WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

C8 istorija:)
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=56&t=25596
Puslapis 27

Autorius:  frostas [ Lap 17 2011, 10:22 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorija:)

arix'as rašė:
Tai tada greiciausiai reikia pas atstovus kreiptis.

tik, jei neturi korteles su kodu

Autorius:  arix'as [ Lap 17 2011, 11:07 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorija:)

frostas rašė:
jei neturi korteles su kodu

Kodas ne problema, problema pats raktas su pulteliu. Be pultelio kiek nori, o su pulteliu :( nera paklausos - nera pasiulos.

Autorius:  tadas1991 [ Lap 17 2011, 20:55 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorija:)

O pultelio nepadarot atskirai nuo rakto pakabinamo? Ar ten gamyklinės signalizacijos nenukopijuojami signalo kodavimai? Tėvas kadais pametė kartu abu komplektus Voyagerio raktų, tai už 3 ar 4 šimtus litų raktininkai atvažiavo, atrakino, padarė pagal spyną du raktų ir pultelių komplektus. Tiesa, signalizacija ne gamyklinė buvo.

Autorius:  dj_aris [ Lap 17 2011, 22:22 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorija:)

Manau šiais laikas viskas įmanoma. Neturint pultelio turėtų būti sudėtinga (nėra kam skleisti signalą). Aš turiu raktą su pulteliu, norėčiau turėti antrą komplektą ir man visiškai dzin ar raktaspultelis ar raktas su pakabinamu pulteliu.

Autorius:  arix'as [ Lap 21 2011, 16:21 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorija:)

tadas1991 rašė:
Voyagerio...., padarė pagal spyną du raktų ir pultelių komplektus

Nepainiokit Voyager su Citroen ar dar ka nors. Pas visus skirtingos sistemos ir taip toliau. Pvz. vien VAG yra apie 10 skirtingu pulteliu.

Autorius:  dj_aris [ Lap 21 2011, 19:06 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorija:)

Šiandien, buvau pas meistrą Artūra (KLP). Radome 4 variklio darbo klaidas, kol kas jas ištrynėme. Po 200 -300km laukia pakartotinis testavimas, jeigu klaidos vėl tos pačios vadinasi...investicijos prasideda:(
Kalbėjau apie rakt-pultelio gamybą..Raktą padaryti galima pas raktininkus, o vat su klausančiu pulteliu problemos (vienas iš variantų oficialūs atstovai). Norint viską pajungti reikia statyti signalizaciją ir t.t.

Autorius:  kokonas [ Lap 21 2011, 20:58 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorija:)

dj_aris rašė:
Šiandien, buvau pas meistrą Artūra (KLP). Radome 4 variklio darbo klaidas, kol kas jas ištrynėme. Po 200 -300km laukia pakartotinis testavimas, jeigu klaidos vėl tos pačios vadinasi...investicijos prasideda:(
Kalbėjau apie rakt-pultelio gamybą..Raktą padaryti galima pas raktininkus, o vat su klausančiu pulteliu problemos (vienas iš variantų oficialūs atstovai). Norint viską pajungti reikia statyti signalizaciją ir t.t.

Koks ispudis paliko pas artura? kieti bichiukai? ;)

Autorius:  dj_aris [ Lap 21 2011, 23:04 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorija:)

Normaliai..Bus matyti kaip tvarkysis jeigu bus dar tos klaidos..o kainų kol kas nežinau. Diagnostika, klaidų ištrynimas ir auto lempų įsijungimas/išsijungimas paskutinių kelnių dar nenumovė:)

Autorius:  devil806 [ Lap 27 2011, 21:16 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorija:)

Sveiki esu c8 savininkas ir galiu kazka papasakoti is nepilnu metu masineles naudojimo:
1: jau zinai kaip nunulinti
2:ijungus degima berods reikia palaikyti veidrodziu uzlenkimo mygtuka patraukus kokias 3 sekundes ir si funkcija atsijungia
3:taip, kaip minejo tai yra palydejimo funkcija o as su ja kovoju taip :D kai uzgesinu automobili ir jos lieka degti tai rankiniu budu ijungiu isjungiu sviesas ir jos uzgesta, tik raktelis is spyneles turi buti istrauktas.
4:Nezinau:( turiu 2 ir nesidomejau.
5:pas mane su dideliu spalvotu ekranu tai ten per meniu eini ir randi kur nusistatyti laika ir data.
6:Webasta isijungia jei lauko temperatura yra zemesne nei 10 laipsniu ir dirba kol temperatura pasieks apie kokius 85 laipsnius. jei masina uzgesini tai iskart nutraukiamas kuro tiekimas bet pati webasta turi atvesti kad neperkaistu todel dar kuri laika girdeti jos veikimas.(labai nesunkiai galima ja perdaryti i programuojama su taimeriu kad pasildytu automobili tau dar jo neuzkurus!
7:sita funkciaj isbandziau ir pamirsau nelabai kazkaip patogiai man ten viskas nusistatineja:( o kiap minejo tai nustatai greiti ir jei ji virsini tai perspeja
8:pas mane taippat kad ir labai atsargiai pajudu bet sanaudos soka iki 20-30ltr siaip tiesiam keli vaziuojant sanaudos apie 7 ltr o jei vien tik po miesta ir saltu varikliu trumpais atstumais tai 10-11ltr
9: isjungi degima istaruki raktelius ir atjungi akumuliatoriu kai prijungsi leisk pastoveti kokias 5 minutes kad visi kompai susisneketu su su bsi ir gali kurti.

Jei kils klausimu gali klausti gal ka ir patarsiu
beje lietuviskai gali apie savo masinos funkcijas pasiskaityti cia http://service.citroen.com/ddb/code/index_lt_lt.htm tik kad nuo 2008 m ten aprasymai yra jei nori senesniam tai ziurek broliuko peugeot 807 aprasyma: http://public.servicebox.peugeot.com/dd ... _lt_lt.htm
sekmes :)

Autorius:  dj_aris [ Lap 28 2011, 11:18 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorija:)

Ačiū Devil 806:) Iš kur esi? Jau kai ką susitvarkiau..Laiką nustačiau, "palydėk mane" išjungiau, "day lights" aktyvavo minėtas Artūras su PC. Vebasto..pasakei naujo ir raminančio..taip ir yra, išjungus/užrakinus auto, girdisi kaip nutyla, bet išlieka kuriam laikui švilpimas (aušinasi). Kaip perdaryti į programuojamą? Kur tai atlikti, kaina? Kas liečia kuro sąnaudas, po klaidų ištrynimo, jos šiek tiek nukrito (mieste malantis, variklis nespėja įšilti), dabar vidurkį rodo 10.6L/100km, tad supratau kad čia norma. Kelionė autostrada laukia kitą savaitę, išviso teks "prasukti apie 700km, tad paaiškės degalų sąnaudos įvairiais rėžimais.
Kas liečia raktą, nusprendžiau pas raktininkus pasidaryti paprastą kopiją, kad bent į auto įlipčiau ir vairą galėčiau atsirakinti, o po to lauktų didelis py*ius:) Kitas variantas, užsisakinėti oficialiai, kaina apie 600lt.
Tiesa, bandysiu keisti pažibinčius, prie xenon geltoni bjauriai atrodo..Kiek pažiūrėjau priėjimas prie lemputės "ne iš maloniųjų"..Keisti neimant faros, ar ją visdėlto lupti?

Autorius:  devil806 [ Lap 28 2011, 19:19 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorija:)

Labas ;) as tai is Suvalkijos. webasta i programuojama as dariau pats nieko labai sudetingo tik reikia gauti taimeri ta kur ant paneles tvirtinasi. cia yra schemos ir smulkus aprasymas kaip ka padaryti: http://filelex.com/8t2lj29oab31/Manuals ... D.pdf.html
Del pazibinciu tai teko keisti viena tai pakeiciau neardes zibinto o va jei reiktu pakeisti priekinio priesrukinio lempute tai net zibinta isemus yra ka veikti ja pakeisti :(

Autorius:  dj_aris [ Gru 01 2011, 16:15 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorija:)

Tęsiu savo pažintį su citrina..Bandžiau pakeisti pažibinčius..nepavyko. Bandžiau išimti farą..nepavyko. Supykęs pakeičiau bent nr. apšvietimą. Ką daryt?

Autorius:  tadas1991 [ Gru 02 2011, 00:11 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorija:)

Pakeist :)
Daugiau pastangų reikia, nebent techninių sąlygų trūksta

Autorius:  dj_aris [ Gru 02 2011, 10:39 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorija:)

Tech. sąlygų netrūksta..kokios ten sąlygos..nuimi špunkes, atsuki farą, ją išimi..Tik aš jos neišėmiau, toks jausmas, kad ją kažkas apačioje dar laikė. Jei Tadai KLP esi būtų įdomu pamatyti tas pastangas:)

Autorius:  Danass [ Gru 04 2011, 20:54 ]
Pranešimo tema:  Re: C8 istorija:)

Farą laiko dar vienas varžtas po bamperiu. Pirmiausiai nuimi farų apiplovimo purkštukų dangtelius. Paprasčiausiai rankomis ištrauki purkštukus ir visai nesunkiai atfiksuoji dangtelius. Patys purkštukai tvirtinasi prie žibintų. Tada nuimi bamperį ir žibintai tavo. Turint tinkamus raktus bamperio nuėmimas trunka apie 5-10min.Jei nori nuimt tik vieną žibintą, užtenka atlaisvint tik vieną bamperio kampą. Pats keičiau gabaritu, posūkių ir trumpąsias ksenonus. Žibintų lauk nelupau. Žibintą išimt teko, kai reikėjo išpurtyt sprogusio ksenono stiklus. Nežinau, kaip su ilgomis ir prieš rūkiniais, bet su mano išvardytomis jokių problemų neiškilo. Manau pakeist šias lemputes man pakaktų kokių 20min. Aišku ne prie minuso.

Puslapis 27 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/