Elviukai123 rašė:
tadas1991 rašė:
AL4 yra prancūziškas automatas. Nežinau, kas tiksliai ją kūrė, bet įtariu, kad galbūt ir tie patys PSA inžinieriai.
kad ir kas kure, bet sukure visiska nesusipratima. dar tokiu automatu nera teke vaziuot.
Šiaip ta dėžė savo metu buvo labai šūstra ir krūta, nes tai pas PSA grupę buvo pirmas rimtai mąstantis adaptyvinis automatas, kuris dirba su mažesnės galios varikliais.
Bet tas buvo gal kokiais 98tais metais ir prieš tai naudotos visos automatinės dėžės buvo paprastos pilnai hidrauliškai mechaniškai valdomos, be jokių ten elektronikų, su paprastais kick-down'o troseliais.
Tai va su tokia pavažiavęs manau persigalvotumėt dėl AL4 nesusipratimo. Nesusipratimas yra galbūt tai, kad ji gerokai nebe tokia patvari, kaip tos senosios ZF dėžės, kur važiuodavo su tinkama priežiūra po pusę lemono ir dar daugiau, ir tikrai tai, kad ji tiek ilgai naudota ir šiais laikais šiuolaikiniuose boliduose tikrai yra labai nekonkurencinga, bet tik nesakykit, kad pati dėžė yra nesusipratimas. Arba gavot pavažiuot su netvarkingai veikiančia dėže arba prisiadaptavusia prie dieduko rėžimo, nes atsigauna tik gerokai paminkius tapkę kurį laiką.
Didesniems varikliams buvo dar toks ZF kūrinys 4HP20, kuri lyg tai rimtesnė ir protingesnė, bet ją nuėmė 2004tais metais (nors gaminama praktiškai iki dabar) ir pakeitė Aisin Warner'iu, kokį pas save po kapotu turi kobis, o šita, AL4, mažesniuose varikliuose, kaip supratau, užsiliko ilgokai, tai natūralu, kad yra pasenęs reikalas, lyginant su šiuolaikiniais automatais, kurie, pajautę vairuotojo norą važiuoti sportiškai, sumėto jau ir geriau už žmogų.