori kaltint neisitikinus(skambinau neatsiliepe), bet labai keistas sutapimas vistik. kai arde kistuksu buvo istruake -yra ten ka veiks c5 x7 kolektoriu pakeist..
aisku pasigooglines apie ta servisa ismete nekokiu atsiepimu- ardant viena nulauzia kita(man imant kolektoriu nulauze traukes antgali), neikisa liamba laido

zodziu neangelai.
Tai vat tame ir esmė, kad tie klaidų kodai reiškia kažką, ką įsimeta Lexia. Bendru atveju internete rasti aprašymai ir rodo bendrą atvejį, ką toks kodas reiškia OBD kodų markiruotėje. O Lexijoj galima pažiūrėti, ant ko jis ten tiksliau susikeikė. Į klaidą turėtų būti galima įlįsti giliau (nepamenu, koks mygtukas, bet tikrai yra) ir ten kažką gal parodys, kokie parametrai tuo metu buvo.
Nes čia visos klaidos iš esmės sutampa su tuo atveju, kad šūdinai sudegina kurą (arba blogas mišinys, arba bloga kibiršktis, arba blogas cilindras) ir lambda zondai mato beleką ir mėto klaidas. Beje, reiktų pažiūrėti, klaidos laikinos ar nuolatinės, bei ar trinasi, ir kas lieka ištrynus. Nes šitie naujesni dažnai prisigaudo klaidų ir tada, kai ant jų dirbama neatjungus akumo. Man buvo prieš kelis metus, kai tik naujesnius pradėjau knibinėt, su 407 2.2HDi biturbo, kad pakeičiau žvakes ir dega džeki čanas. Aišku ten reikėjo fiškių krūvą atjungt, bet dar nei vienai mašinai taip nebuvo buvę, kad prisimeta klaidų ant išjungto degimo. Tai kai dar neturėjau jokio kompo, tai prieš žmogų gėda, nes jis atsivežė savo kompą ir nusitrynė pats klaidas - jų nebeliko ir džeki čanas užgeso

Būčiau rimtas elektros ir kuro sistemų specialistas, tai pasiūlyčiau atvažiuot ir surastume bėdą. O dabar kai toks tep lep, tipo smegeninė veikia teisinga kryptimi, bet dažnai trūksta patirties ir kažkurių specifiškesnių žinių, tai nieko neišeina garantuot.
O šiaip tokių darbų, kaip kolektorių keitimas, į bendros paskirties servisus siūlau nebeduot daryt. Ten tokias mašinas kaip Citroen, gauna remontuoti patys baisiausi velniai, kuriems rankų, o labiausiai tai smegenų neužtenka net teisingai stabdžių kaladėles pakeisti. Man dar nei vieno gamintojo stabdžių kaladėlės nebuvo cypę, net pačios pigiausios, o tiems tai visos cypia, net TRW ir ATE
