Na sakau, kad dalis visur dirbanciu yra abadai, imsiu ir varysiu as i Alta pvz, jei pats turiu firma, kuri tik ne biudzetine Hi-end'ine aparatura montuoja... mokesiu dar velniai zino kiek uz "montavima", kur viskas i orginalias vietas atsistoja ir tt... bet topas buvo su signalizacija, idejo "cobra" adaptyvine, na sistema nebloga, viskas ok...

kapoto dacika pastate, bet nepajunge... toliau... vaziuodama masina turi pati uzsirakinti, tai spekit, nebeuzsirakina, nes neva nesuprogramavo... zinau, as kaip programuot reikia... reikia is pradziu mase kabint ne pirmokiskai o jau tada apie programavima sneket...

tai va varysiu i pirma nemokama dilerio apziura... ir tada... xenonai, aparatura ir tt...

)
Siaip apie pacia masina... na nedrasu man su ja nuo kelio nuvaziuot, juolab vasarai nusipirkau 18 ratus su platesnem greituminem ZR padangom, tai gal tik i pliaziuka palangoj vaziuosiu... Gal aisku tai kompleksas, bet kai sedi po Patrulio, tai jokis Suv'as i visureigi nepanasus, tad nera is jo ir noret, kad ten pravazumo rekordus statytu... Patrulis tai aputas All-terrain padangomis visai nieko budavo... o si masina, na pirkdamas ja planavau vazineti keliu, daug ir greitai, o zinant, baltarusijos ir Rusijos kelius, padidintas pravazumas tikrai butinas...
Dabar dar nervina motoras, kol naujas tikrai truksta elastingumo, dar tas kad po automato vel ant "sticko" persedau... na kaip turiu sportini auto kur mechanika, bet kamsciuose as juo nevazineju...

Siaip kolkas patenkintas, jei viskas gerai, tai po metu-dvieju imsiu x5... ta viltim ir gyvenu...
