WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 28 2020, 20:48

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 179 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 8 9 10 11 12
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Kov 29 2016, 20:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Tas įsiurbimo vožtuvų velenėlio fazees keitiklis buvo paminėtas dar 7 šios diskusijos puslapyje. Jei žmogui jau nusipirkus mašina tas klaidas rodė, tai gal vertėtų išsamiai patikrinti, juk turi diagbox ar lexia rodyti ta kampą. Galų gale kintant apsukoms jis turėtu keistis. O gal apskritai pakeist visą skremulį ar net visą velenėlį į paprastą, nekompensuojamą :)

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 29 2016, 20:54 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 30 2012, 20:45
Pranešimai: 629
Miestas: Raseiniai
Nuvariau masina beveik autorizuotam citroen servisui, sumokejau 600e,o masina vistiek nevaziuoja :mrgreen: Ziaurokai skamba :mrgreen:

zianu toki atveji. Pries daug metu brolis turejo Calibra (OPEL) 2.0 benzas/dujos. Uzejo ir neuzsikure (veiksmas vyksta Vilniuje) nei benzinu nei dujomis. Na variklis ten dar tikrai ne kosmosas, tai spejau kad kibirkstis pabego, o jis nei salygu nei patirties savarankiskam remontui neturejo. Tai nuvare jis ta savo Calibra i X serviza (pavadinimo tikrai nzn.) Vilniuje. Na kai po 3 dienu paskambino pasiimti masina tai paprase 1400 LT (masinos verte tuio metu buvo apie 3-4000 LT), nes keite viska pradedant nuo kuro siurblio bake (klausimas - prie ko kuro siurblys kai nesikuria dujomis?) zodziu nusispjove, sumokejo ir galvojo pamirs, bet deja - kai reikejo masina uzkurti dar karta - rezultatas toks pats - 0 emociju...
Servize dar turejo naglumo pasakyti, kad jei nesikurimo priezastis pasirodys is daliu kur jau keite - bus nemokamai, bet jei kas kito tai kainuos papildomai...
Na toliau pokalbis buvo truputi kitoks, bet finale pataise masina ir kalta viso to reikalo detale buivo BABINA...
Dar iki siol as is jo draugiskai pasijuokiu, kad brangiausios dalys OPEL automobilio, nes vien babina kainuoja puse masinos kainos...

_________________
C5 2005 1.6 HDI
Raseiniai


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 30 2016, 00:53 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 956
Miestas: Kaunas
kur yra riba tarp siaip neracionalaus elgesio ir kvailumo?
jausmu pasaulyje ribos nera.
materialiam pasaulyje riba aiski. jei nera jausmu - tik saibos skaitosi
bmw forumuose apie vanus pilna. NET NEPRADEK.
pradejai - durnas.
bliogas pacientas jei daktaro neklauso

_________________
XM 2.0 16V 1999


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 31 2016, 21:18 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 974
Miestas: Kaunas
nuo kognityvynes terapijos gryskim prie masinos. :) pulsavimas apsuku pasirodo vis dazniau, bet buna ir pusdieni jo nera.

su galingumu idomiai- kazkiek kinta jis, ne tiap akd ON/OF na koki 20-30nM ribose. buna momentu kad ausktesniuose sukiuose masina traukia neblogai. bet pavaziuoji ir sekanti karta jau ne taip. bet nuo zemu nenori traukt nors tu ka.
na ka eisim sestadieni su Tadu nueme bamperi ieskot mistines "fiskes kuri nevisai isikisus" : ir kuria dakisus masina suzvereja :D cia teoriskai,lygintn su pirmu kartu. o siaip jauciu reiks bandyt kalbint atsuskt Tada tuos solenoidus paziuret..

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: WV Lupo 1.0 8V power
Now mk2: Peu 307SW 2.0i LPG
Now mk3 C4GP, oda+ 1.8i+ LPG


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 31 2016, 21:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10581
Miestas: Kaunas
Ten atsukt nėra problemos. Tik reikia žinot, į ką ir kaip reikia žiūrėti, jį atsukus :)
Jei vyrai keitė žvakes lygiai taip pat, kaip kolektorių arba kaip atsukinėjo lambda zondą, tai pilnai tikėtina, kad netyčia per selenoidą užvažiavo su kokiu stambesniu (pvz 41mm) raktu ir jis kurį laiką tvarkingai veikė, arba kaip tik užstrigo toj padėty, kur gera trauka. O dabar pvz užstrigęs gal aukštų sūkių padėty, užtai problemos su laisva eiga ir trauka mažuose sūkiuose... Brainstorminu...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 31 2016, 21:47 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 974
Miestas: Kaunas
na kaip sakoma 4 akys gal daugiau pamatys nei dvi :D

as pats dalyvavau kai tuos darbus dare, dabar galvoju gal tikrai netycia uzvaziavo is rakto :)
na porty atliksim ta pati rituala- nuimsim bamperi, paieskosim tos stebulingos fiskes, atsivesiu bugna musdami tamtama ir zolelem uzkalbedami gal vel issauksim ta zveri :)

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: WV Lupo 1.0 8V power
Now mk2: Peu 307SW 2.0i LPG
Now mk3 C4GP, oda+ 1.8i+ LPG


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 31 2016, 21:58 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 956
Miestas: Kaunas
itrauke rimtai tave ta pelke. sakop ant nugaros gulant ne taip traukia kaip ant pilvo?
jei taip iskart tai butum ieskojes kitos masinos, o dabar tiek apklijuota swarofskiais, ane?
makaronscikai net geriau iskart duoda su lancia thesis be tiuningu.
siaip jei su vanusais issivarto iki stukes tai ziauriai dziaugiasi. dvi jau norma
o tadas mldc, patikimas geras 95% atveju. o kai taviske paryskins bus 96% atveju.
linkiu kad paryskintu. sekmes. nuosirdziai sekmes.
leisi pasedet kaleivio sedynej kai baigsi? be laimingos pabaigos :)

_________________
XM 2.0 16V 1999


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 31 2016, 22:24 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 974
Miestas: Kaunas
No problem,galiu ir pavaziuot duot sedint masazuojamojo sedyneje :D , negaila forumo nariams << (tikiu kad visi cia geri tik kad mintis skirtingai reiskiam tekstais- nevisada eina suprast ir "perskaityt" zmogu) tik kad netraukia, tai malonumas menkas bus po kokios 170AG+ persedus :bum:

jei Tadas sutvarkys trauka tai ne nezinau kaip atsidekot reikes- vien pinigais neprasisuksiu :butel:

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: WV Lupo 1.0 8V power
Now mk2: Peu 307SW 2.0i LPG
Now mk3 C4GP, oda+ 1.8i+ LPG


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 01 2016, 12:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
Brainstorminu...

Teisingai darai, nes kai problemos mistinės, tradicinis inžinerinis mastymas nebepadeda. :)

Beje del to fazes koreguotojo. Tai pasiziuret reiketu pradziai ar sutampa zymes skriemuliu kai variklis neuzvestas. jei sutampa tai ziuret ar keiciasi kampas apsukoms kylant. Tiesa kaip tai patikrint neturiu supratimo nebent tik pati Lexia arba stroboskopas.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 02 2016, 21:34 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 974
Miestas: Kaunas
Siand.pabandem siand Karlsona-zudika(Tadas rado gerai issilaikusio smulkiakanopio paukscio liekanas) sutvarkyt.

Pastovi klaida-
P0692Fan unit relay control (fan 2) high speed
From . Local . Status . Permanent fault Characterisation of the fault. Short circuit to positive Open circuit


Diagboxe bandant aktuatorius idomus rezultatai-
1) low speed fan aktyvatoriuje nesisuka ir raso open circuit (atvira grandine)
2)high fan /chopper paleidus aktyvatoriu gal 20sekundziu tyla, po to isibegeja ir veikia, testo rezultatai intermitten circuit(trukciojanti grandine)

pakartojom abu testus stebedami testeriu i ventilaitoriu ateinancio reguliavimo laidus. high fan chopper testo metu itampa pradeda nuosekliai kilti ir pakilus iki 3 ventilaitorius pradeda veikti ir kyla apsukos toliau iki 6 ir tada veikia. matyt intermitent circuit raso todel kad pradzioje 20sek tyla?

ant low fan aktuatoriaus metu jokios itampos

kadangi rusai apie c5x7 ventiliatoriu sako-
Если вентилятор крутится только на высокой скорости (нет малой скорости), то виновато реле вентилятора, а точнее, плавкий тепловой предохранитель резистора. Если совсем не вращается вентилятор, надо искать проблему в предохранителе или в электромоторе вентилятора. Бывают конечно экзотические поломки в виде сгнившей проводки, но это на совсем старых авто.
tai nuvaziavau i lemona ir nupirkau termosaugikliu 10A 180C bet.. neradom kur jie dedasi.
Tadas sako gal paciame bloke prie varikliuko
http://www.peugeot-citroen.by/phpbb3/vi ... 0%BE%D1%80

bet ziurint i isardytas foto ju nesimato.

klausimas nr1
ar prazioplinom ka
ir nr 2 ar verta pirkti ventiliatoriu vien tam kad patikrinti ar jis blogas-jau zutektinai atsarginiu daliu turiu veikainciu.


p.s. dar perskaiciau ir panasu kad ne visus saugiklius variklio skyriuje patikrinom, po bloku eina dar saugikliu, yra foto kaip virsutinis aukstas nusiima ir po juo saugikliai

http://citroens-club.ru/forum/index.php ... 598&page=3


gera zinia ta kad taisant ventiliatoriu pataisem dujas. kaip ir spejau slanga buvo uzsilenkus nes nepaduodavo reikiamo slegio duju.

p.s. rusai ventilaitoriu x7 keicia ir per virsu ir per apacia. nuiminet bamperi no fun, yra ka veikt.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: WV Lupo 1.0 8V power
Now mk2: Peu 307SW 2.0i LPG
Now mk3 C4GP, oda+ 1.8i+ LPG


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 02 2016, 21:41 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 974
Miestas: Kaunas
p.s2 ziuriu kad blogai namu darbus padariau, yg ir yra budas kaip patikrint ventiliatoriu be masinos kontrolerio :(
http://autoelectric.pro/FanPSA_CheckNoAuto.html

geriau buciau tai perskaites pries nuimant/uzdedant bamperi..

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: WV Lupo 1.0 8V power
Now mk2: Peu 307SW 2.0i LPG
Now mk3 C4GP, oda+ 1.8i+ LPG


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 02 2016, 21:50 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 974
Miestas: Kaunas
o dabar jau aisku kodel ant low speed neveike( nes ir neturejo veikt)
http://autoelectric.pro/FanPSA_CheckAdapter.html

o high speed puse testo neveike. ta neveikainti testo pradzia matyt ir reikia kad ventiliatorius "pusiau sugedes" todel meta intermiten circuit.
jei nera tu termosaugikliu kazkur pasleptu tai speju 90% tikimybe kad ventiliatorius pusiau neveikiantis.. ir reikai keist kita arba uzsakyt is rusu ta papiktinta/patobulinta.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: WV Lupo 1.0 8V power
Now mk2: Peu 307SW 2.0i LPG
Now mk3 C4GP, oda+ 1.8i+ LPG


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 03 2016, 23:59 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 956
Miestas: Kaunas
linkiu greiciau sutaisyt iki masazo negu as parduosiu s90f koloneles uz sakykiim 120 euriku.
drasko ausis nemaziau negu c5 traukos nebuvimas.
5 metus neijunges gali ir nesuprast. bet vaziuoja,. masina gal ir nepakrutetu

_________________
XM 2.0 16V 1999


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 04 2016, 09:23 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 974
Miestas: Kaunas
Aciu uz palinkejimus, dziugu kad bent vienas nerimka forume padeda glaustai tiksliais, specifiskai preciziskais, su tema susijusiais techniniais sprendimais/pasiulymais. Einu montuoti airbag'a ir sukti galva kaip S90 panaudoti kintamu faziu veleneliu sistemai pataisyti. :)

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: WV Lupo 1.0 8V power
Now mk2: Peu 307SW 2.0i LPG
Now mk3 C4GP, oda+ 1.8i+ LPG


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 179 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 8 9 10 11 12

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007