Kadangi niekas nieko nepatarė naudingo

tai parašysiu kas, kur ir kaip, jei kam dar tai nutiks:
Panelės varžtai paslėpti po juostele, mano atveju medžio imitacijos spalvos, po šonine plasmasės detale, kuri matosi atidarius duris ir apačioje esančia ant papildomo ventiliatoriaus. Visos jos nusiima tiesiog gražiai lupant

Atsukus 6-is varžtus panelė turėtų atsijungti laisvai. Svarbu atjungti OBD jungtį ir mygtukus kairėje.

Ventiliatorius laikosi ant dviejų varžtelių (pas mane 5,5 rakto reikėjo) apačioje. Viršuje tik du įkišami laikikliai. Atsukus varžtelius reikia patraukti ventiliatoriaus korpusą į save ir žemyn, o tada ištraukt pro laidų raizgalynę. Į ventiliatorių ateina tik du kištukai.


Ventiliatoriaus variklis priveržtas dviem varžtais, jie matomi nuėmus apsauginę plastmasę priveržtą tokiais pačiais 5,5 varžteliais.
Neveikiantis (greičiausiai) reguliatorius irgi priveržtas dviem tokiais varžteliais. Neišėmus variklio jis nelabai išsiims.

Ventiliatorius pajungtas tiesiogiai prie akumo veikia puikiai. Šoniniai ventiliatoriai suveikia kartais keliom sekundėm tik užkūrus, todėl juose irgi ne problema.
Beliko tik susirast veikiantį reguliatorių ir susidėt viską atgal...