WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=33496
Puslapis 812

Autorius:  tadas1991 [ Kov 23 2016, 17:00 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

Babinoms gal ne, bet Lambdoms visai naudingas dalykas turėtų būti. Jei prieš tai prisidirbęs pagal lievus rodmenis. Bet iš praktikos, tai ten ir patys jie neblogai prisiadaptuoja. Kažkada, tiesa, esu daręs vienam 307tukui, tai tiesiog po trumpesnio laiko su nauja Lambda pradėjo gerai dirbti :)
O dyzeliams tai niekad nieko nedarau, nors kai kurie ten ir turi galimybę, bet jie paprastai per pusę valandos ir su naujais purkštukais, ir su naujais karomyslais ar kompensatoriais jau važiuoja ir dirba normaliai :)

Autorius:  Vycius [ Kov 23 2016, 21:15 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

Truputi OT klausima turiu...matau cia dirbanciu daugiau ar maziau su lexia...i savo C5 idejau nauja borto kompo ekrana centrineje konsoleje, bet jis rodo dvieju zonu klimato kontroles uztatyta temp.,problema tokia jog keiciant temperatura ji ekrane nesikeicia. Ar per lexia galima padaryt kad jos isvis ten nerodytu kaip originaliai buna, ar galima kazka nustatyt ir viskas susitvarkys??

Autorius:  linasdz [ Kov 23 2016, 22:19 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

[quote="P.S.
dabar jau aisku kodel tiek mazai Citroenu gatvese- visi ten :) dar tiek nemates vienoj vietoj :)[/quote]


:D :D :D :D :D

Autorius:  xamas [ Kov 24 2016, 12:31 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

NU vos perskaiciau sita visa marmala, tai ir nesupratau, ar cia ta auto taip "suremontavo" ar cia viskas pabiro vienu metu. Kaip keiciant kolektoriu tiek dar daliu nesusijusiu reikejo pakeist, bludas kazkoks, arba poliariniui eziui uodega prispaude. Kaip Arthur sake paziurekit ar duju nepucia benzinu vaziuojant, jas atjungt ne pulto pagalba, o uzsukant nakrien baliona. Nors daba jau ACS uzsijame siuo darbu. Manau kad savinykas tegul bega pas tevus babkiu ant kokio Golfo ar Skodos modelio, o sita C5 paleist ant daliu per foruma. Rasim ka is jo pasidalint.

Autorius:  tadas1991 [ Kov 24 2016, 13:05 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

Xamai, jūs truputį labiau pasigilinkt į tai, ką skaitot.

Zondus persukau aš. Priekinis buvo lavonas visiškas, dabar jau naujas, o galinis kaip ir veikiantis, bet žmogus norėjo pakeisti apynauju iš labai daužtos mašinos su labai maža rida.
Dabar zondai dirba liuksiškai ir truputį grybą rodo tik tada, kai laisvais sūkiais nori papulsuoti apsukos, bet manyčiau, kad tai ne pačių zondų kaltė, o jie tiesiog atspindi kreivą mišinį arba kreivą jo sudeginimą (kibirkštis, fazės)

Lygiai taip pat ir veleno bei velenėlio padėčių daviklius, nes savininkas atvežė pats ir norėjo, kad persukčiau, dėl šventos ramybės. Persukom - efekto kaip ir jokio, kaip ir numaniau, bet jei dėl to pinigų negaila, tai bus ramiau, nes kažkada seniau mėtydavo padėčių daviklių klaidas :) Galbūt dėl to pačio VVT netinkamo veikimo, nes skambėtų labai logiškai, jei ECU reikalauja velenėlio ankstinimo vienu kampu, o mato kitu arba mato išvis vėlinimą, tai ir meta Coherence klaidą kokią nors.
Kompresija pamatuota senoviniu prietaisu ir jos tikslumu aišku galima abejoti, bet kad ji plius minus vienoda visuose cilindruose, tai tikrai galiu garantuoti.
Visa kita magija, tipo dujų ir oro filtro keitimai, tai profilaktiniai reikalai, nes buvo jau laikas, žodžiu pagal pareikalavimą, tai čia padėt ir negalėjo/neturėjo.

Būčiau toliau kibęs gilintis į VVT mechanizmo veikimo principą ir ieškojęs būdų tam veikimui patikrint ir manau kažką suradęs, bet dabar ieško ACSai, ir tikiuosi suras jie.
O jiems buvo užleista eilė dėl to, kad buvo jau prieš savaitę sutarta dėl vizito ir žmogus žodžio laikosi.
Kaip supratau iš pasakojimo, tai su pačiu Arūnu ir pravažiavo kartu, bet pas juos toks variantas su 1.8 benzinu dar nėra buvęs, nors dvilitrių benzų kažkiek matę, o ten lyg ir panašus valdymas. Laukiam žinių ir tikimės, kad kažkas gausis, nes mašina kelio verta.

Nelabai supratau, kodėl čia visi pasigavo tas nerimkos sapaliones apie kažkokius tėvus ir kažkokias jų babkes? Gal galvojat, kad šito automobilio savininkas yra jaunuolis?

Autorius:  exDalimis [ Kov 24 2016, 13:22 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

O jūs žvakės susukot kokios priklauso, ar belenkokias palikote? Bandėt ištraukė dujų saugikli ištrint visas klaidas ir pavazinet?

Autorius:  xamas [ Kov 24 2016, 13:40 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

Bet pirmas postas buvo po kolektoriaus keitimo x servise prasidejo............ Tai vat klausimas ar iki to buvo visa sita ar po to prasidejo, nes toliau skaitant tai nieks nebeaisku, todel ir sakiau , kad kruva daliu pakeitet, kuriu net nereikejo.

Autorius:  valdas 76 [ Kov 24 2016, 13:43 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

Tai musėt kad jau iki kolektoriaus keitimo mašina normaliai nevažiavo(na, čia subjektyvu:) )...

Gal patį skirstymo velenėlį(-ius, nežinau, kiek jų yra tam varikly) reiktų pasižiūrėt, ar nesudrožtas.

Autorius:  tadas1991 [ Kov 24 2016, 13:47 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

Dėl žvakių tai aš siūliau susukt kokios priklauso pagal katalogą (t.y. service.citroen.com ir pagal VIN kodą originaliai priklausančias kažkokias Champion, modelio nepamenu, bet buvau jį parašęs prieš kelis puslapius), bet joms analogu rodomos esančios dabar susuktos NGK Laserline 7, o tuos Čempijonus reikia užsakinėt ir laukt, tai kai nebuvo laiko, tai to ir nedariau. Su žvakėm aš esu truputį paranojikas, nes visada suku tai, kas buvo iš gamyklos, net ir tikrų analogų nelabai mėgstu, tai čia savo nuomonę pasilaikysiu sau, nes dėl jos esu nekart viešai stipriai sukritikuotas kituose forumuose.

Dujų saugiklis trauktas nebuvo, bet buvau užkimšęs dujų reduktoriaus vakuumą, nes žinau, kad būna dirba abiem kurais, nes pasimaitina papildoma dujų porcija per tą galą, ir buvo ilgai važinėta vien benzinu, atjungus dujas jungikliu. Tuo metu, kai tai dariau aš vienas, tai buvo gerai, bet kitądien jau nebebuvo gerai. Vadinasi, efektas buvo laikinas, vadinasi ne efektas.

Dabar jau nebevartykim praeities puslapių, nes čia buvo galima daug ką padaryti kažkaip kitaip arba padaryti kažką, kas dar nebuvo daryta, arba labiau gilintis į benzino parametrus lexijoj ir t.t.

Jei ACS nesutvarkys, kibsim toliau ir padarysim vistiek :)
Esmė, kad žmogus negaili centų geros kokybės dalims, todėl nėra problemos tokią mašiną remontuot, nes susitarus ir aptarus variantus - galima truputį klysti, jei naudos vistiek yra.
Kai atvažiuoja tokie, kur reikia nustatyt 100proc bėdą ir kad pakeitus ar sureguliavus vieną detalę jau nori, kad dirbtų, tai net nesiimu, nes va dėdei remontavau gesinėjantį ir kitaip grybaujantį 2.0HDi RHZ, tai teko pakeisti du į abratkę myžančius purkštukus, tikrinau su keliais slėgio reguliatoriais ir galiausiai vistiek keičiau dar ir kuro siurblį, o reguliatorių palikau seną. Kas ką užlenkė, nebesigilinam, bet greičiausiai tai viską iš karto tiesiog kuras.

Autorius:  xamas [ Kov 24 2016, 13:58 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

Del zvakiu tai taip, nereikia pirkt jokiu "dujiniu", dedat analoga originaliai ir nesukat galvos, yra ir NGK ir Beru. O tai priburia, kad dujom reikia spec zvakiu, uz kosmine kaina is zvaigzdziu metalo. Kiek turejau dujiniu auto, visose buvo tik originalios zvakes, netgi Xm paeksperimentaves su "su dujinem" silver Brisk 1 kontakto, sudejau kaip priklauso, 3 kontaktu ir vaziavo be problemu.....

Autorius:  tadas1991 [ Kov 24 2016, 14:17 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

xamas rašė:
Bet pirmas postas buvo po kolektoriaus keitimo x servise prasidejo............ Tai vat klausimas ar iki to buvo visa sita ar po to prasidejo, nes toliau skaitant tai nieks nebeaisku, todel ir sakiau , kad kruva daliu pakeitet, kuriu net nereikejo.

Po kolektoriaus keitimo X servise pradėjo nebedirbti priekinis liambda zondas, mašina visai nedirbti, netgi šaudyti, mėtyti klaidas ir t.t.. Matosi, kad raktu ir dar kažkokiais grubiais įrankiais baisiai apibraižyta apsaugos nuo karščio kolektoriaus aliumininė skarda, tai nenuostabu, kad zondas pagedo.

Traukos trūko ir apsukos pulsuodavo iki kolektoriaus keitimo, tai kaltinamieji visai kiti, nes po serviso X darbų mašina jau plius minus grįžo į prieš jų darbus buvusią būklę :)

Beje, o kolektorius tai ant hermetiko pastatytas serviso X meistrų. Nežinau, aišku, kokį jie ten jį naudojo, bet faktas, kad makaronai išlindę. Tarpinės kaina būtų buvus 6eurai, tik jos reikia palaukti.

Autorius:  Elviukai123 [ Kov 24 2016, 14:18 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

tadas1991 rašė:
Gal galvojat, kad šito automobilio savininkas yra jaunuolis?


Tadai, sirdy as dar jaunuolis :D ar kaipd ar sakoma- sirdy nesutema. kaip jau sake xamas eisiu pas mama pinigu paprasyt naujam citroenui, o cita pas japona kusokaka tempsim.

jei rimtai reziumuojant
Masina pirkta 2015 12. jau ir tada ji netrauke. o pastovejus ant laisvu mesdavo antipolution klaida. budavo dienu/momentu kai paspaudi gaza ir praktiskai nulis reakcijos. po keliu geru prasikosimu suskilo kolektorius. netycia. 6 vietose.

2015 01 pakeitus lempas ir zvakes masina trauke fantastiskai . viskas ka dare meistras buvo a) atjunge akuma b) nueme buferi c) idejo naujas LED lempas, d) pakeite zvakes in NKG laserline LPG7 e) prijunge akuma f) kai apskambinau apsakyt kad masina suzverejo sake kazkokie fiske nuemes buferi ikiso atgal nes buvo beveik nusimovusi. pora dienu masina leke kaip raketa- is vietos nuo zemu sukiu raudavo is vietosj, magistraleje nuo 90 iki 130km pagreitedavo sparciai(kai dabar rekia laukti 10sekundziu) ka dar prisiminaisu iskart po zvakiu kaieitmo ta apcia diena pastovejus ant laisvu vriksli pavibravo uzsidege antipolution ir uzsikure ventiliatorius amx galingumu (anksciasu jei geria pamenu tik antipolution uzsidegdavo) gal ta fiske ventlaitoriaus buvo.

2015 03 pakeistas kolektorius kartu su katalizatoriumi. po to prasidejo saudymai cilndru avariniai rezimai etc. pagrindine priezastis to greiausiai ta kad bekeisdami kolektoriu kazka padare liambda zondui ir jis sugedo.

2015 03 pas Tada pakeitem auskciaus pamientas dalis , ir masina gryzo i 2015 12 lygi, issskyrus tai kad stovint ant laisvu nebemeta anti polution. sunku apsakyti ar apsukus svyravimas mazeja nes pavazinejau tik pusdieni visk pakeitus ir atidaviaus i KCS. apsuku svyravimas buvo bet jis kartais buna kartais ne kaip uzplaukia Karta/du masina uzgeso prie sankryzos riedant laisvu. po uzgesimo uzkurus apsukas kiek nenoriai priima po to pasitaiso. Traukia pusetiniai, kartais kiek geriau kartais kiek blogiau(nezymiai skiriasi is tikro) spaudziant virs 3500rpm kazkas vyksta bet tikrai ne taip kai turi traukti 1500kg masina su 92kW , ir juo labiau ne taip kaip vaziavo 2015 01 pakeitus zvakes/lempas-masina truake puikiai nuo 1500RPM. Net variklis veike kazkaip tyliau tuo amtu kai trauke. cia ne tas atvejas kai pripranti prie galios ir atrodo nebetraukia.

2015 03 atiduota i KCS del svyruojanciu apsuku ir traukos nebuvimo.

tai tokia tumpai netrumpa istorijos reziume.

Autorius:  Elviukai123 [ Kov 24 2016, 14:25 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

tadas1991 rašė:
xamas rašė:
po serviso X darbų mašina jau plius minus grįžo į prieš jų darbus buvusią būklę :)
tikrai taip. ir netgi stovint ant laisvu nebemeta antipolution,tai net i geresne. aciu Tadui.

kaip jau sakiau visko pasitaiko ir kaip servisas su labai skambiu pavadinimu ir reklama (ggogle emta vienus pirmuju) uz darbus paeme nedaug(kolektoriaus nuemimas uzdejimas, kaires/desines traukes keitimas, vairo traukes antgalio keitimas,galines sulenktos truakes keitimas, tepalu kaitimas) paeme tik 42eur.

faktas vienas- reikia susitaikyt su mintim kad LT nelabai kas dirba su benzinais. jiem benzinines masinos garsas su kiauru kolektorium -geras. taip greiciausiai buna kai vazinejama su dyzeliu.

Autorius:  tadas1991 [ Kov 24 2016, 14:29 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

xamas rašė:
Del zvakiu tai taip, nereikia pirkt jokiu "dujiniu", dedat analoga originaliai ir nesukat galvos, yra ir NGK ir Beru. O tai priburia, kad dujom reikia spec zvakiu, uz kosmine kaina is zvaigzdziu metalo. Kiek turejau dujiniu auto, visose buvo tik originalios zvakes, netgi Xm paeksperimentaves su "su dujinem" silver Brisk 1 kontakto, sudejau kaip priklauso, 3 kontaktu ir vaziavo be problemu.....

Iš manęs šaiposi, kai aš paimu ir C5 arba BXui nuperku žvakių komplektą už 6eur.
Bet kad taip yra. Nueini į citroen serviso programą arba autodatą ir pasirenki originalių žvakių kodą.
Senesniems Citriams ten dažniausiai būna koks nors prancūzų Eyquem variantas.
Kaune nedaug Eyquem turi, bet Tanagra dažniausiai turi arba gali per kelias dienas atvežt. Bent jau pas kitus, kur irgi jų yra, brangiau, tai sprendžiu, kad galbūt iš jų ir ima.
Paskambini ar internete pažiūri - po 1,43, po 1.57eur ir pan.

Golfui išvis nupirkau pagal originalo kodą pačio VW rekomenduojamus analogus (nes originalai nebegaminami jau 10metų) su VW ir Audi ženkliukais, vieneto kaina nesiekė trijų eurų. O žvakės berods irgi dviejų ar trijų kontaktų NGK.

Autorius:  kobis [ Kov 24 2016, 18:09 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

senasias sito auto as zvakes turiu naudotas. jei reikia galiu atiduot

Puslapis 812 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/