WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=33496
Puslapis 912

Autorius:  Elviukai123 [ Kov 24 2016, 19:39 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

Kobi, dekui bet nemanau kad zvakese problema, su naujom masina trauke gerai pora dienu, senos irgi nebuvo mirusios visiskai. tiesiog kazkas ten netaip ir tiek. KCS dalinai itaria dirza blogai keista ar prasisukusi.
Ar nepastebejai pries/po dizro keitimo kakzokiu pokyciu. Kiek suprantu nelakstei redlainais (nes kolektorius buvo sveikas :) bet kai truake tai ir nuo zemu sukiu masina trauke. zodziu ar kada nors po nusipirkimo (pries ar po dirzo keitimo)ji trauke tau?

Autorius:  Elviukai123 [ Kov 24 2016, 19:58 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

beje apsukos pas tave pulsuodavo visada? ty nuo pat jos isigijimo?

Autorius:  Arthur [ Kov 24 2016, 21:31 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

Cia visos tavo bedos slypi.
http://www.motoweb.sk/?kateg=-1&detail=1498574945616

Autorius:  Elviukai123 [ Kov 24 2016, 21:51 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

Arthur rašė:


Arthur, butu gerai. viena aiski apibrezta beda.Nes jau pabodo amsina tiasyt samanu uzkalbejimais ir detaliu keitimais.

Autorius:  Elviukai123 [ Kov 24 2016, 22:00 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

radau pas latviešus tokia http://www.ebay.com/itm/Citroen-1-8i-PS ... 1475444981

turetu ateit greiciau

lauksim KCS isvadu ir pirksim jei ka, nes siisp keist jau nebekeisiu is lempos

Autorius:  tadas1991 [ Kov 24 2016, 22:48 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

Pas latviešus naudotas, ten naujas.
O jei jau naudotą, tai galima gal ir Lietuvėlėj rast. Juk rašoma, kad toks pats ir dvilitrio :)

Autorius:  kobis [ Kov 24 2016, 23:02 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

pries ir po dirzo keitimo niekas nepasikeite. o ka tas apvalus daiktas daro?

Autorius:  tadas1991 [ Kov 24 2016, 23:25 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

Berods lietuviškai reiktų vadinti fazių keitikliu.
Reguliuoja velenėlio kampą, kitaip sakant vėlina arba ankstina vožtuvų atidarymo momentą, priklausomai nuo kažkokių parametrų. Labiausiai tai aišku apsukų, bet įtariu, kad ECU ten truputį giliau mąsto ir ne tik pagal tai skaičiuoja :)

Autorius:  Elviukai123 [ Kov 25 2016, 13:51 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

jokiu ziniu det remontu. Bandysiu vaziuot citroena bent ilgajam savaitgaliui pasiimt(reikai i klaipeda vaziuot, menkas malonumas su pasat dyzeliu bildet 4 dienas)
kaip supratau niekas ne nepaziurejo(sake paskambins jei kazka darys , vakar suktelejau paklaust gal ka per dvi dienas padare, sake neziurejom)

lyg ir pries savaite tariaus treciadieniui, uzsirasiau i eile tai dienai, palikau auto etc. gal kas turi patirties su KCS,ar cia taip turi but? nelabai galiu savaitemis buti be auto-kitu atveju tiesiog reiks pirkti kita auto kad sita galeciau laikyt servisuose.

Autorius:  Elviukai123 [ Kov 25 2016, 15:17 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

Na ka atbqziavau masina pasirodo jau sutvarkyta. Sake padare adaptacija ir siek tiek buvo pasislinke fazes. pora sav pavazinesiu ant benzo.Apsukos nepulsuoja kol kas pravaziavau 20km. Kazkokios traukos pagerejimo subjektyviai nejauciu traukia taip kaip trauke geromis dienomis (bet toli grazu iko tos traukos kai zvakes buvo pakeistos) bet reikia duot prasivazinet benzu. Siand pabandysiu 0-103km/h isibegejimus kelis ziiresiu ar labai kas pasikeite :)

Autorius:  Arthur [ Kov 25 2016, 15:42 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

Gerai kad neliepe visus metus benzinu vaziuot. Suda ten jie sutvarke. Adaptacijas padare juokas ima.

Autorius:  valdas 76 [ Kov 25 2016, 16:03 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

Elviukai123 rašė:
(...) nelabai galiu savaitemis buti be auto-kitu atveju tiesiog reiks pirkti kita auto kad sita galeciau laikyt servisuose.


Seną anekdotą prisiminiau :)
Devyniasdešimtieji, Rusija... Ateina rebiata į autosaloną ir žiūrinėja mašinas...Galų gale išsirenka (3)tris šešto modelio Žigulius.Pardavėjai bišk nesupranta, "kam tau trys???" Anas ir sako, "su viena važinėsiu pats, antra stovės servise, o trečios ieškos mentai"...

Autorius:  Elviukai123 [ Kov 25 2016, 17:19 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

Na ka prasibandziau 6kartus (su pilnu baku dasideda +0.2sek) 14.4 sek.isjungus esp. Tuti buti apoe 11sek. Greiciau niekaip . Is esmes nesvarbu ar laikai 4800-5500 ar 5000-6000 darbinius sukius. Ir net ratai nenori prasisukt kai startuoji 5000-6000rpm(be esp). Cia jau nesubjektyvu. Zodziu nieko nepataise

Autorius:  kobis [ Kov 26 2016, 09:17 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

o kiek pinigu kainavo pas juos?

Autorius:  Elviukai123 [ Kov 26 2016, 10:52 ]
Pranešimo tema:  Re: Po ismetimo kolektoriaus keitimo msina vos juda

nezinau ka jie dare, surasyta diagnostika ir kiti darbai. Paminejo kad padare adaptacija (kuria as ir pats diagboxe galiu pasidaryt) kainvao 94eur. kaip uz adaptacijos padaryma gerokai daugoka. na antradieni nuvaziuosiu tiksliau pasiaiskint.

Vakar susiradau salia klaipedos, plungej sedana peugoeot 407 1.8l su tuo paciu ew7a varikliu. nzn kiek sveria masina , manau +-50kg arba tiek pat. Uzteko pravaziuot 200metru uz vairo ir iskart pasidare aisku kad traukia lygiai taip apt kaip maniske trauke po zvakiu pakeitimo. reguoja i akseleracija staigiai, traukia nuo zemu sukiu ir isvis visiskai kitas vaziavimas. Kobi, tiesiog vazinejai su nevisai gerai veikiancia masina. daugiau 70kW ji tikrai neissuka, bet net ne galingume esme,- draguose as nelakstau, tiesiog kasdien vaziuojant iprastai kai gerai veikie masina vaziuoja zymiai geriau be pastangu. tiesiog malonu vaziuot. o dabar masina buka reikai koki manevra atlikt ar is ziedo isvziuot tai atsiplesia kaip koks laivas su inkaru. apie ratu prasukima (net su 215mm siauresnemis nei priklauso padanfomis net nekalbu) pries 15 metu mano 75AG Astra su r15 195 padangas pasvilindavo.

cia dabar jau principo reikalas tiek sukisus pinigu (mamos :) ) i masinos upgreida, tvarkyma issiaiskint kame beda ir tureti gera gerai veikiancia ir maloniai vaziuojancia masina. kiek skaiciau labai jau viskas vedasi i tuos kintamu faziu uzstrigusius solenoidus ir salia esancius priklausinius- traukos sumazejimas bukumas, netraukimas zemais sukiais, nestabiliai dirba ant laisvu.

isvis kyla mintis nusipirkt koki kita ew7a varikli su 30-40kkm rida (radau angla c4 picaso grand 1.8 zarasuose su deklaruojama 22rida) ir tiesiog pasikeist ,paliekant sios isiurbimo kolektoriu su purkstukais dujoms. Tadas sake no problem pakeist. ir tarnautu +300 000km be problemu priziurint.

pas lenkus yra ir 1.6THP 2013metu (berods nuo 2012 jie sutvarke grandines defektus ko pasekoje iskildavo BUTENT TOKIOS PAT VVT bedos) bet visai kita varikli nera taip lengva manau, bus koks kitoks BSI ir viskas(buna 2 tipu BSI c5tam ir skiritngi kistukai) neujungsi variklio ecu su bsi isvis.. KCS labai gyre si varikli sake pasaka kaip vaziuoja, max nm nuo 1400rpm dinamika ir tt.


Nezinau, niekada su kitom masinom jokiu bedu nekildavo ir juolab su servisais-viska sutvarkydavo iskart be burimu is kavos tirsciu. kol kas kiek su citroenu buvo tvarkymu tiek perdarymu reikes daryt.

Puslapis 912 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/