WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 30 2024, 01:41

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 179 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 5 6 7 8 9 ELLIPSIS 12 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Kov 22 2016, 20:52 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
apsukas BRC susiskaiciuoja nuo benzininiu purkstuku. jei kazkas ten blogai su benzino ipurskimu tai ir brc kazkokius iskreiptus duomenis sugaudo.

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 22 2016, 20:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
Klausimas, ar čia tas laisvos eigos vožtuvas yra :)
Gazo troso ir mechaniniu būdu valdomo droselio nėra, tai ar reikalingos dvi sklendės?

Šioje vietoje pakomentuoti negaliu, gyvai sistemos nematęs.
Vycius rašė:
Gal kazkas mato blogas apsukas? :roll:


Arba ant tiek riebina mišinį kompas, kad elementariai nebeužtenka reduktoriui pajegumų. Krenta slėgis už reduktoriaus ir permeta kompas į benziną :)

P.S. Kol kas pas jus gylyn į mišką gaunasi :)


P.P.S. Ėėėėė vyrai, ka tik pagooglinau kas tas "Variable valve gear solenoid valve" iš aukščiau išvardintų klaidų. Pasirodo tikrai ne laivų apsukų vožtuvas o ka-koks gudrus daiktas, reguliuojantis vožtuvų kmpesavimą.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 22 2016, 21:40 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Na kintamu faziu kintamu veleneliu voztuvu kintamo reguliavimo sistema :) jau pries menesingera pagooglinau, panasu kad del sios bedos reiks lyst i varikli ir daviklio neuzteks. nebepribursim siand pakeisim veleno davikli ir liamda zonda dar viena. Nepades tai nepades vaziuos i kosukoku citroen servisa ryt. :) O siand laukia ilga naktis keiciant ir testuojant masina. Laukiu uzkures 15min dirba -ne menkiausios pulsacijos. O diena uzgesinedavo laisva riedant ir stipriai pulsuodavo. O del ilgo uzvedimo gal nuimt akumo gnybtus? Dar kelios dienos bet jau pabodo zirzint starteri.arba sena davikli gal grazint?

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 22 2016, 22:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
nežinau kas ten pas tave per variklis tiksliai, pagal parašymus to kintamo velenėlio padėties vožtuvo tai jis turetu būt kažkur ties įsiurbimo vožtuvų velenėlio skriemuliu. Principas jo darbo paprastas - kylant apsukoms paduodama įtampa į vožtuvą, kuris atidaro tepalo kanalą į tam tikrą išsiplečiančią talpą, kuri prisipildžiusi tepalo pastumia movą per istrižai išpjautus sriegius, dėl to pasisuka velenėlis dantytojo skriemulio atžvilgiu ir pasiankstina vožtuvų atidarymas.
Jei dėl kažkokių priežasčių vožtuvas neužsidaro arba neatsidaro prasideda tavo ankščiau išvardinti simptomai :)

Bet čia tik tai ką perskaičiau internete pvz http://www.aa1car.com/trouble-codes/p0011.htm . Ar tikrai toks daiktas pas tave variklyje yra reikia paimt ir patikrint.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 22 2016, 22:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Papildau.

Ne hidrauliškai reguliuojamas jis greičiausiai pas tave o toks vat: https://baraholka.onliner.by/viewtopic.php?t=15084570

Kažkas jam negeri vat ir meta klaidas kad velenėlis tai per nelyg užankstintas (P0011), tai pernelyg užvėlintas.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 23 2016, 10:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Liambda zondai pakeisti. Priekinis naujas, galinis apynaujis. Veleno ir velenėlio davikliai taip pat, nors nežinau, ar buvo prasmė, bet buvau paprašytas. Tarp velenėlių prieš skirstymo diržo yra kažkoks seneloidas ar aktuatorius, deja atjungus niekuo geru ar blogu variklio darbas nepasikeičia. Tai gal rimtai neveikia? Daug blogybių kelia tai, kad Fault logas užgrūstas klaidomis ir pilnas, todėl kompas nelabai nori saugot klaidas ir jų nekaupia, tai po kelių užkūrimų dingsta ir atminty nelieka nieko.
Įdomiausia, kad truputį vos palietus gazą - dirba puikiausiai, o laisva eiga kartais tolygi, bet dažniausiai ne.
Laisvos eigos vožtuvo nėra, ją reguliuoja elektrinė droselio sklendė ir nuėmus šlangą matosi, kad kai prigęsta variklis - sklendė automatiškai pradaroma ir apsukos vėl pakeliamos.
Ai, o velenėlio daviklio klaida - mano chaltūra :lapux: Jungtis naujoviška piktybinė - nedakišau... :cry:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 23 2016, 10:46 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Nelabai daug žaidęs esu su lexia, bet ar negalima to klaidų archyvo viso ar bent jau dalies ištrinti?
Kažkur kalba lyg ir buvo kad galima pratrint seniausius.
Tas solenoidas tarp velenėlių turėtų veikti on\off principu. Ir arba praleisti tepalą arba ne. turetų lengvai išsiimti ir pasitikrint tiesiog padavus 12V.
Jei akseleratriaus pedalą užtenka paliest šiek tiek, tai gal apskritai jo potenciometras pagedęs.
Reikėtų imt vieną gerai veikiantį variklį ir žiūrėt daviklių duomenis ir lygint su blogai veikiančiu varikliu. Gal atrastumėt problemą. Nes daugiau iš patarimų pas mane belieka tik valytuvų šluoteles atlenkt ir užlenkt ir kiekvieną ratą paspardyt :)

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 23 2016, 11:14 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Sauliau, būtent dėl to ir užleidom reikalą ACS'ams, nes jie tokias mašinas mato kas dieną, žino, kas kaip turi dirbti ir kokius parametrus rodyti, manau ne vieną ir ne dešimtį yra sutvarkę, o gal net ir kokį motorą pasižėrę donorinį turi. Plius turi Taurių, kaip kompiuterinių reikalų.
Jeigu jiems nepavyks, kuo visai abejočiau, arba nenorės įsigilinti, tai imsimės ir padarysim, bet tada jau, kaip ir sakiau - reikės ilgesnių terminų ir didesnių piGInų. O dabar mano misija kolkas atlikta - Liambda pakeistas galiausiai nauju, mašina prijungus atgal velenėlio fazių daviklį, kuriasi labai gerai, tik truputį mažokai traukia (vėlgi, reiktų palyginti, kad kartais traukia geriau, kartais silpniau, faktas, bet skirtumas ne toks pats, kaip dyzelio su pučiančia ir nepučiančia turba, bet jaučiamas) ir pulsuoja ant laisvų, bet lyg ir jau nebegęsta.
Vis dar įdomu, kodėl man tik pakeitus lambdą tuo ne visai tinkamu galiniu, dirbo puikiai ir 50km pravažiavus, ties kiekvienu sustojimu ir netgi šildant variklį, apie pusvalandį ar net valandą jis dirbo laisva eiga visiškai idealiai, be jokios pulsacijos.
Pedalo sensorius neturėtų būti kaltas, nes tas palietimas yra toks, kad jau fiksuoja, kad spaudžiamas gazas, ir apsukos pakyla nuo kokių 700-750, t.y. laisvų, iki apie 1000, ir švelniai prilaikant - abiejų lambda kreivės tampa idealios, o ties laivais sūkiais toli gražu. Faktas, jei jei truputį apsukas pakėlus, gaunasi taip, tai kad jis neišlaiko laisvos eigos. Tai arba tinkamai nesusigaudo, kad ją reikia laikyti, arba kažkas mažais sūkiais nepakankamai gerai dirba, pvz cilindrų kompresija, žvakės, VVT mechanizmas ar dar kas, kas ten gali būti.
Linkiu, kad ACSai suremontuotų :)


Beje, meistrai, kurie keitė kolektorių, pastatė jį ant hermetiko. Nežinau, gal tarpinę naują taip pat panaudojo, tikėkimės, bet faktas, kad hermetiko makaronai po kolektorium kabo ir faktas, kad kažkoks pūstelėjimo garsiukas ties kolektorium jau yra :mrgreen:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 23 2016, 11:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Su hermetiku aišku geras :D

Būtų labai įdomu sužinoti, kuo viskas baigėsi.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 23 2016, 11:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Manau sužinosim. Žmogus bendraujantis, tai turėtų pasigirti :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 23 2016, 11:51 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Tikrai suzinosim. siand specialaiis pralekaiu 50km su benzinu. Vakar masina vazavo normaliiai,kartu su Tadu uz vairos pravaziavom po to namo gryzai, daugmaz normali trauka. siandien vel silpnaiu.idomu tia kad riedant imetus laisva kartais uzgesta. uzkurus variklis tada jau labai nenoriai kelia apsukas-lyg i kalna vaziuociau. Toks netruakimas jau jauciamas stipriai.

Diagbox arba masinos variklio ecu irgi grybauja-nebemeta ventiliatoriaus fan high klaidos -ji buvo permanent visada, nes kazkas sugede. nepaisant to ventiliatorius veikia tik ant fan high, fan low diagbox actuatoriuje nepavyskta ijungt. bet nebemeta visada busvios klaidos klaidos ir viskas.

Dar viena gera zinia kad antram naujai pakeistam kolektoriui ismetimo irgi kazkas nutiko, tik labai tikiuosi kad sikart neusikilinejo o kokia tarpine truko , pavazinejus 4000-5500rpm ant laisvu gazuojant vel toks pat garsas kaip akd buvo skiles kolektorius. saltam lyg ir kiek maziau bet pavazinejus ausktesnesm apsukom ikaitus varikliui garsas toks pat kaip pries skilusio keitima.

Neuzilgo varysiu i KCS , nezinau nuo ko net pradet pasakot..

faktas vienas nesvarbu ka ras ir sutvarkys KCS, bet kolektroiu vel reiks imt lauk. :( Tikiuos Tadas pagelbes- kazko nebekyla ranka trecia karta varyti ta pati servisa kur jie man du kart remontavo/keite kolektoriu.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 23 2016, 13:16 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Ziurekit vanusa jo valdyma ir droselio sklendes potencika. Daugiau viskas pakeista nera kam knist prota. Del atminties tai tipo 50 uzpildai celiu ir neduoda irasyt nauju ar pasalint nzn reik pasiaiskint kaip isvaloma.

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 23 2016, 13:29 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Tai va tas ir yra, Fault logas pilnas visais 50vienetų. Ir ten panašu, kad taip padaryta specialiai. Sakoma, kad taip daro ridų sukėjai, kai reikia padaryti pygei ir nenori už tiek lituoti lauk mikrūškės ir programinti.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 23 2016, 14:37 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Pailkau masina KCS, pravaziavo kaip ir sutiko kad nelabai gerai traukia. aisku nustebo kad benzinas, o kai pasakiau kad dar ir 1.8 tai dar labiaus nustebo :)

kaip tycia Tadai apsukos idelaiai, nepulsavo. klause ar masinai po visu keitimu adaptacija padaryta , gal bandys duju laida nukirpt ir tiesiai benzina, tai pat ar neprasisukes dirzas.

P.S. dabar jau aisku kodel tiek mazai Citroenu gatvese- visi ten :) dar tiek nemates vienoj vietoj :)

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 23 2016, 16:02 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Babinom adaptacijas gales darytis :mrgreen: o seip daugiau vadovaujanciu nei dirbanciu ten.

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 179 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 5 6 7 8 9 ELLIPSIS 12 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 45 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007